Publikováno Leden 7, 200718 r Zdar skodovaci, mam O1 1.9 TDI PD 74kW. Koupeno cca pred rokem, najeto 19 tkm. Z vyroby nastaven prodlouzeny servisni interval, takze jsem zatim na vymene oleje, filtu atd. nebyl. Hodne se docitam, ze je lepsi prejit na pevny interval (cena oleje, ....) . Co se tyka oleje tak pro PD motory musi splnovat normu VW 505.01. Nasel jsem pouze Castrol GTD 505.01 a ten je jen o 40kc levnejsi nez Castrol Longlife III, takze nejak nenachazim financni usporu. Ostatni oleje splnuji VW 505.00. Rocne najedu max. 20tkm, tak nevim jestli prejit na pevny nebo nechat longlife.
Leden 7, 200718 r nechal bych long, když najedeš 19tkm ta rok tak si myslím,že je lepší. Na klasický interval by si musel už měnit a s long můžeš naject totéž ještě další rok (teoreticky). a ta cena zas neni tak astronomická.Já ho mám a jsem naprosto spokojený
Leden 7, 200718 r Autor Necham to tedy jak to je. Jeste k tomu dolivani. Po troskach (cca 0,25l po 5tkm) jsem uz dolil 1l oleje. Je to tim, ze je to novy? Vzdy jsem dolil na horni rysku.
Leden 7, 200718 r je to možné, že si něco ještě vezme. Máš ještě málo najeto tak si to všechno sedá, ale 1L je docela dost. Poradím nedolívej až na horní rysku, ale něco málo přes střed. Já sám také nedolívám
Leden 8, 200718 r Ahoj osobně mám taky longlife a jsem s tím spokojen protože mi to vychází na výměnu jednou za rok. Ale na jiném foru jsem četl příspěvek že tento prodloužený interval není dobrý pro motor a že motory odchází hodně brzo. údajně kolem 150 000 km. moc se mi tomu nechce věřit ale rád bych slyšel názor zkušenějších a těch kteří by měli nějakou osobní zkušenost kde je pravda. díky předem
Leden 9, 200718 r Jak bylo psáno je to spíš s ohledem na motor. V tom oleji se usadí víc bordelu a motor se víc opotřebovává. Mrkni třeba na stránky Cimbu.
Leden 9, 200718 r jj jak pise tomas je to tim ze se v motoru vice usazuje bordela ale to je vse...a to ze odchazeji ve 150tkm je dle meho blbost!!
Leden 9, 200718 r Ahoj osobně mám taky longlife a jsem s tím spokojen protože mi to vychází na výměnu jednou za rok. Ale na jiném foru jsem četl příspěvek že tento prodloužený interval není dobrý pro motor a že motory odchází hodně brzo. údajně kolem 150 000 km. moc se mi tomu nechce věřit ale rád bych slyšel názor zkušenějších a těch kteří by měli nějakou osobní zkušenost kde je pravda. díky předem Osobne na longlife uz skoro 200tkm a spokojenost.O2003Tdi66KW
Listopad 25, 200717 r Budou nějaké následky na motoru když normální interval prodloužím o max 500 km, olej je CAstrol TXT?
Listopad 25, 200717 r Budou nějaké následky na motoru když normální interval prodloužím o max 500 km, olej je CAstrol TXT? Ne.
Listopad 26, 200717 r Budou nějaké následky na motoru když normální interval prodloužím o max 500 km, olej je CAstrol TXT? možná tě bude hryzat svědomí, nic víc
Listopad 26, 200717 r nechal bych long, když najedeš 19tkm ta rok tak si myslím,že je lepší. Na klasický interval by si musel už měnit a s long můžeš naject totéž ještě další rok (teoreticky). a ta cena zas neni tak astronomická.Já ho mám a jsem naprosto spokojený No nevím,ale olej se má měnit po ujetých km nebo jednou ročně.Olej totiž v motoru stárne i když se s ním nejezdí.long je pro toho co JEZDÍ!!!
Listopad 26, 200717 r Ano, jednou rocne vymenit olej.Kdyz jezdis tak malo tak bych dal pevny interval.Ja menim po 10tis z lasky k motoru
Listopad 26, 200717 r Jak bylo psáno je to spíš s ohledem na motor. V tom oleji se usadí víc bordelu a motor se víc opotřebovává. Mrkni třeba na stránky Cimbu. Přesně tak!!! Longlife je nesmysl a většina automobilek od toho odcházi protože olej po 15 tisicich ztráci veškeré mazaci schopnosti a po roce je potřeba udělat výměnu.Přesně jak píše Tomáš...mrkní na stránky Cimbu-tam to má popsané odborněji a lépe.Neničte svoje miláčky.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.