cosmicboy Vloženo 4. Ledna Sdílet Vloženo 4. Ledna Motor 2.0 CFGB, 125 kW, najeto 230 tis. Dnes mi během předjíždění (vytočení motoru) začala blikat kontrolka žhavení + nápis, abych navštívil servis. Diagnostika hlásí výše uvedené chyby. Mohu se zeptat, jestli se s tím někdo setkal a co mě asi tak čeká? Při pátrání nacházím, že lidé mají buď jednu nebo druhou chybu, na obě naráz jsem bohužel nenarazil. Ještě uvedu, že text k první chybě je Turbochanger Low Boost a u druhé chyby je uveden problém s Modulem A. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosmicboy Vloženo 6. Ledna Autor Sdílet Vloženo 6. Ledna Tak mě asi čeká nejhorší možné pátrání... Dnes jízda naprosto OK, žádné chyby. To bude asi hledání a výměna dílů pokus/omyl... :-(. Pokud zde někdo stejnou kombinaci chyb měl, určitě budu rád za jakýkoliv tip, kam své pátrání směřovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HANZTD Vloženo 6. Ledna Sdílet Vloženo 6. Ledna zkus si udělat zakladní nastavení turba , jesli se ti i minimalně necuklo na těch ovalnejch dírách ,,,, ja ho měl cca o 1mm zvednutý , tak sem ho povolil stlačil dolu a zakladně nastavil ,,, a bylo po zahadě (ted nevim to čislo ale blikal motor i spirála) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Algidas Vloženo 2. Dubna Sdílet Vloženo 2. Dubna V 4. 1. 2024 na 17:14, cosmicboy napsal: Motor 2.0 CFGB, 125 kW, najeto 230 tis. Dnes mi během předjíždění (vytočení motoru) začala blikat kontrolka žhavení + nápis, abych navštívil servis. Diagnostika hlásí výše uvedené chyby. Mohu se zeptat, jestli se s tím někdo setkal a co mě asi tak čeká? Při pátrání nacházím, že lidé mají buď jednu nebo druhou chybu, na obě naráz jsem bohužel nenarazil. Ještě uvedu, že text k první chybě je Turbochanger Low Boost a u druhé chyby je uveden problém s Modulem A. Zdravim, mohu se zeptat jestli uz je to vyreseno? Mam ten stejny pripad. Uz jsem vymenil turbo, cistil DPF, vymenil EGR a stale to vyskakuje. Treba 2 tydny nic a pak vyskoci. Uz jsem z toho zoufalej... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosmicboy Vloženo 2. Dubna Autor Sdílet Vloženo 2. Dubna Dle 2 mechaniků je problém v jedné z hadic k turbu, kdy je v ní mikroskopická dírka, která se při vyšších otáčkách zvětší a pak hodí chybu. Stačí auto chcípnout a znovu nastartovat a je po chybě. Mám prý počkat, dokud nebude závada trvalá, pak se dá řešit, kde dírka je. Takto by to byla metoda pokus-omyl s výměnou dílů. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.