Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Ahoj všichni, 

 

chtěl bych se zeptat, jestli jste někdo nezažili něco podobného a jak jste to eventuelně vyřešili.

 

2.0TDI 110kw CR DPF kód motoru myslím CRLB.

 

První věc byla, že při nedávné rege DPF na mě vybafla kontrolka motoru, na diag jsem ještě nebyl, neboť jsem byl 3 dny ze servisu, kdy se diag dělala a kontroloval EGR a měnil nastavovač časování ventilů.

 

Včera po ujetí cca dalších 400km začala další rege dpf, byl jsem zrovna ve městě, tak jsem to pořádně točil alespoň k 3 tisícům, ať to podpořím, protože jsem spěchal k soudu. Po asi 10min, kdy stále probíhala rege, jsem se rozjel z křižovatky, žádné prudké tempo, zařadil jsem poté v cca 25 dvojku, pustil spojku, motor zhasl, vyletěly na mě všechny kontrolky včetně poruchy elektronické parkovací brzdy a ať ručně nastartuju motor.

 

Setrvačností jsem dojel do zastávky, zastavil jsem, zkusil jsem nastartovat a chytlo to normálně a jelo to normálně po celý zbytek dne ještě.
 

Dnes jsem však přišel ráno do auta, cca -5°C, nastartoval jsem a asi po minutě na volnoběhu, škrábal jsem okna, ten motor začal jak kdyby dunivě koktat, jak kdyby se dusil. V nervech z dojetí do práce jsem se sebral a hned rozjel a auto se chovalo normálně a nejsem si jistý jestli tento projev má souvislost s tou regenerací.. 

 

Olej a filtry byly dělány cca před 2 týdny, z výfuku žádný dým v olej/voda se nemísí.

Upraveno od jiricekk

Musíš ísť na diag v prvom rade 

V první řadě žádný vytáčení motoru regeneraci nepodpoří, to je mýtus od starých dieslů. Tady si jednotka regeneruje podle možnosti a provozu auta. V ideálním případě delší ustálená jízda v otáčkách kolem 2200,- Přesný postup je uveden v manuálu auta. U nových aut je to jheště trochu jinak.

Každopádně, tohle bez diagnostiky nikdo asi nedá. Křišťálové koule případně na internetu 😄 . Může zlobit regulátor tlaku paliva na railu, EGR, atd atd.

  • Autor

Díky moc pánové, nezbývá nic jiného no😅

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.