Přejít na obsah

Uvazuju o koupi 1.2 HTP 47kw


mmerlin

Doporučené příspěvky

Wassermann: Já jsem teda už na adresu HTP slyšel lecos (v pozitivním i negativním slova smyslu), ale to že je to motor nevhodně živý, se kterým je problém jezdit bez asistence ASR, tak to jsem ještě neslyšel.  :palec2:   :smich:

Třeba ASR máš a netrápí Tě to :D Nebo nejezdíš do hor na sněhu a ledu ;)

Nebo jsem do toho aspoň vnesl nový náhled na věc, no... :smich: Je fakt, že mi to ASR ale fakt citelně chybí :(

Není nad to, když se člověk při práci i trochu zasměje A na tohle jsou diskuze o HTP obecně naprosto super. Ale tohle je zatím jeden z nejlepších příspěvků. lol

Do hor nejezdím (protože v nich bydlím i pracuju), ale za celou dobu, co jezdím s auty výrazně vyšších výkonových parametrů jsem nikdy nenarazil na potřebu ASR, ESP a podobných vymožeností. A to mám teď na nápravě motoricky skoro 3 průměrné Fabky. Zřejmě se vývoj hnul dopředu a síla koně i ňůtnometru rostou s HDP :D

V zimě, když chci zjistit, zda jedu po ledu, tak na IV. dám plný a když to hrabe, tak je to jasné (je fakt, musí tam být aspoň 2500 ot.), děláte to s HTP taky tak?

Přiznám se, že jsem s HTP nikdy nejel. Ano, 2x mě s tím chtěli poslat k belgickým hranicím, protože ve firmě zrovna jiné auto nestálo, ale to šéf bez připomínek podepsal jízdu soukromým vozem, stejně jako ve všech podobných případech, kdy hrozilo, že někdo tímto strojem (Combi 47kW) bude muset absolvovat víc než 400km, protože zážitky kolegů, kteří ve 3 nebo 4 absolvovali několik delších cest v letních pařácích, nás ještě dlouho bavily. To neberte jako rýpání, ale prostě holý fakt ….

No nic, jdu pracovat. At´ vám to hrabe!!! :palec2:

Dekuj za dobreho sefa...u nas se nic takove stat nemuze...a ver ze 1400km ve 4 lidech v HTP za dva dny po polskych cestach....radsi bych skladat 50 kubiku uhli do sklepa.. :angry:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Wassermann: Já jsem teda už na adresu HTP slyšel lecos (v pozitivním i negativním slova smyslu), ale to že je to motor nevhodně živý, se kterým je problém jezdit bez asistence ASR, tak to jsem ještě neslyšel.  :palec2:   :smich:

Třeba ASR máš a netrápí Tě to :D Nebo nejezdíš do hor na sněhu a ledu ;)

Nebo jsem do toho aspoň vnesl nový náhled na věc, no... :smich: Je fakt, že mi to ASR ale fakt citelně chybí :(

Není nad to, když se člověk při práci i trochu zasměje A na tohle jsou diskuze o HTP obecně naprosto super. Ale tohle je zatím jeden z nejlepších příspěvků. lol

Do hor nejezdím (protože v nich bydlím i pracuju), ale za celou dobu, co jezdím s auty výrazně vyšších výkonových parametrů jsem nikdy nenarazil na potřebu ASR, ESP a podobných vymožeností. A to mám teď na nápravě motoricky skoro 3 průměrné Fabky. Zřejmě se vývoj hnul dopředu a síla koně i ňůtnometru rostou s HDP :D

V zimě, když chci zjistit, zda jedu po ledu, tak na IV. dám plný a když to hrabe, tak je to jasné (je fakt, musí tam být aspoň 2500 ot.), děláte to s HTP taky tak?

Přiznám se, že jsem s HTP nikdy nejel. Ano, 2x mě s tím chtěli poslat k belgickým hranicím, protože ve firmě zrovna jiné auto nestálo, ale to šéf bez připomínek podepsal jízdu soukromým vozem, stejně jako ve všech podobných případech, kdy hrozilo, že někdo tímto strojem (Combi 47kW) bude muset absolvovat víc než 400km, protože zážitky kolegů, kteří ve 3 nebo 4 absolvovali několik delších cest v letních pařácích, nás ještě dlouho bavily. To neberte jako rýpání, ale prostě holý fakt ….

No nic, jdu pracovat. At´ vám to hrabe!!! :palec2:

:worthy frajer :palec2:lol

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to az si jednou koupim auto s nakym paradnim motorem tak taky budu moct bejt takovej borec?? ty voe tak to se tesim to bude bomba, to se budu citit hned jinak lol

uz se nekteri fakt proberte

ja taky nechodim na diskuzni fora cyklistu psat ze je auto lepsi a ze je mi kolo k smichu protoze je pomalejsi

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Wassermann: Já jsem teda už na adresu HTP slyšel lecos (v pozitivním i negativním slova smyslu), ale to že je to motor nevhodně živý, se kterým je problém jezdit bez asistence ASR, tak to jsem ještě neslyšel. :palec2::smich:

to víš...64poníků když popoženeš tak gumy hořej :smich::smich:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V zimě, když chci zjistit, zda jedu po ledu, tak na IV. dám plný a když to hrabe, tak je to jasné (je fakt, musí tam být aspoň 2500 ot.), děláte to s HTP taky tak?

l

Kua, ja jsem ale k...-t, ja myslel, ze ASR je i na jine veci, nez jen na to abych nemusel davat na lede IV a plny. :wallbash::wallbash::wallbash:

Jojo, jeste, ze mame takove horaly jak jsity.

Vlastne ABS je taky k hovnu panove, staci dat za IV plny a slapnout na brzdy , abych zjistil, ze je pode mnou led kol104kol104

Editováno: , autor: Grygy
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ja taky nechodim na diskuzni fora cyklistu psat ze je auto lepsi a ze je mi kolo k smichu protoze je pomalejsi

do bajku nefusuj :D nakolko som bajker tak si dovolim tvrdit ze v niektorych situaciach je bajk rychlejsi ako auto ty napr. na fabii urcite nepojdes tak rychlo ako bajk po polnej ceste lebo za chvilu by si mal po aute kdezto bajku to nerobi problem. aj brzdy su na bajku velmi ucinne kotucovky ked mas riadne nastavene a zmacknes ju tak lietas cez riaditka. si vezmi ze fabia ma kotuc 256mm a bajky maju 160 a 180mm XC a zjazdove maju az 230mm. coz je supa

p.s.: to len tak na spestrenie, kazde ma plnit svoj ucel takze oboje ma +- -_-

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V zimě, když chci zjistit, zda jedu po ledu, tak na IV. dám plný a když to hrabe, tak je to jasné (je fakt, musí tam být aspoň 2500 ot.), děláte to s HTP taky tak?

l

Kua, ja jsem ale k...-t, ja myslel, ze ASR je i na jine veci, nez jen na to abych nemusel davat na lede IV a plny. :wallbash::wallbash::wallbash:

Jojo, jeste, ze mame takove horaly jak jsity.

Vlastne ABS je taky k hovnu panove, staci dat za IV plny a slapnout na brzdy , abych zjistil, ze je pode mnou led kol104kol104

já tam narvu v 3000otáčkách trojáka a taky to hrabe na ledu,a to je jen o 500otáček víc a o jeden stupeň míň a to se co?????počítá lollol

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jojo, jeste, ze mame takove horaly jak jsity.

Vlastne ABS je taky k hovnu panove, staci dat za IV plny a slapnout na brzdy , abych zjistil, ze je pode mnou led kol104kol104

Díky moc za upřímné uznání. ;) Vzhledem k tomu, že posledních pár zim byla u nás šance jezdit skoro 4 měsíce po sněhu a ledu, nepatřím k těm vyjukaným řidičům, pro které je prokluzování kol nebo smyk noční můrou, proti kterému se brání jízdou na III nebo nedejbože na II, já to beru jako zcela běžný jev, který naopak může udělat jízdu zábavnější. I na těchle površích dá jezdit rychle a bezpečně, jenom to chce větší předvídavost než na suché cestě. Je fakt, že taky člověk může skončit v bariéře nebo poli, což se mi loni taky poprvé stalo – to když děvčica doprotivky nezvládla zatáčku a nekontrolovaně se na mě řítila a mi nezbylo nic jiného, než hupnout do pole. To, že náhodou jela ve Fabce, raději psát nebudu, aby si to zase někdo nevyložil jako posměšek. -_-

A jak zjišťuješ ty kvalitu povrchu, po kterém jedeš? Já buď mým výše posaným způsobem, když nepotřebuji brzdit, nebo prostě tvrdým zašlápnutím brzdy a ABS už ukáže, jestli to klouže nebo ne.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

kvalitu povrchu zjištuju podle toho jak se auto chová,

Akcelerace, resp. decelerace není zjišťování chování auta??? :huh:

Jak zábavné, člověk napíše vlastní názor a hned píše slátaniny, je za blbce apod. ... holt to je ta naše komunikační kultura česká. Jak se pak mají domluvit politici, když si tu nadávají normální lidi ohledně svých koníčků? ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

píšeš slátaniny

Já myslím, že Tesna slátaniny nepíše, já to tak dělám taky ;)

myslim ty jiný frajeřinky(na minulí stránce), oto jak zjištuje jestli to klouže(nebo proště jakej je teren) mi nejde ;)

to je jedno, stejně zase budu jen ten vomezenec co si koupil HTP(ikdyž se stim vlasně skoro vubec nedá jezdit-to vlastně neni ani auto) co si zastává to co má doma lol

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Souhlasím s Klácou,,,ať si každej píše svůj názor, ale nemusí psát, že htp je na hov.o, protože to není pravda. Osobně by mi bylo 150KW (v motoru, na nápravě určitě o hodně míň lol ) k ničemu, protože na to abych mohl jezdit 50 v obci a 90 mimo mi htp bohatě stačilo. Na jednom velkým serveru o autech při uvedení htp v kombíku psali, že to bude ideální auto pro českýho chalupáře. Podle mě to trefili přesně.. ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já nemám potřebu řešit, jestli někdo jezdí v Trabantu nebo mědouru, popř. jak jezdí a spojitosti lidského výkalu s HTP není v žádném mém příspěvku ani zmínka.

To, že velká část lidí jezdí v tom, na co objektivně má a ne v tom, co by chtěli, je fakt a asi těžko to vyřešíme. Když jsem před několika léty řešil, na co přesedlat z rezivějící Feldy, Fabii jsem vyřadil hned na začátku, protože prostě nesplňovala moje požadavky na široce použitelný rodinný vůz, a to jak estetické, tak výkonové nebo prostorové, podobně jako spousta jiných aut této velikosti. Šel jsem prostě do OI, protože splňovala a pořád splňuje všechny moje požadavky, které na auto mám. Samozřejmě, pokud někomu plně splňuje jeho subjektivní požadavky HTP a není to jen nutnost diktovaná dostupnými financemi, tak je to správně. Bohužel, i spousta mých přátel vlastnících Fabky mi potvrzuje, že tomu tak mnohdy není, protože rozhodující je spíše výše akontace a měsíční splátky.

Můj názor stručně napsáno je, že Fabia s oběma HTP motory a to ve všech karosářských variantách není rodinný vůz v dnešním pojetí, jak se na tomto a podobných fórech někteří snaží prezentovat, ale „ideální“ 2. až 3. auto do rodiny na městské pojížďky, resp.krátké cesty s polovičním obsazením. Otázkou je, zda 12v má skutečně deklarovaných 47kW nebo snad dokonce 58kW, jak bylo uveřejněno v nějakém testu. (Jako výrobce bych taky tvrdil, že jen 47kW, jinak bych mohl linku na 1.4 55kW zavřít). To je skoro čtvrtinový rozdíl, který se musí projevit na dynamických parametrech. V opačném případě mi pak mnohdy zde uváděné výkony, zrychlení a maximální rychlosti připadnou z jiného světa, pokud ovšem není jako příplatková výbava rušička pozemských fyzikálních zákonů. ;)

A jen tak na okraj, to že momentálně využívám s bídou 20% potenciálu motoru mi umožňuje využít v případě potřeby toho malého zbytku a i na valašských okreskách bezpečně překonávat špunty v podobě tatrovek nebo tiráků, což se třeba kolegovi, v tomto případě skutečně šťastnému majiteli HTP 40kW, při mé jediné spolujízdě s ním prostě za 20 km nepovedlo (a objektivně ani nemohlo). Ale kvůli tomu ho přece nesetřelím z cesty :D

Tož tak, a teď mě kamenujte, já mám padla … -_-

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Souhlasím s Klácou,,,ať si každej píše svůj názor, ale nemusí psát, že htp je na hov.o, protože to není pravda. Osobně by mi bylo 150KW (v motoru, na nápravě určitě o hodně míň lol ) k ničemu, protože na to abych mohl jezdit 50 v obci a 90 mimo mi htp bohatě stačilo. Na jednom velkým serveru o autech při uvedení htp v kombíku psali, že to bude ideální auto pro českýho chalupáře. Podle mě to trefili přesně.. ;)

suhlasim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já nemám potřebu řešit, jestli někdo jezdí v Trabantu nebo mědouru, popř. jak jezdí a spojitosti lidského výkalu s HTP není v žádném mém příspěvku ani zmínka.

To, že velká část lidí jezdí v tom, na co objektivně má a ne v tom, co by chtěli, je fakt a asi těžko to vyřešíme. Když jsem před několika léty řešil, na co přesedlat z rezivějící Feldy, Fabii jsem vyřadil hned na začátku, protože prostě nesplňovala moje požadavky na široce použitelný rodinný vůz, a to jak estetické, tak výkonové nebo prostorové, podobně jako spousta jiných aut této velikosti. Šel jsem prostě do OI, protože splňovala a pořád splňuje všechny moje požadavky, které na auto mám. Samozřejmě, pokud někomu plně splňuje jeho subjektivní požadavky HTP a není to jen nutnost diktovaná dostupnými financemi, tak je to správně. Bohužel, i spousta mých přátel vlastnících Fabky mi potvrzuje, že tomu tak mnohdy není, protože rozhodující je spíše výše akontace a měsíční splátky.

Můj názor stručně napsáno je, že Fabia s oběma HTP motory a to ve všech karosářských variantách není rodinný vůz v dnešním pojetí, jak se na tomto a podobných fórech někteří snaží prezentovat, ale „ideální“ 2. až 3. auto do rodiny na městské pojížďky, resp.krátké cesty s polovičním obsazením. Otázkou je, zda 12v má skutečně deklarovaných 47kW nebo snad dokonce 58kW, jak bylo uveřejněno v nějakém testu. (Jako výrobce bych taky tvrdil, že jen 47kW, jinak bych mohl linku na 1.4 55kW zavřít). To je skoro čtvrtinový rozdíl, který se musí projevit na dynamických parametrech. V opačném případě mi pak mnohdy zde uváděné výkony, zrychlení a maximální rychlosti připadnou z jiného světa, pokud ovšem není jako příplatková výbava rušička pozemských fyzikálních zákonů. ;)

A jen tak na okraj, to že momentálně využívám s bídou 20% potenciálu motoru mi umožňuje využít v případě potřeby toho malého zbytku a i na valašských okreskách bezpečně překonávat špunty v podobě tatrovek nebo tiráků, což se třeba kolegovi, v tomto případě skutečně šťastnému majiteli HTP 40kW, při mé jediné spolujízdě s ním prostě za 20 km nepovedlo (a objektivně ani nemohlo). Ale kvůli tomu ho přece nesetřelím z cesty :D

Tož tak, a teď mě kamenujte, já mám padla … -_-

faktom je ze vacina ludi nejazi na tom na co ma, ale na tom, na co vyclenilo peniaze.

totiz spusta ludi nema ani na to, len si na to pozicia ci uz uver, ci lizing ci ine splatky a pod.

Niekto ma dokonca na viac a aj tak si kupi v hotovosti len to cio chce, pretoze auto pre neho nieje modla ani priorita, iba obycajny kus plechu a pastov, alebo je to len premiestnovadlo z bodu A do bodu B.

Takze fakt ktory popisujes ze vacsina ludi jazdi v tom na co objektivne maju je blud.

To ze vacsina z nas nejazdi v tom v com by chcela je realita, asi taka ista ako to, ze nemaju to co chcu, ani nezarabaju tolko kolko chcu ... atd atd... proste realita a ziadne sny.

Ved to plati o vsetkom pocnuc byvanim a konciac rodinou, topankami ci kupou ....

Kazdy den je plny kompromisov a kazdy den sa rozhodujeme na co mame a na co nemame, ci co si mozeme dovolit a co nie, co si kupime a co nie a preco ....

Chcem vsak reagovat na to ze OI je rodinny voz a FI nieje rodinny voz.

Hmm ked porovnam kolko miesta je vzdau, tak som si nie celkom isty ci to splna jak jedno tak druhe vozidlo funckiu rodinneho vozidla.

O krase ako OI tak FI pomlcim

Co sa tyka vykonu tak Fabia s 96kW je uz celkom slusne priblizovadlo, aj ked to nieje OIRS 1,8T

Ja sam vlastnim Fabiu COMBI f HTP-cku bez metly na plechacoch a vo vybave SE (Social Edition), rozumej mma to co nutne potrebujem ABS, 2xbag a pod...

Pre mna to predstavuje momentalne rodinne vozidlo ktore splna vsetky moje predstavy. (samozrejme ze 150kW by mi bolo malo, komu vsak nie?).

Ako druhe auto do rodiny asi budem mat OII so 140 kobylami s DSG,

ale urcite nebude ako prve, aj ked budem ho moct plne sukromne uzivat.

Skratka mam ine priority.

A ak ma po ceste niekedy prekvapi spunt, tak ked sa mi ho nepodari bezpecne obehnut za prvych 20km, tak za druhych 20km sa mi to podari, a preto snad nebudem kupovat o 100% drahsie auto lol:fakac:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...