Nohab Vloženo 11. Únor 2008 Sdílet Vloženo 11. Únor 2008 (editace) Ta 1,2 je hakliva na jizdu., umi jen sporo, ale pri malej prislapnuti bere hafo. Silenjsi motorizace asik zakjlad berou vic, ale i kdyz se prislapnou, tak to neni o tolik jako HPTko To je myslím nepřesnější a nejvýstižnější popis HTP, co jsem kdy četl. Potvrzuji i u mé haťapky ve fábii A jsem překvapen, že i s Roomikem dokážeš jet tak úsporně. Editováno: 11. Únor 2008, autor: Nohab Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Blacky Vloženo 12. Únor 2008 Sdílet Vloženo 12. Únor 2008 (editace) Ta 1,2 je hakliva na jizdu., umi jet sporo, ale pri malem prislapnuti bere hafo. Silnejsi motorizace asik zaklad berou vic, ale i kdyz se prislapnou, tak to neni o tolik jako HPTko. omluva za preklepy. ale snad je to k rozlusteni. To je myslím nepřesnější a nejvýstižnější popis HTP, co jsem kdy četl. Potvrzuji i u mé haťapky ve fábii A jsem překvapen, že i s Roomikem dokážeš jet tak úsporně. ono to neni zase tak prekvapive. HTP nema zadnej prebytek vykonu, takze kdyz ho prislapnes, tak tam ten benzin proste "natece" nejsem zadnej svatecni pilot jezdim svizne, rychlost dodrzuju jen tam kde si myslim, ze je to potreba, ale proste to chce si zvyknout na to HTP a chovat se k nemu podle toho. Rano kdyz jedu cca 1,5km do prace, tka mam spotrebu 10,5, vynahrazujou to delsi jizdy mimo mesto, kde 6,5 je bezne pri 90-110km/h., suma sumarum dlouhodoba prumerka 7,5-8l, hodne vyuzivam jizdy bez plynu se zarazenim kvaltem. Editováno: 12. Únor 2008, autor: Blacky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Igor Vloženo 12. Únor 2008 Sdílet Vloženo 12. Únor 2008 Presne ako bolo písané - HTP vie jazdiť naozaj úsporne, no nesvedčia mu vysoké rýchlosti. Je presný opak motorov s vysokým objemom - tým zas nesedí mesto, kedy tá spotreba ide do neskutočných výšin. S HTP sa však treba naučiť jazdiť, a hlavne, treba vedieť používať radiacu páku. Človek, ktorý presadne z auta s vyšším objemom (kľudne stačí 1,6ka) a len dupe do plynu bez toho, aby preradil, samozrejme že jazdí za 11 litrov... Typický problém, keď niekto s 1,9tdi dostane počas opravy náhradný voz Fabiu HTP - to sú potom čísla na PP Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
olympic Vloženo 20. Únor 2008 Sdílet Vloženo 20. Únor 2008 (editace) Roomster 1,6/77kW automat, najeto 4k, do provozu šel v říjnu 07. Jezdím do práce poměrně krátké trasy (1 cesta cca 10km), napůl po městě, napůl v příměstské oblasti Plzně. Celková spotřeba se pohybuje +/- 8,7L. Nedávno jsem zaznamenal po cestě z chaty spotřebu na jednu jízdu pod 6L. Ovšem auto bylo skoro na provozní teplotě hned od začátku a také je to dost z kopce. Při oteplení je spotřeba lehce nižší. Motor už se začíná ochotně točit, pokud je to potřeba. S tím ale opatrně, hned jde spotřeba nahoru. Tohle auto NENÍ na zimní krátké cesty zrovna nejúspornější... Editováno: 20. Únor 2008, autor: olympic Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
škorpík Vloženo 20. Únor 2008 Sdílet Vloženo 20. Únor 2008 1.9 TDI chip na 103kw , dnes jsem spadl pod 6 litrů , resp. na 5,9l celkové spotřeby. Najeto 20tis. Ten motor je snad fakt zajetej až po těchto kilometrech.Pro mne je zajímavost , za dva měsíce 2300km ,z toho jen dvě jízdy na chatu po dálnici cca 200km,jinak vše po Praze denně 30-100km při 4,6-5,8l/100 .Tak si myslím ,že při takovéto jízdě ještě ňákou desetinu stáhnu.Na dálnici je škoda ,že nemá 6ku,protože po chipu má točák ještě o trošku níž ,taky ňáká desetina.Kolega s coctou II též chip ,dá se říct podobný provoz a spotřeba o litr víc.Takže , suma sumárum po roce provozu spokojenost ,hlavně se spotřebou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Blacky Vloženo 21. Únor 2008 Sdílet Vloženo 21. Únor 2008 1.9 TDI chip na 103kw , dnes jsem spadl pod 6 litrů , resp. na 5,9l celkové spotřeby. Najeto 20tis. Ten motor je snad fakt zajetej až po těchto kilometrech.Pro mne je zajímavost , za dva měsíce 2300km ,z toho jen dvě jízdy na chatu po dálnici cca 200km,jinak vše po Praze denně 30-100km při 4,6-5,8l/100 .Tak si myslím ,že při takovéto jízdě ještě ňákou desetinu stáhnu.Na dálnici je škoda ,že nemá 6ku,protože po chipu má točák ještě o trošku níž ,taky ňáká desetina.Kolega s coctou II též chip ,dá se říct podobný provoz a spotřeba o litr víc.Takže , suma sumárum po roce provozu spokojenost ,hlavně se spotřebou. hmm jj to potvrzuej i moji domenku, ze se motor zajizdi az mezi 10-20 tis. a ne kolem 5 jak sme si myslel, od 10 sem to zacal zjistovat i na svym, ted kolem 15000 a porad to jde lehounce dolu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sleep77 Vloženo 27. Březen 2008 Sdílet Vloženo 27. Březen 2008 (editace) Tak auto má zrovna na tacháči 3333 km (že bych to vyfotil) a průměrná spotřeba s 1,4 16V je 6,4l/100km ty brďo,to mám na 2.0TDi 103kW spotřebu 5,6 L Editováno: 27. Březen 2008, autor: Sleep77 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martyx Vloženo 27. Březen 2008 Sdílet Vloženo 27. Březen 2008 (editace) Roomster 1,6/77kW automat, najeto 4k, do provozu šel v říjnu 07. Jezdím do práce poměrně krátké trasy (1 cesta cca 10km), napůl po městě, napůl v příměstské oblasti Plzně. Celková spotřeba se pohybuje +/- 8,7L. Nedávno jsem zaznamenal po cestě z chaty spotřebu na jednu jízdu pod 6L. Ovšem auto bylo skoro na provozní teplotě hned od začátku a také je to dost z kopce.Při oteplení je spotřeba lehce nižší. Motor už se začíná ochotně točit, pokud je to potřeba. S tím ale opatrně, hned jde spotřeba nahoru. Tohle auto NENÍ na zimní krátké cesty zrovna nejúspornější... Potvrzuji, na krátké cesty po městě raději vypínat počítač... Mám najeto 2000km, průměr 8,5l, na delší trasy mimo město (15km a víc) dokážu jet za 7,5l, kratké trasy ve měste (4-7km) s častým stáním na křižovatkách začínám na 12, spadnu na 10, stačí jedna dvě křižovatky v rozmezí 300 metrů a leze to znova nahoru... Snad to v létě aspoň trošku ještě spadne...základem je si udělat delší mimoměstské výlety... Editováno: 27. Březen 2008, autor: martyx Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sleep77 Vloženo 27. Březen 2008 Sdílet Vloženo 27. Březen 2008 Potvrzuji, na krátké cesty po městě raději vypínat počítač... Mám najeto 2000km, průměr 8,5l, na delší trasy mimo město (15km a víc) dokážu jet za 7,5l, kratké trasy ve měste (4-7km) s častým stáním na křižovatkách začínám na 12, spadnu na 10, stačí jedna dvě křižovatky v rozmezí 300 metrů a leze to znova nahoru... Snad to v létě aspoň trošku ještě spadne...základem je si udělat delší mimoměstské výlety... Tak to je morda Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Blacky Vloženo 28. Březen 2008 Sdílet Vloženo 28. Březen 2008 nic prekvapiveho. pockej kolem 10-15000 to pujde o litr dolu.Nicmene pri tezke noze zere jak kyselina Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sleep77 Vloženo 28. Březen 2008 Sdílet Vloženo 28. Březen 2008 nic prekvapiveho. pockej kolem 10-15000 to pujde o litr dolu.Nicmene pri tezke noze zere jak kyselina nj 1,2 je fakt husta Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jar_da Vloženo 28. Březen 2008 Sdílet Vloženo 28. Březen 2008 nic prekvapiveho. pockej kolem 10-15000 to pujde o litr dolu.Nicmene pri tezke noze zere jak kyselina přesně tak, pomalu nejezdím a po dálnici teprve ne a od tý doby co je D11 až do HK se mi spotřeba zvedla z 6,2 na 6,6 - průměrka dlouhodobá, jednou tam snad bylo 6,8, takže je to o nohách a očích. FI 12V 47kW + cimbu, pokud je poměr dálnice/silnice menší než polovina, dá se jezdit zajímavě Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sleep77 Vloženo 28. Březen 2008 Sdílet Vloženo 28. Březen 2008 proč nekoupíte raději Tdi,je úspornější a hlavně jede líp Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 28. Březen 2008 Sdílet Vloženo 28. Březen 2008 proč nekoupíte raději Tdi,je úspornější a hlavně jede líp no 2.0 TDI v O II. je něco jinýho než 1.4 TDI v F II. rofl btw. a co tepre BOŽÍ FSI !!! :p Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Blacky Vloženo 28. Březen 2008 Sdílet Vloženo 28. Březen 2008 proč nekoupíte raději Tdi,je úspornější a hlavně jede líp protoze je draha. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jar_da Vloženo 30. Březen 2008 Sdílet Vloženo 30. Březen 2008 protoze je draha. přesně tak, za ty prachy to prostě nestojí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sleep77 Vloženo 30. Březen 2008 Sdílet Vloženo 30. Březen 2008 no 2.0 TDI v O II. je něco jinýho než 1.4 TDI v F II. rofl btw. a co tepre BOŽÍ FSI !!! :p Už je tady průďa To ja vím,že je to něco jiného ale divím se že 1.2 veme tolik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sleep77 Vloženo 30. Březen 2008 Sdílet Vloženo 30. Březen 2008 přesně tak, za ty prachy to prostě nestojí To záleží kolik ročně najedete km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Blacky Vloženo 30. Březen 2008 Sdílet Vloženo 30. Březen 2008 jj souhlas. pokud bych jezdil denne, tka do nafty jdu, ale pro me je to zbytecne. Aktualni zazitek. Cesta Usti nad labem - Regensburg(Rezno), [uL-Lovosice, po D8 do velvar - zaden na Ruzyni, po obchvatu na D5, Plzen, Rozvadov, A6, A93) TAM 364km, 3:53 hod, 8,1l/100km spotreba, prumerna rychlost 94km/h, 2 dospeli a asi 70kg bagaze ZPET 344km, 3:20 hod, 7,9l/100km spotreba, prumerna rychlost 103km/h 1 dospely CELKEM 715km, 7:23 hod, 8,0l/100km spotreba, prumerna rychlost 97km/h spokojenost, hnal sem ho trvale 120-130 po dalnici, dalo by se jet 110 a spotrebu sundat k 7 ale trvalo by to moc dlouho Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Nohab Vloženo 30. Březen 2008 Sdílet Vloženo 30. Březen 2008 Cesta Usti nad labem - Regensburg(Rezno), [uL-Lovosice, po D8 do velvar - zaden na Ruzyni, po obchvatu na D5, Plzen, Rozvadov, A6, A93).... spokojenost, hnal sem ho trvale 120-130 po dalnici, dalo by se jet 110 a spotrebu sundat k 7 ale trvalo by to moc dlouho To je fakt dobrá spotřeba. Takže když jsi to takto zvládl s Roomíkem, tak nemám obavy o svoji letní dovolenou sFII. Potřeboval jsem si udělat nějaký reálný obraz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sleep77 Vloženo 31. Březen 2008 Sdílet Vloženo 31. Březen 2008 To je fakt dobrá spotřeba. Takže když jsi to takto zvládl s Roomíkem, tak nemám obavy o svoji letní dovolenou sFII. Potřeboval jsem si udělat nějaký reálný obraz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pitt Vloženo 31. Březen 2008 Sdílet Vloženo 31. Březen 2008 To je fakt dobrá spotřeba. Takže když jsi to takto zvládl s Roomíkem, tak nemám obavy o svoji letní dovolenou sFII. Potřeboval jsem si udělat nějaký reálný obraz Loni jsem byl v chorvatsku ve dvou + nacpanej kufr,celkem najeto 2000 Km a spotřeba 5.3 L. Já jsem s HTP spokojen. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Blacky Vloženo 31. Březen 2008 Sdílet Vloženo 31. Březen 2008 Loni jsem byl v chorvatsku ve dvou + nacpanej kufr,celkem najeto 2000 Km a spotřeba 5.3 L. Já jsem s HTP spokojen. vaau. tka to bych taky rad, ale ja sme posuk a porad tomu slapu nakrk,na druhou stranu pokud clovek nic nehodi a chce se kochat krajinou, tak to jde. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pitt Vloženo 31. Březen 2008 Sdílet Vloženo 31. Březen 2008 vaau. tka to bych taky rad, ale ja sme posuk a porad tomu slapu nakrk,na druhou stranu pokud clovek nic nehodi a chce se kochat krajinou, tak to jde. Přesně tak nikam jsme nechvátali,jeli jsme přes den tak že bylo na co se dívat,občas zastávka na kafíčko no prostě pohodová jízda. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Xantrix Vloženo 1. Duben 2008 Sdílet Vloženo 1. Duben 2008 (editace) 1.4 , najeto 15tkm, dlouhodobý průměr 7,7 , 55km ráno do práce a odpoledne z práce, ráno studený motor 12km z kopce, potom I. třída, nakonec město se zahřátým motorem průměr 5,6-5,8 , odpoledne naopak (město se studeným, na závěr dost kopce s teplým) půměr 8,2-8,4 . Editováno: 1. Duben 2008, autor: Xantrix Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.