Publikováno Prosinec 10, 200618 r No přátelé - náběh nové fábky s motorem HTP 12V 51 kW se blíží - ví už někdo v čem se fyzicky odlišuje motor HTP 47kW a 51 kW. No nenapínejte a napište. A hlavně - jestli existuje možnost přestavby. Jestli je rozdíl v ptákovinkách typu upravené sání, a jiná mapa do ŘJ, nebo jestli je za tím něco víc. Nebo dokonce, jestli náhodou nejsou motory zcela totožné a holt se změnil výkon jen na papíře. Tušíte? Ono kdybych se dostal nad magickou hranici 50 kW, tak bych si asi učúrával blahem ( i když za jízdy bych těch pár koníků asi ani nepoznal)
Prosinec 10, 200618 r Jelikoz se 51kW verze HTP uz par mesicu vyrabi tak zkus zapatrat treba v ETCE, treba to najdes. ...osobne typuju ze to bude ten papirovy rozdil
Prosinec 10, 200618 r Autor No kdyby to byla jen upravená ŘJ, tak by neměl být problém, aby to zvládl každý autorizovaný servis - rozhodně bych šel raději na čipování do autorizovaného servisu Škody, než někam do garáže, kde mi s tím provedou kdo ví co.
Prosinec 10, 200618 r Jen jestli to neni zase kec... Meril jste nekdo starej motor na brzde??? Jen aby nemel uz shodny vykon a jen ted se to dostalo do papiru - dyt kazdy motor ma nejake rezervy... Pokud tomu tak neni, pak by stalo za zvazeni navstevy servisu...
Prosinec 10, 200618 r okrem upravy softu v RJ su tam aj HW upravy BTW: uz sa to tu preberalo, skus hladat
Prosinec 10, 200618 r Kluci, ja bych se klidne vsadil, ze vetsina motoru 47kW-na papire, tech 51kW i vic ma... viz mereni neupravenych aut na brzdach kluky tady s fora nebo Svet motoru... podle myho nazoru tech 47kW pisou, aby meli sanci prodat ty nejslabsi 1.4MPI
Prosinec 10, 200618 r Pokud jak tu zaznělo má nová HTP nejen úpravu ŘJ ale i HW, tak zase bude mít třeba 55kW a tak dale a tak dale...
Prosinec 10, 200618 r Autor No jo - vím, že se to tu probíralo na začátku září a čekal jsem, že teď někdo bude vědět víc. Zase je zde rozpor v informacích - nekdo ze škodovky by tu nebyl, kdo by to uvedl na pravou míru?
Prosinec 10, 200618 r Kluci, ja bych se klidne vsadil, ze vetsina motoru 47kW-na papire, tech 51kW i vic ma... viz mereni neupravenych aut na brzdach kluky tady s fora nebo Svet motoru... podle myho nazoru tech 47kW pisou, aby meli sanci prodat ty nejslabsi 1.4MPI Jenze MPi se uz par let neprodavaj ty bambulo
Prosinec 10, 200618 r okrem upravy softu v RJ su tam aj HW upravy BTW: uz sa to tu preberalo, skus hladat Preliezol som aktuálnu servisnú dokumentáciu a rozdiel medzi HTP s 47kw a 51kw je jedine v inej riadiacej jednotke. Sú tam aj nejaké hardvérové úpravy, ale tie sa od určitého času vzťahovali na všetky HTP - s nábehom 51kw sa zmenila len RJ. Aspoň takto je to u Seatu, nepredpokladám, že u Škody to bude iné.
Prosinec 10, 200618 r okrem upravy softu v RJ su tam aj HW upravy BTW: uz sa to tu preberalo, skus hladat Preliezol som aktuálnu servisnú dokumentáciu a rozdiel medzi HTP s 47kw a 51kw je jedine v inej riadiacej jednotke. Sú tam aj nejaké hardvérové úpravy, ale tie sa od určitého času vzťahovali na všetky HTP - s nábehom 51kw sa zmenila len RJ. Aspoň takto je to u Seatu, nepredpokladám, že u Škody to bude iné. to je pzitivna sprava, dakujeme za update
Prosinec 11, 200618 r V tom pripade by bylo vice nez vhodne tut jednotku vykopirovat ) Nechce se toho nekdo ujmout a pak za nejakou malou uplatu predat dal? )
Prosinec 11, 200618 r S novou Fabií hatchback zvyšuje Škodofka výkon i nejslabšího tříhrnku - 1,2 HTP ze 40kW na 44kW...
Prosinec 11, 200618 r Jen by mě zajímalo, jak to bude po novém roce se sedanem a kombi... mají se prý vyrábět zatím nadále v nezměněné designérské podobě...ale co motorizace? To jako zároveň budou sjíždět z výrobní linky nové hatchbacky s 1,2 HTP 44 a 51kW, 1,4 16V s 59kW atd... a zároveň sedany a kombíky s ještě "starým" motorem 1,2HTP 47kW? Nebo tam už navzdory starému designu karoserie budou motory nové jako v hatchbacku? Předpokládám, že když asi původní kabát, tak i staré motory před modernizací.......
Prosinec 11, 200618 r Vysvetlite mi niekto, čo je na 51 kW oproti 47 kW tak úžasné, že by to stálo aj za výmenu RJ?
Prosinec 11, 200618 r Vysvetlite mi niekto, čo je na 51 kW oproti 47 kW tak úžasné, že by to stálo aj za výmenu RJ? Prekonani magicke hranice 50kW ...neco jako tresk pri prekonani rychlosti zvuku.
Prosinec 11, 200618 r Vysvetlite mi niekto, čo je na 51 kW oproti 47 kW tak úžasné, že by to stálo aj za výmenu RJ? Prekonani magicke hranice 50kW ...neco jako tresk pri prekonani rychlosti zvuku. si mě s tou magickou hranicí
Prosinec 12, 200618 r jenže 51kW má každá 47kW a úprava bude podobná úpravě firem Cimbu ev. Sportmotor, si myslím, co jiného taky že?
Prosinec 13, 200618 r jenže 51kW má každá 47kW a úprava bude podobná úpravě firem Cimbu ev. Sportmotor, si myslím, co jiného taky že? Jenže každá 51kW bude mít oněch 51kW už syrová z výroby a po zajetí třeba 55kW
Prosinec 13, 200618 r Autor jenže 51kW má každá 47kW a úprava bude podobná úpravě firem Cimbu ev. Sportmotor, si myslím, co jiného taky že? To jo, ale je rozdíl mít čipnuto přímo od výrobce, s vědomím, že to dělal někdo, kdo tomu rozumí a se zárukou a něco jiného to je mít čipnutý z garážový díly, kde o těch lidech nic nevíš a záruky nejsou (tím se nechci nikoho dotknout, ale spíš věřím fabrice s jejím zázemím, než malé firmě).
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.