Přejít na obsah

Bouchání jakoby od přední nápravy


ROMIK

Doporučené příspěvky

Taky mi něco klepalo od předku,mám Octavku combi najeto 52000 km.Tak jsem vyměnil lůžka stabilizátoru a dělalo to stále,časem jsem vysledoval že to dělá jen když je větší zima nebo sníh na silnici a byl to ten ten trojúhelníkový kryt mezi nárazníkem a podélným plastovým krytem,má být zakleslý v té rybině a nebyl,zastrčil jsem ho tam vše dotáhl a je klid. Asi se tam nabalil snih nebo led a klepalo to.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Potreboval bych poradit.NEchci zakladat nove tema protoze asi uz je tady na mou otazku odpoved je jen ji nemuzu nejak najit.

Tez mi neco boucha na predni naprave uz to dela asi pul roku.Dela to pri nerovnosti pri zataceni.Presne tomu nerozumim.Byl jsem u mechanika a nejak mi tu napravu zkousel.Byl pod autem ja jsem hejbal trosku volantem.Nic nenesal.Pak chytl jedno kolo a zacal snim mlatit (jsem myslel ze mi ho chce ukrast :D )sem a tam a pak chytl druhe a prej je tam neco volnyho,uz nevim co presne rikal.Je pravda ze jsem to dneska taky vyzkousel a u praveho kola kdyz jsem hejbal sem a tam tak jsem citil nejakou vuli taky.

Co muze byt v tahu?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Potreboval bych poradit.NEchci zakladat nove tema protoze asi uz je tady na mou otazku odpoved je jen ji nemuzu nejak najit.

Tez mi neco boucha na predni naprave uz to dela asi pul roku.Dela to pri nerovnosti pri zataceni.Presne tomu nerozumim.Byl jsem u mechanika a nejak mi tu napravu zkousel.Byl pod autem ja jsem hejbal trosku volantem.Nic nenesal.Pak chytl jedno kolo a zacal snim mlatit (jsem myslel ze mi ho chce ukrast :D )sem a tam a pak chytl druhe a prej je tam neco volnyho,uz nevim co presne rikal.Je pravda ze jsem to dneska taky vyzkousel a u praveho kola kdyz jsem hejbal sem a tam tak jsem citil nejakou vuli taky.

Co muze byt v tahu?

jestli chytneš za kolo a klepe, tak to může být ložisko,nebo čep(ale ten neklepe,většinou stabilizátory řízení)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Mě přední náprva při přejezdu děr taky klepala. Tak jsem vyměnil lůžka stabilizátoru a silembloky stabilizátoru a je klid. Taky jsem měl trochu vymlácenej čep řízení (hlavici), tak jsem tam taky vrazil nové a doufám, že přední náprava teď pár tisícovek km vydrží. Jinak výměna všech gumových součástí stabilizátoru tak hodina práce, ale ty hlavičky na řízení byly horší, bylo to pěkně zarezlý. :kol-131:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mě přední náprva při přejezdu děr taky klepala. Tak jsem vyměnil lůžka stabilizátoru a silembloky stabilizátoru a je klid. Taky jsem měl trochu vymlácenej čep řízení (hlavici), tak jsem tam taky vrazil nové a doufám, že přední náprava teď pár tisícovek km vydrží. Jinak výměna všech gumových součástí stabilizátoru tak hodina práce, ale ty hlavičky na řízení byly horší, bylo to pěkně zarezlý. :kol-131:

Muzu se zeptat, jak se projevoval ten vymlaceny cep rizeni ? Pri prejezdu nerovnosti mi to prijde, jakobych mel ve volantu zniceho nic vetsi vuli... :kol-133:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No ja měl taky takovej problém s tím klepáním tak jsem komlet poměnil čepy a silenbloky a axialní táhla řizení a až už nakonec nebylo co vyměnit tak mi řekli že by to mohla být PŘEVODKA ŘIZENÍ!!!!! Ale tu jsem ještě nevyměnil tak klapu dál.

Podivej se jeste na pant predni kapoty,uz jsem resil v praci,ze se opral pri prejizdeni nerovnosti o celni stenu,hrozne to klepalo,stacilo podlozit,poznas to tak,ze zvednes kapotu,mrknes k pantu a pokud bude ze spodu nepatrne oklepana barva,mas vyhrano

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám podobnej problém a říkal sem si že vyměním uložení stabilizátoru.Je potřeba měnit i "psí kosti" nebo začít jenom těma objímkama a vyčkat co bude?Díky za info............ :help:

Můžeš začít jen třeba tím uložením stabilizátoru. Já když jsem vzal tu kost do ruky a pořádně jsem s ní zavyklal, tak měla již znatelnou vůli a bylo slyšet lehké klepání. Jám mák kosti plastové a tak jsem v nich vyměnil jen to gumové uložení a bylo to. Celý mi to přišlo zbytečné kupovat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Mám podobnej problém a říkal sem si že vyměním uložení stabilizátoru.Je potřeba měnit i "psí kosti" nebo začít jenom těma objímkama a vyčkat co bude?Díky za info............ :help:

Můžeš začít jen třeba tím uložením stabilizátoru. Já když jsem vzal tu kost do ruky a pořádně jsem s ní zavyklal, tak měla již znatelnou vůli a bylo slyšet lehké klepání. Jám mák kosti plastové a tak jsem v nich vyměnil jen to gumové uložení a bylo to. Celý mi to přišlo zbytečné kupovat.

Tak to jsem take udelal - kost plast - tak vymena pouze gum - jenze mam dojem ze tam byl vyrezlej jeden sroub nebo ta kulatinka - takze asi koupim nove - prava strana stale jeme tluce pri hrbolech

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
Mám podobnej problém a říkal sem si že vyměním uložení stabilizátoru.Je potřeba měnit i "psí kosti" nebo začít jenom těma objímkama a vyčkat co bude?Díky za info............ :help:

Můžeš začít jen třeba tím uložením stabilizátoru. Já když jsem vzal tu kost do ruky a pořádně jsem s ní zavyklal, tak měla již znatelnou vůli a bylo slyšet lehké klepání. Jám mák kosti plastové a tak jsem v nich vyměnil jen to gumové uložení a bylo to. Celý mi to přišlo zbytečné kupovat.

Tak to jsem take udelal - kost plast - tak vymena pouze gum - jenze mam dojem ze tam byl vyrezlej jeden sroub nebo ta kulatinka - takze asi koupim nove - prava strana stale jeme tluce pri hrbolech

Nebylo by možné sem dat nejaké fota "kostí a těch gum"? :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 3 týdny později...
  • o 2 týdny později...
Tak po výměně psích kostí a uložení stabilizátoru rachot stejnej jako před tím:( tak sem pátral dál a byl to ÚPLNĚ NAKAŠU! rejdovej čep na straně spolujezdce.........výměna cca půl hodiny a pohoda vánek:) když jedu je to jak šepot květin

Na ten rejdovy cep si prisel jak ? Pouze pohledem nebo si s tim nejak zalomcoval? Resim podobny problem v jinem threadu, tak hledam inspiraci... dik

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Kluci poradte.

Mam Octu 1,8T(r.v.00 po faceliftu),najeto 66000 km.

Taky odstranuji klepani od predni napravy u ridice.

U spolujezdce vse ok.

Je to citit i ve volantu.

Vymenil jsem v autoriz.servisu pryzova luzka stabilizatoru a stale boucha hlavne na kostkach a vetsich nerovnostech.

Nevite cim dalsim bych se mel zabyvat?

Vsechny gumove casti podvozku vypadaji jako nove.

Muzou to delat dorazy tlumice???

Diky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kluci poradte.

Mam Octu 1,8T(r.v.00 po faceliftu),najeto 66000 km.

Taky odstranuji klepani od predni napravy u ridice.

U spolujezdce vse ok.

Je to citit i ve volantu.

Vymenil jsem v autoriz.servisu pryzova luzka stabilizatoru a stale boucha hlavne na kostkach a vetsich nerovnostech.

Nevite cim dalsim bych se mel zabyvat?

Vsechny gumove casti podvozku vypadaji jako nove.

Muzou to delat dorazy tlumice???

Diky.

Zkus se mrknout zde - http://forum.skodahome.cz/index.php?showto...t=0#entry516397 - resim neco podobneho, ale na prave strane u spolujezdce.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Mám stejnej problém. Je to ťukání vlevo vpřeu při přejezdu nerovností.

Auto mám zkontrolovaný, žádný ložiska, vůle v čepech, zkrátka vše v pořádku. A pořád ťuká.

Trošku jsem se v tom šťoural a dle mě to může být:

1) špatný horní uložení tlumiče

2) trubka výstupu z chladiče hned vedle vypoštěcího ventilu (trubka je jen několik milimetrů od kovového nosníku, při přejezdu přes nerovnosti může ťikat do nosníku a hluk se přenáší přímo do kabiny)

3) silenblok uložení motoru

4) táhla řazení

Budu dále bádat. Pokud na něco přijdu, budu informovat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...
Tak, rovne gumy od febi vydrzely 15tis,vcera zacalo mirne tukat rizeni,po vymene kosti nepomohlo,po odpojeni stabiku ok,Uz na to kaslu,koupim plechy s drazkou a gumy ve skode,uz zadny neorigo,i kdyz jsem febi veril,nebo tam narvat 19mm a poradne namazat at nevrze,protoze to bude hodne cvakle

Tak se omlouvam FEBI,dnes jsem to chtel vymenit a koukam jak blazen,na jedne strane povolena objimka co drzi ten silenblok,skoro cely vysroubovany sroub.Delal jsem to pred rokem sam,tak si sam muzu nadat,asi jsem to uplne nedorval

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Takze jsem nechal(24.5.2007) vymenit loziska tlumicu a gumu stabilizatoru(origo skoda).A po 3 tydnes se zaclo zase ozivat nejake to klepani.Ale jine nez pred tim.Moc jsem si toho nevsimal.Ted ale tak posledni mesic to zacina bouchat cim dal vic.A i na zadni naprave.

Kdyz jedu pomalu a rychle tocim volantem do prava a do leva (takove vetsi skubnuti volantem)tak slysim ze predu bouchani.Cim to muze byt? Kdyz jedu po mensich nerovnostech tak se nic neoziva ale vetsinou kdyz zatocim tak neco vepredu bouchne.

A na zadni naprave mi to boucha jen pri vetsich nerovnostech.Dival jsem se na zadni napravu a nevim co tam muze bouchat.Vdyt tam nic neni :) Tam me napada jen ulozeni tlumice a nebo gumove luzko v naprave?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...