Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Superb 2, 2.0 TDi, CFGB, 125 kW, 2010, 230 tis. km. Poslední dobou mám problémy s delším prvním startem v rámci dne. Stává se, že po 24 hodinách stání to prostě dlouho točí, než naskočí. Další starty v rámci dne jsou pak okamžité. Výjimečně se stane, že po 3 dnech stání ale naskočí hned... Zároveň jsem zaregistroval, že tu a tam po otočení klíčku setře zadní stěrač, aniž by byl zapnutý, a to ani přední. Nevím, jestli to může mít souvislost. Baterie je takřka nová, i po připojení nabíječky je nabita velmi rychle, takže zde asi problém nebude. Poradíte, kterým směrem se vydat hledat příčinu problému? Ještě dodám, že jsem nedávno (v rámci aktuálních cen) přestal tankovat prémiovou naftu (Verva a V-Power), takuji normální, ale zůstávám věrný "značkovým" pumpám. Ale to snad příčinou nebude...

Vloženo

Relé zhaveni, blbne to nejvíc takhle kolem 5-15°C

V teple a kupodivu i v zimě jde na otočení ale blbne takhle jako a podzim. 

Seženeš kolem 1000 Kč, vymenis sám vepředu v pojistkach. Měl jsem už u superba a teď i u tiguana, běžná závada u vw.

Vloženo

Mohu poprosit, kde přesně se relé žhavení má nacházet? Otevřel jsem pojistky v motoru a tam vidím jen pár pojistek a šedé relé, které se dle čísla dílu (8D0 951 254) jmenuje "relé pracovního proudu". Předpokládám, že vadné by mělo být relé 038 907 281 B?

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...