Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo (editace)

Jojo přesně tak. Nebo plast a udělat tam pár děr. Ale ofuk při jízdě tam do motorového prostoru leze tudy taky dost. 

A při nejhorším sepne větrák na chladiči. Jezdím 20km a sotva to ohřeju. 

Nebo nějaké odsunovací otvory a na delší cestu otevřít. 

 

I když třeba na oktávku prodávají normálně i ten spodní kryt kterej je plnej. 

 

57663_2486__vyr_34616357663_10207855511216696_556798596_o.jpg

Editováno: , autor: keras
  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Tak hl. clonu mám novou. Tentokrát ne Heko a vzal jsem Protec. 

650,-

Fotky jsou na webu. 

Na můj popud, že fotky nejsou na autě Scala je začali měnit a už to odpovídá skutečnosti👍

 

Oproti heku je to o trochu slabší plast, ale je daleko pružnější než heko. A hlavně je matnej což se mi líbí víc. 

Jo a taky heko má hrozný plastový šroubky se kterejma nejde točit. Dře to jak hrom. 

Tady jsou šrouby komplet kovové - pozink. U ta rozpěrka je kovová a o hodně líp udělaná než na heku...

 

Teď vyrabím spodní clonu. 

Ta se na Scalu koupit nedá. 

Padne tam pruh přesně 820x100

Černej plast už mám uřízlej, teď vymýšlím jak to uchytít. 

Zdar. 

 

Vloženo (editace)

Našel jsem 3mm desku ze které uříznuto. 

Zatím je to ve fázi tvorby. 

Ještě možná horkovzduškou přihnu kraje. 

Na zimu to bude gut. 

Přidávám fotku clony Protec. 

Akorát koukám, že musím povolit trochu šrouby (nebo to podložit) - je to prohnuté☹️

Jsem měl bobky aby to drželo tak jsem to přetáhl moc. 

 

IMG_20220125_225815.jpg

IMG_20220125_225830.jpg

IMG_20220125_230213.jpg

IMG_20220125_230216.jpg

IMG_20220125_230228.jpg

IMG_20220125_231027.jpg

Editováno: , autor: keras
Vloženo

Taky mám clonu Heco, a ty umělohmotné bazmeky jsou děsné.  Už při prodeji jeden šroub stržený. Ale prodejce ochotně vyměnil, ač s poznámkou, že to je snadné závitníkem vyřezat. No, silné kafe. Dají se do té Heco clony dát šrouby z Proteca? 

Vloženo

Heko mám na O1 cca 10 let a Rapidu 3 zimu. Dřív to měli na šroubky a plechový háček lepší. O účelnosti nepochybuju už jen z důvodu čistoty motoru po zimě. 

Vloženo

Kluci neblaznete, na tohle ta auta nejsou konstruovaná, bál bych se tam takhle cokoli dát. Pokud jezdíte nějaké extrémy, typu 2km ráno do práce a odpol zpět, tak asi proč ne...

  • Pozitivní 2
  • Negativní 1
Vloženo

Šrouby jsem povolil, vypadá to ok. 

Scala má stejně hrubou mřížku jak sviňa. Něco tam uchytit je docela problém. Asi ty origo rozpěrky a šrouby použiju na ten spodní plast a na vršek vymyslím nějaký lepší úchyt. 

Tohle bych se bál, že to časem upadne. 

 

Ano je, to na krátké trasy. 

Jezdím teď 20km tam a zpátky. 

Olej se začne dostávat na 90°C až kolem těch 20km a to je špatně!

S vrchní mřížkou je to na 90 už kolem 14km.

 

Na spousty aut dělají oboje (vrchní i spodní) clony. Fungují a 

na zimu jsou super. 

Nikomu to necpu. Je to jen inspirace. 

 

Pokud někdo jezdí delší trasy, tak to ignorujte. 

Vloženo

Tak to mě s tím olejem docela prekvapiluješ, jestli se nepletu, tak máš naftu, já na 1,0 mám olej v těchto teplotách (ráno tedy kolem 0) na 80 stupních až po 25-26 km, přes 84 stupňů se na mých ranních 30 km ani nedostanu.

Vloženo

JJ nafta.

Dělal jsem měření (začátek threadu) se clonou a bez. 

Bylo trochou teplejc, kolem +6°C. 

 

Jestli máš toho litrovýho kocoura tak ten musí být teplej už před startem😀🤣

 

To se Ti hřeje nějak sakra dlouho !!!??? 

To je divný ne? 

To je horší jak dízl🤮

 

Zkus clonu a uvidíš ten rozdíl 😉

 

Vloženo (editace)

No to už je lepší boonno 👍👍👍

 

Tak mám hotovo... 

Plastové háčky z Heka dány na vršek spolu s imbusama (s těma plastovejma šroubama od heka nejde točit👹

A na spodek použity rozpěrky a šrouby z vrchního Proteca😉

 

IMG_20220126_155949.jpg

Editováno: , autor: keras
Vloženo

Tak asi to zahřívám moc opatrně 😅😅

Ale opravdu to mám ráno takhle.

Odpoledne z práce musím nejdřív vykousat slušný kopec + je trochu tepleji, takže to mám tak cca po 20 km, dřív také ne. Jen dopresnim, mám už EVO

Vloženo

To dízl je na tom líp než tvůj litr. 

Hele fakt se mi to zdá hodně divný. 

Těch 10km na provozní teplotu bych bral. 

Ale nedostat se na 90 po 30km?

Nemáš něco s termostatem? 

Vždyť to pořádně nemůže ani topit? 

Chápu, že je to voda a olej, ale i tak. 

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...