Srpen 15, 20223 r Také jsem zvědav, zda @15degren mluví také o sourozeneckém Toledu s Rapidem... Kde vlastně je vlastně přesně ten výtok odvodňovacího kanálu předního okna? Napadá mě, jestli by tam nešla napojit nějaká hadička a tuto vodu svést někam dolů za podběhem (podobně jako je odtok od hrdla na palivo), aby nemáčela tak ten molitan 🤔... Upraveno Srpen 15, 20223 r od tom01
Srpen 15, 20223 r na F3 by to mala byt ta velka diera, fotene na strane spolujazdca. nemam asi foto bez textu
Srpen 15, 20223 r Ano, přesně to tam je u RAPIDa taky. Jakákoliv hadice by se v tomto místě zanášela a ucpávala. Přesně tohle měly Š742 (105/120/130) a když se koleno ucpalo, teklo to kolem na podběh a na koberec. To radši přežiju mokrý molitan a potencionálně reznoucí blatník, než zatopené elektrické svazky a vodu v interíéru.
Srpen 15, 20223 r Toledo 2016, Není tak úplně pravda že je to klon rapida. Je to určeno do stejné třídy ale je to trochu jiné auto...
Srpen 16, 20223 r před 9 hodinami, 15degren napsal: Toledo 2016, Není tak úplně pravda že je to klon rapida. Je to určeno do stejné třídy ale je to trochu jiné auto... Takže pokud je to opravdu toto TOLEDO máš za úkol sundat podběh a zjistit číslo dílu :-D Podle ETKY je tam pořád ta stejná pěnová hmota. Dokonce klon faceliftového RAPIDa V Rusku - VW POLO má pěnu. Upraveno Srpen 16, 20223 r od miklisek
Srpen 16, 20223 r A nebo jednou za dva roky koupit nové pěny, které jako nové mají ochranu proti nasákávání vody.
Srpen 16, 20223 r @15degren Nevodíš nás náhodou za nos? Porovnával jsem tvou fotku s fotkou identického místa v Rapidu. Pokud se jedná o Toledo sesterské s Rapidem, tak v těchto místech musí bát skelet i karosářské díly stejné, což mi z přímého porovnání fotek moc nepřipadá 😅... Můžeš udělat víc fotek i z větší dálky? Pak třeba uvěřím 😉. Upraveno Srpen 16, 20223 r od tom01
Srpen 17, 20223 r Budou se prý u toho čistit prahy v září, pošlu fotky ze strany podběhu. Rapid není klon 1:1 po karosářské stránce. Ono ve finále tam ten díl asi nebude ani pasovat, na druhou stranu, proč si neuděl ten díl z polystyrénu sám? Upraveno Srpen 17, 20223 r od 15degren
Srpen 17, 20223 r Pořád se tady oháníš tím, že rapid a toledo jsou prakticky jiná auta, mohl bys to tedy nějak více rozepsat, něčím podložit? Konkretizovat ty rozdíly? Protože já zatím vnímám jen rozdíly související s optickou příslušností ke značce.
Srpen 17, 20223 r před 6 hodinami, 15degren napsal: Ono ve finále tam ten díl asi nebude ani pasovat @15degren Opravdu je tvé Toledo ročník 2016 technicky spřízněné s Rapidem? Dle tvé foto s polystyrenem se mi to furt nějak nezdá 🤔... Pokud má @MIgráček ve svém Toledu MR 2016 (evidentně sesterském s Rapidem) vložky se stejným kódem 5JA 864 235 A jaké se dávaly do Rapida, pak nevidím důvod proč by tvé polystyrenové provedení do Rapida nepasovalo. Je to celé nějaké záhadné a jsem zvědav na kódy dílů, co v září zjistíš. Pokud to bude dostupné a bude to odpovídající provedení Toleda, tak je beru hned 👍 Upraveno Srpen 17, 20223 r od tom01
Srpen 17, 20223 r Můžete mi říct nějakou teorii o co bude polyš lepší? Že nenasákne vím, ale stejně se v pórech na povrchu bude držet sůl, prach a kamínky a opět to s vlhkostí povede ke korozi. K vytržení toho nesmyslu se taky před zimou chystám. Kdysi jsem nechápal proč mám pod autem loužičky i když je sucho.
Srpen 17, 20223 r Je zajímavé, proč u dvouvaječných dvojčat (= nejsou si 100% podobná jako jednovaječná, ale přesto jsou skoro z 90% stejná) RAPID/TOLEDO tu plastovou vložku někdy s koncem roku 2012 vyměnili za tu z PUR pěny. A proč u FABIA 3 tomu bylo naopak a u FL tam místo PUR pěny dali plast..... Jestli jsou za tím jen náklady na výrobu dílu nebo i řešení nějakých potencionálních problémů. Nebo je to prostě jen věc snadnější montáže PUR pěnové vložky na lince? Kdo ví......
Listopad 9, 20222 r V 17. 8. 2022 na 9:24, 15degren napsal: Budou se prý u toho čistit prahy v září, pošlu fotky ze strany podběhu. @15degren Vzpomněl sis na pořízení fotek těch polystyrenových dílců? Ideálně s číslem dílu. Dík Upraveno Listopad 9, 20222 r od tom01
Listopad 9, 20222 r No fakt je, že po všech těch úpravách co na svým mazících děláme, tak tato je co do životnosti karoserie celkem podstatná. Zkusil jsem napsat přímo do ŠA :) Možná nějaký 3D tisk?
Leden 5, 20232 r V 17. 8. 2022 na 9:24, 15degren napsal: Budou se prý u toho čistit prahy v září, pošlu fotky ze strany podběhu. Problém je, že @15degrenasi Toledo nevlastní. Píše "prý", takže on sám to dělat nebude. A pochybuju, že by mu to dělal servis. Nenasákavá náhrada asi není. Podle mě jediným řešením eliminace případné koroze by bylo ochránit voskem na dutiny nebo body paint sprejem neproblematičtější část spoje mezi blatníkem a prahem, jak jsou ty dva šrouby a kašlat na to. Případně to pro klid duše před a po zimě prostě vyčistit.
Březen 15, 20241 r Včera jsem se koukal na pěnu v blatníku na sestry Rapidu 2018 a jak to stojí venku, tak je ta pěna pořád nacucaná vodou. Chci to u jejího auta nějak kulantně vyřešit a ideálně i u mě. Nerad bych tuto izolaci úplně vyndaval. Tím jak mám svoje auto garážované , tak je nasákavost zatím velmi malá. Máte někdo použitelné řešení? - polystyrenovou / plastovou variantu? - koupit nový díl a něčím to naimpregnovat? - pouze odříznout spodní část Zatím bych lak, který se tohoto dílu dotýká nastříkal nějakým bezbarvým voskem (máte nějaký typ jakým?). Tovární řešení je bohužel tikající bomba.
Květen 3, 20241 r Ahoj lidi. Vlastním Toledo 2019 čili z konce výroby tohoto modelu. Spousta dílů na Rapida pasuje na Toledo a naopak. Samozřejmě tam taky mám ty molitany. Jsou často vlhké i když po vyčištění toho prostoru od bahna a bordelu se to vysychání zlepšilo. Ale i tak bych je nejraději vypral ven. Kdysi jsem měl F1 a vím jak to v těch místech hnilo, když se to nečistilo. A dát do těchto míst nasákavý molitan musel vymyslet opravdu dement. Dají se někde sehnat ty plastové náhrady na Rapida/Toledo? Nebo už jedině zkoušet vrakáče?
Srpen 6, 20241 r No, mrkněte… U spolujezdce to už začíná někde reznout, budu se na to muset mrknout. Tá pěna je tedy hezky nasátá.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.