Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Nevíte někdo kdy budou dostupné ostatní 2.0 TDI krom verze 110 kW? Zajímala by mě verze 147 kW s AP a 4x4.

Bude od 25KT/20 jak u obyčejných verzí,tak RS a Scout.

  • 1 měsíc později...

Ahoj,

nevíte prosím jaká bude dostupnost motoru/ů 2.0 TSI?
Dnes jsem se ptal prodejce a ten tvrdí, že letos určitě ne ? ale tomu se mi nechce věřit. Ne každý chce 1.5 TSI nebo zcela odlišný motor 2.0 TDI.

Díky.

Upraveno od Pawouk
Upraven název tématu a téma přesunuto.

2.0 TSI nejdřív ve 48KT/20.

Díky za rychlou odpověď.
Je to teda docela daleko, no :-(

Máte někdo zkušenosti s 2.0 TSI a TDI, a dokázal by mi popsat jaký je v nich uživatelský rozdíl? ...hluk, akcelerace, atp.

Díky

2.0 TSI jen poslední OIII v RS verzi a 2.0 TDI v základní výbavě 110 kw. Rozdíl je zcela zásadní, ale těžko říct za co může lehčí motor a nastavení podvozku RS.

2.0 TSI je v kabině při běžném provozu skoro neslyšitelný a samozřejmě má mnohem větší rozsah použitelných otáček ve všech směrech je lepší krom spotřeby.

 

2.0 TDi pokud máš rád komfort se vyhni. Ve Všech OIII jsou všechny chroty o proti dvojkovým octavím a superbům extrémně hlučně, těžko říct jestli nová generace TDI je hlučnější nebo u OIII+ je horší zvuková izolace ale fakt je takový že zatím co v OII mi TDI motory zvukovým projevem nevadili, tak v OIII trpím jak pes a do osobního vlastnictví bych si TDI v OIII+ nikdy nekoupil, to už radši 1.0 tříhrnek. Navíc ten motor je na ty odlechčené OIII prostě těžký a celkově má ten podvozek prostě mnohem horší jízdní vlastnosti. Benzínové verze jsou mnohem příjemněji nastavené.

 

K vzhledem k tomu že řešíš 2.0 TSI tak prachy evidentně problém nejsou a v tom případě bych o TDI vůbec neuvažoval. 2.0 TSI je živější a bere i od spodu to bude dáno i obsahem. Jistě TDI trošku víc za to vezme v nižších otáčkách, ale velmi rychle opět umírá, TSIčku roste chuť.

Upraveno od 15degren

Ahoj,
Dixik2 má dobré info o výrobním plánu. Mohl by jsi sem dát náběh výroby dalších verzí, u kterých je známý? Mě by zajímalo iV a 1.5TSI s DSG, ale ostatní treba i tříhrnek a slabý diesel.

Díky

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk

Octavia iV a 2.0 TDI 147 KW,PHEV RS 180 KW od 25KT/20

RS Benzín 180 kW,nafta RS 147 KW,Scout,1.5 TSI CNG od 36KT/20

  • 2 týdny později...
V 12. 1. 2020 na 8:46, Dixik2 napsal:

Octavia iV a 2.0 TDI 147 KW,PHEV RS 180 KW od 25KT/20

RS Benzín 180 kW,nafta RS 147 KW,Scout,1.5 TSI CNG od 36KT/20

Ahoj nevis od kdy bude dostupny 1.5TSI e-TEC mimochodem nejlepsi motor pro OIV jiz testovany v G8:)..cena/vykon/rychlost/spotreba..

Neprobehlo nekde, zda je hw e288 evo 85, 90 a 110kW varianty shodny? 147kW je jine, ale slabsi varianty snad ne. 

Nevíte, prosím, někdo, kdy bude 2.0 TDI 110 kW s manuálem. Zatím je to jen s automatem. Díky

Upraveno od lynx.xx

  • 4 týdny později...
V 26. 1. 2020 na 22:16, bojler napsal:

Neprobehlo nekde, zda je hw e288 evo 85, 90 a 110kW varianty shodny? 147kW je jine, ale slabsi varianty snad ne. 

Řekl bych že bude shodný - první tři verze. Jen jiný soft.  Můj názor :)

V 3. 2. 2020 na 12:06, lynx.xx napsal:

Nevíte, prosím, někdo, kdy bude 2.0 TDI 110 kW s manuálem. Zatím je to jen s automatem. Díky

Poslední info mám únor 2021

  • 2 měsíce později...

Nemáte někdo informace, kdy se bude dát objednat Octavie s 1.5 TSI e-TEC ? Díky.

Podle toho posledního dokumentu tento rok ne, počítal bych jaro 2021.

 

 

Upraveno od Jan R.

To, ze na dane strance neni uveden, neznamena, ze bude v roce 2021. Mimochodem, ten papir je uz hodne stary. 

Ano je, odstávkou se to může i prodloužit. TDi 110kW man. je také příští rok. Třeba ví něco víc @Dixik2.

2.0 TDI 147 KW bude na podzim 2020 a 2.0 TSI 140 KW bude na přelomu roku 2020/21.

Zatím poslední info co mám.

Toto je z února, mohli to změnit :)

 

Snímek obrazovky 2020-05-08 v 14.12.15.png

  • 3 týdny později...

Předpokládám že ty G-teci pro ČR nebudou nebo ano ? Nevidím důvod vyrábět dražší auto, kdo by si ho kupoval, když od příštího roku bude CNG drahé jako klasické pohonné hmoty a vyšší náklady na údržbu ? Předpokládám že lepší bude ten hybrid.

 

u 1.4 TSI taky nevidím smysl...

I pro ČR ve zprávě ze 17.ledna

CNG bude levnější minimálně do roku 2025, tak nevím, kde jste přišel na ten příští rok. Naopak, od příštího roku by CNG mohla mít např. i levnější dálniční známku.

 

https://zdopravy.cz/dan-na-cng-do-aut-zdrazi-plynari-si-ale-vymohli-pokracovani-ulev-az-do-roku-2025-1739/

  • 2 měsíce později...

Ahoj,
máte prosím někdo k dipozici nějaké informace o dostupnosti motorů 2.0 TSI? Kdy půjdou objednat?


Díky.

podívej se o pár příspěvků výše

To jsou ale informace z února. Teď je srpen. 
Proto se na to ptám :-)

Upraveno od petr.podzimek

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.