Přejít na obsah

olympic

Uživatel
  • Počet příspěvků

    20
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Kontaktní metody

  • ICQ
    223799732

Oznámení olympic

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Mám podobný problém. Při poslechu rádia (neoriginál) čas od času dojde k přerušení zvuku, asi tak na 1 sec. Pak rádio hraje normálně dál. Není to častá závada a nevím, jestli souvisí s výpadkem signálu. Naštěstí to není často, takže jsem to dosud ignoroval. Jednou jsem periferním viděním zaregistroval nějakou změnu na displeji, ale než jsem si uvědomil o co jde, zmizelo to.
  2. olympic

    Spotřeba

    Roomster 1,6/77kW automat, najeto 4k, do provozu šel v říjnu 07. Jezdím do práce poměrně krátké trasy (1 cesta cca 10km), napůl po městě, napůl v příměstské oblasti Plzně. Celková spotřeba se pohybuje +/- 8,7L. Nedávno jsem zaznamenal po cestě z chaty spotřebu na jednu jízdu pod 6L. Ovšem auto bylo skoro na provozní teplotě hned od začátku a také je to dost z kopce. Při oteplení je spotřeba lehce nižší. Motor už se začíná ochotně točit, pokud je to potřeba. S tím ale opatrně, hned jde spotřeba nahoru. Tohle auto NENÍ na zimní krátké cesty zrovna nejúspornější...
  3. olympic

    Xenony HID

    Ve Fabii jsem jezdil 7 let a na obyč. halogenová světla jsem si nemusel stěžovat. Xenony nemůžu posoudit, neměl jsem je.
  4. olympic

    Xenony HID

    Přečetl jsem si tohle téma, kdy pár lidí měnilo světla za kvalitnější. Asi je bez debaty, že klasicky dodávaná světla s Roomsterem jsou nekvalitní ve smyslu intenzity svícení. Proti Fabii se to nedá srovnat, už to tady někdo psal. Mizerná světla jsou zatím jedinou věcí, která mi na Roomsteru vadí, hodně vadí! Rád bych se zeptal, jestli by nešlo částečně tenhle problém vyřešit tím, že by se použila kvalitnější žárovka? Možná se někdo usměje nad mojí naivitou, ale zatím bych to nechtěl řešit popisovanou výměnou. Může se k tomu někdo vyjádřit?
  5. Já sleduji tohle fórum od léta a už podruhé je pozastaveno přijímání nových členů. Admin je zaneprázdněn, nebo ? Na můj vkus ta pauza trvá dlouho!
  6. Dík za radu. Při demontáži se ukázalo, že asi došlo k malé konstrukční změně. Dolní patky už tam nejsou a díl je k zadnímu čelu přišroubován v místech, kde je prolis pro výstražný trojúhelník. POZOR! Šrouby mají "hvězdičku", což mělo za následek přerušení práce a odjezd pro tento nástavec do Baumaxu . 1) vyšroubovat 2 šrouby 2) rozpojit 2 příchytky dole 3) opatrně vypáčit plast nahoru = demontováno Dal jsem to sem proto, kdyby to někdo potřeboval, jako já kvůli přišroubování dolních částí druků, abych správně připevnil textilní vanu. Samolepící vrstva na suchém zipu nedrží dobře.
  7. olympic

    MaxiDot

    Dotaz k originálnímu MaxiDotu: Možná se nás pár najde, co máme MaxiDot, ale nemáme originální autorádio. Tím pádem je horní třetina displeje černá a vlastně k ničemu. Nedalo by se to nějak změnit přeprogramováním? Např. by se tam mohl ukazovat jiný údaj (např. dojezd apod.). Je to zbytečně nevyužité.
  8. Mám k tobě prosbu: jak demontovat černý ABS díl vzadu v kufru - je to ten, který tvoří vnitřní práh zadního čela, má na sobě podélně směrované výstupky. Do něj shora zapadá mechanizmus zavírání pátých dveří. Zjistil jsem, že nahoře je díl ukončen pod lemovací gumou, dole nevím. Koupil jsem si textilní vanu pro převoz psa. Její zadní část je k zadnímu čelu upevněna přes suchý zip, ale ten nevydržel tlak, nalepili mi to tam blbě a podlaha vany byla ve vzduchu. Jak to pes sešlápl, molitanová lepící oboustranná páska se separovala. Chci tam dát kovové druky a přišroubovat je k tomu plastu. Protějšek nanýtuji na tu vanu. Už jsem zjistil, že lepit cokoliv na ABS nelze-nic nedrží.
  9. olympic

    Spotřeba

    Takže nová zkušenost se spotřebou. Dnes celkem 600 km ze severu Čech do Tropical Islands u Berlína. 3 dospělí, většinou po dálnici, průměrná rychlost celkem 87 km/h a průměrná spotřeba 7,6 l. Tak třetinu cesty jsem jel s tempomatem. Velmi milé bylo zjištění, že když mě míjel jiný Roomster, tak jsme se navzájem pípnutím a bliknutím pozdravili. Naneštěstí se to stalo jen dvakrát. Ahoj Aarone, četl jsem všechny tvé příspěvky týkající se spotřeby roomstera s tiptronicem a vzhledem k tomu, že vážně uvažuji o koupi tohoto auta docela by mě podrodněji zajímal způsob, jakým dosahuješ tak přijatelné spotřeby u 1,6 s automatem. Všechny dostupné zdroje a zkušenosti totiž udávají spotřebu podstatně vyšší. Pokud by mi uvedený způsob jízdy vyhovoval, tak bych určitě neváhal. Mockrát díky za rychlou reakci. Mně moje momentální spotřeba při jízdách do práce v městském provozu docela děsí. Mám 1,6 automat, najeto asi 1000km. Nejezdím jako idiot, přesto se ranní cesty pohybují okolo 10L/100km na jednu jízdu. Dokud jde "sytič", tak se průměrná spotřeba na 1 cestu pohybuje přes 12-13L. Pak to klesá. Odpoledne při vyšší teplotě venku klesne spotřeba na cca 9,0-9,5L. Při dlouhých jízdách jsem dokázal jet trasu PL-Byšice a zpět za 7,1L/100km (tehdy najeto cca 500km). Prostě to auto nerado jezdí ráno a v chladnu Tak jen doufám, že se motor po zajetí umoudří a možná i já víc pochopím styl jízdy.
  10. Dostal jsem na auto (1,6-16V-77kW,automat. převodovka) z výroby DUNLOP 195/55, R15. Ráfky LINE. Viz:
  11. No, myslím že docela dost, i v Roomsterclubu je nás několik. Já jsem z Rokycan, dělám v Plzni a Roomstery vídám dost často jak doma, tak i v Plzni. Jednou v Rokycanech jsem jel na malým kruháči za béžovým Roomsterem, za ním vjel červený a pak já s modrým, takže v jednu chvíli jsme byly na kruháči 3 Roomsteři zasebou Od pondělka budu k vidění v Plzni. Capuccino.
  12. Spočítal jsem barvy u registrovaných členů klubu (ke dni 19.9.07): 1. Modrá Ocean (výrazně vede s počtem 22 vozů) 2. Béžová Cappucino (12) 3. Červená Corrida + Zelná Olive (po 10) 4. Šedá Antracite (7) 5. Bílá Candy (5) 6. Černá magic + Červená Flamenco 7. Modrá Dynamic + Šedá Satine 8. Modrá Storm + Modrá Polar 9. Zelená High.
  13. Jezdil jsem na dusíku cca 4 roky (letní i zimní). Na motorce mám dusík taky. Mrzuté bylo, když byl nějaký ten drobný únik a dofukoval jsem. V garáži mám malý kompresorek, ovšem ten dává vzduch. Dilema líného nebo spěchajícího občas vyhrál domácí vzduch. Nemohu tvrdit, že bych pozoroval nějaký fatální rozdíl mezi oběma způsoby huštění. Ještě nevím, jak se rozhodnu, až doputuje Roomster, ale možná to za ty starosti při rozhodování ani nestojí... Někdo se tu ptal, jak zmizí původní vzduch z gumy. Mně vždycky v servisu kolo nafoukli dusíkem, vypustili a pak znovu nafoukli. Jaké složení ta směs plynů měla? Bůh ví...
  14. Tak právě takhle jsem uvažoval také, koupil nové čidlo+gumičku a sám ho vyměnil. Vyhodil jsem takto cca 500 Kč, protože to byl ten termostat.
  15. Mám stejné auto (Fabia Combi 1,4 MPI 50 kW) a tohle jsem zažil. Někdy se motor skoro nemohl zahřát. Jindy po 15km dosáhl jakž-takž normální teplotu, vjel jsem do deště a teplota prudce klesla. Nejspíš ti odešel termostat. Když mi to vyměnili, byla na něm prasklá jedna ze vzpěr a kulička netěsnila. Obvykle má člověk spojeno, že při závadě termostatu začne motor vařit. Tady je to obráceně.
×
×
  • Vytvořit nový...