Jirka_31 Vloženo 28. Červen 2021 Sdílet Vloženo 28. Červen 2021 Dobrý den, dnes jsem řešil problém. Rozsvítila se kontrolka motoru a diagnostika ukázala chybu P2452 - snímač diferenčního tlaku. Mechanik přeměřil hodnoty filtru pevných částic (obsah usazeného popílku) a bylo mi řečeno, že diagnostika sice ukazuje chybu snímače, ale to proto, že filtr je "plný". Je potřeba filtr vyčistit, smazat chybu a mělo by to být v pořádku. Má někdo zkušenost s tímto postupem? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OnMiT312 Vloženo 29. Červen 2021 Sdílet Vloženo 29. Červen 2021 Jake hodnoty stavu DPF vycetl? Kolik ma auto najeto? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kupka Vloženo 30. Srpen 2021 Sdílet Vloženo 30. Srpen 2021 V 28. 6. 2021 na 17:09, Jirka_31 napsal: Dobrý den, dnes jsem řešil problém. Rozsvítila se kontrolka motoru a diagnostika ukázala chybu P2452 - snímač diferenčního tlaku. Mechanik přeměřil hodnoty filtru pevných částic (obsah usazeného popílku) a bylo mi řečeno, že diagnostika sice ukazuje chybu snímače, ale to proto, že filtr je "plný". Je potřeba filtr vyčistit, smazat chybu a mělo by to být v pořádku. Má někdo zkušenost s tímto postupem? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marek16 Vloženo 30. Srpen 2021 Sdílet Vloženo 30. Srpen 2021 (editace) čidla dif. tlaku pravidelně mezi 100-200tkm odchází, v konečné fázi se i roztaví. Vyměnil bych preventivně obě než se začnu hrabat v DPF. DPF plný popílku bude až tak po nájezu 250-330tkm - takže buď je auto takhle ojetý, stočený, nebo je dpf plnej spíš sazí než popela, a ještě by to mohla zachránit servisní regenerace. Editováno: 30. Srpen 2021, autor: marek16 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilVal Vloženo 12. Únor 2022 Sdílet Vloženo 12. Únor 2022 Ahojte asi mi viete niekto poradiť. Mám S -3 2018 2.0 TDI s CR 140 kW skutočných 182 tk. Kúpil som si diagnostiku DPF VAG pretože mám zvýšenú spotrebu až 6,8 l a často sa mi spúšťala regenerácia. Všetko dostupné na tomto fóre som si prečítal. Moja prosba je či neviete posúdiť správnosť činnosti snímača diferenčného tlaku v DPF ak mi uvedená diagnostika dáva čísla Oil ash 45,84 zanesenie sadzami 79 % ( soot Mass cal.19,5 a soot Mas messured 3,14) a snímač dif. tlaku pri zapnutí zapaľovania ukazuje mínus 3 a po naštartovaní vo voľnobehu pri otáčkach 950 ukazuje 14 pri 2000 ot./m hodnotu 30 a pri 3500 hodnotu 57. Žiadna poruchová kontrolka mi nesvieti. Diagnostika VCP neukazuje žiadnu chybu. Ďakujem vopred za radu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dusan,sindler Vloženo 20. Únor 2022 Sdílet Vloženo 20. Únor 2022 Mne sa práve udialo to že sa mi roztavil snímač výfukových plynov, Bohužiaľ aj s elektrickou koncovkou a aj hadičkou. Len nemám ani poňatia či sú oba snímače totožné :-( neviete mi niekto poradiť? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
p2p Vloženo 20. Únor 2022 Sdílet Vloženo 20. Únor 2022 To udelalo po rozvodech??? Nebo tusis duvod? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dusan,sindler Vloženo 20. Únor 2022 Sdílet Vloženo 20. Únor 2022 Hned ako som siel zo servisu po vymene rozvodov a aj vodneh pumpy,zacala svietit kontrolka motora a hladal som zavadu a nasiel som toto. Zevraj tie snimace boli odpajane ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 20. Únor 2022 Sdílet Vloženo 20. Únor 2022 stáva sa to často , údajne pre zle založenú manžetu ale pochybujem , videl som to veľakrát aj na aute kde sa nerobilo nič ...dá sa to kupiť komplet aj s trubkami a držiakom Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dusan,sindler Vloženo 20. Únor 2022 Sdílet Vloženo 20. Únor 2022 Manžetu??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 21. Únor 2022 Sdílet Vloženo 21. Únor 2022 ten zospinkovany vechet ci ma odrazat teplo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marek16 Vloženo 22. Únor 2022 Sdílet Vloženo 22. Únor 2022 nedodrženej postup výměny rozvodů podle příručky, koncern o tom ví: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 22. Únor 2022 Sdílet Vloženo 22. Únor 2022 koncern vie hovno , menil som to aj na aute kde nebol rozvod robený aj na záruku ... to je zase klasika toho prašivého koncernu a jeho výrobkov ... najprv urobiť dementný motor kde je prístup do rozvodu katastrofálny , musíš rozoberať veci ktoré podľa príručky rozoberať nemáš, potom ten rozvod kúpiť od najšmejdovejších dodávateľov že to treba každú chvílu opravovať , meniť vodné pumpy , kladky , remene , atď úplny strop je motor evo kde už na záruku nechcú meniť nič a pri zvukoch v rozvode sa strieka mazivo na remeň cez montážny otvor... cigánčina riadna Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marek16 Vloženo 14. Březen 2022 Sdílet Vloženo 14. Březen 2022 jo, odchází to i normálně a máš pravdu, že ten díl je shit a měl by ho někdo omlátit vysoce postavenýmu manažerovi v koncernu o hlavu. Ale pokud se předtím měnily rozvody, tak je to stopro tím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JSvoboda Vloženo 7. Duben 2022 Sdílet Vloženo 7. Duben 2022 Kdyz uz je to tu o DPF a cidlach tak sem hodim dotaz kdyz na diagnostice se objevi nejaka hlaska o NOx1 a NOx2 tak co to muze znamenat? Kontrolka zadna nesviti vse normal... Diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.