Publikováno Srpen 27, 20214 r Zdravím. Chtěl jsem se zeptat, jestli neškodí DSG převodovce řazení neutrálu. Jde např. o plachtění pří jízdě z kopce či při delších dojezdech, kdy z D vyřadím na N (u mého auta ještě není automatické plachtění při sundání nohy z plynu), příp. při delším stání atd. Je nespočet různých článků, kde se varuje před používáním neutrálu u automatických převodovek s tím, že se takto vysloveně ničí. Nejsem si ale jistý, jestli toto neplatí hlavně pro klasické automaty s hydroměničem (odbornost autorů článků už rozdíl mezi dvouspojkou a hydro nějak nepobírá). V manuálu ke Kodiaqu nic o tom, že by se N nemělo používat, není. Vzhledem k tomu, že DSG je vlastně klasická ozubená převodovka, kde akorát řadí místo řidiče automatika, tak mi používání N nepřijde škodlivé. Máte s tím někdo jinou zkušenost? Díky.
Srpen 27, 20214 r Nevidím dôvod radiť do N, akurát keď chceš miesto plachtenie vyradiť na dlhší dojazd ako píšeš, ale to asi len občas a to určite vadiť nebude.
Srpen 27, 20214 r Taky nevidím důvod vyřazovat, což se píše i ve většině článků o převodovkách jak jsi uvedl. Pokud ti plachtění nefunguje při sundání nohy z plynu a toužíš po tom, tak přepni do Eco režimu a tam už to plachtit bude.
Srpen 27, 20214 r Jen neřaď zpátky do jízdního režimu pod plynem. To jsem četl někde v doporučeních výrobce.
Srpen 27, 20214 r Autor Neni to o polemice, zda je ci neni duvod vyrazovat. Jde ciste o technicky dotaz. Pod plynem samozrejme zpatky do D nikdy neradim. Jo a poznamka - nemam moznost volit jizdni rezimy (tudiz ani eco).
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.