Leden 23, 20232 r Autor Tomu já rozumím, klasický klikový mechanismus. Hřídel stěrače se při rotačním pohybu bílého šnekového kola otáčí střídavě vpravo/vlevo od jedné krajní polohy do druhé. Jak je možné, že při takovém složení se ta hřídel u předních stěračů v jedné krajní poloze pootočí ještě kus dál?
Leden 23, 20232 r Tak logicky a z fyzikálního zákona to nelze. Tudíž to bude jen pocitový rozdíl. Resp. stěrače se vždy hýbou dle rozsahu daného táhly a dorazy. Kde se zastaví je mj. dané tím, kdy dojde k přerušení dodávky el. energie do motorku, ne? Plus je potřeba počítat s vůlí samotných ramínek stěračů a možná i stěrače. ramínko leží na “tisícihranu” a když se povolí matice, která jej tlačí ke sklu, tak může o pár hran přeskočit. Nic víc, nic míň. Upraveno Leden 23, 20232 r od Wojnar Necituj bezprostředně poslední příspěvek!!
Leden 23, 20232 r Autor Žádný pocitový rozdíl. Žádná volná matice na tisícihranu. Tohle je normální funkce předních stěračů u OIII. Teda, minimálně FL. Tady se na to @Aerosa už někdy ptal. @janmatejicek to popsal přesně, ale nevysvětlil jak.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.