Přejít na obsah

Rozvody 1.4 16V 74 kW


lada

Doporučené příspěvky

Zdravím , mám najeto kolem 157000 km , (1.4 55kw 16V , 2001) dnes jsem  dělal věci kolem auta....., koukl jsem se na rozvody , ( jen sundal ten plastový kryt nahoře ),

ten kratší r řemen je podle mě dost napnutý ale  ten co vede dolů je jak kšandy <<- ale ne uplně  , je čas už něco dělat?? nebo to ještě vydrží do těch 170000 - 180000km ?  dik

 

nerad bych aby se mi potkaly písty a ventily

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Zdarec pánové. Mám doma rozvodovou sadu. Přemýšlel sem, že bych se do výměny pustil sám. Na vačky je třeba aretační přípravek, jelikož neznám rozměr - rozteč děr, asi bych ho musel koupit. Dole se klikovka aretuje jak? Jde tam vrazit nějakej čep? Dělal si to někdo doma? Nějaké rady, či doporučení, prosím? :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

sa pýtaš na motor čo máš v popise,alebo podľa názvu vlákna??...(i keď rozvod je ten istý :D ) ... 

 

aretačný prípravok na vačky post-62595-0-70973900-1406916423_thumb.j

 

dolu sa kľukovka nearetuje...je tam výstupok na bloku motora (treba brať v úvahu ten na pravej strane) ...na kolečku kľukovky je jeden zub zbrúsený ...

...prikladám pre názornosť post-62595-0-91635100-1406916476_thumb.j

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Děkuji moc za info, paráda! Jen teda ta klikovka se teda jen dává na značku, sem pochopil, bez aretování? Třeba nevím, jak bych povolil ten vícehran na klikovce od klíňáku, protože tam mám plastovej kryt. Musím to oddělat, abych se dostal k rozvodům. A klikovka se točí ikdyž tam mám kvalit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdarec, tak sem se do toho dnes dal. Zastavil sem se na vodní pumpě, protože je třeba k povolení imbus a zrovna ten sem někde ztratil, zítra ho koupím. Vačky sem aretoval 8kou kulatinou - perfektní :) Už je tam i řemen na vačky.

 

Jinak, vačky sem zaaretoval, to je OK, ale vačky vzhledem ke klikovce byly o 2 zuby jinak. Zkosenej zub byl o 2 zuby do leva mimo značku. Jelo mi to blbě, nad 2000 nešlo vytočit, žádnej výkon. Rozvody volný, Proto je měním, zřejmě poskočily.

 

PS: 2 zuby sou dost, doufám, že to bude OK.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Svítilo EPC a kontrolka diagnostiky - snímač sání hlásil nesmyslný tlak sání. Dal sem jinej a to samý. Bylo to určitě tím.  Jinak to nic nehlásilo.

 

 

PS: Pánové! Děkuji za rady, video a pomoc. Dnes sem rozvody vyměnil. Před domem na chodníku :D Později dodám i fotky. Jak sem psal, bylo to o 2 zuby. Jede to daleko líp, je to dravější. Jen mi teda vytekla kapalina ze serva a jak sem jel cca 5min, dělalo to zvuky a pak se kouřilo z nádobky serva - snad sem to neodrovnal, zítra koupím novou kapalinu.

 

FOTO:

 

http://tomakec.rajce.idnes.cz/rozvody_golf_IV_1.6_16V_77kW_AZD#DSC_1121kopie.jpg

Editováno: , autor: tomakecTD
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 7 měsíců později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...