Prosinec 6, 20213 r Autor Nemá někdo dodělaný také spodní kryt před chladič? Docela by se teď šiknul a v prodeji není ☹️
Prosinec 6, 20213 r Spodny kryt pre chladic? Ved mas TDI a tam je zaplastovany cely spodok. Ved ani z chladica listy neviem vybrat skrz toho oplastovania aj zo spodu.
Prosinec 6, 20213 r jaaj, ty myslis masku. to ano. ale to by som teda neuzatvaral. to by chcelo naklapacie lamely tam dat. uplne uzatvorenie si myslim nie je tiez stastne riesenie
Prosinec 6, 20213 r Autor Jojo přesně tak. Nebo plast a udělat tam pár děr. Ale ofuk při jízdě tam do motorového prostoru leze tudy taky dost. A při nejhorším sepne větrák na chladiči. Jezdím 20km a sotva to ohřeju. Nebo nějaké odsunovací otvory a na delší cestu otevřít. I když třeba na oktávku prodávají normálně i ten spodní kryt kterej je plnej. Upraveno Prosinec 6, 20213 r od keras
Leden 25, 20223 r Autor Tak hl. clonu mám novou. Tentokrát ne Heko a vzal jsem Protec. 650,- Fotky jsou na webu. Na můj popud, že fotky nejsou na autě Scala je začali měnit a už to odpovídá skutečnosti👍 Oproti heku je to o trochu slabší plast, ale je daleko pružnější než heko. A hlavně je matnej což se mi líbí víc. Jo a taky heko má hrozný plastový šroubky se kterejma nejde točit. Dře to jak hrom. Tady jsou šrouby komplet kovové - pozink. U ta rozpěrka je kovová a o hodně líp udělaná než na heku... Teď vyrabím spodní clonu. Ta se na Scalu koupit nedá. Padne tam pruh přesně 820x100 Černej plast už mám uřízlej, teď vymýšlím jak to uchytít. Zdar.
Leden 25, 20223 r Autor Našel jsem 3mm desku ze které uříznuto. Zatím je to ve fázi tvorby. Ještě možná horkovzduškou přihnu kraje. Na zimu to bude gut. Přidávám fotku clony Protec. Akorát koukám, že musím povolit trochu šrouby (nebo to podložit) - je to prohnuté☹️ Jsem měl bobky aby to drželo tak jsem to přetáhl moc. Upraveno Leden 25, 20223 r od keras
Leden 26, 20223 r Taky mám clonu Heco, a ty umělohmotné bazmeky jsou děsné. Už při prodeji jeden šroub stržený. Ale prodejce ochotně vyměnil, ač s poznámkou, že to je snadné závitníkem vyřezat. No, silné kafe. Dají se do té Heco clony dát šrouby z Proteca?
Leden 26, 20223 r @kerasNemáš to moc dotažené? Zdají se mi tam prohlubně kolem šroubů? Možná účelné, ale rozhodně ne pěkné... sry.
Leden 26, 20223 r Heko mám na O1 cca 10 let a Rapidu 3 zimu. Dřív to měli na šroubky a plechový háček lepší. O účelnosti nepochybuju už jen z důvodu čistoty motoru po zimě.
Leden 26, 20223 r Autor @Kolacek12přečti si příspěvek 😀😀😀 Jo z Protaka do Heka šrouby pasují. Upraveno Leden 26, 20223 r od keras
Leden 26, 20223 r Kluci neblaznete, na tohle ta auta nejsou konstruovaná, bál bych se tam takhle cokoli dát. Pokud jezdíte nějaké extrémy, typu 2km ráno do práce a odpol zpět, tak asi proč ne...
Leden 26, 20223 r Autor Šrouby jsem povolil, vypadá to ok. Scala má stejně hrubou mřížku jak sviňa. Něco tam uchytit je docela problém. Asi ty origo rozpěrky a šrouby použiju na ten spodní plast a na vršek vymyslím nějaký lepší úchyt. Tohle bych se bál, že to časem upadne. Ano je, to na krátké trasy. Jezdím teď 20km tam a zpátky. Olej se začne dostávat na 90°C až kolem těch 20km a to je špatně! S vrchní mřížkou je to na 90 už kolem 14km. Na spousty aut dělají oboje (vrchní i spodní) clony. Fungují a na zimu jsou super. Nikomu to necpu. Je to jen inspirace. Pokud někdo jezdí delší trasy, tak to ignorujte.
Leden 26, 20223 r Tak to mě s tím olejem docela prekvapiluješ, jestli se nepletu, tak máš naftu, já na 1,0 mám olej v těchto teplotách (ráno tedy kolem 0) na 80 stupních až po 25-26 km, přes 84 stupňů se na mých ranních 30 km ani nedostanu.
Leden 26, 20223 r Autor JJ nafta. Dělal jsem měření (začátek threadu) se clonou a bez. Bylo trochou teplejc, kolem +6°C. Jestli máš toho litrovýho kocoura tak ten musí být teplej už před startem😀🤣 To se Ti hřeje nějak sakra dlouho !!!??? To je divný ne? To je horší jak dízl🤮 Zkus clonu a uvidíš ten rozdíl 😉
Leden 26, 20223 r Autor No to už je lepší boonno 👍👍👍 Tak mám hotovo... Plastové háčky z Heka dány na vršek spolu s imbusama (s těma plastovejma šroubama od heka nejde točit👹) A na spodek použity rozpěrky a šrouby z vrchního Proteca😉 Upraveno Leden 26, 20223 r od keras
Leden 26, 20223 r Tak asi to zahřívám moc opatrně 😅😅 Ale opravdu to mám ráno takhle. Odpoledne z práce musím nejdřív vykousat slušný kopec + je trochu tepleji, takže to mám tak cca po 20 km, dřív také ne. Jen dopresnim, mám už EVO
Leden 26, 20223 r Autor To dízl je na tom líp než tvůj litr. Hele fakt se mi to zdá hodně divný. Těch 10km na provozní teplotu bych bral. Ale nedostat se na 90 po 30km? Nemáš něco s termostatem? Vždyť to pořádně nemůže ani topit? Chápu, že je to voda a olej, ale i tak.
Leden 26, 20223 r Teďka nevím jestli se dobře chápeme 🙂 Voda je otázkou cca 2-3 km na 90 stupňů, topit to začíná prakticky hned. Ty teploty co píší výš se vztahují k oleji.
Leden 26, 20223 r Mohu potvrdit, že ohřev vody na 90 stupňů je velmi rychlý. Srovnávám např. s F II nebo s C3. Odhadem nejdéle do 5 km.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.