Přejít na obsah

rozvody


Doubek

Doporučené příspěvky

  • o 3 týdny později...

Dobrý den, nedávno jsem si koupil Octavku SLX, 1.6 , 74kW combi s klimatizací, rok výroby 2000, má najeto něco kolem 70 000 km, dočetl jsem se, že se mění rozvody po 90k km, ale řemen nevypadá na ujetých 70k km, a proto se chci zeptat jestli nevíte, jaké se dávají originální řemeny z výroby ? - teď tam je řemen s číslem 06A 109 119 C (PA66)...

Předem děkuj za odpověď

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

vyzerá na ujetých viacej alebo menej ?? :kuk:

ak si nie si istý či boli vymenené rozvody,tak ich vymeň+vodnú pumpu (tá má dosť častú tendenciu sa u tohto motora pokaziť a následne prichádza k prehrievaniu motora) viď foto :palec2:

http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/06a198119-rozvody-sada-rozvodu-remen-kladky-fabia-octavia-octavia-2-superb.html

http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/06b121011l-vodni-pumpa-s-tesnenim-cerpadlo-octavia-octavia-2.html

post-62595-0-21575600-1314200628_thumb.j

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 měsíců později...

Tak ted sem nechával manželce měnit rozvody na Octavia I 66kw motor AGR po 90 tisících a rozvodák popraskanej, vodní pumpa tekla, kladky už hučely,

a při opravě sem taky měnil napínací element kterej klepal, klínový řemen, a zaseklou volnoběžku alternátoru, a i se všema filtrama, olejem a prací mě to vyšlo na 14. Ono bych řekl že nezáleží jen na počtu ujetých km ale i na tom jak dlouho tam ty rozvody jsou. Auto má od roku 2001 najeto 180000.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

je to tak, do 7/2003 výměna po 90000km, od 8/2003 výměna po 120000km a kladky po 240000km. Osobně i kdybych tam ten rozvoďák nechal těch 120000, tak ho vyměním i s tou kladkou a vodní pumpou. Moje zkušenosti jsou takové, že i kdyby to ta kladka vydržela, vodní pumpa těch 240000km nevydrží, většinou začne prolínat chladící kapalina.

jen dotaz rozvody jsem nechal vymenit ale stejne by me zajimalo zda tam je namontovano to co jsem jim dodal trebe remen dayco a pumpu da se tam nejak podivat treba na pumpu a remen?kupoval jsem tyto rozvody ale vis jak duveruj a proveruj :-) diky http://www.cc-autodily.cz/sada-rozvodu-rozvody-4-4 a http://www.cc-autodily.cz/cerpadlo-vodni-s-tesn-9-9

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 týdny později...

Zdravím,

potřeboval bych názory nebo rady ohledně rozvodů. Přesněji takhle:

V sobotu jsem si nechal vyměnit rozvody na Octavii (ASV). Koupil jsem díly u seba - řemen Dayco,pumpa Graf, kladky INA. Mechoš to udělal a já si auto odvezl. Ale někdy v úterý jsem si všiml, že auto píská, nebo kvílí (zvuk podobný lehce jakoby turbu)těžko se to popisuje - píská/kvílí to o trochu dříve než turbína. Pozoroval jsem to a začíná to asi na 1800 ot. a končí někdy při 2200, pak je normální zvuk a tohle přestává. Dnes ráno jsem to zkoušel poslouchat celou cestu a zdá se mi, že když je auto studený, tak to nekvílí skoro vůbec a jak se ohřeje, tak je to slyšet víc. Navíc včera jsem se lehce koukal na motor, kontroloval kapaliny a docela mě překvapila teplota motoru. Auto najelo cca 30km během 3hodin s přestávkou cca hodinu a pak přestávka cca 30min. Teplý/horký byl i ten plast. dekl, černý co je na motoru. Tak jsem ho sundal, aby se auto lépe chladilo,ačkoli to asi moc velký vliv nemá. Ale napadlo mě, jak teplý bude motor v létě při 30.stupních.

Nemáte někdo tušení? Je možný,aby si díly po výměně nějak sedali? Nebo to může dělat jen náš pocit, pač mi mechoš řekl, že tam našel původní pumpu s utrženým jakýmsi prstencem-ukazoval mi to a jedna pomocná kladka byla lehounce přidřená.Tak třeba neznám :D zvuk opraveného TDi. Zvuk mám nahraný, odpoledne nebo večer ho sem hodím,ať je jasné o co mi jde. Jinak nedělal to žádný nezkušený garagemeister,ale chlapik, co dělá auta přes 30let v servisu.

Díky.

EDIT: Přidán zvuk motoru.

Jinak jsme s tím byl teď u kamaráda a ten si myslí, že je přišponovaný řemen a nebo kladka moc utažená. Tak jsme jel k tomu mechošovi a ten mi řekl, že je asi ten řemen přišponovanej, ale že by to zatím nechal, pokud by to dělalo furt, třeba za 500km, tak že to lehce povolíme, ale že když dělal ty rozvody, tak tam nechal nastavení co bylo původně. Jinak jsme si tam zjistil, že mi jde do háje ještě ten tlumič vibrací nebo co to je za cajk:D takže uvidím.

Hlas001.wav

Editováno: , autor: Angel@Devil
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Ahojte, chcem sa opýtať, že aký rozvodový set by mal ísť na auto Škoda Octavia 1 - 1,9 TDI 66kW AGR, 1999/2000, nakoľko som v katalógoch našiel na kód motora AGR až 2 typy setov kladiek od INA. Jeden set má číslo 530008209 a druhý set má číslo 5300060. Rozvodový remeň by som chcel dať Bosch 1987949450 a drážkový remeň tiež Bosch 1987947978. Vedeli by ste mi poradiť, ktorý set tam má ísť? Rozdeľuje sa to podľa VIN-ka alebo podľa čísla motora?

Ďakujem.

Peťo

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ten druhý set nemá mať číslo 530006009??....mne v tých sadách chýba ešte jedna prevodná kladka

prečo si neobjednáš celú sadu remeň+kladky..napr.tu to máš

http://www.turboduchadlo.sk/site/1_9_TDI_038198119E_VAG_GROUP

http://www.autodiely-kovo.sk/autodiely/eshop/0/0/5/594-Rozvody-sada-1-9TDI-1-9SDI-50-66-81KW-038198119E

a nezabudni na vodnú pumpu...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Akurát som volal na ten prvý link čo si mi poslal, tak zoberiem ten kompletný kit od Contitechu za 110€ + 5€ je tam doprava. Pumpu už mám Airtexovú za 25€, tak by to malo byť všetko. Ešte som si kúpil tu u nás v meste drážkový remeň Bosch za 10€. Ale tými rozvodmi si mi ušetril peniažky, ďakujem ti :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...
Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...