Ondryyy Vloženo 19. leden 2023 Sdílet Vloženo 19. leden 2023 Zdravím, řeším tu respektive dva problémy. Jeden problém je že při jízdě z kopce a pouze při ohřátém motoru začne motor nad 2000ot/min cukat jak kdybych rychle přidával a pouštěl plynový pedál. Poloha škrtící klapky když to začne cukat je furt stejná jako normálně, to samé i doba vstřiku. Škrtící klapka vyčištěná, provedeno základní nastavení a egr jsem taky zkoušel odpojovat avšak stále beze změny. Druhý problém začal až po výměně svíček a filtrů, nejdříve jsem si všiml toho, že když jsem na volnoběh u polostudeného motoru zapl ventilátor topení na plno a začal točit volantem tak otáčky motoru spadly až k 500ot/min a hned na to se rozsvítilo několik kontrolek a to i včetně kontrolky motoru, motor začal mít volnoběh jako WRC a byl neskutečně líný za plynem. Napadlo mě že mohlo prostě klesnout napětí v palubní síti a čidla začaly hlásit nesmysly ale nějak se mi to nezdá. Ve vagu bylo napsáno že si to někde bere faleš a že čidlo tlaku v sání hlásí nesmyslné hodnoty. Sání jsem rozdělané neměl, tak že pochybuji že by to někde mohlo brát faleš ale ještě to radši vyzkouším, ještě tomu teďka při normální jízdě a vyřazení začal houpat volnoběh, tudíž bych to přisoudil k čidlu tlaku v sání avšak když jsem ji od nervů chvilku podržel kolem omezu tak problém s houpáním otáček přestal. Za normální odpovědi předem děkuju, už jsem z toho auta fakt zoufalej :D Jinak kod motoru BBY 55kw :) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondryyy Vloženo 20. leden 2023 Autor Sdílet Vloženo 20. leden 2023 Zapoměl jsem ještě dodat že cukání při jízdě z kopce je pouze bez plynu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tonda-B Vloženo 22. leden 2023 Sdílet Vloženo 22. leden 2023 MAP senzor (kombinovaný s čidlem teploty nasávaného vzduchu) může být špinavý nebo vadný. Pokud jsi ho vyčistil (třeba od kapky oleje) průvanem v sání při roztočení motoru do omezovače, mohlo by to napovídat, že tímhle směrem se vydat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 22. leden 2023 Sdílet Vloženo 22. leden 2023 Treba skusit senzor tlaku. Dalej by som upozornil pri svieckach je vhodne pouzivat original co su tam, nie alternativy. Mal som kedysi 1,4 16V 55kW AUA, tam boli origo NGK, lenze BBY ma tusim ine a (ideal je dodrzat aj elektordy, napr. AUA malo 3 na sviecku), dolezita je este aj vzdialenost elektrody. Ale dufam, ze toto bolo dodrzane. Vzduchac, bolo tam vlozene tesnenie a spravne spasovane ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondryyy Vloženo 23. leden 2023 Autor Sdílet Vloženo 23. leden 2023 (editace) Ano, svíčky jsem dodržel jak jiskřištěm, tak i vzdáleností elektrod. Filtr jsem také namontoval správně, dosedací plochy pro dobrý pocit jsem vzal silikonovým sprejem aby byly hezky mastně a čisté, těsněníčko tam také krásně sedlo :) Editováno: 23. leden 2023, autor: Ondryyy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondryyy Vloženo 23. leden 2023 Autor Sdílet Vloženo 23. leden 2023 před 13 hodinami, Tonda-B napsal: MAP senzor (kombinovaný s čidlem teploty nasávaného vzduchu) může být špinavý nebo vadný. Pokud jsi ho vyčistil (třeba od kapky oleje) průvanem v sání při roztočení motoru do omezovače, mohlo by to napovídat, že tímhle směrem se vydat. Dobře, děkuji za názor. Zkusím ho prohodit z haťapky kde je tuším stejný jako na BBY :) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondryyy Vloženo 23. leden 2023 Autor Sdílet Vloženo 23. leden 2023 V 22. 1. 2023 na 19:19, houmr napsal: Treba skusit senzor tlaku. Dalej by som upozornil pri svieckach je vhodne pouzivat original co su tam, nie alternativy. Mal som kedysi 1,4 16V 55kW AUA, tam boli origo NGK, lenze BBY ma tusim ine a (ideal je dodrzat aj elektordy, napr. AUA malo 3 na sviecku), dolezita je este aj vzdialenost elektrody. Ale dufam, ze toto bolo dodrzane. Vzduchac, bolo tam vlozene tesnenie a spravne spasovane ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondryyy Vloženo 27. leden 2023 Autor Sdílet Vloženo 27. leden 2023 V 22. 1. 2023 na 18:04, Tonda-B napsal: MAP senzor (kombinovaný s čidlem teploty nasávaného vzduchu) může být špinavý nebo vadný. Pokud jsi ho vyčistil (třeba od kapky oleje) průvanem v sání při roztočení motoru do omezovače, mohlo by to napovídat, že tímhle směrem se vydat. Tak jsem dnes zkoušel MAP senzor jestli náhodou není zanešený, malinko karbonu na něm bylo ale pochybuji že to mělo na funkci vliv. Lehoučce jsem ho očistil tech. Benzínem, vyfoukal vzduchem očistil dosedací plochy, lehoučce tírnul gumičky silikonovým olejem a dal nazpátek. Problém s cukáním při jízdě z kopce furt přetrvává a problém s houpáním volnoběhu jsem zatím nepostřehl, budu ještě jezdit a pozorovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.