Přejít na obsah

Brzdy


MPX

Doporučené příspěvky

Jenže ony už jsou tak orezlé, že to dosahuje k činné dosedací ploše destiček a drolí se. Párkrát se mi stalo, že jsem zabrzdil a trochu toho bordelu se dostalo mezi kotouč a destičky a rachtalo to. Kamarád automechanik mi doporučil na pozdim při výměně kol vyměnit kotouče a destičky.

Editováno: , autor: martin 1_2 HTP
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Po 42 tisících by si je měnil pokavaď by si jezdil dost svižně a neustále brzdil. Moje kotouče byli dobré i po cca. 60 tisících a vydrží určitě novému majiteli ještě dlouho. Jestli chceš něco udělat s brzdama tak je nech maximálně někde stočit na soustruhu a nebo si vem pilník a obruš je :) Ale fotka by napověděla víc.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Brzdy mi prijdou naprosto v pohode, mam kombi s koutoucema I vzadu. V porovnani s jinymi auty co jsem jezdil, mondeo, passat, octavia to rozhodne neni ani horsi ani lepsi.

Jestli on ten problem nebude spis v gumach. Ono nejaky slupky z OBI asi nebudou nic moc a to pak muzes kotoucu treba 5 na kazdym kole.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na brzdnou dráhu mají pneumatiky velký vliv, není to jenom o brzdách. Já můžu porovnat brzdy u FIC (FS-III a bubny) a dvě varianty R s kotoučema vzadu, vpředu na jednom C-54II a na druhém FS-III. Rozdíl bych shrnul do dvou stejně velkých kroků - Fabia není špatná, ale musí se víc zatlačit na pedál, pak to brzdí. R je výrazně lepší, s většíma kotoučema pak o stupeň lepší při brždění z vyšších rychlostí. Nevím, jestli je to opotřebením obložení, ale v nízkých rychlostech je R s menšíma brzdama mnohem ostřejší (20 000km vs. 60 000km). Brzdovka je u auta s větším nájezdem o půl roku mladší.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

ja jsem je menil taky, kdyz se rosvitila kontrolka. Po jejich vyndani sme dost nadaval ( i tady na foru), protoze desticky meli jeste min centimetr a dalsich 10-15 tis tutove vydrzi. Je to pekna komercni svinarna. Takze pokud ti az tolik nevadi kontrolka a pipnuti, tak jezdi do dalsi servisky, nebo proste nejake prilezitosti. Pokud mas garaz a nejsi uplnej nesika, tak si kup origo desky a vymen si je sam. Je to uplne jednoduche. :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jo aha. To je ale informace k nicemu. Pokud by ti rekli v servise, ze ti vydrzej 500 a ve skutecnosti si i pri 1500 jeste nemusel na vymenu, tak z toho jancoSV muze dedukovat, ze se neni ceho bat, ze jeste v pohode najezdi spoustu kilometru. Takhle nevime nic.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To informace k nicemu neni pokud tvrdis, ze ti po rozsviceni brzdy pripadaly dobre na minimalne 10 000km a pritom mne se na fakture ukazuje veta od servisaka s ocekavanou zivotnosti brzd 5000km, pritom bez rozsviceni. Moznosti muzou byt asi dve. Kazdy typ/kus se rozsviti jindy a nebo mechanik/ty placa blbosti.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...