Jump to content

TooMooX

Uživatel
  • Content Count

    13
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

6 Neutral

About TooMooX

  • Rank
    Nováček

Recent Profile Visitors

949 profile views
  1. Tak jsme poridil horni i spodni HEKO clony. To uchyceni je docela forovni - Polske, ale asi dostatecne... Po 15 minutach svrdlani v mrizce jsem nasel pribliznou delku zasrubovani a chytla ta packa za mrizku (spodni). Horni jde nasadit pomerne snadno odhadnout delku, kdy se to zachyti a muze se dotahovat. Hm teplotu nevim zda to zkresluje.... Pravda ze doma mi to ukazovalo -12° a pak už jen celoud dobu -5°C takze je to mozne Zahrati vody mozna o nejaky kilak rychlejsi to asi jo... ale pak jsem koukal na teplotu oleje a ta narostla pri techto teplotach snad o cca o 30°C Takze ted v -5°C v kolome 80km/h cca 94°C, okreska 120km/h 104°C dalnice 140-160km/h 115°C Ty teploty nejsou az tak horzne dle diskuzi ohledne teplot oleju. Doted jsem mel na oleji asi nejvic 115°C v lete pri 40°C a hodne ostre jizde do velkeho kopce. Bezna teplota se pohybovala 84-90°C. Takze bat se teplot nad 100°C ? Jezdim z 90% dlouhe trasy... Takze dat pryc ? Provrtat do te spodni dirky ? Moje auto (F II 1.6 TDi 77KW 2011) uz nema chladic oleje v narazniku jestli sem dobre vycet, ale az za chladicem, takze asi nema cenu ani vrtat. Zkusim sundat tu horni co na to olej zda to trochu nepomuze...
  2. No to si taky myslim... Jako z Acek jen 4 letku s puvodem CR a serviskou = operak. Na strankach LeasePlanu maji jen lezaky... Po tech lepsich autech hned skoci ruzni prekupnici a bazary co se zameruji na auta z operaku. Moje je z AutaNej Ostrava malinkaty bazar na operaky. Ve Skode ti ukazi cely vypis vsech ukonu vc vyrobnich cisel dilu co tam davali. Maji to vse v online databazi. Takze si klidne zjistit co bylo meneno a co te pripadne ceka....
  3. Tak opet hodim moji statistiku celkem najeto 281 000. Zima to o neco zvedla... Podezreni na propoustejici termostat. Tankuji Vervu/Diesel Plus na Tescu + Avanti Rakousko. Jizda rozhodne ne na spotrebu,spis na pokuty.... ale jezdim prevazne dalky a cca 30% dalnice (tempomat 140-150kmh)
  4. 1.6 TDi 77KW za 3 mesice 6 let a najeto 283 000km. Koupena jako 4letka letka z operaku LeasePlan. Dle SPZ konkretne Metrostav 200 000km najeto, servisky jen SKODA servis. Ac se rika ze jsou to vylitane vraky tak zatim bez problemu !!! Vymeneny jen rozvody s olejem pokracuji v 30 000km intervalu a serviskach. Obcas jde ztuha 3jka asi uz ozvejkany synchrony. Zavada a to jen nepodstatna - obcas se rozblikalo zhaveni - vymenen svazek kabelu (1000kc) k cidlu teploty paliva. Po rozvodech 197km/h na rovine tj presne co ma v TP vic ani tuk. Spotreba s lehkou nohou ke/i pod 4 ale tu uz daaaavno nemam takze 4,8 a predni pneu odepesane po 15 000km a zadky maj 6mm Tankovani v CR a SK Benzina Verva/Tesco Diesel Plus. Rakousko samoobsluzky Avanti. Planuji si ji jeste rok nechat tj s 350 000 ji pak poslat dal....
  5. Ja rozvody delal na 4 lete fabii pri 210 000km. Ve Skode za to chteli jen o litr vic nez v no-name servisu. Udelal jsem to v ramci servisky a prislo to myslim na 10 000. Vodni pumpa se prej nemusi menit, ale bylo mi to doporuceno. Ze 400 000km by asi nedala Cela serviska prisla na 17 816 kc coz bylo zatim nejmin... kdyz odectu ty rozvody s pumpou.
  6. Tak jen doplnim ze po prvnim neuspesnem pokusu (vymena cidla teploty paliva) to ve Skoda servisu zvladnuli Na dalsi servisce vymenen svazek kabelu k cidlu teploty paliva za cca 1000kc. Od te doby 12 000km se zhaveni ani jednou nerozblikalo Jen me to delavalo prevazne za vlhka a jak jsme psal vise na 30 000km cca jen 30x.
  7. Me toto na 30 000km udelala cca 30x. Vzdy stacilo otocit klickem zpet a znova zhavit a ve vetsine pripadu Ok a kdyz ne tak na 2-3 pokus. Na servisce vymenené cidlo teploty paliva (cca 2000kc) .Udajne presne to jim hlasila diagnostika. Hned po servisce v týdnu 2x opet.... pak 2 mes klid a ted opet ze 2x na 10 000km. Nejcasteji mi to vyskakovalo ale asi na podzim ve vlhkem pocasi, ale v lete zase u horkeho motoru, kdy jsem brzy startoval.
  8. TooMooX

    Letní pneumatiky

    Pokud nejezdis hranu tak stejne nepoznas rozdil mezi jednotlivimi "znackovými" pneu. Ty rozdili mezi nimi nejsou az tak velké. Krome cinskych gum a protektoru bych se nebal. Bezný ridic mozna nekdy oceni brzdnou drahu v krizove situaci. Jeneze podivej se myslim na test zimnich gum ADACu. V tom testu byla i jedna letni pneu a tak krome snehu a ledu byla ve vetsine testovanych zkousek nejlepsi !!!! Navic jaké tady bývaji zimy ? Pulku zimniho obdobi jezdime pri teplotach nad 10°C a to i nejdrazsi zimní guma bude mít delsí brznou drahu nez cinskej letnák. Jinak moje zimni Barumy Polaris3 jsou pro me prekvapive made in Portugal. V D-Testu v roce 2015 mají takovéto výsledky. Jen testovali jen 14ky a 16ky Dobrá rada Vítězem testu čtrnáctipalcových pneumatik o rozměru 185/60 je Continental ContiPremiumContact 5 (dobře, 1370 Kč). Předvedl nejlepší jízdní vlastnosti na mokré a dobré na suché vozovce. Dobré známky za jízdu na suchu i na mokru získalo dalších pět modelů, Nokian Line (dobře, 1240 Kč) mezi nimi vynikl velmi dobrou životností. Mezi šestnáctipalcovými pneumatikami 205/55 zvítězily Michelin Primacy 3 (dobře, 2100 Kč). Mají velmi dobré jízdní vlastnosti na suché vozovce, mimochodem úplně nejlepší v testu, a dobré hodnocení udržely také na mokrém povrchu. Ze zkoušek opotřebení si pak odnesly nejvyšší možnou známku.
  9. TooMooX

    Spotřeba

    Já mám v posledni době težkou nohu + zima tu spotřebu taky asi dost zveda. Pravda jezdím spíše delší trasy a mimo centra měst... S letni Vervou v létě (na zimních gumách !!! R15 FULDA KRIST CONTROL) jsem mival běžně spotřebu 4,2 až 4,5 nonstop klima na 21°C !!! Na zimni Vervu mi sle spotřeba nějak narostla... asi ale i zimou. Olitany 1,5mm Fuldy jsem prezul az v lednu za Polarisy 3 tak uvidím zda se toto promitne. Jinak mám všechny tankovaní a spotřeba co ukazuje palubák sedí na desetinu s evidenci tankovaní na webu ! Rekord je 3,4lit na 170km trase v patek dopoledne v kolonach na trase Martin-Zilna-Cadca-Roznov-Hranice. Ale to byla skákacka v nizkych otackach. Opacne jsem na trase Hra-Martin mel v noci 2:00 pri plne palbe, kdy policajti spi na ceste nikdo nezavazi spotrebu 5,6lit s prumerku 88km/h. Mraky vesnic a 50tek....a to jsem tech 15km po dalnici do Ziliny jel 197 (real tak 190) km/h vic to proste nejede - po rovine
  10. Já mám v posledni době težkou nohu + zima tu spotřebu taky asi dost zveda. Pravda jezdím spíše delší trasy a mimo centra měst... S letni Vervou v létě (na zimních gumách !!! R15 FULDA KRIST CONTROL) jsem mival běžně spotřebu 4,2 až 4,5 nostop klima na 21°C !!! Na zimni Vervu mi sle spotřeba nějak narostla... asi ale i zimou. Olitany 1,5mm Fuldy jsem prezul az v lednu za Polarisy 3 tak uvidím zda se toto promitne. Jinak mám všechny tankovaní a spotřeba co ukazuje palubák sedí na desetinu s evidenci tankovaní na webu ! Rekord je 3,4lit na 170km trase v patek dopoledne v kolonach na trase Martin-Zilna-Cadca-Roznov-Hranice. Ale to byla skákacka v nizkych otackach.
  11. Taky mi to přijde zvlaštní. Většina lidi určitě koukne na měrku. Já měl ten olej snad 500km uplně světlý, Jinak dávaji všechny ofiko servisy stejnou značku oleje ? Nebo co maj zrovna po ruce ? Mě tam dali (dle faktury) OMV BIXXOL special UP 5W-30 - // 1.6 TDi 77KW 2011 LongLife interval // uctovali za nej 367kc bez DPH za litr
×
×
  • Create New...