Únor 24, 201312 r Zdravím , mám najeto kolem 157000 km , (1.4 55kw 16V , 2001) dnes jsem dělal věci kolem auta....., koukl jsem se na rozvody , ( jen sundal ten plastový kryt nahoře ), ten kratší r řemen je podle mě dost napnutý ale ten co vede dolů je jak kšandy <<- ale ne uplně , je čas už něco dělat?? nebo to ještě vydrží do těch 170000 - 180000km ? dik nerad bych aby se mi potkaly písty a ventily
Srpen 1, 201411 r Zdarec pánové. Mám doma rozvodovou sadu. Přemýšlel sem, že bych se do výměny pustil sám. Na vačky je třeba aretační přípravek, jelikož neznám rozměr - rozteč děr, asi bych ho musel koupit. Dole se klikovka aretuje jak? Jde tam vrazit nějakej čep? Dělal si to někdo doma? Nějaké rady, či doporučení, prosím?
Srpen 1, 201411 r sa pýtaš na motor čo máš v popise,alebo podľa názvu vlákna??...(i keď rozvod je ten istý ) ... aretačný prípravok na vačky dolu sa kľukovka nearetuje...je tam výstupok na bloku motora (treba brať v úvahu ten na pravej strane) ...na kolečku kľukovky je jeden zub zbrúsený ... ...prikladám pre názornosť
Srpen 2, 201411 r Děkuji moc za info, paráda! Jen teda ta klikovka se teda jen dává na značku, sem pochopil, bez aretování? Třeba nevím, jak bych povolil ten vícehran na klikovce od klíňáku, protože tam mám plastovej kryt. Musím to oddělat, abych se dostal k rozvodům. A klikovka se točí ikdyž tam mám kvalit.
Srpen 4, 201411 r tomakecTD: na uložto.cz je DP na všechny motory aod začátku výroby až po motor 1,4 16 V 59 kW kod BUD,stáhnout,nastudovat,vyměnit.Jinak,místo aretačního přípravku stačí 2 8mičky šrouby vhodné délky.Někde tu je i celkem sluěnej popis jak nato v domácích podmínkách.
Srpen 5, 201411 r Myslíte, že by se ten popis v domácích podmínkách nenašel, prosím? Aspoň, kde ho hledat? Takže ten aretační přípravek se hledat nemusí, tam se prostrčí ty m8 šrouby a zaaretují se do bloku motoru...?
Srpen 6, 201411 r daj si to niekomu spraviť..materiál si zožeň a je...veď to je otázka nejakých 2hod PS: tu je video http://forum.skodahome.cz/topic/28552-rozvody-14-16v-55-kw/?p=1933299 Upraveno Srpen 6, 201411 r od libero
Srpen 7, 201411 r Zdarec, tak sem se do toho dnes dal. Zastavil sem se na vodní pumpě, protože je třeba k povolení imbus a zrovna ten sem někde ztratil, zítra ho koupím. Vačky sem aretoval 8kou kulatinou - perfektní Už je tam i řemen na vačky. Jinak, vačky sem zaaretoval, to je OK, ale vačky vzhledem ke klikovce byly o 2 zuby jinak. Zkosenej zub byl o 2 zuby do leva mimo značku. Jelo mi to blbě, nad 2000 nešlo vytočit, žádnej výkon. Rozvody volný, Proto je měním, zřejmě poskočily. PS: 2 zuby sou dost, doufám, že to bude OK.
Srpen 7, 201411 r Svítilo EPC a kontrolka diagnostiky - snímač sání hlásil nesmyslný tlak sání. Dal sem jinej a to samý. Bylo to určitě tím. Jinak to nic nehlásilo. PS: Pánové! Děkuji za rady, video a pomoc. Dnes sem rozvody vyměnil. Před domem na chodníku Později dodám i fotky. Jak sem psal, bylo to o 2 zuby. Jede to daleko líp, je to dravější. Jen mi teda vytekla kapalina ze serva a jak sem jel cca 5min, dělalo to zvuky a pak se kouřilo z nádobky serva - snad sem to neodrovnal, zítra koupím novou kapalinu. FOTO: http://tomakec.rajce.idnes.cz/rozvody_golf_IV_1.6_16V_77kW_AZD#DSC_1121kopie.jpg Upraveno Srpen 9, 201411 r od tomakecTD
Březen 11, 201510 r Chci se zeptat - je nutné s rozvody vždy měnit i vodní pumpu ? Kdybych ji nevyměnil a pak se rozbila, musel bych znovu nechat dělat rozvody ?
Březen 11, 201510 r Chci se zeptat - je nutné s rozvody vždy měnit i vodní pumpu ? Kdybych ji nevyměnil a pak se rozbila, musel bych znovu nechat dělat rozvody ? -v lepšom prípade musel ... -v horšom prípade nemusel ....už by si musel dať urobiť len motor (hlavu) ...
Březen 7, 20196 r jen pro informaci , dělal jsem rozvody fabie 1 1.4 16v AUA 2002 najeto 137 tis a na aute byly originál rozvody , dovezlo se to z D napínací kladka malého rozvodáku mezi vačkama byla povolená tím že praskla cela ta plastová rolna která je na ložisku a řemen běhal pouze po ložisku , při stlačení řemnenu mezi koly cca 1.5cm úlomky z rolny se našli dole pod klikovým kolečkem (štěstí že to nepřeskočilo) u hlavního řemenu byli vydět praskliny a na vodící kladce byla prasklá rolna jinak čerpadlo bez vyditelných chyb napínací kladka taky a kladka na hliníkovém ramenu taky ok rozvody byly přejeté o 47 tisíc km na kladkách bylo 00 rok výroby což sedí na motor 2002 takže rozvody vydrželi dost... přesto měnte za včasu...
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.