Přejít na obsah

Výmena oleja v DSG


SCATMAN

Doporučené příspěvky

Čo tu vyššie riešite že 2.0 TDI bola vraj suchá. Nemohla to byť slabšia, 85 kW verzia? U tej si viem predstaviť, že je párovaná s DQ200, podobne ako 1.6 TDI. 2.0 TDI 110 kW je ale určite DQ250 alebo DQ381 (podľa roku výroby).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 28. 1. 2024 na 19:00, Ondra16V napsal:

Hlavně je tady sekce S3 a né O3.

A dost. Je tady sekce S3, tam žádný 2.0TDI 85kw nebyl.

Takže další věci mimo původní zadání tématu (o S3) budu mazat, případně odměním. 

A teď ⬇️

:noot:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 1 měsíc později...

Dobry den.

 

DSG DQ250 0D9, skusal niekto olej Motul High Torque DCTF ?

https://www.motul.com/cz/en/products/high-torque-dctf

VW normu G 052 182 to splna a ma udajne lepsie parametre ako "original".

Niektori na zahranicnom fore tvrdili, ze uz s obycajnym Motulom (nie HT) sa im menej prehrieval dsg olej pri aktivnej jazde ...

 

Podla faktury, co som nasiel v aute, uz bol pri 180000 meneny zotrvacnik aj spojky a teraz je tam REPSOL DCT OLEJ DO DSG.

 

Editováno: , autor: denial
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

Ahojte, neviete o niekom spoľahlivom v okolí Bratislavy - automechanik/autoservis, čo by mi vymenil olej a filter v prevodovke na S3? Rozmýšľal som že by som si to vymenil aj sám ale nemám diagnostiku, aby som si mohol kontrolovať teplotu oleja. Poprípade ak by ste mi dali typ na nejakú lacnú diag., ktorá vie sledovať tento parameter, tak by som možno aj kúpil a vymenil sám. :)

Bol som v autorizovanom servise a za výmenu oleja v DSG pýtali 800€ čo mi príde dosť prestrelené. Vďaka

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Čo tým myslíš, že si našiel 3 verzie? Akože rôzne balenia? To by som neriešil, hlavne aby obsah bol ten istý. Všeobecne, olej do DSG prevodovky by som asi zobral z najlacnejšieho dostupného zdroja, alebo ak je cenový rozdiel rozumný, tak rovno zo servisu kde budú meniť olej.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tvarově stejná lahev, ale ty nálepky se v detailech liší. Těžko poznám jestli je obsah stejný, proto bych chtěl vidět jak vypadá origo balení.  A co dodat k servisu, je to podobné jako u motorového oleje, za cenu 1l v autorizáku mám celé balení. Výměna není tak složitá abych to nezvládnul sám

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja si myslím, že tie oleje im na objednávku (pre rôzne trhy) vyrába niekoľko firiem, a čo dodávateľ alebo rok výroby, to trochu iný obal. Ale toto neber ako nejakú zaručenú informáciu, len ako moju domnienku. Každopádne nešpekuloval by som okolo toho, aj tak nemám možnosť reálne overiť kvalitu samotného oleja.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

bohužial už nevedia čo pýtať , za cenu dvoch litrov origa máš 6L ravenolu , liqui moly , fuchs ... 

 

len kedže tieto nové prevodovky sú také vergle aké sú , kde takmer s istotou odíde tlakové čidlo v mechatronike tak ja aj tak dávam 90% origo olej  ... lebo poznáme ľudí , naliali ste mi tam zlý olej a pokazila sa prevodovka ... ktorý by sa síce pokazila o mesiac aj tak ale to už neukecá nik , zvlášť keď máš dať do nej 1800eur 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Problém je, že  Škoda má pro každou dsg speciální olej a nedoporučuje je zaměnit. (když koupíš olej u škody do dq381 nesmíš ho nalít do dq500/dq250).  TotalEnergies Fluidmatic DCT MV má certifikaci pro dq250 dq500 ale i pro dq381 což je divný. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Není to úplně jak píšeš.Do DQ250 se používá stejný olej jako do DQ500-do určitého roku.

Osobně bych nikdy nedal jiný než originál.osobně nevím v čem se liší,ale měli jsme tu zákazníka,kterému jsem měnili olej v DSG který si sám přinesl-Liquy Molly.Ten olej smrděl úplně jinak než originál.

DSG není věc za pár kaček abych ušetřil nějakou tu tisícovku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

aj do motora len originál ?  

DQ500 = DQ250 G052182A2

DQ381 G 055529A2

 

urobíme raz tak dlhý interval , filter nemeníme vôbec a spravíme pre zmenu raz tak drahý olej aby sme boli vo výsledku na tom istom ... 

 

veľmi sa nad tým zamýšlate , funguje to , nejazdí to prvé auto  a nie prvé km ... poznám autá čo majú cez 350tis km a origo olej tam bol len z fabriky ... mechatronika odíde každému bez rozdielu skôr alebo neskôr na to olej vplyv nemá ... 

tie tri značky hore mám dlhodobejšie vyskúšané ale len u ľudí kde si to viem dovoliť ... do DQ500 a DQ381 kvôli ich problémom s mechatronikami a olejovými čerpadlami na starších lejem radšej origo ako ma potom má niekto obviniť že sa mu kvôli mne pokazila mechatronika ktorá by sa pokazila o mesiac aj tak ... 

 

sú to všetko hnoje tie autá 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ano Suri,o to jde.Někomu dam dám jiný olej než originál,jemu-i když né vinou oleje odejde mechatronika a pak to půjde za mnou.Proto raději originál,alespoň nějaká záruka,že to nepůjde za mnou.

Je ale fakt,že jiné oleje smrdí jinak než originál.Proč???

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

 ja niekde tvrdim ze su rovnake ? za tie roky mi preslo rukami tolko dsg olejov , original milionkrat zmenena flasa aj farba oleja , proste kde vw kupi lacnejsie tak ma ... tiez si to sami nevyrabaju a neofiko info je ze je to prave fuchs 

 

najlepsie je origo dq381 ktory stoji 60eur liter a vzdy su zatecene mastne flasky co to cigani nevedia ani riadne zavret .... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...