Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Dobrý den, dnes jsem řešil problém. Rozsvítila se kontrolka motoru a diagnostika ukázala chybu P2452 - snímač diferenčního tlaku.

Mechanik přeměřil hodnoty filtru pevných částic (obsah usazeného popílku) a bylo mi řečeno, že diagnostika sice ukazuje chybu snímače, ale to proto, že filtr je "plný".

Je potřeba filtr vyčistit, smazat chybu a mělo by to být v pořádku.

Má někdo zkušenost s tímto postupem?

Jake hodnoty stavu DPF vycetl? Kolik ma auto najeto?

  • 2 měsíce později...
V 28. 6. 2021 na 17:09, Jirka_31 napsal:

Dobrý den, dnes jsem řešil problém. Rozsvítila se kontrolka motoru a diagnostika ukázala chybu P2452 - snímač diferenčního tlaku.

Mechanik přeměřil hodnoty filtru pevných částic (obsah usazeného popílku) a bylo mi řečeno, že diagnostika sice ukazuje chybu snímače, ale to proto, že filtr je "plný".

Je potřeba filtr vyčistit, smazat chybu a mělo by to být v pořádku.

Má někdo zkušenost s tímto postupem?

 

čidla dif. tlaku pravidelně mezi 100-200tkm odchází, v konečné fázi se i roztaví. Vyměnil bych preventivně obě než se začnu hrabat v DPF.

DPF plný popílku bude až tak po nájezu 250-330tkm - takže buď je auto takhle ojetý, stočený, nebo je dpf plnej spíš sazí než popela, a ještě by to mohla zachránit servisní regenerace.

Upraveno od marek16

  • 5 měsíců později...

Ahojte 

asi mi viete niekto poradiť. Mám S -3 2018 2.0 TDI s CR 140 kW skutočných 182 tk.

Kúpil som si diagnostiku DPF VAG pretože mám zvýšenú spotrebu až 6,8 l a často sa mi spúšťala regenerácia.

Všetko dostupné na tomto fóre som si prečítal.

Moja prosba je či neviete posúdiť správnosť činnosti snímača diferenčného tlaku v DPF ak mi uvedená diagnostika dáva čísla

Oil ash 45,84 zanesenie sadzami 79 % ( soot Mass cal.19,5 a soot Mas messured 3,14) a snímač dif. tlaku pri zapnutí zapaľovania ukazuje mínus 3 a po naštartovaní vo voľnobehu pri otáčkach 950 ukazuje 14 pri 2000 ot./m hodnotu 30 a pri 3500 hodnotu 57.

Žiadna poruchová  kontrolka mi nesvieti. Diagnostika VCP neukazuje žiadnu chybu.

Ďakujem vopred za radu.

Mne sa práve udialo to že sa mi roztavil snímač výfukových plynov, Bohužiaľ aj s elektrickou koncovkou a aj hadičkou. Len nemám ani poňatia či sú oba snímače totožné :-( neviete mi niekto poradiť?

20220219_142250.jpg

To udelalo po rozvodech??? Nebo tusis duvod?

Hned ako som siel zo servisu po vymene rozvodov a aj vodneh pumpy,zacala svietit kontrolka motora a hladal som zavadu a nasiel som toto. Zevraj tie snimace boli odpajane ...

stáva sa to často , údajne pre zle založenú manžetu ale pochybujem , videl som to veľakrát aj na aute kde sa nerobilo nič ...dá sa to kupiť komplet aj s trubkami a držiakom

ten zospinkovany vechet ci ma odrazat teplo 

nedodrženej postup výměny rozvodů podle příručky, koncern o tom ví:

 

1732995623_cidladifftlakupredchazeni.thumb.jpg.e1b9596cd7f3959a3802aacef1e999f6.jpg

koncern vie hovno , menil som to aj na aute kde nebol rozvod robený aj na záruku ... to je zase klasika toho prašivého koncernu a jeho výrobkov ...

 

najprv urobiť dementný motor kde je prístup do rozvodu katastrofálny , musíš rozoberať veci ktoré podľa príručky rozoberať nemáš, potom ten rozvod kúpiť od najšmejdovejších dodávateľov že to treba každú chvílu opravovať , meniť vodné pumpy , kladky , remene , atď

 

úplny strop je motor evo kde už na záruku nechcú meniť nič a pri zvukoch v rozvode sa strieka mazivo na remeň cez montážny otvor... cigánčina riadna 

  • 3 týdny později...

jo, odchází to i normálně a máš pravdu, že ten díl je shit a měl by ho někdo omlátit vysoce postavenýmu manažerovi v koncernu o hlavu.

Ale pokud se předtím měnily rozvody, tak je to stopro tím.

  • 4 týdny později...

Kdyz uz je to tu o DPF  a cidlach tak sem hodim dotaz  kdyz na diagnostice se objevi nejaka hlaska o NOx1 a NOx2 tak co to muze znamenat?  Kontrolka zadna nesviti vse normal...   Diky

  • 3 roky později...
V 22. 2. 2022 na 14:26, marek16 napsal:

nedodrženej postup výměny rozvodů podle příručky, koncern o tom ví:

 

1732995623_cidladifftlakupredchazeni.thumb.jpg.e1b9596cd7f3959a3802aacef1e999f6.jpg

 Mne sa stalo že mi úplne zhorel snímač  a neviem či to nebolo pre zle urobené rozvody ktoré. Som dával robiť pred nedavnom 

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.