Leonin Vloženo 27. Prosinec 2006 Vloženo 27. Prosinec 2006 Panove stava se me že když jedu třeba na 3 rych.stupen a roztahuji to abych přeřadil na 4 tak to asi vod 2800 ot. to vystřeli jakoby seplo tubro uplne motor ožije nevite čim to?kdyby to tak tahlo jak to vystřeli tak jsem spokojenej jako želva.Je to 1.4 16V-74Kw.Zkusim vymenit kable ke svičkam,Svičky a vzduch filtr už jsem menil. Citovat
houmr Vloženo 27. Prosinec 2006 Vloženo 27. Prosinec 2006 vraj tato 100 konovka ma turbo efekt ale nezda sa mi ze pri 2800 ot. by bola nejaka ziva skor zacina ozivat v cca 4t ot. p.s.: nejaky uzivatel tu caka az sa s jeho larvy 16V stane poriadny motor TDI a tebe sa to stalo ( neviem ci to nebol pava ) Citovat
Maverick Vloženo 28. Prosinec 2006 Vloženo 28. Prosinec 2006 (editace) 1.4 16V 74kW pri zarazenych nizsich (2. a 3.) rychlostnich stupnich skutecne velmi silne oziva, ale podle mych zkusenosti az v cca 4400 ot./min. Editováno: 28. Prosinec 2006, autor: Maverick Citovat
pava Vloženo 28. Prosinec 2006 Vloženo 28. Prosinec 2006 vraj tato 100 konovka ma turbo efekt ale nezda sa mi ze pri 2800 ot. by bola nejaka ziva skor zacina ozivat v cca 4t ot.p.s.: nejaky uzivatel tu caka az sa s jeho larvy 16V stane poriadny motor TDI a tebe sa to stalo ( neviem ci to nebol pava ) Co to meleš, já si nic nemyslím Citovat
houmr Vloženo 28. Prosinec 2006 Vloženo 28. Prosinec 2006 vraj tato 100 konovka ma turbo efekt ale nezda sa mi ze pri 2800 ot. by bola nejaka ziva skor zacina ozivat v cca 4t ot.p.s.: nejaky uzivatel tu caka az sa s jeho larvy 16V stane poriadny motor TDI a tebe sa to stalo ( neviem ci to nebol pava ) Co to meleš, já si nic nemyslím tak sorry. len viem ze niekto tu mal problem s 16V 55kW ze mu klepal a napisal ze takne dufa ze sa larva meni na poriadny motor. Citovat
lada Vloženo 28. Prosinec 2006 Vloženo 28. Prosinec 2006 tak přesně to dělá i me.Ale problem je že ne pokaždé což nějak nechápu.Jako by tam bylo male turbo a spínalo 2800-3000 pak dlouho nic a až 4500-6000 to madocela zátah.Problem je že mi to dělá jen někdy Citovat
Leonin Vloženo 28. Prosinec 2006 Autor Vloženo 28. Prosinec 2006 tak přesně to dělá i me.Ale problem je že ne pokaždé což nějak nechápu.Jako by tam bylo male turbo a spínalo 2800-3000 pak dlouho nic a až 4500-6000 to madocela zátah.Problem je že mi to dělá jen někdy jo souhlasim stebou a zkoušels menit svičky a kable? Citovat
lada Vloženo 28. Prosinec 2006 Vloženo 28. Prosinec 2006 jo ty jsem nechal měnit ale nebyl jsem u toho takže snad tam dal někdo novy a kabely ne ty by meli snad byt ok a jsou asi i drahy.Ale jinak motor jde krasne takjže by melo byt vse ok.Mozna zaleží taky na benzinu nevim.Taky jsem to řešil,ale nevyřešil Jestli mas zbytecny prachy tak to muzes vymenit, ale nevim jestli to pomuze. Kolik mas najeto? Citovat
Leonin Vloženo 28. Prosinec 2006 Autor Vloženo 28. Prosinec 2006 (editace) jo ty jsem nechal měnit ale nebyl jsem u toho takže snad tam dal někdo novy a kabely ne ty by meli snad byt ok a jsou asi i drahy.Ale jinak motor jde krasne takjže by melo byt vse ok.Mozna zaleží taky na benzinu nevim.Taky jsem to řešil,ale nevyřešilJestli mas zbytecny prachy tak to muzes vymenit, ale nevim jestli to pomuze. Kolik mas najeto? budu kupovat nove kable a uvidim jinak mam najeto 116 000 km.tys musels dat jen sport.vložku zduchoveho filtru že?a jaky maš z nej pocit?jinak budu muset ješte nechat vymenit spojku a přetesnit ji takže zase vydaje ale jsem takovy že pujdu po tom jak po škodne dokud se to nevyřesí. Editováno: 28. Prosinec 2006, autor: Leonin Citovat
mischicka Vloženo 30. Prosinec 2006 Vloženo 30. Prosinec 2006 tak přesně to dělá i me.Ale problem je že ne pokaždé což nějak nechápu.Jako by tam bylo male turbo a spínalo 2800-3000 pak dlouho nic a až 4500-6000 to madocela zátah.Problem je že mi to dělá jen někdy jo souhlasim stebou a zkoušels menit svičky a kable? Hele, o jakých kabelech to tady pořád mluvíte? Já myslel, že Fábky už nemja žádný vysokonapěťový kabely, ale možná se pletu... Citovat
pava Vloženo 1. leden 2007 Vloženo 1. leden 2007 (editace) tak přesně to dělá i me.Ale problem je že ne pokaždé což nějak nechápu.Jako by tam bylo male turbo a spínalo 2800-3000 pak dlouho nic a až 4500-6000 to madocela zátah.Problem je že mi to dělá jen někdy jo souhlasim stebou a zkoušels menit svičky a kable? Hele, o jakých kabelech to tady pořád mluvíte? Já myslel, že Fábky už nemja žádný vysokonapěťový kabely, ale možná se pletu... Pleteš se. Motory 1.4 16v AUA a AUB mají vysokonapěťové kabely ke svíčkám. Editováno: 1. leden 2007, autor: pava Citovat
mischicka Vloženo 1. leden 2007 Vloženo 1. leden 2007 Pleteš se. Motory 1.4 16v AUA a AUB mají vysokonapěťové kabely ke svíčkám. Tak to se potom omlouvám! Citovat
pava Vloženo 1. leden 2007 Vloženo 1. leden 2007 Pleteš se. Motory 1.4 16v AUA a AUB mají vysokonapěťové kabely ke svíčkám. Tak to se potom omlouvám! Nemusíš se omlouvat, jsme na škoda fóru, vedeme diskuzi. Citovat
mischicka Vloženo 1. leden 2007 Vloženo 1. leden 2007 Pleteš se. Motory 1.4 16v AUA a AUB mají vysokonapěťové kabely ke svíčkám. Tak to se potom omlouvám! Nemusíš se omlouvat, jsme na škoda fóru, vedeme diskuzi. Já mám 1.4 44 kW AZF a tam žádné nejsou, tam je lišta a co jsem studoval literaturu, tak tam všude píšou, že kabely nejsou... Citovat
xman Vloženo 1. leden 2007 Vloženo 1. leden 2007 vraj tato 100 konovka ma turbo efekt ale nezda sa mi ze pri 2800 ot. by bola nejaka ziva skor zacina ozivat v cca 4t ot.p.s.: nejaky uzivatel tu caka az sa s jeho larvy 16V stane poriadny motor TDI a tebe sa to stalo ( neviem ci to nebol pava ) Co to meleš, já si nic nemyslím tak sorry. len viem ze niekto tu mal problem s 16V 55kW ze mu klepal a napisal ze takne dufa ze sa larva meni na poriadny motor. to som bol ja... este stale cakam a nic pockam do prvej STKcky, potom sa dufam zbavim tohto maleho bojovnika a robim si uz zalusk na striebornu OII 1.6 FSI pripadne 2.0 FSI... pripadne uvidime ci ma dovtedy zlomi TDI mania Citovat
Leonin Vloženo 1. leden 2007 Autor Vloženo 1. leden 2007 mam jen spotr vlozku ale moc to znat neni Ani zvukove asi ne že? Citovat
century Vloženo 2. leden 2007 Vloženo 2. leden 2007 Mam jí taky. Ožívá to od 4 a nejvíce to táhne při 4200 až 4400, ale je to pěkný když to ještě zaber... řekl bych úplně normální Citovat
Mikosar Vloženo 3. leden 2007 Vloženo 3. leden 2007 Mozna, ze to bude mit souvislost se skrtici klapkou, hod si to na pocitac a dej si zakladni nastaveni skrtici klapky, ona se mozna vice trochu otevira, tim padem ti tam jde o neci vice vzduchu, zkus to, mozna to bude tim, ale rikam mozna. Citovat
JuDu Vloženo 3. leden 2007 Vloženo 3. leden 2007 Panove stava se me že když jedu třeba na 3 rych.stupen a roztahuji to abych přeřadil na 4 tak to asi vod 2800 ot. to vystřeli jakoby seplo tubro uplne motor ožije nevite čim to?kdyby to tak tahlo jak to vystřeli tak jsem spokojenej jako želva.Je to 1.4 16V-74Kw.Zkusim vymenit kable ke svičkam,Svičky a vzduch filtr už jsem menil. Ahojte, Povedal by som, ze je to 'normalna' vec. Fabie uz nemaju mechanicke ovladanie skrtiacej klapky v zavislosti od stlacenie plynu. Namiesto toho su tam odporove snimace natocenia a uhloveho zrychlenia. Palubny pocitac na zaklade otacok, zatazenie, teploty motoru, vzduchu, polohy plynoveho pedala a neviem este coho si vypocita na kolko by mala byt otvorena klapka. Kedze tento 'jav' pozorovat na motore, ktory ma styri ventily na valec, tak vo vyssich otackach silnejsie citit zrychlnie. Je to o tom, ze je vypocitana nejaka optimalna poloha otvorenia/zatvorenia ventilov, a to sa ukaze prave teraz. Kedze nie je tam variabilne ovladanie ventilov, je to len v rozmedzi niekolkych otacok. Ahojte Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.