Srpen 26, 200619 r kamos ma model 2000 a nema to tak znicene .....ale v pondeli to pokoukam poradne... mozna jsem si toho az tak nevsimal.....
Srpen 26, 200619 r Já to mám taky a vůbec se mě to nechce řešit. Myslím, že je to konstrukční chyba místo není dimenzované na takovou váhu. Konstrukční vada to asi není. Za prahy se oktávky zvedat prostě nemají. Ale na lyžinovém heveru to jinak nejde. Takže je mám taky promáčklý
Srpen 27, 200619 r Nemám to. Auto si při výměně kol zvedám sám na heveru dodaném jako sériová výbava auta. V podbězích jsou prolisy ve tvaru šipky, všichni to máte příliš blízko předního kola, ty šipky jsou trochu dál, blíž ke středu auta.
Srpen 27, 200619 r Já to mám taky a vůbec se mě to nechce řešit. Myslím, že je to konstrukční chyba místo není dimenzované na takovou váhu. Konstrukční vada to asi není. Za prahy se oktávky zvedat prostě nemají. Ale na lyžinovém heveru to jinak nejde. Takže je mám taky promáčklý Zrovna tak
Srpen 28, 200619 r Zdařec chlapy. Já je mám ty prahy také "ohnuté". Udělali mi to při zimní výměně v pneuservisu. Protože mi to nedalo, byl jsem s tím na kanále a tam je jednoznačně vidět, že ta hrana která se deformuje je styk venkovního plechu prahu, vnitřní výstuhy a vnitřního plechu prahu - tzn, není to nosný prvek. Pokud použijete origo "plasťák" hever (který je na...) ten má profilovanou "hlavu" heveru - takže jej obepne po celé ploše a NEZVEDÁ se to přímo za tu hranu je to v pořádku, ale pokud to zvednete běžným olejákem dojde k ohnutí. Já sám zvedám předek za přední nápravu a zadek pod miskou tlumičů a je vše OK.
Srpen 28, 200619 r Zdařec chlapy. Já je mám ty prahy také "ohnuté". Udělali mi to při zimní výměně v pneuservisu. Protože mi to nedalo, byl jsem s tím na kanále a tam je jednoznačně vidět, že ta hrana která se deformuje je styk venkovního plechu prahu, vnitřní výstuhy a vnitřního plechu prahu - tzn, není to nosný prvek. Pokud použijete origo "plasťák" hever (který je na...) ten má profilovanou "hlavu" heveru - takže jej obepne po celé ploše a NEZVEDÁ se to přímo za tu hranu je to v pořádku, ale pokud to zvednete běžným olejákem dojde k ohnutí. Já sám zvedám předek za přední nápravu a zadek pod miskou tlumičů a je vše OK. Jenze origo heverem se s tim musis srat, v pneuservisu je to hned hotovy. Podle me je to chyba konstrukce ciste na strane vyrobce auta, ostatni to nejak nemaj. V pneuservisu kam jezdim ja maj jeste takovej ten velkej pumpovaci, tak je asi zmermomocnim
Srpen 28, 200619 r V jednom servisu jsem viděl, že používají mezi zvedák a práh auta dřevěný špalík s drážkou. Tak jsem ho taky vyrobil a léta používám k naprosté spokojenosti.
Srpen 28, 200619 r Autor Vsechny auta zvedame a nidky se tohle nestalo, pokud neni shnila vyztuha. Doufam ze je to jen spatne pribodovane a pod. Jinak si to neumim predst. Upraveno Srpen 28, 200619 r od Kryšot
Srpen 28, 200619 r Vlastním Octu r.v. 06/97 a prahy zohnutý NEMÁM!! Nikdy nezvedám auto za prahy, dávám pojízdný heverový vozík pod nápravy. Tu zubatku podkládám kobercem abych nepodřel barvu... Kdybych měl tak zrychtovaný prahy jak vy, asi by mě jeblo!! Upraveno Srpen 28, 200619 r od Milan II
Srpen 28, 200619 r Za hranu prahu se může zvedat příručním zvedákem, protože slouží jen pro výměnu kola a zvedá se vlastně jenom "čtvrtina" váhy auta. V případě použití jiného zvedáku se musí použít pro podložení tzv. zvedací místa. Pokud vám to někde poškodí, nechte si zaplatit opravu.
Srpen 28, 200619 r Za hranu prahu se může zvedat příručním zvedákem, protože slouží jen pro výměnu kola a zvedá se vlastně jenom "čtvrtina" váhy auta.V případě použití jiného zvedáku se musí použít pro podložení tzv. zvedací místa. Pokud vám to někde poškodí, nechte si zaplatit opravu. Tak za tento prispevek dekuji a zaroven chvalim, myslim, ze spouste lidi bude uzitecny!
Srpen 28, 200619 r Autor Za hranu prahu se může zvedat příručním zvedákem, protože slouží jen pro výměnu kola a zvedá se vlastně jenom "čtvrtina" váhy auta.V případě použití jiného zvedáku se musí použít pro podložení tzv. zvedací místa. Pokud vám to někde poškodí, nechte si zaplatit opravu. Teda tak to gratuluji. Zvednout favo na techto mistech, tak jsem skrz podlahu. Ale snad u Octy to bude oky. Ale divim se, ze se to zveda za podlahu, ktera neni tolik vystuzena jako je prah. Nevim tezko rict. posledne jsme zved. felinu a jak jsem koukal, tak to nekdo chytal za toto misto a mel to tam promackle. Osobne se to bojim za podlahu chytnout. A uz to takto nekdo zvedal?
Srpen 30, 200619 r Za hranu prahu se může zvedat příručním zvedákem, protože slouží jen pro výměnu kola a zvedá se vlastně jenom "čtvrtina" váhy auta.V případě použití jiného zvedáku se musí použít pro podložení tzv. zvedací místa. Pokud vám to někde poškodí, nechte si zaplatit opravu. Teda tak to gratuluji. Zvednout favo na techto mistech, tak jsem skrz podlahu. Ale snad u Octy to bude oky. Ale divim se, ze se to zveda za podlahu, ktera neni tolik vystuzena jako je prah. Nevim tezko rict. posledne jsme zved. felinu a jak jsem koukal, tak to nekdo chytal za toto misto a mel to tam promackle. Osobne se to bojim za podlahu chytnout. A uz to takto nekdo zvedal? Není to za podlahu, ale za nosnýky.
Srpen 30, 200619 r Autor Za hranu prahu se může zvedat příručním zvedákem, protože slouží jen pro výměnu kola a zvedá se vlastně jenom "čtvrtina" váhy auta.V případě použití jiného zvedáku se musí použít pro podložení tzv. zvedací místa. Pokud vám to někde poškodí, nechte si zaplatit opravu. Teda tak to gratuluji. Zvednout favo na techto mistech, tak jsem skrz podlahu. Ale snad u Octy to bude oky. Ale divim se, ze se to zveda za podlahu, ktera neni tolik vystuzena jako je prah. Nevim tezko rict. posledne jsme zved. felinu a jak jsem koukal, tak to nekdo chytal za toto misto a mel to tam promackle. Osobne se to bojim za podlahu chytnout. A uz to takto nekdo zvedal? Není to za podlahu, ale za nosnýky. Jasne nosniky, ale tyhle nosniky pod podlahou maji skoro vsechny auta. A nikdy jsem to zato nezvedal, protoze nekdy pohledem to jde o držku
Září 25, 200618 r hmm, to je dobry no. ja kdyz sundaval auto z heveru, tak sem si krasne proriznul prah, blbej teren, ale taky je to tim, ze mam neoriginalni prahy, ale tuningovy prahy. Jinak se octavka pomoci heveru zveda jen za prahem, je tak i takova plocha s vystupkem, ktery zapada primo do heveru. Uz nikdy nebudu zvedat auto na nerovnym terenu.
Září 25, 200618 r Mam to taky,ale uz jsem to tak koupil.Hmm,takze Skodovaci zase neco pekne posrali:-(
Září 26, 200618 r ahoj všichni škodováci, mám koktu r.v.2002, nedavno jsem byl na zdviži a na jedné straně mi ten rantl mírně ohli.Vidím to tak. Při zvedání auta je třeba dbát na to aby ty zvedáky byly přesně pod tou šipkou, která je vyobrazena na prahách. Tam je totiž vyztužené místo, které vydrží.Jelikož mě na jedné straně posunuli zvedák více od té značené šipky, tak se to trochu ohlo.Oktávka je totiž docela těžké auto, takže na ostatních místech to nevydrží. Zdarec
Září 26, 200618 r ahoj všichni škodováci, mám koktu r.v.2002, nedavno jsem byl na zdviži a na jedné straně mi ten rantl mírně ohli.Vidím to tak. Při zvedání auta je třeba dbát na to aby ty zvedáky byly přesně pod tou šipkou, která je vyobrazena na prahách.Tam je totiž vyztužené místo, které vydrží.Jelikož mě na jedné straně posunuli zvedák více od té značené šipky, tak se to trochu ohlo.Oktávka je totiž docela těžké auto, takže na ostatních místech to nevydrží. Zdarec Jenže jak je na prahách to místo, tak tam originální zvedák škoda co mám v kufru nedrží a auto vám spadne. Musí se dát trošku vedle, aby si to sedlo.
Září 26, 200618 r ahoj všichni škodováci, mám koktu r.v.2002, nedavno jsem byl na zdviži a na jedné straně mi ten rantl mírně ohli.Vidím to tak. Při zvedání auta je třeba dbát na to aby ty zvedáky byly přesně pod tou šipkou, která je vyobrazena na prahách.Tam je totiž vyztužené místo, které vydrží.Jelikož mě na jedné straně posunuli zvedák více od té značené šipky, tak se to trochu ohlo.Oktávka je totiž docela těžké auto, takže na ostatních místech to nevydrží. Zdarec Jenže jak je na prahách to místo, tak tam originální zvedák škoda co mám v kufru nedrží a auto vám spadne. Musí se dát trošku vedle, aby si to sedlo. Mne tam jde v pohode, jen se musi trochu stelovat, aby spravne sednul, to je pravda
Září 26, 200618 r Za hranu prahu se může zvedat příručním zvedákem, protože slouží jen pro výměnu kola a zvedá se vlastně jenom "čtvrtina" váhy auta.V případě použití jiného zvedáku se musí použít pro podložení tzv. zvedací místa. Pokud vám to někde poškodí, nechte si zaplatit opravu. Tak je to správné.
Září 26, 200618 r Taky to mám, dá se to narovnat? Proč by nedalo? Pokud je tedy ohnutý jen ten bodovaný spoj a ne zamáčklý práh, jako tu někteří mají na foto.. Já to rovnal taky, klempířskou svěrkou. Je to poměrně měkké.
Září 26, 200618 r ahoj všichni škodováci, mám koktu r.v.2002, nedavno jsem byl na zdviži a na jedné straně mi ten rantl mírně ohli.Vidím to tak. Při zvedání auta je třeba dbát na to aby ty zvedáky byly přesně pod tou šipkou, která je vyobrazena na prahách.Tam je totiž vyztužené místo, které vydrží.Jelikož mě na jedné straně posunuli zvedák více od té značené šipky, tak se to trochu ohlo.Oktávka je totiž docela těžké auto, takže na ostatních místech to nevydrží. Zdarec Jenže jak je na prahách to místo, tak tam originální zvedák škoda co mám v kufru nedrží a auto vám spadne. Musí se dát trošku vedle, aby si to sedlo. Proto vozim "panenku" a jsem v klidu.Auti zvednu na jakemkoliv miste a kdekoliv a jsem v pohode.Origo zvedak je od pocatku auti nepouzit,teda aspon dle stavu reservy a mechanickeho heveru:-)
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.