ocec Vloženo 23. Květen 2007 Sdílet Vloženo 23. Květen 2007 1.4 MPI:ARV, AZE, AME => 1 sonda, 1 katalyzátor AQV, AZF, ATZ, AQW => 2 sondy, 2 katalyzátory Ja mam AZE 1,4 44 kW a na stk mi nameral vysoke CO....nevies co to moze byt? Pises ze mam len jednu sondu....je pred alebo za katalyzatorom? Dik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa007 Vloženo 23. Květen 2007 Sdílet Vloženo 23. Květen 2007 Chlapi sakra téměř všichni máte staženou DP. Když máte nějaký takový problém podíváte do ní vůbec? Nedávno jsem řešil lambdu za katem na Fab 1,4 50KW mé sestry. Rozsvítila se kontrolka motoru a trvale svítila. Nerovnoměrný chod na volnoběh, snížený výkon a asi vyšší spotřeba to jsme nesledovali. Na Vagu to vypsalo tři závady. Z toho plynulo, že buď špatná lambda za katem, nebo vedení k této sondě, nebo vadná ř.j. motoru. V DP je přesně popsané jak změřit. Na kterých pinech má být jaké napětí, které jde do sondy, lambda má mít na pinech(musel bych teď hledat na kterých) určitý odpor . Když jem měřil odpor tak sonda nebyla průchozí. Tady na foru má nabídku ND Sebo. Spojil jsem se s ní a snad asi do dvou nebo tří dnů byla sonda za libovou cenu ( třetina ceny z Etky) doma . Nasadil jsem ji ,vymazal závady a vše je OK. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Yan Vloženo 5. Červen 2007 Sdílet Vloženo 5. Červen 2007 A kde sa dá rozumne napichnúť na signál z lambdy sondou osciloskopu aby som si ho napr. ri volnobehu pozrel? Rozumne = bez prerušenia konektoru, ale aj bez prepichnutia rpívodu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 5. Červen 2007 Sdílet Vloženo 5. Červen 2007 Já lambdy u Fabie diagnostikuju pře VAG pomocí manuálu z dílenské přiručky, je to jednoduchý postup. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Franta Vloženo 26. Září 2007 Sdílet Vloženo 26. Září 2007 Máš na mysli test lambda sond? Podařilo se někomu udělat test lambda sondy před katem u 1,4 74kW? Za katem mi to jde, ale u té před katem se mi nedaří test spustit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
quadrat Vloženo 26. Září 2007 Sdílet Vloženo 26. Září 2007 (editace) Taky mi svítila kontrola elektroniky motoru a VAG hlásil chybu lambdy, tak jsem pro jistotu nechal vyměnit obě dvě, ale za 2 dny po výměně se rozsvítila zase/výměna byla minulý pátek/..............Takže zítra jdu opět nadiagnostiku a asi ji budu reklamovat...... Editováno: 26. Září 2007, autor: quadrat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
per Vloženo 26. Září 2007 Sdílet Vloženo 26. Září 2007 to Franta : musis zahrat motor a vyfukove potrubi. Cekni kanal 30 musi byt 111. Jinak to nespustis. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Franta Vloženo 27. Září 2007 Sdílet Vloženo 27. Září 2007 Teplata byla nad 80 a na kanalu 30 byly 111. Tobě se test spustil? Já to zkoušel 2x a nic. Zkusím to ještě zítra zopakovat. Ale otačky 2x přes 5000 mě děsej. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mikosar Vloženo 27. Září 2007 Sdílet Vloženo 27. Září 2007 Omlouvam se, taky mi to delalo, vymenil jsem sondu a za 2 dny to svitilo zase, bylo jasne, ze je spalena smes vyfukovych plynu moc bohata, tak to hlasilo chybu z duvodu, ze to zralo olej, bylo tam totiz jine spalovani, vymenil jsem krouzky, uz je tomu 1500 km a nic uz nesviti, bez problemu. Urcite je to tim, zkus prekrouzkovat. Zere ti to olej? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
per Vloženo 27. Září 2007 Sdílet Vloženo 27. Září 2007 (editace) to Franta : takhle vždy diagnostikuji a nikdy jsem neměl problém. Stačí aktivovat kanál a potom šlápnout na brzdu. Otáčky se zvýší na 1500ot a za chvíli je hotovo. Objevuje se ti : "test běží" ? Editováno: 27. Září 2007, autor: per Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
quadrat Vloženo 28. Září 2007 Sdílet Vloženo 28. Září 2007 Omlouvam se, taky mi to delalo, vymenil jsem sondu a za 2 dny to svitilo zase, bylo jasne, ze je spalena smes vyfukovych plynu moc bohata, tak to hlasilo chybu z duvodu, ze to zralo olej, bylo tam totiz jine spalovani, vymenil jsem krouzky, uz je tomu 1500 km a nic uz nesviti, bez problemu. Urcite je to tim, zkus prekrouzkovat. Zere ti to olej? Ani nepociťuju, že by to žralo zas tak moc oleje. Všeobecně tyhle motory olej žerou - leju tam kvalitní 10W40. Kolik si dal za překroužkování??? 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mikosar Vloženo 28. Září 2007 Sdílet Vloženo 28. Září 2007 To je jedno, ze tam davas olej 10W-40, proste to bude zrat, sice mene, ale bude, sonda je tak citliva, ze to dokaze rozpoznat. http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=29729 se koukni sem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
grinch82 Vloženo 30. Září 2007 Sdílet Vloženo 30. Září 2007 to Franta : takhle vždy diagnostikuji a nikdy jsem neměl problém. Stačí aktivovat kanál a potom šlápnout na brzdu. Otáčky se zvýší na 1500ot a za chvíli je hotovo. Objevuje se ti : "test běží" ?test mě neběží protože na kanálu 034 v druhym poly nemam teplotu 400 ale -32 cvičim na tom už tři dny ví někdo něco Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
quadrat Vloženo 2. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 2. Říjen 2007 To je jedno, ze tam davas olej 10W-40, proste to bude zrat, sice mene, ale bude, sonda je tak citliva, ze to dokaze rozpoznat. http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=29729 se koukni sem. Hmmm to je prostě v prd*li. Nechal jsem vymazat chyby ale po 2 dnech už zase svítí mrcha..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Franta Vloženo 22. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 22. Říjen 2007 to Franta : takhle vždy diagnostikuji a nikdy jsem neměl problém. Stačí aktivovat kanál a potom šlápnout na brzdu. Otáčky se zvýší na 1500ot a za chvíli je hotovo. Objevuje se ti : "test běží" ? No takto se testuje lamda za katem. Před katem se testuje u 1.4 jinak, ale asi vím, proč to nešlo. Motor totiž běžel na plyn. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
quadrat Vloženo 27. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 27. Říjen 2007 Mám podobný problém, vymněnil jsem lambda sondy, ale kontrola elektroniky motoru se mi stále rozsvěcí. Sice mi zadní ostřikovač funguje, ale když ho pustím, tak mi pod autem zůstane kaluž kapaliny do ostřikovačů. Takže to bude asi stejný problém....můžeš mi napsat jak si postupoval výmněnou nebo opravou té hadičky??? Po případě, kde se vůbec nalézá???? Rád bych zase jezdil naplno svým autem, protože když se ta mrcha rozsvítí, tak prostě vůbec nejede....Předem díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bugy Vloženo 4. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 4. Listopad 2007 Pani mistři jak se projevuje že mam špatnou lambda sondu?jak se potom auto chova?a jaka je cena nove LAMBDY? Nazdar ako už bolo napísané ak máš zlú lambdu motor stráca na výkone a zvyšuje sa spotreba paliva. Tiež som mal podobný problém. Bol som na diagnostike a povedali mi že je zlá lambda že treba novú. Nová stojí podľa obchodu od 3600 do 4500 Sk. Nakoniec mi jeden známi zo servisu poradil aby som starú vybral a očistil závit drôtenou kefou, že môže byť zlý kontakt. Pomohlo to. Je to v poriadku už vyše pol roka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bugy Vloženo 4. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 4. Listopad 2007 Mám podobný problém, vymněnil jsem lambda sondy, ale kontrola elektroniky motoru se mi stále rozsvěcí. Sice mi zadní ostřikovač funguje, ale když ho pustím, tak mi pod autem zůstane kaluž kapaliny do ostřikovačů. Takže to bude asi stejný problém....můžeš mi napsat jak si postupoval výmněnou nebo opravou té hadičky??? Po případě, kde se vůbec nalézá???? Rád bych zase jezdil naplno svým autem, protože když se ta mrcha rozsvítí, tak prostě vůbec nejede....Předem díky Pravdepodobne máš len vytiahnutú hadičku z prechodky za vzduchovým filtrom. Tiež som mal tento problém. Je tam síce horší prístup ale v pohode to opravíš aj podľa hmatu. Je to otázka 10 minút. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
luckymann Vloženo 10. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2007 Tak se mi dnes taky rozsvitila kontrola elektronilky motoru - znicehonic za jizdy... (a ne a ne svine shasnout )... auto ale jede normalne a nepozoruju, nejaky ubytek vykonu nebo neco podobneho... Jenom mam trochu "obavy" s tim jet do servisu, aby mi skutecne rekli co s tim je a nechteli me jenom odrbat... poradi nekdo v okoli Brna? diky moc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jar_da Vloženo 12. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 12. Listopad 2007 brzdový spínač, najdeš tu spostu napsaného, hledej "kontrolka elektroniky motoru" Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
honzik Vloženo 12. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 12. Listopad 2007 (editace) jen je otazka co dotycny mysli kontrolkou elektroniky motoru ,jestli EPC nebo emise??? EPC viz Jakr,emise budou ai neco jineho .. Editováno: 12. Listopad 2007, autor: honzik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
luckymann Vloženo 12. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 12. Listopad 2007 Diky za rychle reakce! takze je to ta druha "kontrolka elektroniky motoru" (ne EPC) - nevim proc jsou v navode popsane obe stejne Brzdovy spinac je v pohode - teda podle toho co jsem zkousel - brzdove svetla sviti normalne pri seslapnuti brzdy! Takze to budou asi ty emise...? Sorry, v tomhle jsem lama - budu s tim muset hned do servisu, nebo s tim muzu jeste chvilku jezdit? Diky za info... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
luckymann Vloženo 26. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 26. Listopad 2007 Tak jsme auto napojili s kamarádem na diagnostiku a ukazovalo to konstantní napětí 1,275V na lambdě1 a při přidávání plynu se ani nehla (konstantní průběh). Vyměnili jsme ji teda a na diagnostice už začala reagovat, ale s nějakou "zvláštní" prodlevou - je to normální jev, musí si na ni motor nějak "zvyknout" nebo může být chyba ještě někde jinde? Díky za rady... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jar_da Vloženo 26. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 26. Listopad 2007 Brzdovy spinac je v pohode - teda podle toho co jsem zkousel - brzdove svetla sviti normalne pri seslapnuti brzdy! Takze to budou asi ty emise...? Sorry, v tomhle jsem lama - budu s tim muset hned do servisu, nebo s tim muzu jeste chvilku jezdit? Diky za info... brzdový spínač můžeš mít v hajzlíčku, ikdyž ti brzdová světla chodí, pak ale nechodí tempík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hektor Vloženo 21. Duben 2008 Sdílet Vloženo 21. Duben 2008 inak este k tomu moze byt znizeny vykon motora. citis ze auto zle taha. to ma za nasledok ze lambda dava riadiacej jednotke zle udaje a jednotka robi blbu zmes motoru. Ahoj Houmre, tak jsem si četl příspěvky o zmíněné kontrolce a nejsem z toho moudrý. Máme asi týden Fabii combi 2002 1.4MPi. Hned jak bylo auto naše, ujeli jsme 500 km a najednou se na palubce rozsvítila ona kontrolka. Podle manuálu jsme měli opatrně dojet do nejbližšího servisu. Udělali diagnostiku a závada zní: řada 1- sonda 2, topný obvod přerušení sporadická řada 1- sonda 2 neaktivní sporadická Jak zde někdo psal, v servisu začali o lambda sondě a nějaké horentní sumě. Když z automobilu závady vymazali, po několika ujetých kilometrech se kontrolka rozsvítila znovu . Dnes jsem se s autím vraceli od rodičů domů. Na dlouhou cestu jsme natankovali Shel V Power, abychom motoru udělali hezky. Dvě třetiny cesty kontrolka nesvítila, ale pak se na desce objevila a mám pocit, že i spotřeba šla nahoru. Zítra reklamujeme vůz u prodejce, aby auto opravili. Dokážete mi někdo říct, co je to za závadu a co by měli vyměnit ??? Nemůže tato závada signalizovat nějaký závažnější problém ? Opravu bude dělat AAA na vlastní náklady. Nechci, aby auto opravili jen tak na oko. Moc děkuji. New info: Ráno se motor opravdu trochu škubal, ale asi jen těch 20 vteřin než se zahřál na potřebnou teplotu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.