Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

  • o 1 měsíc později...
Vloženo (editace)

Ahoj,

nevíte prosím jaká bude dostupnost motoru/ů 2.0 TSI?
Dnes jsem se ptal prodejce a ten tvrdí, že letos určitě ne ? ale tomu se mi nechce věřit. Ne každý chce 1.5 TSI nebo zcela odlišný motor 2.0 TDI.

Díky.

Editováno: , autor: Pawouk
Upraven název tématu a téma přesunuto.
Vloženo (editace)

2.0 TSI jen poslední OIII v RS verzi a 2.0 TDI v základní výbavě 110 kw. Rozdíl je zcela zásadní, ale těžko říct za co může lehčí motor a nastavení podvozku RS.

2.0 TSI je v kabině při běžném provozu skoro neslyšitelný a samozřejmě má mnohem větší rozsah použitelných otáček ve všech směrech je lepší krom spotřeby.

 

2.0 TDi pokud máš rád komfort se vyhni. Ve Všech OIII jsou všechny chroty o proti dvojkovým octavím a superbům extrémně hlučně, těžko říct jestli nová generace TDI je hlučnější nebo u OIII+ je horší zvuková izolace ale fakt je takový že zatím co v OII mi TDI motory zvukovým projevem nevadili, tak v OIII trpím jak pes a do osobního vlastnictví bych si TDI v OIII+ nikdy nekoupil, to už radši 1.0 tříhrnek. Navíc ten motor je na ty odlechčené OIII prostě těžký a celkově má ten podvozek prostě mnohem horší jízdní vlastnosti. Benzínové verze jsou mnohem příjemněji nastavené.

 

K vzhledem k tomu že řešíš 2.0 TSI tak prachy evidentně problém nejsou a v tom případě bych o TDI vůbec neuvažoval. 2.0 TSI je živější a bere i od spodu to bude dáno i obsahem. Jistě TDI trošku víc za to vezme v nižších otáčkách, ale velmi rychle opět umírá, TSIčku roste chuť.

Editováno: , autor: 15degren
Vloženo

Ahoj,
Dixik2 má dobré info o výrobním plánu. Mohl by jsi sem dát náběh výroby dalších verzí, u kterých je známý? Mě by zajímalo iV a 1.5TSI s DSG, ale ostatní treba i tříhrnek a slabý diesel.

Díky

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk

  • o 2 týdny později...
Vloženo
V 12. 1. 2020 na 8:46, Dixik2 napsal:

Octavia iV a 2.0 TDI 147 KW,PHEV RS 180 KW od 25KT/20

RS Benzín 180 kW,nafta RS 147 KW,Scout,1.5 TSI CNG od 36KT/20

Ahoj nevis od kdy bude dostupny 1.5TSI e-TEC mimochodem nejlepsi motor pro OIV jiz testovany v G8:)..cena/vykon/rychlost/spotreba..

  • o 4 týdny později...
Vloženo
V 26. 1. 2020 na 22:16, bojler napsal:

Neprobehlo nekde, zda je hw e288 evo 85, 90 a 110kW varianty shodny? 147kW je jine, ale slabsi varianty snad ne. 

Řekl bych že bude shodný - první tři verze. Jen jiný soft.  Můj názor :)

Vloženo
V 3. 2. 2020 na 12:06, lynx.xx napsal:

Nevíte, prosím, někdo, kdy bude 2.0 TDI 110 kW s manuálem. Zatím je to jen s automatem. Díky

Poslední info mám únor 2021

  • o 2 měsíce později...
  • o 3 týdny později...
Vloženo

Předpokládám že ty G-teci pro ČR nebudou nebo ano ? Nevidím důvod vyrábět dražší auto, kdo by si ho kupoval, když od příštího roku bude CNG drahé jako klasické pohonné hmoty a vyšší náklady na údržbu ? Předpokládám že lepší bude ten hybrid.

 

u 1.4 TSI taky nevidím smysl...

Vloženo

CNG bude levnější minimálně do roku 2025, tak nevím, kde jste přišel na ten příští rok. Naopak, od příštího roku by CNG mohla mít např. i levnější dálniční známku.

 

https://zdopravy.cz/dan-na-cng-do-aut-zdrazi-plynari-si-ale-vymohli-pokracovani-ulev-az-do-roku-2025-1739/

  • Líbí se mi 1
  • Pozitivní 1
  • o 2 měsíce později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...