Květen 2, 201411 r Tak problem zase pretrváva až na to ze už auto nezdochne ale bubloce chvilku a potom šlape chyby44 008521 - napajeni skupiny vstrikovace B: preruseni P2149 - 002 - dolni hranice prekrocena - Sporadická info o závadě: Stav závad: 00100010 Priorita závad: 0 Frekvence závad: 1 Kilometry: 197348 km Indikace času: 0 Datum: 2000.14.07 Čas: 10:53:55 info o závadě: Otáčky: 616 /min Výkon/klapka: 46.6 % Rychlost: 0.0 km/h Teplota: 49.0*C Teplota: 41.0*C Tlak: 980.0 mbar Napětí: 12.573 V005425 - serizeni vack./klik. hridele - preruseni obvodu P1531 - 004 - zadny signal / komunikace - Sporadická info o závadě: Stav závad: 00100100 Priorita závad: 0 Frekvence závad: 7 Kilometry: 197348 km Indikace času: 0 Datum: 2000.14.07 Čas: 10:53:56 info o závadě: Otáčky: 1217 /min Výkon/klapka: 21.6 % Rychlost: 0.0 km/h Teplota: 49.0*C Teplota: 39.0*C Tlak: 980.0 mbar Napětí: 11.557 V000051 - Obtokový ventil turbodmychadla: elektrická závada P0033 - 004 - zadny signal / komunikace - Sporadická info o závadě: Stav závad: 00100100 Priorita závad: 0 Frekvence závad: 7 Kilometry: 197348 km Indikace času: 0 Datum: 2000.14.07 Čas: 10:53:56 info o závadě: Otáčky: 1217 /min Výkon/klapka: 21.6 % Rychlost: 0.0 km/h Teplota: 49.0*C Teplota: 39.0*C Tlak: 980.0 mbar Napětí: 11.176 V000579 - magneticky ventil (A) plniciho tlaku (N75): nefunkcni P0243 - 004 - zadny signal / komunikace - Sporadická info o závadě: Stav závad: 00100100 Priorita závad: 0 Frekvence závad: 9 Kilometry: 197348 km Indikace času: 0 Datum: 2000.14.07 Čas: 10:53:56 info o závadě: Otáčky: 1217 /min Výkon/klapka: 21.6 % Rychlost: 0.0 km/h Teplota: 49.0*C Teplota: 39.0*C Tlak: 980.0 mbar Napětí: 11.176 V000136 - Palivo; systémový tlak/tlak Rail: příliš vysoký P0088 - 001 - horni mezni hodnota prekrocena - Sporadická info o závadě: Stav závad: 00100001 Priorita závad: 0 Frekvence závad: 3 Kilometry: 197348 km Indikace času: 0 Datum: 2000.14.07 Čas: 10:54:10 info o závadě: Otáčky: 980 /min Výkon/klapka: 28.6 % Rychlost: 0.0 km/h Teplota: 48.0*C Teplota: 36.0*C Tlak: 980.0 mbar Napětí: 14.224 VReadiness: 0000 0000
Říjen 14, 201410 r CHlapci dal som si spravit dekarbonizaciu motora, neskutočné ako to bolo zasraté , hlavne ventily a ich sedlá, odporučujem každému po 150 tis s týmto motorom. Auto pred dekabonizaciu strácalo na výkone 20% a žralo olej 0,5 l na 3000km.
Říjen 14, 201410 r V čem spočívá dekarbonizace motoru? Rozborka a manuální čištění? Nebo se tam něco naleje?
Listopad 5, 201410 r Zajimave, napis vic. Kde jsi to daval, jak dlouho to trvalo, kolik to stalo, subjektivni pocity pred a po?
Prosinec 21, 201410 r Zdravím všechny. Mám RS 3 měsíce a doposud vše OK.Teď se ale po jednom ze startů rozsvítila kontrolka MIL, trvale svítí a diagnostika hlásí 2 závady: 00406 P0196 004 Snímač teploty oleje neplatný signál statický 04767 P129F 001 Nízkotlaký systém paliva tlak příliš vysoký statický Na autě se to vůbec ničím neprojevilo, přijde mi, že jede pořád stejně. Ad. závada č.1 - zřejmě senzor stavu oleje, zatím jsem neměl možnost auto zvednout a zkontrolovat kabeláž. Nicméně mechanik tvrdí, že když je chyba statická, jedná se o závadu čidla jako takového ne kabeláže. Ad. závada č.2 - tady jsem dostal odpověď v podobě - špatné vysokotlaké čerpadlo - nutná výměna Na autě mám záruku carlife, tak musím počkat, jak se k tomu vyjádří prodejce/bazar a pak teprve budu opravovat. Spíše mě zajímají Vaše zkušenosti, zejména s vysokotlakým čerpadlem. Auto je po prvním majiteli, má 8 let, najeto doložitelných 83tis. km a přijde mi, že taková komponenta by měla vydržet něco více. Nebo se pletu a je to jedna z achylových pat tohoto motoru. Budu rád, za každou reakci. A abych taky něčím přispěl, tak spotřeba čistě jen město 11,5l/100km. Při výjezdu dále 8l/100km.
Prosinec 21, 201410 r Tlak paliva - chyba je u nízkotlakého čerpadla, tedy dle všeho toho, co je v nádrži (pod zadní sedačkou). Co se týče vysokotlakého čerpadla (vpravo na motoru), tam bývá problém se zdvyhátkem, které se prodře. Taky by to mohlo být třeba zaneseným palivovým filtrem, možná odvětrávaním nádrže. Jinak, nejsem si jist, ale statická chyba neznamená, že je chyba na snímači, ale že chyba je tam pořád, narozdíl od sporadické. Ale chyba to může být i na vedení.
Prosinec 21, 201410 r Odvětrání nádrže? To mě zajímá. Když jsem měl auto cca 14dnů, všimnul jsem si po jízdě a odstavení u domu, že nádrž pracuje (myslím zvuk toho jak se pne plast) a odbublává? Náhoduo interval pro výměnu palivového filtru je? Upraveno Prosinec 21, 201410 r od Simon12
Prosinec 21, 201410 r V motorovém prostoru je odvětrávací ventil N80, který by měl cvakat. Tady obrázek umístění http://forums.vwvortex.com/showthread.php?5603935-Stubborn-P0441-code a tady fotka http://s244.photobucket.com/user/martziniuk/media/027.jpg.html Upraveno Prosinec 21, 201410 r od swenak
Prosinec 21, 201410 r No, cvakání se tam ozývá vícero, ale po zklidnění volnoběhu po studeném startu, jsem si takřka jistý, že ten ventil cvaká, když na něho přiložím prsty, tak pocitově ale nic. Čekal bych, že to půjde cítit.
Prosinec 21, 201410 r Fakt, že jo, jde to i cítit, ale nenaběhne to ihned po startu. Po odpojení přestane, pak se zase s menším zpožděním rozběhne. Dělám v holdingu více značek a DG mi dělali přímo v servisu Škoda. Jak vidím, tak bude lepší zajet ještě do druhého servisu Škody, kde mám známého a udělat DG i tam a poslechnout si jeho názor. Pal. filtr mám v plánu příští rok na jaře, ale udělám ho dříve, nestojí tolik a vyloučím jednu z možných příčin. No a to zdvihátko u vysokotlakého čerpadla lze podle ETKY objednat i samostatně, takže myslím není potřeba měnit celé čerpadlo. Upraveno Prosinec 21, 201410 r od Simon12
Prosinec 26, 201410 r Dekarbonizacia ma vyšla 250 eur, auto 200 tis km MR2006 Čistilo sa sacie potrubie, ventily, sedla ventilov, narast vykonu sa obnovil ako keby bolo auto nove robil mi to chlap od dekarbo stranka dekarbo.sk Problem je že pri kazdej bymene oleja by sa mal robit vyplach motora, to znamena, pred vymenou oleja naliat do oleja aditivum, nasledne vypustit olej,, do noveho oleja pridat nove aditivum , natanokovat do plna a pridat aditivum do benzinu, tím sa docieli ze sa motor zas nezasere karbonom Vymena oleja kazdych 10 tis, a jen 5W-30 Shell helix AVL
Prosinec 26, 201410 r Ešte jeden problem Spojka setrvacnik Pozor nedavejte tam SACHS, ale jen LUK Etka je kurva a píše SACHS, ja sem menil na SACHS , setrvacnik OK ale spojka byla nevhodná, memnte jen komplet na LUK Jinak po 150 tis dela setrvačník vibrace ktore sou časom večší a vibruje to docela do sedaček Problem je i s prevodovkami, Po 200 tis je vymačkaný obal,,
Prosinec 26, 201410 r když měníš olej do 15000km, nechápu proč tam neleješ 5W40. Lebo jazdím krátke trasy 5-10 km a tam je 5W-30 lepsi alebo jeste lepsi 0W-30
Prosinec 27, 201410 r No nevim ja jsem nedavno menil spojku komplet (vse jsem kupoval ve skodovce) a podle etky tam byl jedine luk ....co se týče oleje pouzivam 10w-60 take od Shellu vymena každých 10tis
Leden 10, 201510 r Zdravím všechny. Mám RS 3 měsíce a doposud vše OK. Teď se ale po jednom ze startů rozsvítila kontrolka MIL, trvale svítí a diagnostika hlásí 2 závady: 00406 P0196 004 Snímač teploty oleje neplatný signál statický 04767 P129F 001 Nízkotlaký systém paliva tlak příliš vysoký statický Na autě se to vůbec ničím neprojevilo, přijde mi, že jede pořád stejně. Ad. závada č.1 - zřejmě senzor stavu oleje, zatím jsem neměl možnost auto zvednout a zkontrolovat kabeláž. Nicméně mechanik tvrdí, že když je chyba statická, jedná se o závadu čidla jako takového ne kabeláže. Ad. závada č.2 - tady jsem dostal odpověď v podobě - špatné vysokotlaké čerpadlo - nutná výměna Na autě mám záruku carlife, tak musím počkat, jak se k tomu vyjádří prodejce/bazar a pak teprve budu opravovat. Spíše mě zajímají Vaše zkušenosti, zejména s vysokotlakým čerpadlem. Auto je po prvním majiteli, má 8 let, najeto doložitelných 83tis. km a přijde mi, že taková komponenta by měla vydržet něco více. Nebo se pletu a je to jedna z achylových pat tohoto motoru. Budu rád, za každou reakci. A abych taky něčím přispěl, tak spotřeba čistě jen město 11,5l/100km. Při výjezdu dále 8l/100km. Vyřešeno :-) Ad závada č.1 - senzor stavu vyměním po proplacení pojišťovnou na Carlife, přeci jenom něco stojí. ale hlavně ad závada č.2 - vše způsobil nevhodný palivový filtr (měnil předchozí majitel). Použita náhrada pro Fabii bez regulátoru tlaku (velká chyba) Fabia dává cca 3bary, zato RS cca 6,6bar. Došlo k protržení pal. filtru tlakem paliva a odneslo to tak čidlo nízkého tlaku paliva na vysokotlakém čerpadle. Po výměně pal. filtru za správný, také nového čidla nízkého tlaku, už zase jede tak jak má. Díky známostem v aut. serv. Škoda vše řešeno z orig. dílů a za super cenu. Jinak servis lze dělat i levně, ale je potřeba o tom něco vědět a necpat do auta náhrady a díly jen podle ceny že :-)
Leden 11, 201510 r Mám problem se kterym sem se ještě nesetkal mám OII rs TFSI 147kw při zahřati cca 70 stupnu mi auto na volnoběh samo zvyšuje otačky ale neklesaji jen se zvyší cca do nějakych 2000 tisic piše mi to tyto závady auto normalně jede tahne jak má . Obtokovy ventil pro turbodmychadlo n249 mechanicka zavada trvala zavada , netěsnost v sacim systemu trvala zavada , odvětravaci system nadrže prutok chybny trvala zavada ,regulace volnoběhu otačky nad požadovanou hodnotu nahodna zavada a jinak čisla chyb . P1200 P2279,P0507 setkal se stim někdo ? Už nevim kam se mám podivat co zkontrolovat Diky
Leden 12, 201510 r Tak na tom obtoku toe jasny vymen ventil bude tam protrzena membrana,system odvetrani nadrze a s tim spojene otacky bude PCV ventil take ho vymen pohledej to tu řešilo se to tu uz
Leden 13, 201510 r Diky moc takže ventil n249 ? jo ? a pcv ventil je ten cely plast na viku ventilovem ? Upraveno Leden 13, 201510 r od David Dejv
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.