Deawon Vloženo 30. Březen 2022 Sdílet Vloženo 30. Březen 2022 Sám vlastním MR2019 (tlumiče 01/2019, takže skutečně vyrobeno v roce 2019) a zajímalo by mě co se postupně upravovalo v MR2017 > 2018 >2019. 2017 je facelift. Tam by těch změn mělo být mnohem více. 1.0TSI, bixenony, elektrika z Fabie3, prý lepší odhlučnění (zajímalo by mě kde) atd. , ale zajímalo by mě co a jak se upravovalo pro MR2018 a MR2019. Existuje nějaký seznam úprav? Třeba pro software existují jednotlivé verze 1.1.1 > 1.2.1. > 2.2.3 atd. a u každé je seznam změn. Asi nejvíce by mě zajímalo, zda došlo k upgrade spojky či převodovky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ben06 Vloženo 30. Březen 2022 Sdílet Vloženo 30. Březen 2022 (editace) Jednotlivé podstatné změny jako třeba spojka a filtr jsem našel v příslušných tématech i s termíny náběhu. Žádný ofic seznam úprav a změn jsem ještě nikde neviděl, možná zdejší prodejci či ti, kdo mají blízko k výrobě budou vědět víc, by to byl rozsáhlý dokument co a kdy bylo nahrazeno nicméně jsem měl servisní buletiny k řadě 105-130, kde bylo vše náležitě popsáno co čím nahradili. Ani nevím jestli se někdo zabýval nějakou literaturou k Rapidu, viz. dříve Cedrych a jiní. Asi ne. Jsem stará škola a v knihovně mám různou literaruru od řady 1000MB po Felicie a O1. Editováno: 30. Březen 2022, autor: ben06 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tom01 Vloženo 30. Březen 2022 Sdílet Vloženo 30. Březen 2022 (editace) U modelu Rapid bylo změn moře a od počátečního záměru udělat opravdu laciné budgetové auto se postupně přesunul o dost výše. Doporučuji pročíst vlákno Škoda RAPID a Škoda Rapid facelift v sekci ostatní. Trochu je to v náznaku sepsáno zde: https://forum.skodahome.cz/topic/135977-škoda-rapid-facelift/?do=findComment&comment=2318486 Rapid s motorem 1,0TSI dostal odolnější spojku tuším s MR 2019 spolu s filtrem pevných částic a modifikovaným nevrzajícím uložením předního stabilizátoru. Sám mám MR 2019 (vyrobený 08/2018) a tam tyto věci už jsou. Lovím to z hlavy, takže bez záruk. Doporučuji pročíst závěr z dlouhodobého testu Rapida, co vyšel ve SM, někde tady na fóru je to nasdílené. Od MR 2019 asi přešla elektrika komplet na MQB, protože můj MR 2019 už má BCM jednotky 2Q0 jako FL Fabie 3, Fabie 4, Scaly atd. Předchozí MR měly BCM jednotky označené tuším 6C0 totožné s Fabiemi 3 před FL a Polo 6C. EDIT: Pro ilustraci porovnání základní verze zpočátku: ... a vrcholné verze posledních ročníků: Editováno: 30. Březen 2022, autor: tom01 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ben06 Vloženo 30. Březen 2022 Sdílet Vloženo 30. Březen 2022 (editace) To je sakra posun jen škoda, že rapida (SB) tak snadno a rychle pohřbili. Mohl být i jako socverze vedle scalky i když vlastně někde žije. Ale to jsme zase v oblasti konspirací 😀 Editováno: 30. Březen 2022, autor: ben06 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dodi 15 Vloženo 30. Březen 2022 Sdílet Vloženo 30. Březen 2022 Ono Activ na začátku i na konci si byl hodně podobný. Ono kdyby k té první fotce byla i fotka vrcholné výbavy té doby, tak to tak hrozné nebylo. Samozrejme proběhla různá změna materiálu a i designu palubky a volantu, trochu s dobou šli. 😉 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tom01 Vloženo 30. Březen 2022 Sdílet Vloženo 30. Březen 2022 Jasně, jen jsme trochu odvanndrovali od meritu věci (na což jsem trochu těmi fotkami interiéru navedl). Také by mě zajímalo, co vše je na MR 2018 a na MR 2019 jinak oproti předchozím MR. Výše jsem zkusil popsat, co vím já ohledně MR 2019, ale myslím, že víc toho asi nebude... I když, kdo ví :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ben06 Vloženo 30. Březen 2022 Sdílet Vloženo 30. Březen 2022 Pohledově budou stejný dle koupené výbavy. Něco jiného minimálně v elektrice 2018-19. U mě 02/2019 není možno dokódovat HHC, nebo stahování okna řidiče a zkoušeli to 2 borci co tomu rozumí, to asi ty jednotky jak píšeš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radlat Vloženo 4. Duben 2022 Sdílet Vloženo 4. Duben 2022 (editace) Je to tak. MR 2019 se od MR 2018 už takřka v ničem nelišil. Náběh DPF nepřišel s novým MR , ale v jeho průběhu. Editováno: 4. Duben 2022, autor: radlat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Deawon Vloženo 5. Duben 2022 Autor Sdílet Vloženo 5. Duben 2022 Tak minimálně 2018 by měla mít snad tu lepší spojku, jak říkal Vaculík ve SvětěMotorů. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radlat Vloženo 5. Duben 2022 Sdílet Vloženo 5. Duben 2022 Ano, ale ta přišla myslím někdy na jaře 2018, ne s novým MR. Vaculík to psal ve SM. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rapid1.0 Vloženo 5. Duben 2022 Sdílet Vloženo 5. Duben 2022 Lepší spojka se dávala od února 2018. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rapid1.0 Vloženo 5. Duben 2022 Sdílet Vloženo 5. Duben 2022 Taktéž od listopadu 2017 došlo k téhle změně na podvozku: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Deawon Vloženo 5. Duben 2022 Autor Sdílet Vloženo 5. Duben 2022 To jsem už četl ve článku, ale výrobce píše, že až pro Scalu a Kamiq. Vaculík na videu ale říká, že to změnily od 11/2017, tak jsem pochopil, že i u Rapidu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rapid1.0 Vloženo 5. Duben 2022 Sdílet Vloženo 5. Duben 2022 Jojo, týká se i Rapidu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.