MirekM Vloženo 19. Listopad 2006 Vloženo 19. Listopad 2006 Po 5 mesicich od koupe Fabie jsem si vsiml, ze cely (hlinikovy ci z ceho to je) ram (kostra) alternatoru je pokryt belavymi flicky, ktere jdou setrit. Po soli jsem jeste nejel, na okolnich soucastkach tyto flicky nejsou. Mam nejaky "special" alternator, nebo je to vseobecny jev? Jak poznam, jesti mam 70A nebo 90A alternator (klimatizace + vyhrivane zrcatka)? Citovat
houmr Vloženo 20. Listopad 2006 Vloženo 20. Listopad 2006 podla kodov vybavy ak sa nemylim to co mas na tom stitku v kufry dole nalepene. Citovat
MirekM Vloženo 20. Listopad 2006 Autor Vloženo 20. Listopad 2006 podla kodov vybavy ak sa nemylim to co mas na tom stitku v kufry dole nalepene. Na tom stitku bude nejaky pro me asi nic nerikajici kod. Nedaji se alternatory 70A a 90A na prvni pohled rozeznat podle tvaru ci neceho jineho? Nikomu se nepotahuje kostra alternatoru belavymi flicky? Citovat
Bemo Vloženo 20. Listopad 2006 Vloženo 20. Listopad 2006 (editace) Ad 1.) V stitku vybav mas kodove oznacenia a tu na fore dal Igor programik na ich rozlustenie! http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=4505 Ad 2.) Skus si elektricke kontakty osetrit sprejom KONKOR ,mne to zatial pomohlo Editováno: 20. Listopad 2006, autor: Bemo Citovat
Maverick Vloženo 20. Listopad 2006 Vloženo 20. Listopad 2006 MirekM: Vzhledem k tomu, ze mas Eleganci (tudiz klimu) budes mit velmi pravdepodobne 90A alternator. Jistotu ziskas podle kodu na stitku. Citovat
MirekM Vloženo 20. Listopad 2006 Autor Vloženo 20. Listopad 2006 Ad 2.) Skus si elektricke kontakty osetrit sprejom KONKOR ,mne to zatial pomohlo Kontakty snad zatim nekoroduji, myslel jsem bile flicky na cele nosne konstrukci (hlinik ci dural?) alternatoru. Citovat
Bemo Vloženo 20. Listopad 2006 Vloženo 20. Listopad 2006 Kontakty snad zatim nekoroduji, myslel jsem bile flicky na cele nosne konstrukci (hlinik ci dural?) alternatoru. Aha,tak to je bezna reakcia,oxidacia Nic ti na to nekvaplo?Luhovina,nemrznuca zmes,alebo kyselina z baterky? Citovat
MirekM Vloženo 20. Listopad 2006 Autor Vloženo 20. Listopad 2006 Aha,tak to je bezna reakcia,oxidacia Nic ti na to nekvaplo?Luhovina,nemrznuca zmes,alebo kyselina z baterky? Vubec nicim jsem alternator nepostrikal, auto ma necelych pet mesicu, najeto necelych 2000km. Citovat
Gil Vloženo 20. Listopad 2006 Vloženo 20. Listopad 2006 Ta oxidace je úplně normální a ničemu nevadí Citovat
Bemo Vloženo 20. Listopad 2006 Vloženo 20. Listopad 2006 Vubec nicim jsem alternator nepostrikal, auto ma necelych pet mesicu, najeto necelych 2000km. Je mozne ,ze pri vystupnej prehliadke sa im podarilo daco vyliat...nic by som si z toho nerobil Osobne si myslim ,ze je to iba ta oxidacia...ale pockaj si na viacej rad...toto je iba moja domienka Citovat
Jar_da Vloženo 20. Listopad 2006 Vloženo 20. Listopad 2006 dej foto, tady je moje téměř dva roky a celých 100K km Citovat
MirekM Vloženo 20. Listopad 2006 Autor Vloženo 20. Listopad 2006 dej foto, tady je moje téměř dva roky a celých 100K km Z toho obrazku nejsem na 100% v obraze, neni mne jasne ci ty bile plosky jsou jen odraz blesku a mas jej uplne bez oxidace jako novy, nebo jej mas naopak s zoxidovanym povrchem. Citovat
MirekM Vloženo 20. Listopad 2006 Autor Vloženo 20. Listopad 2006 dej foto, tady je moje téměř dva roky a celých 100K km A na Tve fotce je 70A nebo 90A alternator? Citovat
pava Vloženo 20. Listopad 2006 Vloženo 20. Listopad 2006 Ta oxidace je úplně normální a ničemu nevadí Mirek si dělá zbytečné starosti, je to normální oxidace, kterou mohl ten alternátor chytit např. už když jel z německa na paletě kamionu do MB, nebo někdy jindy, to už asi nezjistíme Citovat
Host Bobik Vloženo 20. Listopad 2006 Vloženo 20. Listopad 2006 dej foto, tady je moje téměř dva roky a celých 100K km A na Tve fotce je 70A nebo 90A alternator? 70 A Citovat
MirekM Vloženo 20. Listopad 2006 Autor Vloženo 20. Listopad 2006 Mirek si dělá zbytečné starosti, je to normální oxidace, kterou mohl ten alternátor chytit např. už když jel z německa na paletě kamionu do MB, nebo někdy jindy, to už asi nezjistíme Dik vsem za odpovedi, vrtalo mne to v palici, nechal jsem si do lesa a do supermarketu S105L z roku 1983 a nic takoveho na alternatoru S105 po tech 23 letech nemam. Asi byl necim postrikany, jak psal Bemo, protoze ty flicky vypadaji jako po kapkach neceho. A nemate nekdo fotku 90A alternatoru? Citovat
Host Bobik Vloženo 20. Listopad 2006 Vloženo 20. Listopad 2006 http://forum.skodahome.cz/index.php?act=At...=post&id=314276 Citovat
MirekM Vloženo 20. Listopad 2006 Autor Vloženo 20. Listopad 2006 MirekM: Vzhledem k tomu, ze mas Eleganci (tudiz klimu) budes mit velmi pravdepodobne 90A alternator.Jistotu ziskas podle kodu na stitku. Mels spravne tuseni, hodil jsem vsechny kody z velke plachty co mne na me prani nechal prodejce ve Fabii do dekoderu http://igorweb.org/equidec/Default.aspx. Dle kodu mam 90A alternator, ale akumulator jen 44Ah 220A, prestoze mam automatickou klimatizaci, vyhrivane zrcatka a predni mlhovky. Citovat
rkonf Vloženo 20. Listopad 2006 Vloženo 20. Listopad 2006 (editace) Je to OK. Mám také Eleganci, 90A alternátor a 44Ah baterku. 44Ah aku mají i benzínové O2 s klimou... Ten alternátor je v pohodě. Na volnoběžné otáčky dokáže dobíjet baterku při zapnutých světlech, ventilátoru na 4, zapnutém vyhřívání zadního skla a zrcátek. Editováno: 20. Listopad 2006, autor: rkonf Citovat
MirekM Vloženo 2. Prosinec 2006 Autor Vloženo 2. Prosinec 2006 Je to OK. Mám také Eleganci, 90A alternátor a 44Ah baterku. 44Ah aku mají i benzínové O2 s klimou... Dival jsem se na alternator, je od firmy Bosch 90A. Puvodne jsem si napisu na boku alternatoru nevsiml ... je viditelny i bez pouziti zrcatka, ale je dost nevyrazny. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.