Delphin Vloženo 5. Prosinec 2019 Vloženo 5. Prosinec 2019 Nevíte někdo kdy budou dostupné ostatní 2.0 TDI krom verze 110 kW? Zajímala by mě verze 147 kW s AP a 4x4. Citovat
Dixik2 Vloženo 5. Prosinec 2019 Vloženo 5. Prosinec 2019 Bude od 25KT/20 jak u obyčejných verzí,tak RS a Scout. Citovat
petr.podzimek Vloženo 10. leden 2020 Vloženo 10. leden 2020 (editace) Ahoj, nevíte prosím jaká bude dostupnost motoru/ů 2.0 TSI? Dnes jsem se ptal prodejce a ten tvrdí, že letos určitě ne ? ale tomu se mi nechce věřit. Ne každý chce 1.5 TSI nebo zcela odlišný motor 2.0 TDI. Díky. Editováno: 10. leden 2020, autor: Pawouk Upraven název tématu a téma přesunuto. Citovat
petr.podzimek Vloženo 10. leden 2020 Vloženo 10. leden 2020 Díky za rychlou odpověď. Je to teda docela daleko, no :-( Máte někdo zkušenosti s 2.0 TSI a TDI, a dokázal by mi popsat jaký je v nich uživatelský rozdíl? ...hluk, akcelerace, atp. Díky Citovat
15degren Vloženo 11. leden 2020 Vloženo 11. leden 2020 (editace) 2.0 TSI jen poslední OIII v RS verzi a 2.0 TDI v základní výbavě 110 kw. Rozdíl je zcela zásadní, ale těžko říct za co může lehčí motor a nastavení podvozku RS. 2.0 TSI je v kabině při běžném provozu skoro neslyšitelný a samozřejmě má mnohem větší rozsah použitelných otáček ve všech směrech je lepší krom spotřeby. 2.0 TDi pokud máš rád komfort se vyhni. Ve Všech OIII jsou všechny chroty o proti dvojkovým octavím a superbům extrémně hlučně, těžko říct jestli nová generace TDI je hlučnější nebo u OIII+ je horší zvuková izolace ale fakt je takový že zatím co v OII mi TDI motory zvukovým projevem nevadili, tak v OIII trpím jak pes a do osobního vlastnictví bych si TDI v OIII+ nikdy nekoupil, to už radši 1.0 tříhrnek. Navíc ten motor je na ty odlechčené OIII prostě těžký a celkově má ten podvozek prostě mnohem horší jízdní vlastnosti. Benzínové verze jsou mnohem příjemněji nastavené. K vzhledem k tomu že řešíš 2.0 TSI tak prachy evidentně problém nejsou a v tom případě bych o TDI vůbec neuvažoval. 2.0 TSI je živější a bere i od spodu to bude dáno i obsahem. Jistě TDI trošku víc za to vezme v nižších otáčkách, ale velmi rychle opět umírá, TSIčku roste chuť. Editováno: 11. leden 2020, autor: 15degren Citovat
Sch1 Vloženo 11. leden 2020 Vloženo 11. leden 2020 Ahoj,Dixik2 má dobré info o výrobním plánu. Mohl by jsi sem dát náběh výroby dalších verzí, u kterých je známý? Mě by zajímalo iV a 1.5TSI s DSG, ale ostatní treba i tříhrnek a slabý diesel.Díky Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk Citovat
Dixik2 Vloženo 12. leden 2020 Vloženo 12. leden 2020 Octavia iV a 2.0 TDI 147 KW,PHEV RS 180 KW od 25KT/20 RS Benzín 180 kW,nafta RS 147 KW,Scout,1.5 TSI CNG od 36KT/20 1 2 Citovat
xmen201 Vloženo 25. leden 2020 Vloženo 25. leden 2020 V 12. 1. 2020 na 8:46, Dixik2 napsal: Octavia iV a 2.0 TDI 147 KW,PHEV RS 180 KW od 25KT/20 RS Benzín 180 kW,nafta RS 147 KW,Scout,1.5 TSI CNG od 36KT/20 Ahoj nevis od kdy bude dostupny 1.5TSI e-TEC mimochodem nejlepsi motor pro OIV jiz testovany v G8:)..cena/vykon/rychlost/spotreba.. Citovat
bojler Vloženo 26. leden 2020 Vloženo 26. leden 2020 Neprobehlo nekde, zda je hw e288 evo 85, 90 a 110kW varianty shodny? 147kW je jine, ale slabsi varianty snad ne. Citovat
lynx.xx Vloženo 3. Únor 2020 Vloženo 3. Únor 2020 (editace) Nevíte, prosím, někdo, kdy bude 2.0 TDI 110 kW s manuálem. Zatím je to jen s automatem. Díky Editováno: 3. Únor 2020, autor: lynx.xx Citovat
honza-marek Vloženo 25. Únor 2020 Vloženo 25. Únor 2020 V 26. 1. 2020 na 22:16, bojler napsal: Neprobehlo nekde, zda je hw e288 evo 85, 90 a 110kW varianty shodny? 147kW je jine, ale slabsi varianty snad ne. Řekl bych že bude shodný - první tři verze. Jen jiný soft. Můj názor :) Citovat
Jan R. Vloženo 3. Březen 2020 Vloženo 3. Březen 2020 V 3. 2. 2020 na 12:06, lynx.xx napsal: Nevíte, prosím, někdo, kdy bude 2.0 TDI 110 kW s manuálem. Zatím je to jen s automatem. Díky Poslední info mám únor 2021 Citovat
PetriCZECH Vloženo 8. Květen 2020 Vloženo 8. Květen 2020 Nemáte někdo informace, kdy se bude dát objednat Octavie s 1.5 TSI e-TEC ? Díky. Citovat
Jan R. Vloženo 8. Květen 2020 Vloženo 8. Květen 2020 (editace) Podle toho posledního dokumentu tento rok ne, počítal bych jaro 2021. Editováno: 8. Květen 2020, autor: Jan R. Citovat
bojler Vloženo 8. Květen 2020 Vloženo 8. Květen 2020 To, ze na dane strance neni uveden, neznamena, ze bude v roce 2021. Mimochodem, ten papir je uz hodne stary. Citovat
Jan R. Vloženo 8. Květen 2020 Vloženo 8. Květen 2020 Ano je, odstávkou se to může i prodloužit. TDi 110kW man. je také příští rok. Třeba ví něco víc @Dixik2. Citovat
Dixik2 Vloženo 8. Květen 2020 Vloženo 8. Květen 2020 2.0 TDI 147 KW bude na podzim 2020 a 2.0 TSI 140 KW bude na přelomu roku 2020/21. Zatím poslední info co mám. Citovat
15degren Vloženo 23. Květen 2020 Vloženo 23. Květen 2020 Předpokládám že ty G-teci pro ČR nebudou nebo ano ? Nevidím důvod vyrábět dražší auto, kdo by si ho kupoval, když od příštího roku bude CNG drahé jako klasické pohonné hmoty a vyšší náklady na údržbu ? Předpokládám že lepší bude ten hybrid. u 1.4 TSI taky nevidím smysl... Citovat
PetriCZECH Vloženo 24. Květen 2020 Vloženo 24. Květen 2020 CNG bude levnější minimálně do roku 2025, tak nevím, kde jste přišel na ten příští rok. Naopak, od příštího roku by CNG mohla mít např. i levnější dálniční známku. https://zdopravy.cz/dan-na-cng-do-aut-zdrazi-plynari-si-ale-vymohli-pokracovani-ulev-az-do-roku-2025-1739/ 1 1 Citovat
petr.podzimek Vloženo 5. Srpen 2020 Vloženo 5. Srpen 2020 Ahoj, máte prosím někdo k dipozici nějaké informace o dostupnosti motorů 2.0 TSI? Kdy půjdou objednat? Díky. Citovat
petr.podzimek Vloženo 8. Srpen 2020 Vloženo 8. Srpen 2020 (editace) To jsou ale informace z února. Teď je srpen. Proto se na to ptám :-) Editováno: 8. Srpen 2020, autor: petr.podzimek Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.