Publikováno Prosinec 23, 200618 r Zdravím, mám problem na 1,9tdi (r.v.98), blbne mi cyklovač na stěračích, při ostříknuti nebo jen jednorázovým setření se nechtějí zastavit a pak třeba zůstanou v půlce okna, nevíte někdo čím by to kromě relátka a páčky mohlo být?
Prosinec 23, 200618 r já měl tendle problém na zahraničním voze a bylo to né přímo v motorku ale v kontaktu kdy motorek ví že jsou stěrače zrovna dole,tak tendle kontakt byl vydřený a motor nevěděl kdy zastavit,,motorek nebylo nutné rozebírat jen něco u něj nebo tak,už si to přesně nepamatuju,ale myslím že určitě bude třeba rozkopat plasty pod př.oknem a kouknout,,,,,,,ovšem všechno může být jinak,tedy u octavie zkušenost nemám...
Prosinec 31, 200618 r ahoj,mam ten samy problem.jak odpovidal kolega,muze to byt spatny kontakt v dobehu motorku jak to byvalo u starych skodaren,mechanik vsak tvrdi,ze tady ten beh a zastaveni ridi jednotka s cyklovacem ktera je nekde pod palubovkou.
Prosinec 31, 200618 r Doběhový kontakt je v "převodovce" u motorku. Když se sundá víčko na tomto převodu, tak jseš na doběhovém kontaktu.
Leden 1, 200718 r tak vidis.pujdu na to dnes mrknout.ale zvlastni je,ze kdyz sem s tim chvili jel a ohral se motor,tak to prestalo.pak dam vedet jak to dopadlo.
Leden 1, 200718 r tak uz to mam.Odmontuj cele ramena steracu,vytahni ten plastovy kryt a dostanes se k motorku.Vse to drzi na 3 sroubcich.odpoj svorku s kabelama a cele to vytahni ven i s tim mechanismem.je to trochu hlavolam,ale jde to.Odsekni nyty na krytu prevodky a ten kryt oddelej.Jsou tam 3 medene kontakty ktere prihni a ocisti je.Ten kryt sem prisrouboval vrutama do tech der co tam byly navic.Je to sice prasecina,ale delal sem to na kolene,takze nic jineho nezbyvalo.Takze hodne zdaru a pak dej echo jak to frci.Pavel.
Leden 2, 200718 r Prosím o pomoc. Blbnou mi stěrače. Po zapnutí stěračů stěrače stále stírají a nejdou vypnout. Po čase se vypnou, ale třeba uprostřed okna. Po nějaké době jízdy je všechno OK. Je nějaká chyba v cyklovači, nebo přepínací páčce? Díky
Leden 2, 200718 r Prosím o pomoc. Blbnou mi stěrače. Po zapnutí stěračů stěrače stále stírají a nejdou vypnout. Po čase se vypnou, ale třeba uprostřed okna. Po nějaké době jízdy je všechno OK. Je nějaká chyba v cyklovači, nebo přepínací páčce? Díky
Leden 5, 200718 r Odpoved mas v ELEKTRICE!!! je vadny dojezdovy kontakt v motoru steracu jde to opravit uz jsem to delal.
Leden 7, 200718 r novy motor stoji nekoli tisic ja uz to nekolikrat opravoval.Dela to el brzda v motoru!!Musi se motor odnejtovat opravit brzdu a znova zavrit.Jeste to pred rozeboranim motoru chce prekontrolovat rele steracu jestli neni vypalene,u starsich typu dost casta zavada.
Leden 21, 200718 r Odmontuj cele ramena steracu,vytahni ten plastovy kryt a dostanes se k motorku. Popisujes to velice jednoduse - vytahnout ten plastovy kryt. Ale nam na O1 proste vytahnout nejde, drzi tam. Neni treba ho nekde odsroubovat? Pripadne jak spravne tahat abych ho vytahnul? Diky
Leden 21, 200718 r Popisujes to velice jednoduse - vytahnout ten plastovy kryt. Ale nam na O1 proste vytahnout nejde, drzi tam. Neni treba ho nekde odsroubovat? Pripadne jak spravne tahat abych ho vytahnul? Diky Šroubovat netřeba, sundat tu těsnící lištu, co je před plastem, vypáčit přední část plastu nahoru (drží v podstatě jen hrana toho plastu o plechový lem na kterém byla ta těsnící lišta) a pak vysunout zadní část z pod okna (opět směrem nahoru-kolmo k oknu, je tam jenom nacvaklý). Teda doufám, že jsem to takhle dělal...už je to nějaký pátek
Leden 21, 200718 r Popisujes to velice jednoduse - vytahnout ten plastovy kryt. Ale nam na O1 proste vytahnout nejde, drzi tam. Neni treba ho nekde odsroubovat? Pripadne jak spravne tahat abych ho vytahnul? Diky Šroubovat netřeba, sundat tu těsnící lištu, co je před plastem, vypáčit přední část plastu nahoru (drží v podstatě jen hrana toho plastu o plechový lem na kterém byla ta těsnící lišta) a pak vysunout zadní část z pod okna (opět směrem nahoru-kolmo k oknu, je tam jenom nacvaklý). Teda doufám, že jsem to takhle dělal...už je to nějaký pátek Diky za odpoved, zkusime to
Leden 23, 200718 r Mám podobný problém. Když chci jednorázově setřít, tak mi občas stěrače setřou i pětkrát. Bude to něčím podobným??? (myslím ty kontakty) Díky Martin
Březen 1, 200718 r Ahoj, potřeboval bych poradit. Na fóru jsem to hledal, ale takovýhle specifický problém tu nikdo neměl. Když zapnu stěrače na první polohu (cyklovač), vše funguje a dá se to ještě regulovat tou malou páčkou. Dále poloha o jednu nahoru - stěrače stírají normální rychlostí, no problémo, perfektně funguje. Kámen úrazu však je, že když přepnu na tu třetí (nejrychlejší) polohu úplně nahoře - stěrače se zastaví. Zkoušel jsem s tou páčkou různak hejbat a výsledek je pořád stejný. Všechny polohy pracují kdykoli přesně tak jak mají, jen ta nejrychlejší nefunguje. Nevíte čím by to mohlo být?
Březen 4, 200718 r mozno to mas zle zapojene, Vobec sa nevyznam, nieje nahodou na kazdu rychlost jedna poistka?
Březen 7, 200718 r Nic jiného nikoho nenapadá? Jo, ze stěračema může nastat pěkná prekérka - já ti jedu jedu a najednou se mi pustily stěrače úplně sami. Naštěstí jsem měl plnou nádobku na odstřikovače , tak jsem umýval a umýval čelní sklo, než jsem našel pojistku . Problémy jsem měl hlavně při vysokých teplotách minulého léta - zvláštní. Vyměnil jsem páčku a uvidíme - musí to projít zatěžkávacím testem . Vypadá to, že teploty jdou nahoru, tak snad to bude v poho -).
Březen 8, 200718 r a preco si nedvyhol stierace zo skla? Jak se říká : " Po boji je každý generál ". No prostě jsem byl volajaký zmetený - stačilo zastavit a vypnout klíče . PS.: okno jsem měl super umyté -)
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.