Červen 13, 200817 r mira: myslim ze si tu definitivne ukazal kolko ide HTP co je jeho maximum, inak musim povedat ze tiez mi majitel HTP potvrdil ze 185 je uplne maximum, cize aj tebe sa to podarilo tak nevím jak je to s tím uplným maximem. Z kopce jsem dostal tachometr ještě o 5km víc Nemyslim že už byl motor na omezovači. 40kW se nechá podle mejch budíků ještě trochu točit (aposň podle těch původních budíků, s novýma jsem to ještě nezkoušel). Bohužel nemam fotku, protože jsem musel řídit, bylo to na D1 a jednou rukou se to na 14" moc udržet nedalo Tudíž já tvrdim, že se tacháč dá dostat na 190km/h
Červen 14, 200817 r Já se jenom zeptám: může dobře zajetá 1.2 HTP 47kW jezdit líp, než špatně zajetá 1.4 Mpi 50kW? Rozdíl pár koní se mi nezdá moc velký, nebude ten jeden válec chybět? Nechci s tím jezdit rally, špíš po městě.
Červen 14, 200817 r samozrejme blbo zabehnuty motor a nejaky skvele zabehnuty moze byt proti sebe nebe a dudy )) ono porovnanie MPI a HTP, to htp pojde asi lepsie do otacok a v meste bude celkom zive, zase si myslim ze v stupani alebo pri nalozeni to MPI bude tazit ze valec navyse a vyssi objem a 8 ventilova technika ide odspodu. zalezi naco chces ten motor vyuzivat atd. ono zalezi napr. to HTP bude budit dojem ze to ide ako blazon (kratke prevody), ked porovnam napr. nas 16V v urcitom pasme otacok tak HTP je zivsie ( 2000-3000 ) tam je ta 47 ziva ale potom ked sa nalozi auto alebo v stupani, dialnicne tempo tak tam jasne ze 16V. v meste je to HTP zivsie ako 16V MPI je starsia konstrukcia ale celkom spolahliva, HTP je novsia, uspornejsia ( zase zalezi v akom rezime ) ale dovolim si tvrdit ze na udrzbu nie az tak spolahliva ako neprekonatelne MPI. ( to HTP nie je zase kazove ) lenze ty ides asi kupovat ojazdene a tam je ko na spolahlivosti od stavu konktretneho kusu auta. a to je dolezite. Upraveno Červen 14, 200817 r od houmr
Červen 14, 200817 r Jo, chci kupovat ojeté. Jezdit budu převážně sám po městě, takže asi HTP. Jinak s tím HTP bude radost jet třeba ve 2-3 lidech na dovolenou, ale to je jednou do roka. Uvedl jsem tu odkaz na můj výběr. Já měl chvíli možnost jezdit 1,4 MPI 50 kW ojetou, ale moc to podle mě dobře nejezdilo (asi byla špatně zajetá - zřejmě po nějaký ženský ) Upraveno Červen 14, 200817 r od mazanec
Červen 14, 200817 r mazanec:a ne jen špatně zajetá 1.4 50kw....tchán má 1.4.55kw a bez problému mu ujedu na sprintu a i na maximálku...prostě špatně uajetý auto...a na dovču 1x do roka 1.2 stačí..byl jsem s ní až na Sicílii...a dole v Chorvatsku cca 1300km a bez problému...stejně můžeš dálnice max 130.... Upraveno Červen 14, 200817 r od mira
Červen 14, 200817 r mazanec:a ne jen špatně zajetá 1.4 50kw....tchán má 1.4.55kw a bez problému mu ujedu na sprintu a i na maximálku...prostě špatně uajetý auto...a na dovču 1x do roka 1.2 stačí..byl jsem s ní až na Sicílii...a dole v Chorvatsku cca 1300km a bez problému...stejně můžeš dálnice max 130.... ...přesně tak, na normální ježdění 1.2 stačí
Červen 14, 200817 r 1,4 Mpi 51kw 195 km/h....celkem mazec ne? hihihi Tak to je dobry ja s moji 75kw 0ct jedu max 190,kvuli omezovaci
Červen 14, 200817 r caute raz som isiel na sluzobnej fabii 1.4mpi 200 tolko bolo na tachometri na dialnici v nemecku ale iba raz som skusil ale to uz to tam krical motor
Červen 15, 200817 r peterkocur: to ti tak skoro zasiahne obmedzovac ? No prave,O.75kw sa zastavia na 190 a koniec,max.z kopca 195 ale to je fakt max.
Červen 15, 200817 r njn.....dá se njn...da se ,ale jak ked niekdo jazdy s autom normalne,pohoda,lazo ,plazo tak jo,ale ked to auto turujes co najviac tak je to zivsie priklad-dedek jazdy o vykendu do kostola max.40 na tacho-auto lini ty jazdis stale kazdy den min.9 hod a zenes ho tak urobis max.190 ze jo -V-
Červen 16, 200817 r já bych věřil...tachometrových 195 po rovině....když mě to dá tachometrových po rovině 185......ale musí být pořádná rovina:-)jinak snad Bobíkovi jede 1.4. 50kw taky tak nějak 190-195 tacho po rovině.....viděl jsem to....takže....máme holt silný cars...
Červen 17, 200817 r já bych věřil...tachometrových 195 po rovině....když mě to dá tachometrových po rovině 185......ale musí být pořádná rovina:-)jinak snad Bobíkovi jede 1.4. 50kw taky tak nějak 190-195 tacho po rovině.....viděl jsem to....takže....máme holt silný cars... Nebo byli velký větry
Červen 17, 200817 r já bych věřil...tachometrových 195 po rovině....když mě to dá tachometrových po rovině 185......ale musí být pořádná rovina:-)jinak snad Bobíkovi jede 1.4. 50kw taky tak nějak 190-195 tacho po rovině.....viděl jsem to....takže....máme holt silný cars... rovina a naklonena rovina neni to same, nekdo si to evidentne plete
Červen 17, 200817 r jj...někdo bere rovinu 12% kopec dolů...:-) ...no a na jaký jiný rovině bys udělal se 40kW HTP tachometrových 190 :D
Červen 17, 200817 r Tak to je dobry ja s moji 75kw 0ct jedu max 190,kvuli omezovaci ...jaký omezovač myslíš? Jezdil jsem s Octavií 1.6 75kW rok 2003 a z kopce skoro dávala tachometrových 210 (dobře, ať nežeru tak cca 207) (njn, služebka to vydrží)
Červen 18, 200817 r Na kolik jste to to kdo roztáhli z nakloněné roviny směrem dolů? Horší je to s tou nakloněnou rovinou nahoru, je to pěkná svině... plyn na podlaze a nedostanu se přes 140km/h...
Červen 18, 200817 r NNNTomas: jj nalozene auto 4 osoby + plny kufor na vstupani na dialnici na zamarovce ide clovek 140 a aby to udrzalo v stupani tak plny kotel 140km/h len len viac ani tuk.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.