Vojtěch Vaníček Vloženo 20. leden 2009 Sdílet Vloženo 20. leden 2009 Nevěděl by prosím někdo hodnoty v krajních polohách nivelačních čidel, které jsou použity pro dynamické naklápění xenonů jednočkové octavie. Počítám, že výstupní veličinou je odpor. Případně jestli by nebyl někdo ochotný mi tyto hodnoty změřit. Díky moc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rtg61 Vloženo 20. leden 2009 Sdílet Vloženo 20. leden 2009 jde o "napetovy delic" , ale jen odpory tam nebudou... spis by te mohly zajimat hodnoty na vystupu v krejnich polohach. Napajeni je myslim 5V Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vojtěch Vaníček Vloženo 20. leden 2009 Autor Sdílet Vloženo 20. leden 2009 Máš pravdu, bude snažší i užitečnější změřit přímo napěťové úrovně v krajních bodech čidel. Pokuď někdo bude od té lásky jde o "napetovy delic" , ale jen odpory tam nebudou... spis by te mohly zajimat hodnoty na vystupu v krejnich polohach. Napajeni je myslim 5V Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Viktor X Vloženo 26. leden 2009 Sdílet Vloženo 26. leden 2009 Nemám je, takže nebudu... ale nějaké úrovně napětí jsou v DP. Až něco vytvoříš , takl to zveřejni Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rtg61 Vloženo 26. leden 2009 Sdílet Vloženo 26. leden 2009 (editace) az bude sluseneji venku klidne Editováno: 26. leden 2009, autor: rtg61 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa007 Vloženo 26. leden 2009 Sdílet Vloženo 26. leden 2009 Nevěděl by prosím někdo hodnoty v krajních polohách nivelačních čidel, které jsou použity pro dynamické naklápění xenonů jednočkové octavie.Počítám, že výstupní veličinou je odpor. Případně jestli by nebyl někdo ochotný mi tyto hodnoty změřit. Díky moc. Stačí jen hledat. Většina z vás má DP. Nejsou to sice krajní polohy, ale snad ti to bude stačit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dolezelk Vloženo 26. leden 2009 Sdílet Vloženo 26. leden 2009 urcit napeti v krajnich polohach je problem a) by se cidla asi spis musela vymontovat i pak tezko rict, kde je vlastne ta krajni poloha. Mimochodem je to prachsrosty potenciometr. (napajeni 5V) Stejnej princip jako napr. plovak v nadrzi. Jak tady je tady uvedeno nastavuje se pouze stredni poloha, nikoliv krajni. Pruheh napeti neni linearni , ale spise odpovida nektere z goniometrickych funkci, protoze jde o rameno na pevne ose ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 27. leden 2009 Sdílet Vloženo 27. leden 2009 potenciometr by nevydržel Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dolezelk Vloženo 27. leden 2009 Sdílet Vloženo 27. leden 2009 nevydrzel ? mel jsi nejaky rozdelany ? 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vojtěch Vaníček Vloženo 27. leden 2009 Autor Sdílet Vloženo 27. leden 2009 mám domluvené auto, jakmile bude lepší počasí tak to proměřím a naměřené hodnoty zveřejním..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 27. leden 2009 Sdílet Vloženo 27. leden 2009 neměl jsem to rozdělaný ale potenciometr to není tys to měl rozdělaný ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 27. leden 2009 Sdílet Vloženo 27. leden 2009 stejně jsem zvědav co naměříš ? pokud to má vše správně tak naměříš to co dal víše Pepa 007 pokud naměříš víc tak stejně jednotka to vyhodí jako chybu čidla mimo toleranci Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dolezelk Vloženo 27. leden 2009 Sdílet Vloženo 27. leden 2009 skoda , myslel jsem, zes to mel rozdelany Ja si netroufnu, asi uz by to neslo dohromady. Mohl by to byt specialni potenciometr se zesilenou odporovou drahou - zvysenou ochranou proti opotrebeni. Par takovych uz jsem videl. Ja bych to klidne zmeril, ale jak poznam , co je max poloha ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 27. leden 2009 Sdílet Vloženo 27. leden 2009 je to jednorázový rozdělání je to zalitý v pryskyřici kdyby to byl poťák tok ho změříš ale naměříč na jednom výstupu jen PN přechod podle mě je to indukční snímač s trochou elektriky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rtg61 Vloženo 27. leden 2009 Sdílet Vloženo 27. leden 2009 nebo nejaka jednoducha optika... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 27. leden 2009 Sdílet Vloženo 27. leden 2009 (editace) optika se mi nějak konstrukčně nezdá Editováno: 27. leden 2009, autor: Vaša Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa007 Vloženo 27. leden 2009 Sdílet Vloženo 27. leden 2009 Jo měl jsem to rozdělaný. Xenony se nenaklápěly, VAG hlásil chybu. Přední čidlo bylo vadné. Pravá příčina zadřené kloubky na těch táhlech a tím se vlastní čidlo vytlouklo a nedávalo hodnoty. Už si přesně nepamatuji, ale myslím, že to byl jenom nějaký váleček, který se pohybem táhel pootáčel uvnitř obalu. Vše bylo zalito v nějakém plastu, ale zcela jistě uvnitř nebyly žádné dráty ,ani něco jako potenciometr. Je to už něco více než rok. Kdybych věděl, že tě to bude zajímat tak jsem to nemusel vyhodit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vladan Vloženo 30. leden 2009 Sdílet Vloženo 30. leden 2009 Dodělával jsem náklony před rokem od Cosbyho, optika nepřipadá v úvahu, mohl by tam být potenciometr, není problém, aby tam byla odporová dráha, ale ta indukční cívka je spíš reálná, zkoušel jsem to měřit a nic jsem nenaměřil. Ale, tuším, že někdo tu nabízí redukci na manuální naklápění a pokud se nad tím trochu zamyslíme, moc složité to není. Vše pracuje na 5V a výchozím bodem je střed logicky. Výchozí hodnoty měřit na jiném autě není dobře. Auto by muselo být totžné, na stejné rovině se stejným množstvím náplní a váhou. Vůbec jsem tyto hovadiny neřešil, jednoduše jsem vše přizpůsobil a bylo. Pouze jsem se obával toho, že mám zvýšený podvozek. Je tam pouze nutné trefit se do tolerancí, které se dají najít v dílenské příručce. Rád bych uvedl data, ale přestěhoval jsem se a nemůžu najít cd s DP. Pokud bude nutno dodat čísla, někde to pohledám. Tuším, že to bylo nějak 2,8V na předek +- 1V a 3,2V na zadek +- 1V u combi. Normálně jsem stál na rovině, náplně nějak ani nevím, dal jsem přizpůsobit a bylo. Žádná věda. Vše funguje jak má. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vlabar Vloženo 6. Červen 2012 Sdílet Vloženo 6. Červen 2012 (editace) Zdravím ! Před lety jsem dodělával nivelaci na své Octavce. Po letech jsem zjistil, že zadní čidlo mi světla naklání úplně obráceně (přední naklápí správně). Pravděpodobně jsem špatně zapojil konektor. Pakliže si pamatuji, k čidlu vedou tři dráty. Jeden bude kostra a ty dva zbývající dráty musím otočit. Nemáte, prosím, někdo po ruce na jaké piny co vede, respektive na jakém pinu je kostra ... ? Moc by mi to pomohlo Díky za pomoc !!! PS: nebo to bude úplně jinak ... Editováno: 6. Červen 2012, autor: vlabar Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 6. Červen 2012 Sdílet Vloženo 6. Červen 2012 Ne. Čidla mají dva dráty pro napájení a třetí je výstup signálu. Nevím, já je nikdy neviděl, ale nedá se to čidlo namontovat opačně? Tj., pohyb nahoru vyhodnotí jako dolů a opačně? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zdesim Vloženo 6. Červen 2012 Sdílet Vloženo 6. Červen 2012 pochybuju, ze by to fungovalo, kdyz bys jednotce (predpokldam, ze v cidlu bude nejaka chytrost) dal mistno napajeni vstup od jednotky xenonu nenamontoval jsi samotne cidlo spatne, a ted se ti hybe pri zatizeni vozu raminko cidla na spatnou stranu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vlabar Vloženo 11. Červen 2012 Sdílet Vloženo 11. Červen 2012 Děkuji za reakci pánové. Podívám se na to. Že by tam šlo dát čidlo obráceně mě nenapadlo, to snad ani nejde ... Pamatuji si, že jsem ho sehnal z Octavky 4x4 a musel jsem shánět jiné uchycení které je na zadní nápravě jinde a jiné. To by mohlo chybnému umístění trochu nahrávat. Matně si také pamatuji, že jsem ve schématech našel nějaký rozpor v zapojení (někde bylo vyobrazení čidla více než jen symbolikou tranzistoru). Nepamatuji si však, zda-li jsem to ignoroval a držel jsem se čísel pinů dle schémat ... Faktem je, že to lampy naklápí obráceně a ostudou je, že jsem si toho všiml po letech Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zdesim Vloženo 11. Červen 2012 Sdílet Vloženo 11. Červen 2012 podle obrazku drzaku do nej jde cidlo pridelat obracene (mam jen obrazek predniho, vzadu je cidlo stejny) a pak jeste o jaky uhel se otaci raminko? jestli neni jen otoceny na spatnou stranu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vlabar Vloženo 26. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 26. Červenec 2012 Tak vyřešeno. Čidlo jsem měl obráceně, otočené o 180° - konektorem dopředu ... Přikládám foto. Moc děkuji za reakce a pomoc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
capator Vloženo 23. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 23. Červenec 2013 Zdravím, zajímá mě, zda někdo nemáte 4B0 907 503 i vepředu (standardně na Octávkách vzadu). Původní 1U0 907 503 je totiž dost drahé a tak mě zajímá varianta vyzkoušet zadní i vpředu. Logicky by se mělo chovat přední obráceně, čili při snížení vozidla zvedat - dalo by se to prasácky obejít otočením čidla o 180°? Díky za odpověď. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.