Přejít na obsah

1.4 16V 74kW Omezovač


hgx-pro

Doporučené příspěvky

Dobrý den, vlastníte někdo FABII 1.4 16V 74kW? Chci se zeptat kolik se dají vytočit maximální otáčky? Zkoušel jsem to vytočit až na 6400ot/min, ale 6400ot je uz v červeném, kde by to správně vůbec nemělo jít? Diky za odpověď

Tak to je něco jako u mě. jednou jsem to pučil kámošovi a hodil mi tam z trojky za dva. rádio na plný koule a nic ani slyšet nebylo, ale bylo to někde kolem 6500 možná víc.

:(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahojte. Mám tiež takú Fabiu s motorom 74 Kw. Ak máš rozvodový remen v dobrom stave tak sa nemusíš báť krátkodobo pri akcelerácii vytočiť motor na maximum.Samozrejme ak je zahriaty na prevádzkovú teplotu. N motore BBZ obmedzovač vypína asi pri 6600 ot.min .Nebezpečenstvo hrozí len pri prudkom podradení pri jazde z kopca. Max otáčky sa dajú zmeniť pri preprogramovaní riad, jednotky motora .

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 roky později...

Myslím že s tím bržděním je to přehnaný přirovnání - ale je to jako bys prudce ubral plyn, prostě auto už nezrychlí ani když máš pedál "na lopatkách" - a když ho tak podržíš, bude to cukat asi tak s destinu vteřiny trvajícím intervalem , protože ten omezovač má určité rozmezí otáček, o které musí točky klesnou, aby se znovu zapnulo vstřikování a zapalování - a je to samozřejmě níž, než při kolika vypíná. Takže vypne - maličko klesnou točky - jednotka zase na moment zapne, motor vyjede o pár stovek výš a jednotka zase vypne... Jet v tomhle "režimu" se snad nikdo nepokusí déle jak zlomek sekundy - pak buď ubere plyn nebo přeřadí a točky klesnou.... Jinak mne to dost stolicuje, protože na 1,4 63kW (BXW) mám ten omezovač posazený jen na pouhých 5500rpm a hodně to vadí třeba v momentě, kdy si jedouc za nějakým náklaďákem 85-90 :feve::feve::feve: vzpomenu že vlastně spěchám a vrazím tam přes meziplyn "za tři" - jen vyjedu "z pytle" a v tu ránu mám motor "v omezovači" a musím potupně řadit "čtyři" a předjíždět o poznání pomaleji = déle = nebezpečněji... :aggressive::aggressive::aggressive:

Editováno: , autor: Ekkar_z_Bastlírny
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ale tak není zase špatný občas ty faldíky provětrat ;) , ale je fakt že mě se to stalo s hoooodně hlasitou muzikou, takže jsem motor neslyšel a taky jsem v té době měl v háji EGR ventil a tak jsem ho měl zaslepený a tam nastupoval omezovač o takových cca 150-200 ot./min dříve, tak jsem jak píše Ekkar dal za tři a začal předjíždět kamion a též jsem se pěkně lekl, když najednou auto začalo brzdit, mrkla jsem na otáčkoměr a byl ovše jasné, tak jsem hodil rychle za 4 a dopředjížděl ho. naštěstí to tehdy nebylo až tak v kritický okamžik, že tam ještě nějaký prostor byl, to bezpečně dokončit, ale od té doby vždy tak po očku na ten otáčkoměr čučím a hlídám si kdy přeřadit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dík, to je dobrý vědět, protože kdyby se mi to někdy stalo, tak by mě zbytečně polilo horko z toho, že je motor v čoudu. Ale jak už tady nekdo psal, taky si netroufnu víc než 5.500 +- ňáký drobný, i když mám červenou až v 6.500. (Nechci svojí kočičku moc trápit ;) )

přesně tak, to jsme psal já ;). I když rozvody jsou oka, olej kvalitní, tak si to prostě vzhledem ke stáří vozu netroufnu :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...