Přejít na obsah

"N" řazení neutrálu u DSG


pabloescobar

Doporučené příspěvky

Zdravím. Chtěl jsem se zeptat, jestli neškodí DSG převodovce řazení neutrálu. Jde např. o plachtění pří jízdě z kopce či při delších dojezdech, kdy z D vyřadím na N (u mého auta ještě není automatické plachtění při sundání nohy z plynu), příp. při delším stání atd. Je nespočet různých článků, kde se varuje před používáním neutrálu u automatických převodovek s tím, že se takto vysloveně ničí. Nejsem si ale jistý, jestli toto neplatí hlavně pro klasické automaty s hydroměničem (odbornost autorů článků už rozdíl mezi dvouspojkou a hydro nějak nepobírá). V manuálu ke Kodiaqu nic o tom, že by se N nemělo používat, není. Vzhledem k tomu, že DSG je vlastně klasická ozubená převodovka, kde akorát řadí místo řidiče automatika, tak mi používání N nepřijde škodlivé. Máte s tím někdo jinou zkušenost? Díky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky nevidím důvod vyřazovat, což se píše i ve většině článků o převodovkách jak jsi uvedl. Pokud ti plachtění nefunguje při sundání nohy z plynu a toužíš po tom, tak přepni do Eco režimu a tam už to plachtit bude.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...