Přejít na obsah

predne kotuce + dosticky


Miroslav Bocan

Doporučené příspěvky

Možná to bude tím, že nás to baví o tom se bavit a zjišťovat si informace a dělat věci správně? Chceme dát autům tu nejlepší údržbu.

Ano, fungovat to bude i všude namazané, i s díly z gumy na žvejkačky. Aut, u kterých kde je údržba zanedbaná nebo prostě jen jezdí a někdo se o ně stará tak, že je dá do servisu a věří mu, že úkony udělá správně, jsou mraky. Naše to ale evidentně nejsou. Tak proto to prožíváme..... 😉 

Editováno: , autor: miklisek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já bych v první řadě moc nevěřil teorii, že gumové uložení v brzdiči má brzdič (vnější destičku) odtahovat od kotouče. Pokud je (bývá) více opotřebovaná vnitřní destička, na kterou tlačí píst, který se první vrací pomocí těsnícího kroužku, tak když bude guma v brzdiči odtahovat brzdič (vnější destičku) od kotouče, tak vnitřní (více opotřebivávaná) destička bude mít menší vůli a tím pádem se bude opotřebovávat ještě více.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No prezivam to lebo mam overene, ze to robi problemy. Na Fabii som mal problemy s FS3 a nechapal som preco a toto bol dovod. Odvtedy ako to nemazem som nemal ziadny problem. Tiez som o tom volakedy nevedel. Takze bagatelizovanie tohto problemu ako si to opisal mi pride usmevne. Ale kazdy podla seba. Niekto fajci 20 rokov a nic mu nie je a niekto dostane rakovinu. Tak ja len tolko. Opisal som tu ako to ma byt, takze informacie su tu teraz korektne a kazdy nech sa zariadi ako chce. 

 

Inak teraz si mi pripomenul take praktiky autorizaku, ze vymena vysusaca pri oprave AC ? Naco ? To sme nikdy nerobili, ved auta jazdia aj tak. Aj taketo som uz zazil. Rovnaky princip. 

 

@McMatej Mozno ti pomoze ukazka. 

 

 

 

Editováno: , autor: Romiiken
vlozene video.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

rovnaký princíp ? o čom to hovoríš ? to že tu pár ľudi lamentuje nad somarinami tak teraz budú všetci ?  vysúšač sa má meniť pri každom otvorení klímy , vieš čo mi povedal posledne jeden môj veľmi bohatý sused keď mu odstrihlo spojku na kompresore a hovoril som mu nech po demontáži z neho vyleje olej a pozrie aj trubky či nie sú špony ?  povedal že ak tam špony budú tak bude jazdiť bez klímy a opravovať to nebude alebo to predá ...nakoniec vymenil len kompresor za 160eur čo mu bolo tiež dosť a jazdí ... toľko k tomu , každý chce všetko zadarmo najlepšie

 

ja som pár brzd na pár autách urobil , zakladám si na čistých nábojoch a dosadačkách na platničky , mažem to tým čo treba a mažem aj vodítka od čias kedy tu nikto o nijakej lítiovej vazelíne ani nepočul ... a tak to bolo pri x veciach tu preberaných ... dnes je doba internetu a každý je múdry ako rádio z toho čo si načíta ... ja garantujem že namazané vodítka nespôdobia tým vašim miláčikom nič ... to je zase teoria ako tá o uťahovaní sviečok na 22nm a podobné blbosti ktoré dokáže urobiť len koncern VW ... všetko ostatné sa robí podľa rozumu a autá fungujú , tu sa onanuje nad 1NM a autá sa sypú ale problém je niekde inde 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@suri. To s klímou si asi pochopil opačne ako som to myslel. Samozrejme sa vysúšač má vymeniť, ale autorizák si trval na svojom, že to netreba. Preto som napísal rovnaký princíp ako toto. Ty tvrdíš, že mažeš a autá jazdia aj autorizák tvrdil, že vysúsače nemenia a autá jazdia.

 

Ja ti vravím, že mazať sa to nemá a má to jasné opodstatnenie. Narušuje to funkciu ako to má fungovať. A nie nie som nejaký internetový mudrlant. Pracujem v obore nie síce v VW AG koncerne jedná sa o inú automobilku, ale to je úplne irelevantné. Jedna z vecí, ktoré naše oddelenie robí je support aj pre autorizáky našej automobilky. A viem čo chlapci dokážu "spáchať" a aká je ich odbornosť.

Niekedy je prekvapujúce ako zanedbanie postupu môže vyústiť v problém. Preto neberiem takéto veci na ľahkú váhu. Ale vravím, každý podľa seba, týmto z mojej strany ukončujem túto diskusiu....

Editováno: , autor: Romiiken
oprava preklepu v VW AG
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

uz som vymenil tie voditka za nove a namazal len vonkajsiu stranu gumy na mieste, kde sa vtlaca do strmena (miesto kde ukazujem srubovakom), a trosku aj na krytku aby sla lahsie vonku... voditko som nemalzal vobec, a je pravda, ze na tom namazanom boli viacere tmave pruhy, ktore tam ostavali aj po ocisteny servitkou (teda nie mazivo) .... co na tych uplne starych nebolo ...

 

IMG_1497.JPG

IMG_1498.JPG

IMG_1499.JPG

Editováno: , autor: Miroslav Bocan
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Čau kluci , měl bych dotaz. Scalu mám dva roky , záruka je 5 let nebo 100 000 km. Mohu si nechat vyměnit brzdové destičky v servisu Best Drive , kde usoudili , že stačí pouze výměna brzdových destiček. Mám sice najeto jen 26 000 km , ale destičky jsou již na hraně životnosti , kotouče jsou jako nové , je vidět pouze velice mírné opotřebení. Dokonce řekli , že lze zapsat i do elektronické servisní knížky. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...