Přejít na obsah

Spotřeba


mvh

Doporučené příspěvky

Ta 1,2 je hakliva na jizdu., umi jen sporo, ale pri malej prislapnuti bere hafo. Silenjsi motorizace asik zakjlad berou vic, ale i kdyz se prislapnou, tak to neni o tolik jako HPTko

To je myslím nepřesnější a nejvýstižnější popis HTP, co jsem kdy četl. Potvrzuji i u mé haťapky ve fábii :)

A jsem překvapen, že i s Roomikem dokážeš jet tak úsporně.

Editováno: , autor: Nohab
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ta 1,2 je hakliva na jizdu., umi jet sporo, ale pri malem prislapnuti bere hafo. Silnejsi motorizace asik zaklad berou vic, ale i kdyz se prislapnou, tak to neni o tolik jako HPTko.

omluva za preklepy. ale snad je to k rozlusteni.

To je myslím nepřesnější a nejvýstižnější popis HTP, co jsem kdy četl. Potvrzuji i u mé haťapky ve fábii :)

A jsem překvapen, že i s Roomikem dokážeš jet tak úsporně.

ono to neni zase tak prekvapive. HTP nema zadnej prebytek vykonu, takze kdyz ho prislapnes, tak tam ten benzin proste "natece" lol

nejsem zadnej svatecni pilot jezdim svizne, rychlost dodrzuju jen tam kde si myslim, ze je to potreba, ale proste to chce si zvyknout na to HTP a chovat se k nemu podle toho. Rano kdyz jedu cca 1,5km do prace, tka mam spotrebu 10,5, vynahrazujou to delsi jizdy mimo mesto, kde 6,5 je bezne pri 90-110km/h., suma sumarum dlouhodoba prumerka 7,5-8l, hodne vyuzivam jizdy bez plynu se zarazenim kvaltem.

Editováno: , autor: Blacky
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Presne ako bolo písané - HTP vie jazdiť naozaj úsporne, no nesvedčia mu vysoké rýchlosti. Je presný opak motorov s vysokým objemom - tým zas nesedí mesto, kedy tá spotreba ide do neskutočných výšin.

S HTP sa však treba naučiť jazdiť, a hlavne, treba vedieť používať radiacu páku. Človek, ktorý presadne z auta s vyšším objemom (kľudne stačí 1,6ka) a len dupe do plynu bez toho, aby preradil, samozrejme že jazdí za 11 litrov... Typický problém, keď niekto s 1,9tdi dostane počas opravy náhradný voz Fabiu HTP - to sú potom čísla na PP :t

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Roomster 1,6/77kW automat, najeto 4k, do provozu šel v říjnu 07. Jezdím do práce poměrně krátké trasy (1 cesta cca 10km), napůl po městě, napůl v příměstské oblasti Plzně. Celková spotřeba se pohybuje +/- 8,7L. Nedávno jsem zaznamenal po cestě z chaty spotřebu na jednu jízdu pod 6L. Ovšem auto bylo skoro na provozní teplotě hned od začátku a také je to dost z kopce.

Při oteplení je spotřeba lehce nižší. Motor už se začíná ochotně točit, pokud je to potřeba. S tím ale opatrně, hned jde spotřeba nahoru. Tohle auto NENÍ na zimní krátké cesty zrovna nejúspornější...

Editováno: , autor: olympic
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

1.9 TDI chip na 103kw , dnes jsem spadl pod 6 litrů , resp. na 5,9l celkové spotřeby. Najeto 20tis. Ten motor je snad fakt zajetej až po těchto kilometrech.Pro mne je zajímavost , za dva měsíce 2300km ,z toho jen dvě jízdy na chatu po dálnici cca 200km,jinak vše po Praze denně 30-100km při 4,6-5,8l/100 .Tak si myslím ,že při takovéto jízdě ještě ňákou desetinu stáhnu.Na dálnici je škoda ,že nemá 6ku,protože po chipu má točák ještě o trošku níž ,taky ňáká desetina.Kolega s coctou II též chip ,dá se říct podobný provoz a spotřeba o litr víc.Takže , suma sumárum po roce provozu spokojenost ,hlavně se spotřebou. :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

1.9 TDI chip na 103kw , dnes jsem spadl pod 6 litrů , resp. na 5,9l celkové spotřeby. Najeto 20tis. Ten motor je snad fakt zajetej až po těchto kilometrech.Pro mne je zajímavost , za dva měsíce 2300km ,z toho jen dvě jízdy na chatu po dálnici cca 200km,jinak vše po Praze denně 30-100km při 4,6-5,8l/100 .Tak si myslím ,že při takovéto jízdě ještě ňákou desetinu stáhnu.Na dálnici je škoda ,že nemá 6ku,protože po chipu má točák ještě o trošku níž ,taky ňáká desetina.Kolega s coctou II též chip ,dá se říct podobný provoz a spotřeba o litr víc.Takže , suma sumárum po roce provozu spokojenost ,hlavně se spotřebou. :palec2:

hmm jj to potvrzuej i moji domenku, ze se motor zajizdi az mezi 10-20 tis. a ne kolem 5 jak sme si myslel, od 10 sem to zacal zjistovat i na svym, ted kolem 15000 a porad to jde lehounce dolu. :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
Roomster 1,6/77kW automat, najeto 4k, do provozu šel v říjnu 07. Jezdím do práce poměrně krátké trasy (1 cesta cca 10km), napůl po městě, napůl v příměstské oblasti Plzně. Celková spotřeba se pohybuje +/- 8,7L. Nedávno jsem zaznamenal po cestě z chaty spotřebu na jednu jízdu pod 6L. Ovšem auto bylo skoro na provozní teplotě hned od začátku a také je to dost z kopce.

Při oteplení je spotřeba lehce nižší. Motor už se začíná ochotně točit, pokud je to potřeba. S tím ale opatrně, hned jde spotřeba nahoru. Tohle auto NENÍ na zimní krátké cesty zrovna nejúspornější...

Potvrzuji, na krátké cesty po městě raději vypínat počítač... :feve:

Mám najeto 2000km, průměr 8,5l, na delší trasy mimo město (15km a víc) dokážu jet za 7,5l, kratké trasy ve měste (4-7km) s častým stáním na křižovatkách začínám na 12, spadnu na 10, stačí jedna dvě křižovatky v rozmezí 300 metrů a leze to znova nahoru... :aggressive:

Snad to v létě aspoň trošku ještě spadne...základem je si udělat delší mimoměstské výlety... ;)

Editováno: , autor: martyx
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Potvrzuji, na krátké cesty po městě raději vypínat počítač... :feve:

Mám najeto 2000km, průměr 8,5l, na delší trasy mimo město (15km a víc) dokážu jet za 7,5l, kratké trasy ve měste (4-7km) s častým stáním na křižovatkách začínám na 12, spadnu na 10, stačí jedna dvě křižovatky v rozmezí 300 metrů a leze to znova nahoru... :aggressive:

Snad to v létě aspoň trošku ještě spadne...základem je si udělat delší mimoměstské výlety... ;)

Tak to je morda :feve:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nic prekvapiveho. pockej kolem 10-15000 to pujde o litr dolu.Nicmene pri tezke noze zere jak kyselina

přesně tak, pomalu nejezdím a po dálnici teprve ne a od tý doby co je D11 až do HK se mi spotřeba zvedla z 6,2 na 6,6 - průměrka dlouhodobá, jednou tam snad bylo 6,8, takže je to o nohách a očích.

FI 12V 47kW + cimbu, pokud je poměr dálnice/silnice menší než polovina, dá se jezdit zajímavě

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jj souhlas. pokud bych jezdil denne, tka do nafty jdu, ale pro me je to zbytecne.

Aktualni zazitek.

Cesta Usti nad labem - Regensburg(Rezno), [uL-Lovosice, po D8 do velvar - zaden na Ruzyni, po obchvatu na D5, Plzen, Rozvadov, A6, A93)

TAM 364km, 3:53 hod, 8,1l/100km spotreba, prumerna rychlost 94km/h, 2 dospeli a asi 70kg bagaze

ZPET 344km, 3:20 hod, 7,9l/100km spotreba, prumerna rychlost 103km/h 1 dospely

CELKEM 715km, 7:23 hod, 8,0l/100km spotreba, prumerna rychlost 97km/h

spokojenost, hnal sem ho trvale 120-130 po dalnici, dalo by se jet 110 a spotrebu sundat k 7 ale trvalo by to moc dlouho :p

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Cesta Usti nad labem - Regensburg(Rezno), [uL-Lovosice, po D8 do velvar - zaden na Ruzyni, po obchvatu na D5, Plzen, Rozvadov, A6, A93)

....

spokojenost, hnal sem ho trvale 120-130 po dalnici, dalo by se jet 110 a spotrebu sundat k 7 ale trvalo by to moc dlouho :p

To je fakt dobrá spotřeba. Takže když jsi to takto zvládl s Roomíkem, tak nemám obavy o svoji letní dovolenou sFII. Potřeboval jsem si udělat nějaký reálný obraz ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To je fakt dobrá spotřeba. Takže když jsi to takto zvládl s Roomíkem, tak nemám obavy o svoji letní dovolenou sFII. Potřeboval jsem si udělat nějaký reálný obraz ;)

Loni jsem byl v chorvatsku ve dvou + nacpanej kufr,celkem najeto 2000 Km a spotřeba 5.3 L. Já jsem s HTP spokojen.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

vaau. tka to bych taky rad, ale ja sme posuk a porad tomu slapu nakrk,na druhou stranu pokud clovek nic nehodi a chce se kochat krajinou, tak to jde.

Přesně tak nikam jsme nechvátali,jeli jsme přes den tak že bylo na co se dívat,občas zastávka na kafíčko no prostě pohodová jízda.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

1.4 , najeto 15tkm, dlouhodobý průměr 7,7 , 55km ráno do práce a odpoledne z práce, ráno studený motor 12km z kopce, potom I. třída, nakonec město se zahřátým motorem průměr 5,6-5,8 , odpoledne naopak (město se studeným, na závěr dost kopce s teplým) půměr 8,2-8,4 .

Editováno: , autor: Xantrix
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...