Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo (editace)

Zdravím,
do paměti závad mi to hází chybu:
18070 - rizeni vetraku chlazeni 2 
            P1662 - 35-00 - zkrat na kostru
Vyzkoušel jsem připojit ventilátory na přímo i přes 4pin konektor u jednotky dochlazování a vždy šli. Jak první tak i druhý stupeň. Konektory jsou čisté, multimetrem jdou propípnout v pohodě. Vyměnilo se čidlo na chladiči (2pin), jednotka dochlazování a kostry pod baterkou se očistili a přetřeli vazelínou. Přes akční členy se spustí jen první stupeň (5x zapnuto a pak 5x vypnuto a poté by mělo následovat spuštění druhého rychlostního stupně a tam se už nic neděje). Proto jsem rozbalil svazek od konektorů až k průchodce do auta a nikde není nic vidět, že by bylo poškozený.
Předem díky za užitečné komenty.

Editováno: , autor: TheZIGI
Vloženo (editace)
před 58 minutami, mpatrikm napsal:

RJ chladenia je vedla chladica.Ak hadze tuto chybu malo by byt otvorene cidlo termostatu ak ho mas.Ak by si chybu neodstranil moze byt aj samotna RJ.

Čidlo myslíš to 4pin? (https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/059919501a-dvojite-cidlo-teploty-chladici-kapaliny-skoda-4984.html)
Nebo přímo otevírání termostatu? (https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/06a121114-hrdlo-termostatu-s-vlozkou-1-6mpi-nemecka-prvovyroba-8551.html)
Samotnou ŘJ myslíš jako hlavní motoru?

Editováno: , autor: TheZIGI
Vloženo

Ten druhy odkaz som myslel.Ak je RJ chladenia bez chyb cidlo posuvu termostatu je bez napatia teda je zavrete.Ak je tam nejaka chyba da pokyn na otvorenie cidla a to posunie koniec termostatu a tym padom je otvoreny velky okruh.Auto by nemalo tak rychlo kurit.Nezaznamenal si zmenu v topeni?RJ chladenia je mala cca 5x10cm a je na lavej strane chladica.Tiez som si tym presiel ze pisalo tu chybu a netopilo.Ventilatory sa pekne dali zapnut cez Vcds.Ja som nakoniec kupil RJ chladenia za 25 eur novu a vmbol pokoj.

Vloženo
před 8 minutami, mpatrikm napsal:

Ten druhy odkaz som myslel.Ak je RJ chladenia bez chyb cidlo posuvu termostatu je bez napatia teda je zavrete.Ak je tam nejaka chyba da pokyn na otvorenie cidla a to posunie koniec termostatu a tym padom je otvoreny velky okruh.Auto by nemalo tak rychlo kurit.Nezaznamenal si zmenu v topeni?RJ chladenia je mala cca 5x10cm a je na lavej strane chladica.Tiez som si tym presiel ze pisalo tu chybu a netopilo.Ventilatory sa pekne dali zapnut cez Vcds.Ja som nakoniec kupil RJ chladenia za 25 eur novu a vmbol pokoj.

Možná trochu dýl to trvá, než se pořádně ohřeje, podle teploty na diagnostice na 80-81 stupňů sepne první stupeň a vychladí to na cca 70 stupňů.
Tu jednotku myslíš tohle? (https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/1j0919506k-ridici-jednotka-elektrickeho-vetraku-skoda-39405.html) Měnil jsem ji z vrakáče za jinou a že by obě házeli stejnou chybu? Koukal jsem i do ETKY a asi bych tam správně měl mít s písmenem na konci L, ale mám tam tuhle s K, tak nevím jestli se to nechá zaměnit.

Vloženo (editace)

Na těch škoda-dílech mi to hází právě, že ta s K není vhodná a ta s L je, tak nevím jestli ta s L není třeba jen novější.
Jestli se to liší podle toho jestli je manuální klíma nebo climatornic.

Editováno: , autor: TheZIGI
Vloženo
před 6 minutami, mpatrikm napsal:
  Zobrazit skrytý obsah

 

Ak ti nevadi ta chyba v pamati mozes odpojit konektor  cidla posuvu.Tym bude auto v normalnom rezime.

Rád bych to vyřešil, protože kdybych to takhle odpojil, tak stejně nebude fungovat druhá rychlost ventilátorů a ještě by neotevíral termostat, když by byl odpojenej.

Vloženo
před 21 minutami, mpatrikm napsal:

Praveze ni sa nemoze stat.Ten posun robi doraz pre termostat.Ked je odpojeny je tam doraz a termostat otvara normalne.Ked sa pripoji a otvori doraz sa posunie a termostat nema doraz

A tobě přes VCDS v akčních členech motoru, jde druhý stupeň ventilátorů? V knížce je, že se maj na první stupeň spustit 5x a 5x vypnout a pak by měla bejt druhá rychlost a tam mě to už nic nedělá.

 

Vloženo

To ze mas zapnut 5x som nevedel.Kedze mas inu RJ by som bral vypis chyb za nedvoveryhodny.Pri climatroniku su riadene vetraky PWM narozdiel od normalnej klimy.Mne auto nekurilo minulu zimu tak som v praci odpojil konektor a jazdil som tak dost dlho.Nemam doma vyhrievanu dielnu.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...