Publikováno Listopad 19, 200618 r Po 5 mesicich od koupe Fabie jsem si vsiml, ze cely (hlinikovy ci z ceho to je) ram (kostra) alternatoru je pokryt belavymi flicky, ktere jdou setrit. Po soli jsem jeste nejel, na okolnich soucastkach tyto flicky nejsou. Mam nejaky "special" alternator, nebo je to vseobecny jev? Jak poznam, jesti mam 70A nebo 90A alternator (klimatizace + vyhrivane zrcatka)?
Listopad 20, 200618 r podla kodov vybavy ak sa nemylim to co mas na tom stitku v kufry dole nalepene.
Listopad 20, 200618 r Autor podla kodov vybavy ak sa nemylim to co mas na tom stitku v kufry dole nalepene. Na tom stitku bude nejaky pro me asi nic nerikajici kod. Nedaji se alternatory 70A a 90A na prvni pohled rozeznat podle tvaru ci neceho jineho? Nikomu se nepotahuje kostra alternatoru belavymi flicky?
Listopad 20, 200618 r Ad 1.) V stitku vybav mas kodove oznacenia a tu na fore dal Igor programik na ich rozlustenie! http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=4505 Ad 2.) Skus si elektricke kontakty osetrit sprejom KONKOR ,mne to zatial pomohlo Upraveno Listopad 20, 200618 r od Bemo
Listopad 20, 200618 r MirekM: Vzhledem k tomu, ze mas Eleganci (tudiz klimu) budes mit velmi pravdepodobne 90A alternator. Jistotu ziskas podle kodu na stitku.
Listopad 20, 200618 r Autor Ad 2.) Skus si elektricke kontakty osetrit sprejom KONKOR ,mne to zatial pomohlo Kontakty snad zatim nekoroduji, myslel jsem bile flicky na cele nosne konstrukci (hlinik ci dural?) alternatoru.
Listopad 20, 200618 r Kontakty snad zatim nekoroduji, myslel jsem bile flicky na cele nosne konstrukci (hlinik ci dural?) alternatoru. Aha,tak to je bezna reakcia,oxidacia Nic ti na to nekvaplo?Luhovina,nemrznuca zmes,alebo kyselina z baterky?
Listopad 20, 200618 r Autor Aha,tak to je bezna reakcia,oxidacia Nic ti na to nekvaplo?Luhovina,nemrznuca zmes,alebo kyselina z baterky? Vubec nicim jsem alternator nepostrikal, auto ma necelych pet mesicu, najeto necelych 2000km.
Listopad 20, 200618 r Vubec nicim jsem alternator nepostrikal, auto ma necelych pet mesicu, najeto necelych 2000km. Je mozne ,ze pri vystupnej prehliadke sa im podarilo daco vyliat...nic by som si z toho nerobil Osobne si myslim ,ze je to iba ta oxidacia...ale pockaj si na viacej rad...toto je iba moja domienka
Listopad 20, 200618 r Autor dej foto, tady je moje téměř dva roky a celých 100K km Z toho obrazku nejsem na 100% v obraze, neni mne jasne ci ty bile plosky jsou jen odraz blesku a mas jej uplne bez oxidace jako novy, nebo jej mas naopak s zoxidovanym povrchem.
Listopad 20, 200618 r Autor dej foto, tady je moje téměř dva roky a celých 100K km A na Tve fotce je 70A nebo 90A alternator?
Listopad 20, 200618 r Ta oxidace je úplně normální a ničemu nevadí Mirek si dělá zbytečné starosti, je to normální oxidace, kterou mohl ten alternátor chytit např. už když jel z německa na paletě kamionu do MB, nebo někdy jindy, to už asi nezjistíme
Listopad 20, 200618 r dej foto, tady je moje téměř dva roky a celých 100K km A na Tve fotce je 70A nebo 90A alternator? 70 A
Listopad 20, 200618 r Autor Mirek si dělá zbytečné starosti, je to normální oxidace, kterou mohl ten alternátor chytit např. už když jel z německa na paletě kamionu do MB, nebo někdy jindy, to už asi nezjistíme Dik vsem za odpovedi, vrtalo mne to v palici, nechal jsem si do lesa a do supermarketu S105L z roku 1983 a nic takoveho na alternatoru S105 po tech 23 letech nemam. Asi byl necim postrikany, jak psal Bemo, protoze ty flicky vypadaji jako po kapkach neceho. A nemate nekdo fotku 90A alternatoru?
Listopad 20, 200618 r Autor MirekM: Vzhledem k tomu, ze mas Eleganci (tudiz klimu) budes mit velmi pravdepodobne 90A alternator.Jistotu ziskas podle kodu na stitku. Mels spravne tuseni, hodil jsem vsechny kody z velke plachty co mne na me prani nechal prodejce ve Fabii do dekoderu http://igorweb.org/equidec/Default.aspx. Dle kodu mam 90A alternator, ale akumulator jen 44Ah 220A, prestoze mam automatickou klimatizaci, vyhrivane zrcatka a predni mlhovky.
Listopad 20, 200618 r Je to OK. Mám také Eleganci, 90A alternátor a 44Ah baterku. 44Ah aku mají i benzínové O2 s klimou... Ten alternátor je v pohodě. Na volnoběžné otáčky dokáže dobíjet baterku při zapnutých světlech, ventilátoru na 4, zapnutém vyhřívání zadního skla a zrcátek. Upraveno Listopad 20, 200618 r od rkonf
Prosinec 2, 200618 r Autor Je to OK. Mám také Eleganci, 90A alternátor a 44Ah baterku. 44Ah aku mají i benzínové O2 s klimou... Dival jsem se na alternator, je od firmy Bosch 90A. Puvodne jsem si napisu na boku alternatoru nevsiml ... je viditelny i bez pouziti zrcatka, ale je dost nevyrazny.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.