Marenparen Vloženo 21. Červenec 2021 Vloženo 21. Červenec 2021 Nedávno jsem přijel na místo určení a po cestě jsem si všiml, že mi malinko cuká auto. Po chvílí jsem si všiml, že jsem zapomněl přepnout po natankování na LPG a vyjel jsem téměr všechen benzín a tak jsem myslel, že ono cukání bylo nedostatkem benzínu. Ovsem když jsem chtěl jet domu, auto jsem nenastartoval. Nešlo mi přepínat mezi LPG a benzínem. Když už se to povedlo přepnout na benzín neseplo ani čerpadlo.. odvezlo se to autoelektrikáři, pač bylo podezření na špatný kabely- tu a tam něco blbo s elektrikou...taky že jo..bylo tam dost popraskaných kabelů. Kdyz mi to opravář vracel auto svítila kontrolka motoru -(na diagnostice snímač klepání)a auto jelo max do 3000 otáček. Jelo plynule a v pohodě, ale na těch 3000 otáček se to zastavilo a dál to nepustilo. Tak jsem snímač klepání vyměnil a chybu nechal smazat. Žádná chyba se už nezobrazovala, jenže auto jelo pořád do těch 3000 otáček a to jak na plyn, tak na benzín..někde na fóru jsem se dočetl o podobnym problému a byl spatny kabel- k této variantě se přikláním, jenže netuším, který.kabel.by ro mohl být..neporadil by někdo? Citovat
mpatrikm Vloženo 22. Červenec 2021 Vloženo 22. Červenec 2021 Snimac klepania sa meni podla presnych postupov ,ktore ja neviem.No isto ho doma sam nevymenis. Viem ,ze sa musi utiahnut spravnym momentom a zladit podla vagu. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.