Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Panove stava se me že když jedu třeba na 3 rych.stupen a roztahuji to abych přeřadil na 4 tak to asi vod 2800 ot. to vystřeli jakoby seplo tubro uplne motor ožije nevite čim to?kdyby to tak tahlo jak to vystřeli tak jsem spokojenej jako želva.Je to 1.4 16V-74Kw.Zkusim vymenit kable ke svičkam,Svičky a vzduch filtr už jsem menil.

Vloženo

vraj tato 100 konovka ma turbo efekt ale nezda sa mi ze pri 2800 ot. by bola nejaka ziva skor zacina ozivat v cca 4t ot.

p.s.: nejaky uzivatel tu caka az sa s jeho larvy 16V stane poriadny motor TDI a tebe sa to stalo :D ( neviem ci to nebol pava )

Vloženo (editace)

1.4 16V 74kW pri zarazenych nizsich (2. a 3.) rychlostnich stupnich skutecne velmi silne oziva, ale podle mych zkusenosti az v cca 4400 ot./min.

Editováno: , autor: Maverick
Vloženo
vraj tato 100 konovka ma turbo efekt ale nezda sa mi ze pri 2800 ot. by bola nejaka ziva skor zacina ozivat v cca 4t ot.

p.s.: nejaky uzivatel tu caka az sa s jeho larvy 16V stane poriadny motor TDI a tebe sa to stalo :D ( neviem ci to nebol pava )

Co to meleš, já si nic nemyslím :D

Vloženo
vraj tato 100 konovka ma turbo efekt ale nezda sa mi ze pri 2800 ot. by bola nejaka ziva skor zacina ozivat v cca 4t ot.

p.s.: nejaky uzivatel tu caka az sa s jeho larvy 16V stane poriadny motor TDI a tebe sa to stalo  :D ( neviem ci to nebol pava )

Co to meleš, já si nic nemyslím :D

tak sorry. len viem ze niekto tu mal problem s 16V 55kW ze mu klepal a napisal ze takne dufa ze sa larva meni na poriadny motor. -_-

Vloženo

tak přesně to dělá i me.Ale problem je že ne pokaždé což nějak nechápu.Jako by tam bylo male turbo a spínalo 2800-3000 pak dlouho nic a až 4500-6000 to madocela zátah.Problem je že mi to dělá jen někdy

Vloženo
tak přesně to dělá i me.Ale problem je že ne pokaždé což nějak nechápu.Jako by tam bylo male turbo a spínalo 2800-3000 pak dlouho nic a až 4500-6000 to madocela zátah.Problem je že mi to dělá jen někdy

jo souhlasim stebou a zkoušels menit svičky a kable?

Vloženo

jo ty jsem nechal měnit ale nebyl jsem u toho takže snad tam dal někdo novy a kabely ne ty by meli snad byt ok a jsou asi i drahy.Ale jinak motor jde krasne takjže by melo byt vse ok.Mozna zaleží taky na benzinu nevim.Taky jsem to řešil,ale nevyřešil

Jestli mas zbytecny prachy tak to muzes vymenit, ale nevim jestli to pomuze.

Kolik mas najeto?

Vloženo (editace)
jo ty jsem nechal měnit ale nebyl jsem u toho takže snad tam dal někdo novy a kabely ne ty by meli snad byt ok a jsou asi i drahy.Ale jinak motor jde krasne takjže by melo byt vse ok.Mozna zaleží taky na benzinu nevim.Taky jsem to řešil,ale nevyřešil

Jestli mas zbytecny prachy tak to muzes vymenit, ale nevim jestli to pomuze.

Kolik mas najeto?

budu kupovat nove kable a uvidim jinak mam najeto 116 000 km.tys musels dat jen sport.vložku zduchoveho filtru že?a jaky maš z nej pocit?jinak budu muset ješte nechat vymenit spojku a přetesnit ji takže zase vydaje :disgust: ale jsem takovy že pujdu po tom jak po škodne dokud se to nevyřesí.

Editováno: , autor: Leonin
Vloženo
tak přesně to dělá i me.Ale problem je že ne pokaždé což nějak nechápu.Jako by tam bylo male turbo a spínalo 2800-3000 pak dlouho nic a až 4500-6000 to madocela zátah.Problem je že mi to dělá jen někdy

jo souhlasim stebou a zkoušels menit svičky a kable?

Hele, o jakých kabelech to tady pořád mluvíte? Já myslel, že Fábky už nemja žádný vysokonapěťový kabely, ale možná se pletu...

Vloženo (editace)
tak přesně to dělá i me.Ale problem je že ne pokaždé což nějak nechápu.Jako by tam bylo male turbo a spínalo 2800-3000 pak dlouho nic a až 4500-6000 to madocela zátah.Problem je že mi to dělá jen někdy

jo souhlasim stebou a zkoušels menit svičky a kable?

Hele, o jakých kabelech to tady pořád mluvíte? Já myslel, že Fábky už nemja žádný vysokonapěťový kabely, ale možná se pletu...

Pleteš se. Motory 1.4 16v AUA a AUB mají vysokonapěťové kabely ke svíčkám.

Editováno: , autor: pava
Vloženo
Pleteš se. Motory 1.4 16v AUA a AUB mají vysokonapěťové kabely ke svíčkám.

Tak to se potom omlouvám!

Nemusíš se omlouvat, jsme na škoda fóru, vedeme diskuzi. ;)

Vloženo
Pleteš se. Motory 1.4 16v AUA a AUB mají vysokonapěťové kabely ke svíčkám.

Tak to se potom omlouvám!

Nemusíš se omlouvat, jsme na škoda fóru, vedeme diskuzi. ;)

:worthy

Já mám 1.4 44 kW AZF a tam žádné nejsou, tam je lišta a co jsem studoval literaturu, tak tam všude píšou, že kabely nejsou...

Vloženo
vraj tato 100 konovka ma turbo efekt ale nezda sa mi ze pri 2800 ot. by bola nejaka ziva skor zacina ozivat v cca 4t ot.

p.s.: nejaky uzivatel tu caka az sa s jeho larvy 16V stane poriadny motor TDI a tebe sa to stalo  :D ( neviem ci to nebol pava )

Co to meleš, já si nic nemyslím :D

tak sorry. len viem ze niekto tu mal problem s 16V 55kW ze mu klepal a napisal ze takne dufa ze sa larva meni na poriadny motor. -_-

to som bol ja... este stale cakam a nic :D

pockam do prvej STKcky, potom sa dufam zbavim tohto maleho bojovnika a robim si uz zalusk na striebornu OII 1.6 FSI pripadne 2.0 FSI... pripadne uvidime ci ma dovtedy zlomi TDI mania ;)

Vloženo

Mozna, ze to bude mit souvislost se skrtici klapkou, hod si to na pocitac a dej si zakladni nastaveni skrtici klapky, ona se mozna vice trochu otevira, tim padem ti tam jde o neci vice vzduchu, zkus to, mozna to bude tim, ale rikam mozna.

Vloženo
Panove stava se me že když jedu třeba na 3 rych.stupen a roztahuji to abych přeřadil na 4 tak to asi vod 2800 ot. to vystřeli jakoby seplo tubro uplne motor ožije nevite čim to?kdyby to tak tahlo jak to vystřeli tak jsem spokojenej jako želva.Je to 1.4 16V-74Kw.Zkusim vymenit kable ke svičkam,Svičky a vzduch filtr už jsem menil.

Ahojte,

Povedal by som, ze je to 'normalna' vec.

Fabie uz nemaju mechanicke ovladanie skrtiacej klapky v zavislosti od stlacenie plynu. Namiesto toho su tam odporove snimace natocenia a uhloveho zrychlenia. Palubny pocitac na zaklade otacok, zatazenie, teploty motoru, vzduchu, polohy plynoveho pedala a neviem este coho si vypocita na kolko by mala byt otvorena klapka. Kedze tento 'jav' pozorovat na motore, ktory ma styri ventily na valec, tak vo vyssich otackach silnejsie citit zrychlnie. Je to o tom, ze je vypocitana nejaka optimalna poloha otvorenia/zatvorenia ventilov, a to sa ukaze prave teraz. Kedze nie je tam variabilne ovladanie ventilov, je to len v rozmedzi niekolkych otacok.

Ahojte

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...