jiricekk Vloženo 29. Listopad 2023 Sdílet Vloženo 29. Listopad 2023 (editace) Ahoj všichni, chtěl bych se zeptat, jestli jste někdo nezažili něco podobného a jak jste to eventuelně vyřešili. 2.0TDI 110kw CR DPF kód motoru myslím CRLB. První věc byla, že při nedávné rege DPF na mě vybafla kontrolka motoru, na diag jsem ještě nebyl, neboť jsem byl 3 dny ze servisu, kdy se diag dělala a kontroloval EGR a měnil nastavovač časování ventilů. Včera po ujetí cca dalších 400km začala další rege dpf, byl jsem zrovna ve městě, tak jsem to pořádně točil alespoň k 3 tisícům, ať to podpořím, protože jsem spěchal k soudu. Po asi 10min, kdy stále probíhala rege, jsem se rozjel z křižovatky, žádné prudké tempo, zařadil jsem poté v cca 25 dvojku, pustil spojku, motor zhasl, vyletěly na mě všechny kontrolky včetně poruchy elektronické parkovací brzdy a ať ručně nastartuju motor. Setrvačností jsem dojel do zastávky, zastavil jsem, zkusil jsem nastartovat a chytlo to normálně a jelo to normálně po celý zbytek dne ještě. Dnes jsem však přišel ráno do auta, cca -5°C, nastartoval jsem a asi po minutě na volnoběhu, škrábal jsem okna, ten motor začal jak kdyby dunivě koktat, jak kdyby se dusil. V nervech z dojetí do práce jsem se sebral a hned rozjel a auto se chovalo normálně a nejsem si jistý jestli tento projev má souvislost s tou regenerací.. Olej a filtry byly dělány cca před 2 týdny, z výfuku žádný dým v olej/voda se nemísí. Editováno: 29. Listopad 2023, autor: jiricekk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dfga Vloženo 29. Listopad 2023 Sdílet Vloženo 29. Listopad 2023 Musíš ísť na diag v prvom rade Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lucky.jack Vloženo 29. Listopad 2023 Sdílet Vloženo 29. Listopad 2023 V první řadě žádný vytáčení motoru regeneraci nepodpoří, to je mýtus od starých dieslů. Tady si jednotka regeneruje podle možnosti a provozu auta. V ideálním případě delší ustálená jízda v otáčkách kolem 2200,- Přesný postup je uveden v manuálu auta. U nových aut je to jheště trochu jinak. Každopádně, tohle bez diagnostiky nikdo asi nedá. Křišťálové koule případně na internetu 😄 . Může zlobit regulátor tlaku paliva na railu, EGR, atd atd. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jiricekk Vloženo 29. Listopad 2023 Autor Sdílet Vloženo 29. Listopad 2023 Díky moc pánové, nezbývá nic jiného no😅 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.