pafel Vloženo 6. leden 2007 Sdílet Vloženo 6. leden 2007 Na letnich gumách - tachometrových 203-205 po rovině Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Grygy Vloženo 6. leden 2007 Sdílet Vloženo 6. leden 2007 160km/h na zpatecku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JohnyS Vloženo 6. leden 2007 Sdílet Vloženo 6. leden 2007 Hranice-olomouc (dalnice): 198 a neee a nee to prekryt 200 km/h. ach jooo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 6. leden 2007 Sdílet Vloženo 6. leden 2007 A ono se ten tachometr zasekne na 240 a dal nejde ? nebo jak to vlastne funguje je tam nejaka zabrana.....protoze na octavii jsem to dotlacil na 240 ale kde nic tu nic...tak by me to zajimalo .)a na dalsi zrychleni uz bylo malo koni No ono se nikde nic nezasekava, tachometr je elektronicky, proste umi ukazat maximalni rychlost, u Fabie v silnejsich motorizacich tech 240km/h a pak proste stoji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milan Vloženo 6. leden 2007 Sdílet Vloženo 6. leden 2007 (editace) Mam fabii 1.4 16V 74kW, jednou jsem jel do Olomouce po takove dlouhe rovince skoro 200km/h, ale uz to nejak dal neslo. Jo, ale ty 1.2ky jedou docela slusne, pro nase ceske domacnosti. "Zavodil jsem" kdysi po takovych cestickach, kotehulkach s Fabii 1.2 47kW combi, kterou jsem si pucil z prace, potkal jsem na cesticce Opel Astra 1,6 16V, nemel sanci mi ujet, fabia jela kopec nekopec, v zatackach ta fabia je jak dravec a byl to kombik a spotreba byla taky slusna, jenze kdyz se do takovaho auta narve 5 lidi, tak to znate, uz to tak moc nefrci Otázka je, zda řidič v té Astře s Tebou chtěl závodit... Na druhou stranu však musím uznat, že jsem se na dálnici do Prahy "zavěsil" na combi HTP 1,2/47 kW - bylo to od pohledu firemní auto s jakousi reklamou... a jelo to docela slušně. Nasadil jsem cestovní rychlost 160 km/hod., kdy z kopce mě vždycky to HTP předjelo a do kopce já jeho.... V souhrnu jsme byli v Praze plus minus stejně... Jiná věc je, jakou vydrž to HTP bude mít při takovém stylu ježdění... V práci mám Feldu 1,3 MPi a když byla nová, tak s ní taky nebyl problém udělat na dálnici 165 km/hod., teď (při najetých 90t km) jsem rád, že to při plným plynu jede těch 130 km/hod. Jo, a k původní otázce, která tu jež ale byla několikrát....: na rovince při "plném plynu" tachometrových cca 207/km/hod. v reálu o těch cca 10% míň. Editováno: 6. leden 2007, autor: Milan Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host V/// RS Vloženo 6. leden 2007 Sdílet Vloženo 6. leden 2007 A co teda omezuje? Konkrétní rychlost nebo otáčky motoru? Nebo co? otacky motoru pokial viem dobre.... Tezko jsi dosahl omezovace pri jizde na 5.tku. Takovy slaby motor nema uz ve vysokych otackach silu. Podivej se kde mas maximum vykonu a kolik vykonu mas v maximalnich otackach. Kdybych chtel napr. v HTP 40, dosahnout omezovace na 5tku, tak bych musel jet 190km/h (5800 ot....pokud si dobre pamatuju tak zhruba tam je omezovac). A to opravdu nejede. 5800 obmedzovac nieje v ziadnom pripade niekde pri 6300 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 6. leden 2007 Sdílet Vloženo 6. leden 2007 Mam fabii 1.4 16V 74kW, jednou jsem jel do Olomouce po takove dlouhe rovince skoro 200km/h, ale uz to nejak dal neslo. Jo, ale ty 1.2ky jedou docela slusne, pro nase ceske domacnosti. "Zavodil jsem" kdysi po takovych cestickach, kotehulkach s Fabii 1.2 47kW combi, kterou jsem si pucil z prace, potkal jsem na cesticce Opel Astra 1,6 16V, nemel sanci mi ujet, fabia jela kopec nekopec, v zatackach ta fabia je jak dravec a byl to kombik a spotreba byla taky slusna, jenze kdyz se do takovaho auta narve 5 lidi, tak to znate, uz to tak moc nefrci Otázka je, zda řidič v té Astře s Tebou chtěl závodit... Na druhou stranu však musím uznat, že jsem se na dálnici do Prahy "zavěsil" na combi HTP 1,2/47 kW - bylo to od pohledu firemní auto s jakousi reklamou... a jelo to docela slušně. Nasadil jsem cestovní rychlost 160 km/hod., kdy z kopce mě vždycky to HTP předjelo a do kopce já jeho.... V souhrnu jsme byli v Praze plus minus stejně... Jiná věc je, jakou vydrž to HTP bude mít při takovém stylu ježdění... V práci mám Feldu 1,3 MPi a když byla nová, tak s ní taky nebyl problém udělat na dálnici 165 km/hod., teď (při najetých 90t km) jsem rád, že to při plným plynu jede těch 130 km/hod. Jo, a k původní otázce, která tu jež ale byla několikrát....: na rovince při "plném plynu" tachometrových cca 207/km/hod. v reálu o těch cca 10% míň. no neviem co mas za feldu v praci ze ti ledva ide 130km/h ja mam na svojej fabke 1,4 16V 55kW najazdenych 87tkm+ a pri obsadeni 4 ludmi + nejake veci v kufry spravim podla tacha na rovine 180km/h v pohode. nevidim dovod preco by malo byt nieco tomu HTP. jasne ze to nie je stavane na taku rychlost ale tam sa skor skrati zivotnost. ja poznam staru skodu 130L ktora ma najazdene 300tkm a 130km/h ide v pohode. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Roman Fabian Vloženo 6. leden 2007 Sdílet Vloženo 6. leden 2007 No když jsem jí měl novou tak Tak sem sní jel přes 195 a na pětku točil motor necelejch 6000 ot. Tady mam fotku z letošního léta to už se jí moc nechtělo....bestyje. A podotíkám že je to Htp 40 kw a pokaždý to bylo na D1 z kopce těsně za Prahou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 7. leden 2007 Sdílet Vloženo 7. leden 2007 No když jsem jí měl novou tak Tak sem sní jel přes 195 a na pětku točil motor necelejch 6000 ot. Tady mam fotku z letošního léta to už se jí moc nechtělo....bestyje. A podotíkám že je to Htp 40 kw a pokaždý to bylo na D1 z kopce těsně za Prahou. kurna chlapi 5250ot a 175km/h a ze to islo 195km/h. mne to toci rovnych 5000ot. a na tacho je 180km/h tak to by som dole kopcom musel pretocit tacho ked 40kW ma este silu v takych otackach Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bowie77 Vloženo 7. leden 2007 Sdílet Vloženo 7. leden 2007 přes 220 (hodně přes) až nakonec tachometru. Otáčky 5000. Přiznávám, bylo to mírně z kopečka, ale fakt mírně Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NiceOne Vloženo 7. leden 2007 Sdílet Vloženo 7. leden 2007 (editace) No když jsem jí měl novou tak Tak sem sní jel přes 195 a na pětku točil motor necelejch 6000 ot. Tady mam fotku z letošního léta to už se jí moc nechtělo....bestyje. A podotíkám že je to Htp 40 kw a pokaždý to bylo na D1 z kopce těsně za Prahou. přes 220 (hodně přes) až nakonec tachometru. Otáčky 5000. Přiznávám, bylo to mírně z kopečka, ale fakt mírně Ze to bylo mirne z kopce a mozna i vitr v zadech je ale prave ten parametr, kterej mi dava za pravdu. Uz zase. Ja si zde pripadam jak v ustavu pro mentalne chore. PROC SAKRA MERITE MAXIMALNI RYCHLOST Z KOPCE????????????????? To je k hovnu takove mereni. Zamyslete se nad sebou. Editováno: 7. leden 2007, autor: NiceOne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 7. leden 2007 Sdílet Vloženo 7. leden 2007 Uz zase. Ja si zde pripadam jak v ustavu pro mentalne chore. PROC SAKRA MERITE MAXIMALNI RYCHLOST Z KOPCE????????????????? To je k hovnu takove mereni. Zamyslete se nad sebou. Protože je větší přece co na tom nechápeš To není o maximální konstrukční rychlosti, ale o maximální kterou to auto kdy jelo, a je jedno jak prudkej byl ten kopec, hlavně že byl dolů Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
karol 2002 Vloženo 7. leden 2007 Sdílet Vloženo 7. leden 2007 ked budem chciet skoncovat zo zivotom tak to spustim z Chopku alebo Krivana a dva krat sa mi pretoci tacho a dam to ako priamy prenos a urcite to bude aspon 500km/ho ked ne 600 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marvin Vloženo 7. leden 2007 Sdílet Vloženo 7. leden 2007 ked budem chciet skoncovat zo zivotom tak to spustim z Chopku alebo Krivana a dva krat sa mi pretoci tacho a dam to ako priamy prenos a urcite to bude aspon 500km/ho ked ne 600 to zrovna ! kdybys padal po špičce, tak max. 300, když bys ale chtěl dopadnout na všechny čtyři, tak možná o něco míň, bo bys měl trochu horší součinitel součinitel Cx. Odpor vzduchu bude hrát vždycky proti vám, ale jak koukám, u HTPček je možné všechno Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
karol 2002 Vloženo 7. leden 2007 Sdílet Vloženo 7. leden 2007 aj 300 by mi stacilo aby som sa poriadne rozflakol, a konecne by som isiel rychlejsie nez HTP Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fabka2004 Vloženo 7. leden 2007 Sdílet Vloženo 7. leden 2007 na co skusat maximalku? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
karol 2002 Vloženo 7. leden 2007 Sdílet Vloženo 7. leden 2007 na co skusat maximalku? asi na to aby si niekto kto ma slabsi motor nejakym cudnym sposobom dokazal ze sa jeho slabsi motor vyrovna najsilnejsiemu motoru ked nieje este o kus lepsi, asi nato Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Majký Vloženo 7. leden 2007 Sdílet Vloženo 7. leden 2007 no já po rovině 195 s 1.4 74kw někdy otestuji na dálnici jinak na předešlém autí (felda 1.3 MPI 50kw) 168.000 na rovině 160 z kopnečka 175. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 7. leden 2007 Sdílet Vloženo 7. leden 2007 na co skusat maximalku? asi na to aby si niekto kto ma slabsi motor nejakym cudnym sposobom dokazal ze sa jeho slabsi motor vyrovna najsilnejsiemu motoru ked nieje este o kus lepsi, asi nato len aby si svojim podpisom neinspiroval niektorych majitelov HTP lebo to bude asi nasledovne : HTP max. 200km/h a dalo by aj viac Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Roman Fabian Vloženo 7. leden 2007 Sdílet Vloženo 7. leden 2007 No když jsem jí měl novou tak Tak sem sní jel přes 195 a na pětku točil motor necelejch 6000 ot. Tady mam fotku z letošního léta to už se jí moc nechtělo....bestyje. A podotíkám že je to Htp 40 kw a pokaždý to bylo na D1 z kopce těsně za Prahou. přes 220 (hodně přes) až nakonec tachometru. Otáčky 5000. Přiznávám, bylo to mírně z kopečka, ale fakt mírně Ze to bylo mirne z kopce a mozna i vitr v zadech je ale prave ten parametr, kterej mi dava za pravdu. Uz zase. Ja si zde pripadam jak v ustavu pro mentalne chore. PROC SAKRA MERITE MAXIMALNI RYCHLOST Z KOPCE????????????????? To je k hovnu takove mereni. Zamyslete se nad sebou. Výš co se říká nese... bohy kdybych si přečet celý téma tak bych vjedel že o dosažení maximálky z kopce nikoho nezajímá,ale i přesto to je zajímavej poznatek pro všechny ostatní chudáky co si koupily Fabuly s timdle motůrkem. A když bych měl napsat kolyk mi to vlastně jede po rovině tak by ta rovina musela bejt dost dlouhá protože od 155 se jí už moc zrychlovat nechce,ale zrychluje sice to je tempo téměř mrtvýho šneka,ale odhad bych to že určitě by jela 170 ale trvalo by to. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
karol 2002 Vloženo 7. leden 2007 Sdílet Vloženo 7. leden 2007 na co skusat maximalku? asi na to aby si niekto kto ma slabsi motor nejakym cudnym sposobom dokazal ze sa jeho slabsi motor vyrovna najsilnejsiemu motoru ked nieje este o kus lepsi, asi nato len aby si svojim podpisom neinspiroval niektorych majitelov HTP lebo to bude asi nasledovne : HTP max. 200km/h a dalo by aj viac to som tam dal naschval, lebo sa nehanbim ze to ide len tolko Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 7. leden 2007 Sdílet Vloženo 7. leden 2007 (editace) na co skusat maximalku? asi na to aby si niekto kto ma slabsi motor nejakym cudnym sposobom dokazal ze sa jeho slabsi motor vyrovna najsilnejsiemu motoru ked nieje este o kus lepsi, asi nato len aby si svojim podpisom neinspiroval niektorych majitelov HTP lebo to bude asi nasledovne : HTP max. 200km/h a dalo by aj viac to som tam dal naschval, lebo sa nehanbim ze to ide len tolko ja viem, len aby niekto s HTP si nedal 200 a potom netvrdil ze to ide lepsie ako 4- valce v MPI ale niektori co tu tvrdia ze kolko im ide HTP tak to ani mne tolko nejde sice som maximalku este neskusal ale ked som mal 180km/h tak urcite by 200 nesla ale HTP ano . asi mame zle motory nuz co hlavne ze mame 4-valce Editováno: 7. leden 2007, autor: houmr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hoblik Vloženo 7. leden 2007 Sdílet Vloženo 7. leden 2007 A ono se ten tachometr zasekne na 240 a dal nejde ? nebo jak to vlastne funguje je tam nejaka zabrana.....protoze na octavii jsem to dotlacil na 240 ale kde nic tu nic...tak by me to zajimalo .)a na dalsi zrychleni uz bylo malo koni No ono se nikde nic nezasekava, tachometr je elektronicky, proste umi ukazat maximalni rychlost, u Fabie v silnejsich motorizacich tech 240km/h a pak proste stoji. Diky za info, dobre vedet, kdyz mi zase nejaky jouda bude tvrdit ze se dostal za posledni carku na tachometru a rucicka byla cm pres .... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Faja Vloženo 7. leden 2007 Sdílet Vloženo 7. leden 2007 Moje 1,4 16V 55Kw si da rict na tachometrovych 190-193 asi tak, po absolutni rovine mezi Ostravou a Fradkem Mistkem, jestli znate. Myslim ze tachometrovych by jela vice, ale nechci to hrotit. Taky uz pak dost papa svine. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hoblik Vloženo 7. leden 2007 Sdílet Vloženo 7. leden 2007 Ahhh dalsi zavodnik .-))) Ja bych zavedl digitalni tachometry soucasne s merenim sklonu silnice, merenim rychlosti vetru ( neco jako na atleticke draze ) a vnitrni pameti .))ulozila by se ciste realna maximalka .)) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.