Publikováno Září 20, 20222 r Ahoj, často vylezu z auta, zapomenu zamknout kessy (nebo je v autě ještě spolujezdec) a jdu něco lovit v kufru. Kufr mám elektrický tak zmáčknu tlačítko, ale auto je odemčené takže ještě v kapse musím lovit klíček abych zamknul auto. Jestli chápu dobře, Audi má toto vyřešené dvojitým tlačítkem, kde zmáčknu zámeček, což zavře kufr a zamkne auto, říkám správně? Takové Audi tlačítko vypadá nějak takhle, našel jsem ho pod OEM kódy 4G0959831B , 4G0959831D Konektor na Audi tlačítku dle fotek z internetu vypadá dost podobně jako můj, jen je zrcadlově obrácený Superb 3 konektor Věděl by někdo jak je to natahané elektricky? Bude stačit jen pro zprovoznění jen přepinovat a nakódovat případně? Konektor (samec) jsem našel, že by měl být 8K0973754A pro Audi tlačítko.
Září 20, 20222 r Ano, tato skoda "vychytavka" ktera popira smysl kessy je proste tak jaksi pro Skodu typicka. Hejl obvykle nemel Audi/Mercedes/Porsche/BMW, takze hejlovi je takove tlacitko dobre a neremca, pac netusi, ze to jde udelat i logicky. Neco podobneho byl odrb s tim, ze zasni kliky nemely kessy a parkrat jsem si na nich kdysi urval ruku. Nebo ze zrcatko spolujezdce neni stmavovaci. v kazdem pripade, toto me zajima taky, pokud by to bylo resitelne, jdu do toho...
Září 20, 20222 r Tak asi bohuzel ne. Dival jsem se do schemat Audi a s tim delenym tlacitkem je tam na to extra vodic navic co vede do jednotky vika kufru, ktera je jina nez u jednoducheho tlacitka. Navic ma delene tlacitko jinak resene osvetleni. Ma vnitrne propojenou zem: Audi: SIII: Takze to jiste nebude pouze swap/pinout change Upraveno Září 20, 20222 r od OnMiT312
Září 20, 20222 r @OnMiT312 stejne by to za lepsi analyzu nekoho, kdo tomu rozumi mohlo stat. jednotka kufru z nejakeho Audi bude stat na allegru pakatel, pokud by to melo byt krom tlacitka a kus kabelu jedinou prekazkou. zda to je jedinou prekazkou nedokazu posoudit, nicmene stale plati, ze bych do toho sel.
Září 21, 20222 r Autor Ještě jsem našel, že dvojče Passat má v určitých letech/výbavách taky dělené tlačítko, design dokonce stejný k tomu v Superbu. Ale pinů v konektoru už je 8, místo 4. číslo dílu 3G0959832 Možná by tedy byla jednodušší cesta dát jednotku z Passatu? Upraveno Září 21, 20222 r od midlan
Září 21, 20222 r Výměny jednotky kufru bych se obával, protože kdo ví, jestli tam pak půjde nahrát správná parametrizace pro Superba. Bez toho bych se obával, aby se nepoškodili elektrické vzpěry a to je drahý špás aby se to "zkusilo". Každopádně je to tak, že je potřeba natáhnout nějaké kabely navíc (dříve jsem to také zkoumal pro Octavii). Každopádně pokud se použije tlačítko z Passatu, tak to bude určitě jen o nějaký drát navíc + max. nějaké kódování. Otázkou je jestli ještě nějaká parametrizace jednotky kufru není potřeba. V momentě kdy šlo o kabel navíc, tak už jsem to dál nezkoumal, nechtělo se mi rozebírat zas auto Našel jsem nějaké články na drive2.ru. Vypadá to, že opravdu se "jen" vymění tlačítko, přidají se dva kabely od jednotky kufru, upraví se kódování a je to. https://www.drive2.com/l/505441098315858045/ https://www.drive2.com/l/551501014792930212/
Září 21, 20222 r zni to paradne .. ja uz se naucil cestou ke kufru kolem zadnich dveri pohladit kliku a jit do kufru uz zamceneho auta ... tohle by bylo moc pekne !
Září 21, 20222 r @hamoun jak mam aut vic, a vsechna normalni to maji, tak tento zvyk si jaksi vypestovat nedokazu.... 🥲
Září 21, 20222 r @Krosta Ale v clanku se prave pise, ze jednotka kufru index D - L funkci easy-close nepodporuje. Dival jsem se do vypisu SIII a je tam jednotka index L. Takze by bylo prave nutno sehnat i jednotku z Tiguana (index C).
Září 21, 20222 r Tak tady zacinam sipit problem, pac mam dle ferdy posledni jednotku kufru, ktera je kurevsky jina, nez ty predtim..... teda takto jsem si to prelozil. nicmene jsem se na ferdu s dotazem tohoto obratil, tak treba si to sa jako projekt na podzimni vecery. Uvidime. Ja sam s tim kazdopadne nic neudelam, ma schopnost konci u toho nekomu zaplatit, at napravi vrtkolenovstvi skoda auto a.s.
Září 21, 20222 r před 7 minutami, OnMiT312 napsal: Dival jsem se do vypisu SIII a je tam jednotka index L. Takze by bylo prave nutno sehnat i jednotku z Tiguana (index C). Jo, proto jsem psal, že bych se obával toho, že je nutné jednotku měnit. Nicméně v druhém odkaze nic o výměně nepíše, jen o úpravě parametrizace. Výhodou těch jednotek je to, že každá část funkcionalit kufru má vlastní adresu parametrizace, takže není nutné měnit celou sadu, ale jen určitou část. @DeliberatorJo, to je ta 5WD nebo jak začíná to označení, do toho se zatím nikdo ani nepustil. A jen bych ještě dodal, že nemyslím si, že se jedná o nějakou lenivost Škodovky, ale je potřeba pořád myslet v těchto případech na to, že Škodovka není ten, kdo může v takových věcech rozhodovat. VW musí mít vždy navrch.
Září 23, 20222 r Autor Hmm tak u VW to druhé tlačítko zřejmě nezamkne auto ale jen zavře kufr automaticky potom co opustím prostor (detekce pomocí kessy), viz video s demonstrací: EDIT: asi se dá nakódovat i zamknutí, alespoň v jednom z těch návodů na drive2 píše, že mu zamkne všechny dveře; a taky by jinak nedávala smysl existence verze VW tlačítka s ikonkou zámečku Upraveno Září 23, 20222 r od midlan
Září 24, 20222 r @Krosta tak ferda do te jednotky 5W uz zabrdnout musel, pac mi kufr konecne zavira tlacitkem i dalkacem ze 100 metru... nicmene bez nekoho takoveho jsme asi v pytli. A ze musi mit VW navrch je jasne. Nicmene spousta veci je i o vrtani kolene. V kazdem popisu nejake funkce u Skodovky je proste nejaka "lež".
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.