Delphin Posted December 5, 2019 Share Posted December 5, 2019 Nevíte někdo kdy budou dostupné ostatní 2.0 TDI krom verze 110 kW? Zajímala by mě verze 147 kW s AP a 4x4. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dixik2 Posted December 5, 2019 Share Posted December 5, 2019 Bude od 25KT/20 jak u obyčejných verzí,tak RS a Scout. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
petr.podzimek Posted January 10, 2020 Share Posted January 10, 2020 (edited) Ahoj, nevíte prosím jaká bude dostupnost motoru/ů 2.0 TSI? Dnes jsem se ptal prodejce a ten tvrdí, že letos určitě ne ? ale tomu se mi nechce věřit. Ne každý chce 1.5 TSI nebo zcela odlišný motor 2.0 TDI. Díky. Edited January 10, 2020 by Pawouk Upraven název tématu a téma přesunuto. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dixik2 Posted January 10, 2020 Share Posted January 10, 2020 2.0 TSI nejdřív ve 48KT/20. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
petr.podzimek Posted January 10, 2020 Share Posted January 10, 2020 Díky za rychlou odpověď. Je to teda docela daleko, no :-( Máte někdo zkušenosti s 2.0 TSI a TDI, a dokázal by mi popsat jaký je v nich uživatelský rozdíl? ...hluk, akcelerace, atp. Díky Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
15degren Posted January 11, 2020 Share Posted January 11, 2020 (edited) 2.0 TSI jen poslední OIII v RS verzi a 2.0 TDI v základní výbavě 110 kw. Rozdíl je zcela zásadní, ale těžko říct za co může lehčí motor a nastavení podvozku RS. 2.0 TSI je v kabině při běžném provozu skoro neslyšitelný a samozřejmě má mnohem větší rozsah použitelných otáček ve všech směrech je lepší krom spotřeby. 2.0 TDi pokud máš rád komfort se vyhni. Ve Všech OIII jsou všechny chroty o proti dvojkovým octavím a superbům extrémně hlučně, těžko říct jestli nová generace TDI je hlučnější nebo u OIII+ je horší zvuková izolace ale fakt je takový že zatím co v OII mi TDI motory zvukovým projevem nevadili, tak v OIII trpím jak pes a do osobního vlastnictví bych si TDI v OIII+ nikdy nekoupil, to už radši 1.0 tříhrnek. Navíc ten motor je na ty odlechčené OIII prostě těžký a celkově má ten podvozek prostě mnohem horší jízdní vlastnosti. Benzínové verze jsou mnohem příjemněji nastavené. K vzhledem k tomu že řešíš 2.0 TSI tak prachy evidentně problém nejsou a v tom případě bych o TDI vůbec neuvažoval. 2.0 TSI je živější a bere i od spodu to bude dáno i obsahem. Jistě TDI trošku víc za to vezme v nižších otáčkách, ale velmi rychle opět umírá, TSIčku roste chuť. Edited January 11, 2020 by 15degren Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sch1 Posted January 11, 2020 Share Posted January 11, 2020 Ahoj,Dixik2 má dobré info o výrobním plánu. Mohl by jsi sem dát náběh výroby dalších verzí, u kterých je známý? Mě by zajímalo iV a 1.5TSI s DSG, ale ostatní treba i tříhrnek a slabý diesel.Díky Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dixik2 Posted January 12, 2020 Share Posted January 12, 2020 Octavia iV a 2.0 TDI 147 KW,PHEV RS 180 KW od 25KT/20 RS Benzín 180 kW,nafta RS 147 KW,Scout,1.5 TSI CNG od 36KT/20 1 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xmen201 Posted January 25, 2020 Share Posted January 25, 2020 V 12. 1. 2020 na 8:46, Dixik2 napsal: Octavia iV a 2.0 TDI 147 KW,PHEV RS 180 KW od 25KT/20 RS Benzín 180 kW,nafta RS 147 KW,Scout,1.5 TSI CNG od 36KT/20 Ahoj nevis od kdy bude dostupny 1.5TSI e-TEC mimochodem nejlepsi motor pro OIV jiz testovany v G8:)..cena/vykon/rychlost/spotreba.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bojler Posted January 26, 2020 Share Posted January 26, 2020 Neprobehlo nekde, zda je hw e288 evo 85, 90 a 110kW varianty shodny? 147kW je jine, ale slabsi varianty snad ne. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lynx.xx Posted February 3, 2020 Share Posted February 3, 2020 (edited) Nevíte, prosím, někdo, kdy bude 2.0 TDI 110 kW s manuálem. Zatím je to jen s automatem. Díky Edited February 3, 2020 by lynx.xx Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
honza-marek Posted February 25, 2020 Share Posted February 25, 2020 V 26. 1. 2020 na 22:16, bojler napsal: Neprobehlo nekde, zda je hw e288 evo 85, 90 a 110kW varianty shodny? 147kW je jine, ale slabsi varianty snad ne. Řekl bych že bude shodný - první tři verze. Jen jiný soft. Můj názor :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jan R. Posted March 3, 2020 Share Posted March 3, 2020 V 3. 2. 2020 na 12:06, lynx.xx napsal: Nevíte, prosím, někdo, kdy bude 2.0 TDI 110 kW s manuálem. Zatím je to jen s automatem. Díky Poslední info mám únor 2021 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PetriCZECH Posted May 8, 2020 Share Posted May 8, 2020 Nemáte někdo informace, kdy se bude dát objednat Octavie s 1.5 TSI e-TEC ? Díky. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jan R. Posted May 8, 2020 Share Posted May 8, 2020 (edited) Podle toho posledního dokumentu tento rok ne, počítal bych jaro 2021. Edited May 8, 2020 by Jan R. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bojler Posted May 8, 2020 Share Posted May 8, 2020 To, ze na dane strance neni uveden, neznamena, ze bude v roce 2021. Mimochodem, ten papir je uz hodne stary. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jan R. Posted May 8, 2020 Share Posted May 8, 2020 Ano je, odstávkou se to může i prodloužit. TDi 110kW man. je také příští rok. Třeba ví něco víc @Dixik2. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dixik2 Posted May 8, 2020 Share Posted May 8, 2020 2.0 TDI 147 KW bude na podzim 2020 a 2.0 TSI 140 KW bude na přelomu roku 2020/21. Zatím poslední info co mám. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jan R. Posted May 8, 2020 Share Posted May 8, 2020 Toto je z února, mohli to změnit :) 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
15degren Posted May 23, 2020 Share Posted May 23, 2020 Předpokládám že ty G-teci pro ČR nebudou nebo ano ? Nevidím důvod vyrábět dražší auto, kdo by si ho kupoval, když od příštího roku bude CNG drahé jako klasické pohonné hmoty a vyšší náklady na údržbu ? Předpokládám že lepší bude ten hybrid. u 1.4 TSI taky nevidím smysl... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jan R. Posted May 24, 2020 Share Posted May 24, 2020 I pro ČR ve zprávě ze 17.ledna Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PetriCZECH Posted May 24, 2020 Share Posted May 24, 2020 CNG bude levnější minimálně do roku 2025, tak nevím, kde jste přišel na ten příští rok. Naopak, od příštího roku by CNG mohla mít např. i levnější dálniční známku. https://zdopravy.cz/dan-na-cng-do-aut-zdrazi-plynari-si-ale-vymohli-pokracovani-ulev-az-do-roku-2025-1739/ 1 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
petr.podzimek Posted August 5, 2020 Share Posted August 5, 2020 Ahoj, máte prosím někdo k dipozici nějaké informace o dostupnosti motorů 2.0 TSI? Kdy půjdou objednat? Díky. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Habi001 Posted August 7, 2020 Share Posted August 7, 2020 podívej se o pár příspěvků výše Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
petr.podzimek Posted August 8, 2020 Share Posted August 8, 2020 (edited) To jsou ale informace z února. Teď je srpen. Proto se na to ptám :-) Edited August 8, 2020 by petr.podzimek Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.