Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

No přátelé - náběh nové fábky s motorem HTP 12V 51 kW se blíží - ví už někdo v čem se fyzicky odlišuje motor HTP 47kW a 51 kW. No nenapínejte a napište. A hlavně - jestli existuje možnost přestavby. Jestli je rozdíl v ptákovinkách typu upravené sání, a jiná mapa do ŘJ, nebo jestli je za tím něco víc. Nebo dokonce, jestli náhodou nejsou motory zcela totožné a holt se změnil výkon jen na papíře. Tušíte?

Ono kdybych se dostal nad magickou hranici 50 kW, tak bych si asi učúrával blahem ( i když za jízdy bych těch pár koníků asi ani nepoznal) :t

Měla by to bejt jen upravená ŘJ

Jelikoz se 51kW verze HTP uz par mesicu vyrabi tak zkus zapatrat treba v ETCE, treba to najdes.

...osobne typuju ze to bude ten papirovy rozdil :)

Upravena R.J.

  • Autor

No kdyby to byla jen upravená ŘJ, tak by neměl být problém, aby to zvládl každý autorizovaný servis - rozhodně bych šel raději na čipování do autorizovaného servisu Škody, než někam do garáže, kde mi s tím provedou kdo ví co.

Jen jestli to neni zase kec... Meril jste nekdo starej motor na brzde??? Jen aby nemel uz shodny vykon a jen ted se to dostalo do papiru - dyt kazdy motor ma nejake rezervy... Pokud tomu tak neni, pak by stalo za zvazeni navstevy servisu... ;)

okrem upravy softu v RJ su tam aj HW upravy B)

BTW: uz sa to tu preberalo, skus hladat

Kluci, ja bych se klidne vsadil, ze vetsina motoru 47kW-na papire, tech 51kW i vic ma... viz mereni neupravenych aut na brzdach kluky tady s fora nebo Svet motoru... podle myho nazoru tech 47kW pisou, aby meli sanci prodat ty nejslabsi 1.4MPI :p:D

Pokud jak tu zaznělo má nová HTP nejen úpravu ŘJ ale i HW, tak zase bude mít třeba 55kW a tak dale a tak dale...

  • Autor

No jo - vím, že se to tu probíralo na začátku září a čekal jsem, že teď někdo bude vědět víc. Zase je zde rozpor v informacích - nekdo ze škodovky by tu nebyl, kdo by to uvedl na pravou míru?

Kluci, ja bych se klidne vsadil, ze vetsina motoru 47kW-na papire, tech 51kW i vic ma... viz mereni neupravenych aut na brzdach kluky tady s fora nebo Svet motoru... podle myho nazoru tech 47kW pisou, aby meli sanci prodat ty nejslabsi 1.4MPI :p:D

Jenze MPi se uz par let neprodavaj ty bambulo :doh:p

Po 44kw a 50kw se stal nejslabším 1.4MPi 55kw (:

okrem upravy softu v RJ su tam aj HW upravy B)

BTW: uz sa to tu preberalo, skus hladat

Preliezol som aktuálnu servisnú dokumentáciu a rozdiel medzi HTP s 47kw a 51kw je jedine v inej riadiacej jednotke.

Sú tam aj nejaké hardvérové úpravy, ale tie sa od určitého času vzťahovali na všetky HTP - s nábehom 51kw sa zmenila len RJ. Aspoň takto je to u Seatu, nepredpokladám, že u Škody to bude iné.

okrem upravy softu v RJ su tam aj HW upravy B)

BTW: uz sa to tu preberalo, skus hladat

Preliezol som aktuálnu servisnú dokumentáciu a rozdiel medzi HTP s 47kw a 51kw je jedine v inej riadiacej jednotke.

Sú tam aj nejaké hardvérové úpravy, ale tie sa od určitého času vzťahovali na všetky HTP - s nábehom 51kw sa zmenila len RJ. Aspoň takto je to u Seatu, nepredpokladám, že u Škody to bude iné.

to je pzitivna sprava, dakujeme za update -_-

V tom pripade by bylo vice nez vhodne tut jednotku vykopirovat :)) Nechce se toho nekdo ujmout a pak za nejakou malou uplatu predat dal? :))

Tak to je dobrej nápad. Pak budeme mít splašenější tříhrnky. :smich:

Tak tak, ujedem i svemu stinu :)

S novou Fabií hatchback zvyšuje Škodofka výkon i nejslabšího tříhrnku - 1,2 HTP ze 40kW na 44kW... :)

Jen by mě zajímalo, jak to bude po novém roce se sedanem a kombi... mají se prý vyrábět zatím nadále v nezměněné designérské podobě...ale co motorizace? To jako zároveň budou sjíždět z výrobní linky nové hatchbacky s 1,2 HTP 44 a 51kW, 1,4 16V s 59kW atd... a zároveň sedany a kombíky s ještě "starým" motorem 1,2HTP 47kW? Nebo tam už navzdory starému designu karoserie budou motory nové jako v hatchbacku? :unsure: Předpokládám, že když asi původní kabát, tak i staré motory před modernizací....... :huh:

Vysvetlite mi niekto, čo je na 51 kW oproti 47 kW tak úžasné, že by to stálo aj za výmenu RJ?

Vysvetlite mi niekto, čo je na 51 kW oproti 47 kW tak úžasné, že by to stálo aj za výmenu RJ?

Prekonani magicke hranice 50kW ...neco jako tresk pri prekonani rychlosti zvuku. :D

Vysvetlite mi niekto, čo je na 51 kW oproti 47 kW tak úžasné, že by to stálo aj za výmenu RJ?

Prekonani magicke hranice 50kW ...neco jako tresk pri prekonani rychlosti zvuku. :D

si mě :D s tou magickou hranicí

jenže 51kW má každá 47kW a úprava bude podobná úpravě firem Cimbu ev. Sportmotor, si myslím, co jiného taky že?

jenže 51kW má každá 47kW a úprava bude podobná úpravě firem Cimbu ev. Sportmotor, si myslím, co jiného taky že?

Jenže každá 51kW bude mít oněch 51kW už syrová z výroby a po zajetí třeba 55kW :t

  • Autor
jenže 51kW má každá 47kW a úprava bude podobná úpravě firem Cimbu ev. Sportmotor, si myslím, co jiného taky že?

To jo, ale je rozdíl mít čipnuto přímo od výrobce, s vědomím, že to dělal někdo, kdo tomu rozumí a se zárukou a něco jiného to je mít čipnutý z garážový díly, kde o těch lidech nic nevíš a záruky nejsou (tím se nechci nikoho dotknout, ale spíš věřím fabrice s jejím zázemím, než malé firmě).

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.