Přejít na obsah

Koroze zadních blatníků


cosmicboy

Doporučené příspěvky

Ohledně koroze už toho bylo napsáno mnoho, přesto zkusím hodit dotaz, jestli někdo nemáte zkušenost s tím co já. Jedná se o S2 před FL (2010) a všiml jsem si puchýřů na konci obou zadních blatníků (foto přikládám). Nějaké možnosti nápravy? Zatím jsem všude jen četl, že jakýkoliv pokus o opravu je jen dočasným řešením. Tak jestli se vůbec o něco snažit nebo s tím prostě dál žít :-D. Na druhou stranu, aby se to nerozlezlo kdo ví kam...

DSC_1143.JPG

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No za mna, neviem moc co s tym robit. Naraznik sa tam tesne dotyka plechu a po rokoch pekne zosucha a narusi ochranu, potom to pekne zacne hrdzaviet. Ked to budes robit doma, nikdy to nenastriekas tak ako v lakovni... ja to beriem ako zub casu. I ked je dost blbe, ze ti neprehrdzaveju prahy ako na starej 105tke, ale zacne ti pre zmenu hrdzaviet blatnik len preto, ze je to viac menej konstrukcne nedokonale...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 7 měsíců později...

Tento problém jsem řešil na O2, kde byla koroze na úplně stejném místě. Po odklopení nárazníku se z mezery vykutálelo pár zrníček písku, které asi prodřely lak. Jak se pak v mezeře dží voda, udělá to asi své. Možná to má i něco společného s tím, jak často se čistí podběhy. Já je radši sundávám po každé zimně a důkladně čistím, aby se tam špína nehromadila. Na té O2 jsem to nakonec řešil sundáním nárazníku, přebroušením zkorodované plochy a zatřením originální opravnou sadou. Potom jsem to ještě přelepil pásky z průhledné fólie, která se dává na zadní konce prahů/přední část zadních blatníků. Je ale fakt, že koroze nebyla tak pokročilá a opravovaná místa nebyla skoro vidět. Pokud je mi známo, tak ona O2 jezdí k dnešnímu dni bez opakované koroze a to už to bude pár let od této opravy. Taky jsem měl možnost vidět pár S2 s úplně stejným problémem, ale většině se to podle mého pozorování vyhýbá.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

na S2 je problém v malej medzere medzi nárazníkom a blatníkom kde to proste diletačne vyderie lak a je to 

 

OII je zle samo o sebe , roh ktorý je rovno nad kolesom , neprekrytý podblatníkom , lieta tam kamenie a úplný debil čo vymyslel uchytenie skrutkou podblatnik nárazník cez dieru v blatníku ... .... odhrdzenie je na rok dva , riešenie nový blatník , riadne ošetriť a nalepiť foliu 

 

na foto je origo riešenie , vyklepať MBX brúskou , škoda základ , škoda primer , lakovačka , zvnútra pretmeliť , , folia priesvitná ,vyvoskované a čo myslíš ? po prvej zime puchiere ... 

 

je to aj tým že bol dvakrát dole nárazník čim vždy chytáš aj tú sprostú skrutku ... 

IMG_20200403_112743.jpg

IMG_20200403_112741.jpg

IMG_20200403_112737.jpg

IMG_20200403_112731.jpg

IMG_20200326_163945.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...