Přejít na obsah

rozvody


Doubek

Doporučené příspěvky

Když jsem auto před rokem kupoval,tak mě majitel tvrdil že rozvody byly dělány . Dá se to nějak poznat ? :feve::help:

zaleží co tam dal za remen a kladky,pokud dal vše origo,uplne stejne,tak to nepoznas.Podivej se ,co mas napsane na remenu za vyrobce,po roce by to tam melo byt jeste videt

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravim,taky mam ALH r.v.2002 podle tabulky 150 000km měl někdo odvahu to tam tak dlouho nechat?

Koupil jsem to ojete zrovna rozvody měnim ale nechapu podle čeho se origo servis řídí,

v servisce je zaškrtle že výměna rozvodů byla dělaná v 90 000km,to servisy mají zase nějake

jine tabulky kde je napsáno všude 90 000km?

A ještě jeden dotaz ,s čím mixnout Fridex(červený) pitnou vodu ,nebo destilku někdo říka tak a jiný tak.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Čus, mám Oct I 11/2003 1,9 Tdi 66kw motor ALH bez čipu najeto 246000 Km. Poprvé byly rozvody dělány ve 127000 Km v servisce je psána výměna po 120000. Tady jsem na hodně místech našel že se má dělat až po 150000. Tak jak to tedy je????

Dík za Info

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

taky mám ALH a budu dělat při 120t km, ptal jsem se v servisu a říkal, že by se měly dělat ve 150, ale prej by to tak nehrotil, optimální je prej těch 120...

Jinak olej mi to nebere vůbec, celej život to jezdí na Castrol 0w30, poslední 2 výměny pevný interval castrol 5w40. najeto 95t hydroštely trochu klepou při startu teď v zimě cca 3sec. po nastartování. Myslíte, že by to klepání hydroštelů vyřešil olej 10w40? nebo spíš naopak?

Mám dvě teorie: 10w40, olej se udrží v hydroštelech

5w40, olej se dříve dostane do hydroštelu

Tak co je pravda v praxi? :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

POZOR všem.kdo maji 1.8 20V bez turba a nemaji vymenene rozvody a cekaji na 180 tis km,uz ve 120 nekdy zacne odchazet napinaci kladka a pak se to potka,vcera jsem byl ve skode za brachou a tento tyden tam prijeli dve auta na odtahovce,ani ja jsem to nevedel,ze ten motor to dela.

Ja som menil po 160 tis. a naj vyši čas!!!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
taky mám ALH a budu dělat při 120t km, ptal jsem se v servisu a říkal, že by se měly dělat ve 150, ale prej by to tak nehrotil, optimální je prej těch 120...

Jinak olej mi to nebere vůbec, celej život to jezdí na Castrol 0w30, poslední 2 výměny pevný interval castrol 5w40. najeto 95t hydroštely trochu klepou při startu teď v zimě cca 3sec. po nastartování. Myslíte, že by to klepání hydroštelů vyřešil olej 10w40? nebo spíš naopak?

Mám dvě teorie: 10w40, olej se udrží v hydroštelech

5w40, olej se dříve dostane do hydroštelu

Tak co je pravda v praxi? :)

ještě když jsem jezdil fabii takymi v zimě po startu klepaly hydroštely. olej jsem měnil doma (castrol 10w40). po poradě s kamošem (škoda-servs) mi doporučil origoš oilfiltr a bylo po cvakání. prej ty lacyny filtry neudrži tlak v motoru a když auto stojí tak olej steče. ja tomu nerozumím,ale měl jsem pokoj. čau

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Opravdu s tím může mít ten filtr souvislost? Mám tam neorigo, tak mi teď hryže svědomí :feve:

..cawte ...aj mne to iste robi , po nastartovani cca 3 sek. zvlastne klepanie pozrel som starter a ten v poho ...no filter mam tiež neorigo , olej mam 5W 40 Shell , že by naozaj ten filter????

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

tak uz doslo i na me :) ceka me vymena rozvodu (179tis/km na TDI81kw)a resim jakej rozvodovej remen pouzit ,mam nabidku na Dayco,Bosch a origo Contitech ten ale stoji snad dvonasobek nez predesle dva.

Ma nekdo v aute Dayco ,nebo Bosch nebo jinou znacku nez origo?Vydrzi stejne jak origo?nebo praskaj driv?Myslim tim pred 90tis/km :)

Hledal jsem na netu nejake informace kolem rozvodaku ale nikde nic.Nejake statistiky a tak ,ale nic.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mám teď od bosche pár tisíc po prvních rozvodech a pohoda, žádnou změnu sem nepocítil - TDI 66kw

Je mi jasne ze kdyz jsou rozvody nove ze nebude nic poznat.Jde mi o to jestli ma nekdo moznost porovnat rozdil opotrebeni po 90tis/km treba na ORIGO a treba DAYCO remeni.ze po tech km je treba dayco vic roztrepene,nebo tak.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No takze su z toho jelen :(

mam oct r.v.2000 po face nalitano 88t km motor AHF. Podle vseho mam menit po 90t.. ano? ne? a kdyz menit tak mam menit remeny a kladky a snima aj pumpu nebo ne? a kdyz tak co jeste? jinak pul roku mi hvizdalo po startu(par minut zaviselo od zimy) od motoru proste neco od rozvodu pry to mohla byt pumpa tak radsi pisu vse.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

:kol-32::kol-32: Mám motor AGU 1.8TURBO r.v.99 Znáte někdo interval výměny ozubeného řemene? Na netu jsem našel škodováckej manuál, kde je uvedeno 180 000km. Podle servisky byla výměna provedena v 86 000km-nechápu tedy proč to dělali tak brzo.Jiný mi zase říká, že předepsaný interval je 90 000km.Jiný zdroj tvrdí, že 90 000 je jen doporučená kontrola a poté se každých 30 000km kontroluje síla a eventuální poškození řemene.Teď má auto nalítáno 185 000, mělo by se teda znovu měnit? Kdyby to stálo 2-3 tisíce tak nad tím nešpekuluju a měním, ale takhle....?
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

:kol-32::kol-32: Mám motor AGU 1.8TURBO r.v.99 Znáte někdo interval výměny ozubeného řemene? Na netu jsem našel škodováckej manuál, kde je uvedeno 180 000km. Podle servisky byla výměna provedena v 86 000km-nechápu tedy proč to dělali tak brzo.Jiný mi zase říká, že předepsaný interval je 90 000km.Jiný zdroj tvrdí, že 90 000 je jen doporučená kontrola a poté se každých 30 000km kontroluje síla a eventuální poškození řemene.Teď má auto nalítáno 185 000, mělo by se teda znovu měnit? Kdyby to stálo 2-3 tisíce tak nad tím nešpekuluju a měním, ale takhle....?

Vždyť je to jasný! Manual Škoda i servisní knížka hovoří jasně - výměna ve 180 000km. V 90 000 a pak každých 30 000 jen kontrola. Prý není potřeba měnit nic jiného - ani kladky ani čerpadlo... nic..... To ale víme že je sebevražda..., takže vyměnit všechny kladky a pumpu.

To že ti to měnili v 86000 může znamenat tři věci - buď mechanici nevěděli v kolika měnit a nebo to auto nemělo 86000 ale 186 000... :-) A nebo se něco podělalo...

Vzhledem k tomu že od 86000 máš nalítáno dalších 100 000 (kdoví jestli...) a nevíš jak kvalitní díly použili bych neváhal ani minutu. takové zohybané ventily, ojnice, utržený koník... dorurvená hlava... docela levné...

Já to budu měnit tak kolem 130 000 - jezdím hodně po Praze a motor naběhá v kolonách hodně motohodin a přitom žádný km nenaskáčou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ted jsem ho menil po 175 000 na ARX 1,8T a byl stale v prekvapive dobrem stavu . Samozrejne vcetne vsech kladek, vodni pumpy a drazkoveho remene k altiku a klime. Pri cene prace a samotnych nahradnich dilu je blbost to nevymenit vsechno a pak treba po 40 000 resit vodni pumpu ze ktere kape voda, nehlede na to , ze kterakoli pridrena kladka dokaze remen spolehlive znicit. Je tedy fakt ze je daleko mene namahan nez treba u TDI,tam byl po 120 000 v podstatne horsim stavu. Proto jsem pro pouziti kvalitnich dilu a nebat se delsiho servisniho intervalu. Zalezi samozrejme i na veku. Urcite bych ho tam nenechal dele nez nejakych 7 let jelikoz pryz starne a je pak uplne jedno kolik to ma najeto.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám 1.6 75 kW BFQ a na servisní prohlídce v 90 tis. km mě ve Škodovce ujišťovali, že rozvody se dělají až ve 120 tis. km.

Tady se dozvídám, že asi 90 tis. km, tak kde je pravda ? :wacko:

Měnil jsem rozvody po 90tkm už podruhé a vzhledem ke stavu řemene, kladky a pumpy to nyní nechám 120tkm. Dle servisáka nechat každých 30tkm zkontrolovat. Budu to řešit asi sám. Oddělám plastový kryt a kouknu jak to vypadá. Pokud bude v pořádku, suchý a napnutý, tak ho nechám až do 120tkm.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vždyť je to jasný! Manual Škoda i servisní knížka hovoří jasně - výměna ve 180 000km. V 90 000 a pak každých 30 000 jen kontrola. Prý není potřeba měnit nic jiného - ani kladky ani čerpadlo... nic..... To ale víme že je sebevražda..., takže vyměnit všechny kladky a pumpu.

To že ti to měnili v 86000 může znamenat tři věci - buď mechanici nevěděli v kolika měnit a nebo to auto nemělo 86000 ale 186 000... :-) A nebo se něco podělalo...

Vzhledem k tomu že od 86000 máš nalítáno dalších 100 000 (kdoví jestli...) a nevíš jak kvalitní díly použili bych neváhal ani minutu. takové zohybané ventily, ojnice, utržený koník... dorurvená hlava... docela levné...

Já to budu měnit tak kolem 130 000 - jezdím hodně po Praze a motor naběhá v kolonách hodně motohodin a přitom žádný km nenaskáčou.

Dík.Asi se taky přikloním k výměně.Ten řemen je sice podle servisky měněnej v 86 000 a to mi dohledal i technik z Jarova, kde to dělali, ale fakt už nezjistím, jakej řetěz a ostatní díly tam dali.Je pravda, že se dělaj různý kousky i se serviskama, ale kdyby měla být padělaná tak by do ní určitě neuvedli 3x přetaženej interval výměny oleje o 2-4 tisíce km, to by jen zbytečně snižovali hodnotu auta.Myslím že si mám připravit víc než 10 000,že jo...? A to měním ještě komplet tlumiče, takže 20 000.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...