Přejít na obsah

Klepání v převodovce, 1.2 HTP


Milos

Doporučené příspěvky

Možná už se to tu někdy řešilo, ale nic jsem nenašel tak se zeptám hlavně Vás co máte HTPčka. Potřebuju vědět jestli je považováno za závadu klepání v převodovce, když je ještě auto studené a než se ohřeje, tak cca do 2 minut po startu. Už jsem to jednou řešil se škodovkou ještě v záruce, bylo kvůli tomu strašný dohadování protože nejdřív technik tvrdil že to je závada, pak zase že to HTP dělá normálně nakonec se toho zůčastnila přímo škodovka a vyřešila to tak že mi dala úplně novou převodovku (mimochodem ještě asi 5 dní na ní mám pořád záruku) No a ted už je tohle klepání opět zpět i na týhle...prostě klepe a je to stoprocentně převodovka protože po vyšlápnutí spojky stichne. Ale samozřemě pro rejpali to nejni žádný drastický klepání.., ale je to pozorovatelný.

Takže se ptám...mám se jít s nima opět hádat do servisu a reklamovat (dokud to jde). A nebo je tohle normální jev u HTPčka 2,5 roku starého 41tis. najeto???? :ph34r:

Díky za každou dobrou radu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když se auto ohřeje, tak stichne jo? Jestli jo, tak to máš celkem v poho mě to klepe i při teplým. Známej mi tvrdil, že to dělá údajně tlak ve zdvyhátkách nebo tak něco a za tepla že to stichne. Moc se mi to nezdálo, ale nějak jsem to neřešil. Když jsem jel asi 220 km v kuse a přijel domů, tak jsem ten zvuk slyšel pořád a zdálo se mi, že i víc. Když sešlápnu spojku,tak stichne. Auto mám v záruce ještě 5 měsíců, tak taky přemýšlím co s tím. Asi ujedu ještě nějakej ten km a půjde se to řešit do škodovky.

Jinak zkušenosti s tím nemám, tak Ti neporadím. Jen jsem Tě chtěl ujistit, že nejsi sám... ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

verim ze to dela vsem, stoupneme si k levemu prednimu kolo pri nastartovanem motoru a je to slyset, jeste jsem nevidel fabii htp ktera by neklepala...me to zaclo asi po 5 tisicich, proste si ty dily sednou a vznikne tam trochu vule v ozubenych kolech diferencialu, to mi rekl mechanik...rekl bych ze neco pravdy na tom asi bude

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

u FRS zase "ševelí" při vyšlápnutí spojky ten dvouhmotovej setrvák...každý má něco;)

Mě to taky nedělá převodovka, ale setrvák, což je myslím i případ těch HTP. To, že to dělá převodovka jen tak vypadá. Zvuk jde ze strany převodovky, po vyšlápnutí zmizí, dělá to jen u teplého motoru. Tohle jsou moje příznaky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

1,2 HTP 40 kw, 31 tis.km - Konečně se tento problém tady objevil!!!! Klepe mi to od začátku, je to slyšet z levé strany auta, nejvíce v levém podběhu předního kola samozřejmě. Je jedno jestli je motor teplý nebo studený. Zvuk zmizí při lehkém sešlápnutí spojky. Každý kus to dělá jinak. Moje máti to dělá teda o hodně míň. Mně o hodně víc. Ze začátku zvuk byl nepravidelný a časem se stal pravidelným. Jako by v převodovce něco lítalo, zvuk nezní zrovna libě. Kolega v práci měl motor 1,4 r.v. 90 a jednou jsem stál u jeho auta a slyšel jsem úplně stejný zvuk. Takže je to normální? Nemá to vliv na životnost motoru? Někdo psal, že to dělá setrvák, někdo, že spojkové ložisko. Auto už budu mít 3 roky, takže reklamace nehrozí. :angry:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

1,2 HTP 40 kw, 31 tis.km - Konečně se tento problém tady objevil!!!! Klepe mi to od začátku, je to slyšet z levé strany auta, nejvíce v levém podběhu předního kola samozřejmě. Je jedno jestli je motor teplý nebo studený. Zvuk zmizí při lehkém sešlápnutí spojky. Každý kus to dělá jinak. Moje máti to dělá teda o hodně míň. Mně o hodně víc. Ze začátku zvuk byl nepravidelný a časem se stal pravidelným. Jako by v převodovce něco lítalo, zvuk nezní zrovna libě. Kolega v práci měl motor 1,4 r.v. 90 a jednou jsem stál u jeho auta a slyšel jsem úplně stejný zvuk. Takže je to normální? Nemá to vliv na životnost motoru? Někdo psal, že to dělá setrvák, někdo, že spojkové ložisko. Auto už budu mít 3 roky, takže reklamace nehrozí. :angry:

Mne to začalo pravidelne klepať pri 15000km, pri cca 30000 prestalo, teraz mám 46000 a stále neklepe. :)

Zatiaľ. Inak všimol som si, že to isté robí aj na VW polo 1.2.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Aha, tak to muzem zalozit klub -_- klepe mi to od ty doby co jsem auto dovezl ze saloonu, auto studeny teply furt. A neni to syset jen od pravyho kola, je to slyset zvenku a nekdy dokonce i uvnitr, dvakrat jsem to na garanckach uvadel jako zavadu, dvakrat mi to vratili ze je to normalni, jel jsem jinam, to samy. Odhad asi tri lidi je na spojkovy lozisko, mam najeto 27 tis, spojka jde dobre, ale ten zvuk me obcas dohani k silenstvi :disgust:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jdu taky s troškou do mlýna ...klepání na převodovce jsem měl taky i za tepla i za studena po vyšlápnutí spojky přestalo... měnili mi ložiska u hnacího hřídele a měl jsem klid... ne na dlouho.. po ujetí 4000 km se klepání vrátilo jen s tím rozdílem, že klepe jen za studena.. jak se motor ohřeje je klid... reklamoval jsem... neuspěl jsem... tak nevím, ale moc z těhle zvuků radost nemám ?!?!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...