Publikováno Listopad 4, 20213 r Máte někdo přímé srovnání těchto dvou motoru co se týká hluku? Teď jsem měl možnost jezdit několik dnů ve Fabii s 1,0 81kw (starší verze TSI) a zdá se mi, že za studena je skoro o 40% tišší, při zahřátém motoru tak o 20% Jsou to jen moje subjektivní dojmy, nebo má někdo z Vás podobnou zkušenost? Může to být samozřejmě zajetím motoru, motor o kterém píšu měl 60 tis, já jsem zatím za pěti tisíci...
Listopad 7, 20213 r Srovnání nemám, ale máme 1.0 81kw Evo v Kamiqu a tam motor není prakticky vůbec slyšet.
Listopad 8, 20213 r Autor Neříkám, že je to něco extrémního, ale to přímé porovnání, kdy jsem doslova přesedl z auta do auta, mě překvapilo 🙂
Listopad 8, 20213 r Já mám aktuálně přímé srovnání 1.0 TSI v Rapidu a 1.0 TSI EVO v Kamiqu (obojí 70 kW). Je mi jasné, že v Kamiqu bude lepší tlumení, ale EVO varianta se mi zdá výrazně tišší, chod hladší, kultivovanější.
Listopad 15, 20213 r Ahoj,mám Kamiqa s tím motorem.Ze začátku tichý a klidný chod,ted po nastartování rachot jak z traktoru.Po zahřátí na volnoběh se motor klepe,jak kdyby měl z auta vypadnout.Pi jizdě vibrace i uvnitř.Bude návštěva servisu.V
Listopad 15, 20213 r Nejazdil by som, ak je to takt taky rachot, aby sa nestala este vacsia skoda. Ak tam je nejaky problem. Co najskor servis
Březen 6, 20223 r Pánové jít u SCALY do 81kw, nebo starší 85kw , z jakého důvodu do kterého a proč. Děkuji za rady
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.