Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo
Já to mám taky a vůbec se mě to nechce řešit. Myslím, že je to konstrukční chyba místo není dimenzované na takovou váhu.

Konstrukční vada to asi není. Za prahy se oktávky zvedat prostě nemají.

Ale na lyžinovém heveru to jinak nejde. Takže je mám taky promáčklý:(

Vloženo

Nemám to.

Auto si při výměně kol zvedám sám na heveru dodaném jako sériová výbava auta.

V podbězích jsou prolisy ve tvaru šipky, všichni to máte příliš blízko předního kola, ty šipky jsou trochu dál, blíž ke středu auta.

Vloženo
Já to mám taky a vůbec se mě to nechce řešit. Myslím, že je to konstrukční chyba místo není dimenzované na takovou váhu.

Konstrukční vada to asi není. Za prahy se oktávky zvedat prostě nemají.

Ale na lyžinovém heveru to jinak nejde. Takže je mám taky promáčklý:(

Zrovna tak :(

Vloženo

Zdařec chlapy. Já je mám ty prahy také "ohnuté". Udělali mi to při zimní výměně v pneuservisu. Protože mi to nedalo, byl jsem s tím na kanále a tam je jednoznačně vidět, že ta hrana která se deformuje je styk venkovního plechu prahu, vnitřní výstuhy a vnitřního plechu prahu - tzn, není to nosný prvek. Pokud použijete origo "plasťák" hever (který je na...) ten má profilovanou "hlavu" heveru - takže jej obepne po celé ploše a NEZVEDÁ se to přímo za tu hranu je to v pořádku, ale pokud to zvednete běžným olejákem dojde k ohnutí. Já sám zvedám předek za přední nápravu a zadek pod miskou tlumičů a je vše OK. -_-

Vloženo
Zdařec chlapy. Já je mám ty prahy také "ohnuté". Udělali mi to při zimní výměně v pneuservisu. Protože mi to nedalo, byl jsem s tím na kanále a tam je jednoznačně vidět, že ta hrana která se deformuje je styk venkovního plechu prahu, vnitřní výstuhy a vnitřního plechu prahu - tzn, není to nosný prvek. Pokud použijete origo "plasťák" hever (který je na...) ten má profilovanou "hlavu" heveru - takže jej obepne po celé ploše a NEZVEDÁ se to přímo za tu hranu je to v pořádku, ale pokud to zvednete běžným olejákem dojde k ohnutí. Já sám zvedám předek za přední nápravu a zadek pod miskou tlumičů a je vše OK. -_-

Jenze origo heverem se s tim musis srat, v pneuservisu je to hned hotovy. Podle me je to chyba konstrukce ciste na strane vyrobce auta, ostatni to nejak nemaj. V pneuservisu kam jezdim ja maj jeste takovej ten velkej pumpovaci, tak je asi zmermomocnim ;)

Vloženo

V jednom servisu jsem viděl, že používají mezi zvedák a práh auta dřevěný špalík s drážkou. Tak jsem ho taky vyrobil a léta používám k naprosté spokojenosti.

Vloženo (editace)

Vsechny auta zvedame a nidky se tohle nestalo, pokud neni shnila vyztuha. Doufam ze je to jen spatne pribodovane a pod. Jinak si to neumim predst.

Editováno: , autor: Kryšot
Vloženo (editace)

Vlastním Octu r.v. 06/97 a prahy zohnutý NEMÁM!! Nikdy nezvedám auto za prahy, dávám pojízdný heverový vozík pod nápravy. Tu zubatku podkládám kobercem abych nepodřel barvu...

Kdybych měl tak zrychtovaný prahy jak vy, asi by mě jeblo!!

Editováno: , autor: Milan II
Vloženo

Za hranu prahu se může zvedat příručním zvedákem, protože slouží jen pro výměnu kola a zvedá se vlastně jenom "čtvrtina" váhy auta.

V případě použití jiného zvedáku se musí použít pro podložení tzv. zvedací místa.

Pokud vám to někde poškodí, nechte si zaplatit opravu.

post-27-1156799439.jpg

Vloženo
Za hranu prahu se může zvedat příručním zvedákem, protože slouží jen pro výměnu kola a zvedá se vlastně jenom "čtvrtina" váhy auta.

V případě použití jiného zvedáku se musí použít pro podložení tzv. zvedací místa.

Pokud vám to někde poškodí, nechte si zaplatit opravu.

Tak za tento prispevek dekuji a zaroven chvalim, myslim, ze spouste lidi bude uzitecny! ;):palec2:

Vloženo
Za hranu prahu se může zvedat příručním zvedákem, protože slouží jen pro výměnu kola a zvedá se vlastně jenom "čtvrtina" váhy auta.

V případě použití jiného zvedáku se musí použít pro podložení tzv. zvedací místa.

Pokud vám to někde poškodí, nechte si zaplatit opravu.

Teda tak to gratuluji.

Zvednout favo na techto mistech, tak jsem skrz podlahu.

Ale snad u Octy to bude oky. Ale divim se, ze se to zveda za podlahu, ktera neni tolik vystuzena jako je prah. Nevim tezko rict. posledne jsme zved. felinu a jak jsem koukal, tak to nekdo chytal za toto misto a mel to tam promackle. Osobne se to bojim za podlahu chytnout. A uz to takto nekdo zvedal?

Vloženo
Za hranu prahu se může zvedat příručním zvedákem, protože slouží jen pro výměnu kola a zvedá se vlastně jenom "čtvrtina" váhy auta.

V případě použití jiného zvedáku se musí použít pro podložení tzv. zvedací místa.

Pokud vám to někde poškodí, nechte si zaplatit opravu.

Teda tak to gratuluji.

Zvednout favo na techto mistech, tak jsem skrz podlahu.

Ale snad u Octy to bude oky. Ale divim se, ze se to zveda za podlahu, ktera neni tolik vystuzena jako je prah. Nevim tezko rict. posledne jsme zved. felinu a jak jsem koukal, tak to nekdo chytal za toto misto a mel to tam promackle. Osobne se to bojim za podlahu chytnout. A uz to takto nekdo zvedal?

Není to za podlahu, ale za nosnýky.

Vloženo
Za hranu prahu se může zvedat příručním zvedákem, protože slouží jen pro výměnu kola a zvedá se vlastně jenom "čtvrtina" váhy auta.

V případě použití jiného zvedáku se musí použít pro podložení tzv. zvedací místa.

Pokud vám to někde poškodí, nechte si zaplatit opravu.

Teda tak to gratuluji.

Zvednout favo na techto mistech, tak jsem skrz podlahu.

Ale snad u Octy to bude oky. Ale divim se, ze se to zveda za podlahu, ktera neni tolik vystuzena jako je prah. Nevim tezko rict. posledne jsme zved. felinu a jak jsem koukal, tak to nekdo chytal za toto misto a mel to tam promackle. Osobne se to bojim za podlahu chytnout. A uz to takto nekdo zvedal?

Není to za podlahu, ale za nosnýky.

Jasne nosniky, ale tyhle nosniky pod podlahou maji skoro vsechny auta. A nikdy jsem to zato nezvedal, protoze nekdy pohledem to jde o držku :unsure:

  • o 4 týdny později...
Vloženo

hmm, to je dobry no. ja kdyz sundaval auto z heveru, tak sem si krasne proriznul prah, blbej teren, ale taky je to tim, ze mam neoriginalni prahy, ale tuningovy prahy. Jinak se octavka pomoci heveru zveda jen za prahem, je tak i takova plocha s vystupkem, ktery zapada primo do heveru. Uz nikdy nebudu zvedat auto na nerovnym terenu. ;)

Vloženo

ahoj všichni škodováci, mám koktu r.v.2002, nedavno jsem byl na zdviži a na jedné straně mi ten rantl mírně ohli.Vidím to tak. Při zvedání auta je třeba dbát na to aby ty zvedáky byly přesně pod tou šipkou, která je vyobrazena na prahách.

Tam je totiž vyztužené místo, které vydrží.Jelikož mě na jedné straně posunuli zvedák více od té značené šipky, tak se to trochu ohlo.Oktávka je totiž docela těžké auto, takže na ostatních místech to nevydrží.

Zdarec

Vloženo
ahoj všichni škodováci, mám koktu r.v.2002, nedavno jsem byl na zdviži a na jedné straně mi ten rantl mírně ohli.Vidím to tak. Při zvedání auta je třeba dbát na to aby ty zvedáky byly přesně pod tou šipkou, která je vyobrazena na prahách.

Tam je totiž vyztužené místo, které vydrží.Jelikož mě na jedné straně posunuli zvedák více od té značené šipky, tak se to trochu ohlo.Oktávka je totiž docela těžké auto, takže na ostatních místech to nevydrží.

Zdarec

Jenže jak je na prahách to místo, tak tam originální zvedák škoda co mám v kufru nedrží a auto vám spadne. Musí se dát trošku vedle, aby si to sedlo.

Vloženo
ahoj všichni škodováci, mám koktu r.v.2002, nedavno jsem byl na zdviži a na jedné straně mi ten rantl mírně ohli.Vidím to tak. Při zvedání auta je třeba dbát na to aby ty zvedáky byly přesně pod tou šipkou, která je vyobrazena na prahách.

Tam je totiž vyztužené místo, které vydrží.Jelikož mě na jedné straně posunuli zvedák více od té značené šipky, tak se to trochu ohlo.Oktávka je totiž docela těžké auto, takže na ostatních místech to nevydrží.

Zdarec

Jenže jak je na prahách to místo, tak tam originální zvedák škoda co mám v kufru nedrží a auto vám spadne. Musí se dát trošku vedle, aby si to sedlo.

Mne tam jde v pohode, jen se musi trochu stelovat, aby spravne sednul, to je pravda :unsure:

Vloženo
Za hranu prahu se může zvedat příručním zvedákem, protože slouží jen pro výměnu kola a zvedá se vlastně jenom "čtvrtina" váhy auta.

V případě použití jiného zvedáku se musí použít pro podložení tzv. zvedací místa.

Pokud vám to někde poškodí, nechte si zaplatit opravu.

Tak je to správné. :palec2:

Vloženo
Taky to mám, dá se to narovnat?

Proč by nedalo? Pokud je tedy ohnutý jen ten bodovaný spoj a ne zamáčklý práh, jako tu někteří mají na foto.. Já to rovnal taky, klempířskou svěrkou. Je to poměrně měkké.

Vloženo
ahoj všichni škodováci, mám koktu r.v.2002, nedavno jsem byl na zdviži a na jedné straně mi ten rantl mírně ohli.Vidím to tak. Při zvedání auta je třeba dbát na to aby ty zvedáky byly přesně pod tou šipkou, která je vyobrazena na prahách.

Tam je totiž vyztužené místo, které vydrží.Jelikož mě na jedné straně posunuli zvedák více od té značené šipky, tak se to trochu ohlo.Oktávka je totiž docela těžké auto, takže na ostatních místech to nevydrží.

Zdarec

Jenže jak je na prahách to místo, tak tam originální zvedák škoda co mám v kufru nedrží a auto vám spadne. Musí se dát trošku vedle, aby si to sedlo.

Proto vozim "panenku" a jsem v klidu.Auti zvednu na jakemkoliv miste a kdekoliv a jsem v pohode.Origo zvedak je od pocatku auti nepouzit,teda aspon dle stavu reservy a mechanickeho heveru:-)

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...