Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Zdravím , mám najeto kolem 157000 km , (1.4 55kw 16V , 2001) dnes jsem  dělal věci kolem auta....., koukl jsem se na rozvody , ( jen sundal ten plastový kryt nahoře ),

ten kratší r řemen je podle mě dost napnutý ale  ten co vede dolů je jak kšandy <<- ale ne uplně  , je čas už něco dělat?? nebo to ještě vydrží do těch 170000 - 180000km ?  dik

 

nerad bych aby se mi potkaly písty a ventily

  • o 1 rok později...
Vloženo

Zdarec pánové. Mám doma rozvodovou sadu. Přemýšlel sem, že bych se do výměny pustil sám. Na vačky je třeba aretační přípravek, jelikož neznám rozměr - rozteč děr, asi bych ho musel koupit. Dole se klikovka aretuje jak? Jde tam vrazit nějakej čep? Dělal si to někdo doma? Nějaké rady, či doporučení, prosím? :)

Vloženo

sa pýtaš na motor čo máš v popise,alebo podľa názvu vlákna??...(i keď rozvod je ten istý :D ) ... 

 

aretačný prípravok na vačky post-62595-0-70973900-1406916423_thumb.j

 

dolu sa kľukovka nearetuje...je tam výstupok na bloku motora (treba brať v úvahu ten na pravej strane) ...na kolečku kľukovky je jeden zub zbrúsený ...

...prikladám pre názornosť post-62595-0-91635100-1406916476_thumb.j

 

 

Vloženo

Děkuji moc za info, paráda! Jen teda ta klikovka se teda jen dává na značku, sem pochopil, bez aretování? Třeba nevím, jak bych povolil ten vícehran na klikovce od klíňáku, protože tam mám plastovej kryt. Musím to oddělat, abych se dostal k rozvodům. A klikovka se točí ikdyž tam mám kvalit.

Vloženo

tomakecTD:

na uložto.cz je DP na všechny motory aod začátku výroby až po motor 1,4 16 V 59 kW kod BUD,stáhnout,nastudovat,vyměnit.Jinak,místo aretačního přípravku stačí 2 8mičky šrouby vhodné délky.Někde tu je i celkem sluěnej popis jak nato v domácích podmínkách.

Vloženo

Myslíte, že by se ten popis v domácích podmínkách nenašel, prosím? Aspoň, kde ho hledat? Takže ten aretační přípravek se hledat nemusí, tam se prostrčí ty m8 šrouby a zaaretují se do bloku motoru...?

Vloženo

Zdarec, tak sem se do toho dnes dal. Zastavil sem se na vodní pumpě, protože je třeba k povolení imbus a zrovna ten sem někde ztratil, zítra ho koupím. Vačky sem aretoval 8kou kulatinou - perfektní :) Už je tam i řemen na vačky.

 

Jinak, vačky sem zaaretoval, to je OK, ale vačky vzhledem ke klikovce byly o 2 zuby jinak. Zkosenej zub byl o 2 zuby do leva mimo značku. Jelo mi to blbě, nad 2000 nešlo vytočit, žádnej výkon. Rozvody volný, Proto je měním, zřejmě poskočily.

 

PS: 2 zuby sou dost, doufám, že to bude OK.

Vloženo (editace)

Svítilo EPC a kontrolka diagnostiky - snímač sání hlásil nesmyslný tlak sání. Dal sem jinej a to samý. Bylo to určitě tím.  Jinak to nic nehlásilo.

 

 

PS: Pánové! Děkuji za rady, video a pomoc. Dnes sem rozvody vyměnil. Před domem na chodníku :D Později dodám i fotky. Jak sem psal, bylo to o 2 zuby. Jede to daleko líp, je to dravější. Jen mi teda vytekla kapalina ze serva a jak sem jel cca 5min, dělalo to zvuky a pak se kouřilo z nádobky serva - snad sem to neodrovnal, zítra koupím novou kapalinu.

 

FOTO:

 

http://tomakec.rajce.idnes.cz/rozvody_golf_IV_1.6_16V_77kW_AZD#DSC_1121kopie.jpg

Editováno: , autor: tomakecTD
  • o 7 měsíců později...
Vloženo

Chci se zeptat - je nutné s rozvody vždy měnit i vodní pumpu ? Kdybych ji nevyměnil a pak se rozbila, musel bych znovu nechat dělat rozvody ?

-v lepšom prípade musel ...

-v horšom prípade nemusel ....už by si musel dať urobiť len motor (hlavu) ...

  • o 3 roky později...
Vloženo

jen pro informaci , dělal jsem rozvody fabie 1 1.4 16v AUA  2002 najeto 137 tis a na aute byly originál rozvody , dovezlo se to z D 

napínací kladka malého rozvodáku mezi vačkama byla povolená tím že praskla cela ta plastová rolna která je na ložisku a řemen běhal pouze po ložisku , při stlačení řemnenu mezi koly cca 1.5cm úlomky z rolny se našli dole pod klikovým kolečkem (štěstí že to nepřeskočilo)

u hlavního řemenu byli vydět praskliny a na vodící kladce byla prasklá rolna jinak čerpadlo bez vyditelných chyb napínací kladka taky a kladka na hliníkovém ramenu taky ok 

rozvody byly přejeté o 47 tisíc km na kladkách bylo 00 rok výroby což sedí na motor 2002

takže rozvody vydrželi dost...

přesto měnte za včasu...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...