Zimmeler Vloženo 28. Březen 2011 Sdílet Vloženo 28. Březen 2011 (editace) V pátek 25.3. trasa Rýmařov - Praha, teplota cca 10 stupňů, vzdálenost cca 280 km, s průměrem 5.1, po okrskách defenzivně cca 90 km/h, dálnice Hradec Kr. - Praha min. 120 max. 130. Ovšem sluší se dodat, že v nádrži byla Verva 100 a s s tímto palivem (a samozřejmě i vysokooktanovými palivy jiných prodejců) je spotřeba u mého vozu o cca 0.3 až 0.6 litrů nižší. A jel jsem úplně sám v prázdém autě. Až pojedu v létě do oblíbeného italského letoviska v severní Itálii (Sistiana), zvolím cestu nikoliv Praha - Linec - Salzburg - Villach atd... ale Praha - Rozvadov - Mnichov - Salzburg atd., která je o cca 170 km delší ale 100% po dálnici. Vyzkouším si tak, jaká bude spotřeba při jízdě s pedálem na podlahu. Ovšem tady hádám spotřebu mezi 8.5 - 10 litry. Máte někdo podobnou zkušenost při jízdě takřka na plný plyn s uvedeným motorem? Fabia 1.2 TSI 63 kW Elegance Editováno: 28. Březen 2011, autor: Zimmeler Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 28. Březen 2011 Sdílet Vloženo 28. Březen 2011 (editace) Jikra - kola dělají strašnej rozdíl, stejně tak rakev. Záleží jak kdy, ale není problém klidně o litr a půl vejš. K té D1 - jezdím tam pravidelně šestým rokem a po každé zimě je ZNATELNĚ hůř. Po loňské zimě v některých úsecích klidně kilometr nebo dva silnicie přes celou šířku popraskala a to neobjedeš. Takže tupě držíš volant a posloucháš bum, bum, bum, bum, bum. Paradoxně je lepší na to šlápnout a díry přeletět, než je vybrat v osmdesátce na dno. Letos se některé kratší úseky rozpadly úplně... Editováno: 28. Březen 2011, autor: bojler 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jikra Vloženo 29. Březen 2011 Sdílet Vloženo 29. Březen 2011 No jel jsem v zimě s rakví na Šumavu, naloženej ve třech + pes ,kousek jsem jel po tý čtyřproudovce za Plzní, tam mi to tak nepřišlo hrozný jak s těma kolama. No jsem zvědavej 1.7. jedu zpět do BB ve třech s čoklem bez kol, střecha holá.... tak jsem zvědav....... má představa je o litr dolu No vono je asi něco jinýho jet D1 v A8 neb v sedmikile od BMV v levym pruhu na modrej maják a pak s tou mojí skákavou kozou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 29. Březen 2011 Sdílet Vloženo 29. Březen 2011 K té D1 - jezdím tam pravidelně šestým rokem a po každé zimě je ZNATELNĚ hůř. Po loňské zimě v některých úsecích klidně kilometr nebo dva silnicie přes celou šířku popraskala a to neobjedeš. Takže tupě držíš volant a posloucháš bum, bum, bum, bum, bum. Paradoxně je lepší na to šlápnout a díry přeletět, než je vybrat v osmdesátce na dno. Letos se některé kratší úseky rozpadly úplně... No o D1 mi ani nemluv, já tam jezdím tak jednou za měsíc (Praha-Brno a zpět), ale tam už se dá jezdit prakticky jenom v levém pruhu a to ještě aspoň minimální rychlostí 140 km/h... Jinak je to ve Fabii utrpení, čekám kdy si překousnu jazyk. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Misubaro Vloženo 29. Březen 2011 Sdílet Vloženo 29. Březen 2011 ....posledni dobou se dostavam se spotrebou pod 6 litru. Dlouhodobou spotrebu pres zimu, na zimnich gumach mam 5.9/100km. Vcera jsem jel Nymburk-Holice-Moravska Trebova-Mohelnice-Olomouc a zpet. Stale zimni gumy, na ceste jsou dva useky kde jsou povinne. Plus celou cestu jsem tahal zpola nalozeny vozik. Vyjel jsem rano v 04.31. Na miste jsem byl 07.18hod. Ujeto 225.7km a spotreba 6.0/100km. Po hodine jsem jel zpet. Doma jsem byl 10.55hod a celkova spotreba za celou cestu 6.1/100km. Ujeto celkem 461.1km pri prumerne rychlosti 78km. Myslim, ze dost dobra spotreba. Auto, cim je starsi tim je lepsi...... Viz foto. Kvalita nic moc. Neco je foceno za jizdy a mobilem........ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
majbo Vloženo 9. Duben 2011 Sdílet Vloženo 9. Duben 2011 (editace) 1.4.2011 jsem na BČ Shell na Bohdalci natankoval 40 litrů Shell V Power Racing ( cena 37.20,-Kč za litr). Motor 1,2 TSI, 63kW, Roomster Scout modelový rok 2011. V nádrži před natankováním cca 5 listrů Nat.95. Po natankování a ujetí cca 5 km se výkon poměrně hodně zvýšil, a zvuk nepatrně změnil. Ani tišší ani hlučnější. Prostě trochu jiný. Motor zjevně živější . Spotřeba podle MFD nižší zatím o cca 0,1 až 0,2. Jedná se zatím o hrubý odhad, ale za účelem úspory PHM je asi velmi nevýhodné brát tento benzin.( nutno brát v úvahu, že se dosud ale jedná o SMĚS 100B a 95 BA) Ovšem ty nástupy turba jsou fakt impozantní. Dnes na Bohdalci u Kauflandu na BČ OMW cena Carrery 100 = 36,10 Kč/l. Máte někdo tipy na levný 100BA benzin v Praze ? Editováno: 9. Duben 2011, autor: majbo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jikra Vloženo 19. Duben 2011 Sdílet Vloženo 19. Duben 2011 Tak jak jde teplota nahoru, spotřeba jde dolu, už se mi to začíná líbit 3 lidi, najeto asi 220 km s průměrem přes 70 km/h s spotřebou 4.0/100km. jízda po silicích I. a II. třídy,víceméně podle předpisů...... a průměrná přes zimu za těch 5500 km 5.3 J. 1 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lubikSK Vloženo 19. Duben 2011 Sdílet Vloženo 19. Duben 2011 Mám jednu možno trochu hlúpu otážku týkajúcu sa dojazdu, na maxiku FII FL sa zobrazuje po rezervu a potom začne počítať znovu, alebo je to ako u F1 a počíta to aj s rezervou? Okrem času bezprostredne po kúpe som sa ešte na rezervu nedostal, natankoval som preventívne skôr, dojazd bol cca 130km, ale ručička palivometra sa mi zdala ešte dosť vysoko, zataľ mám niečo cez 800km a spotrebu 6,2l/100km. U F1 HTP sa rezerva zvykla rozsvieťiť pri dojazde cca 100km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jikra Vloženo 20. Duben 2011 Sdílet Vloženo 20. Duben 2011 No já myslím že dojezd je daný momentální průměrnou spotřebou za posledních 50 km , rezerva je daná a neměnná, např pokud se Ti rozsvítí na rovině, tak bueš mít vždy v nádrži stejně ...řekněme 10l ale při rozjezdu se studeným motorem Ti bude ukazovat dojezd třeba 150km ale až se ohřeješ klesne spotřeba a budeš mít dojezd třeba 250 km ikdyž už budeš mít v nádrži o něco míň paliva.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
galeo Vloženo 20. Duben 2011 Sdílet Vloženo 20. Duben 2011 Tak jak jde teplota nahoru, spotřeba jde dolu, už se mi to začíná líbit 3 lidi, najeto asi 220 km s průměrem přes 70 km/h s spotřebou 4.0/100km. jízda po silicích I. a II. třídy,víceméně podle předpisů...... a průměrná přes zimu za těch 5500 km 5.3 J. To jazdíš len dole kopcom ? 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jikra Vloženo 20. Duben 2011 Sdílet Vloženo 20. Duben 2011 Nee byla to cesta tam asi 110km a asi za 3 hodiny zpátky proto se vynulovalo počítadlo... ale tam kde sem jel z kopce sem z5 musel do kopce takže jsem si nijak nepomohl.... Ale fakt je ten že jsem jel do 100km/h klidnou jízdou.... sem vezl babičku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lubikSK Vloženo 20. Duben 2011 Sdílet Vloženo 20. Duben 2011 (editace) to Jirka: To bude podľa spotreby a otáčkomera asi ropák1,6 CDI, či??? pýtal som sa či niekto nevie ako to je naozaj, to že dojazd je na základe priemernej spotreby viem, len pri priemernej spotrebe 6,2l a dojazde 130km, bola ručička palivomera cca v 1/4, čo sa mi nezdalo, na FI mi rezerva svietila pri cca 5,5l, čo bolo u HTP cca 100km a TDI cca 140km, no u HTP bola ručička pri dojazde 130km tak 1mm nad červeným poľom. U TSI bola ručička cca 5mm nad červeným poľom a dojazd 130km, čo mi pripadalo ako po rezervu. Asi mi nezostáva nič iné len počkať kým sa rozsvieti kontrolka. Editováno: 26. Duben 2011, autor: lubikSK Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jikra Vloženo 20. Duben 2011 Sdílet Vloženo 20. Duben 2011 Nemyslím si že by měla na palivoměr vliv průměrná spotřeba, ten dojezd se podle mě počítá z momentálního stavu paliva v nádrži a neřeší se jestli svítí rezerva či nikoli, ale ze zkušenosti cca 5000 km, mohu říct že čím je v nádrži míň paliva ...tim víc ubývá..... ono je to normální a logické.. Když ubyde z plné nádrže 5l tak to ani nezaregistruješ , ale když máš 1/4 nádrže, tak je to už sakra vidět .... zkus se podívat do bloku naměřených hodnot panelu přístrojů když se rozsvítí kontrolka na skutečný stav paliva v litrech J. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
galeo Vloženo 20. Duben 2011 Sdílet Vloženo 20. Duben 2011 V manuáli je pri Roome písaná rezerva 7 litrov, ale tam je 55 litrová nádrž. Pri fabke to bude myslím si podobné, ak nie rovnaké. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lubikSK Vloženo 20. Duben 2011 Sdílet Vloženo 20. Duben 2011 (editace) u F1 je to 45L objem a 6L rezerva tuším, bohužiaľ, toto sa nedá nájsť v návode, predpokladám že FII je to samé. Mám taký pocit, že u FII bez PP je palivomer vlastne dojazdomerom. Raz som mal tú česť ísť na predface FII a sledovať ako po zídení z diaľnice a dlhšej jazde 90km/h "pribúdalo" palivo. EDIT: Asi to bude vrátane rezervy, po čase som išiel opäť v TDI a všimol som si "nepodstatný" detail, síce že v F1 a F2 má ručička palivomeru stupnicu cca 90° a F2FL je stupnica "roztiahnutá na 270°, teda nie je 5mm ako 5mm, u F1 to predstavuje 3x viac paliva....... Editováno: 26. Duben 2011, autor: lubikSK Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martius Vloženo 26. Duben 2011 Sdílet Vloženo 26. Duben 2011 (editace) Velikonoce jsem trávil v Jeseníkách s různými výlety po okolí. Celkově najeto asi 470 km při průměrné spotřebě 5,8 l. Nejnižší spotřebu jsem měl na trase Rejvíz - Jeseník - Žulová - Javorník - Paczkow = 5,0 l. Jízda dle předpisů, ale žádné couračky nebo podtáčení motoru. Dojezd do cíle jsem zvládl o 10 min dříve než vypočetla GPS. Jináč každý výlet do okolí byl v cíli zakončen průměrnou spotřebou pod 6 litrů. V autě byli 2 dospělí jeden prcek v dětské sedačce a v kufru cca 15 kg. Cestou tam, tedy Ostrava - Opava - Krnov - Lesní Albrechtice - Horní Údolí a Rejvíz jsem udělal celkově se spotřebou 6,1 l. Ovšem je třeba podotknout, že až do Dolního Údolí, odkud jsem pak v serpentinách stoupal na Rejvíz se mě spotřeba držela na 5,7 l a to až do Krnova jsem jel se zapnutou klímou). Serpentiny mi nedaly a musel jsem trochu protáhnout motor:)))))Motor umí krásně potáhnou od cca 3500 až za hranici cca 5000 ot., ale spotřeba v tu chvíli je drsná))) Editováno: 26. Duben 2011, autor: martius 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martius Vloženo 6. Červen 2011 Sdílet Vloženo 6. Červen 2011 (editace) V sobotu jsem jel do Brna na autosalon (výjezd ráno po 8h). Trasa Ostrava - Brno, průměrná rychlost byla dle pp cca 109 km/h - rychlost jsem udržoval mezi 120 a 130 km/h, jízda bez klimatizace a byl jsem sám v autě a výsledná spotřeba 6,4l/100 km, sám jsem by velice překvapen, páč jsem to odhadoval na nějakých 7,5 l. Cestou zpět jsem jel podle podobného režimu jen se zaplou klímou a výsledna spotřeba v Ostravě byla 6,8 l. Pravdou je, že nebyl moc velký provoz. Editováno: 6. Červen 2011, autor: martius Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 24. Červen 2011 Sdílet Vloženo 24. Červen 2011 I takto se dá jezdit po Praze, dnes dopoledne (Stodůlky-Roztoky-Dejvice-Zbraslav-Radotín-Lužiny), FII 1.2 TSI 63 kW: 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jikra Vloženo 4. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 4. Červenec 2011 Tak je to tady,jak jsem pisal v březnu, jsem zpět na Slovensku v BB tři dospělí s těmito výsledky viz foto, je fakt že kola na střeše dělají šílené věci, v mém případě 1,5 l na 100 a to ještě není objektívní neb jsem jel s koly podstatně pomaleji..... Cesta Most , Praha, Brno, Uh. Hradiště, St. Hrozenkov a dál do BB mimo dálnici v pátek odpoledne.... Ve středu jedu zpět ve čtyřech dospělejch , tak jsem zvědav.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 16. Září 2011 Sdílet Vloženo 16. Září 2011 Tak opět ověřeno, že pokud není auto plně naložené a nejede na kopcovité dálnici, umí jet i za šest dva. A to i s průjezdem Prahou.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Misubaro Vloženo 21. leden 2016 Sdílet Vloženo 21. leden 2016 tak co říkáte tomuhle. Už jednou to tady bylo....... http://www.magnufuel.com/CZ_official_T8/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 21. leden 2016 Sdílet Vloženo 21. leden 2016 Kdyby to mělo takovou účinnost, jako tam popisují ti zákazníci, tak by za to nejspíš musel "vynálezce" získat Nobelovku... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motosman Vloženo 21. leden 2016 Sdílet Vloženo 21. leden 2016 Když spočítám úsporu všech přípravků, které mohu nalít do auta, tak zjistím, že jezdím na vzduch a ještě pár litrů mi auto vyrobí. Proto tyhle přípravky nepoužívám, bo ten benzín nemám kde skladovat.... 4 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
orlov Vloženo 22. leden 2016 Sdílet Vloženo 22. leden 2016 Takéto inzeráty sú určené pre ľudí, ktorí sa v škole neučili fyziku. Kto nie je aspoň trochu študovaný, platí za blbosti. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TooMooX Vloženo 27. leden 2016 Sdílet Vloženo 27. leden 2016 (editace) Já mám v posledni době težkou nohu + zima tu spotřebu taky asi dost zveda. Pravda jezdím spíše delší trasy a mimo centra měst... S letni Vervou v létě (na zimních gumách !!! R15 FULDA KRIST CONTROL) jsem mival běžně spotřebu 4,2 až 4,5 nonstop klima na 21°C !!! Na zimni Vervu mi sle spotřeba nějak narostla... asi ale i zimou. Olitany 1,5mm Fuldy jsem prezul az v lednu za Polarisy 3 tak uvidím zda se toto promitne. Jinak mám všechny tankovaní a spotřeba co ukazuje palubák sedí na desetinu s evidenci tankovaní na webu ! Rekord je 3,4lit na 170km trase v patek dopoledne v kolonach na trase Martin-Zilna-Cadca-Roznov-Hranice. Ale to byla skákacka v nizkych otackach. Opacne jsem na trase Hra-Martin mel v noci 2:00 pri plne palbe, kdy policajti spi na ceste nikdo nezavazi spotrebu 5,6lit s prumerku 88km/h. Mraky vesnic a 50tek....a to jsem tech 15km po dalnici do Ziliny jel 197 (real tak 190) km/h vic to proste nejede - po rovine Editováno: 27. leden 2016, autor: TooMooX Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.