Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Mali ste u RS nepravidelný chod motora na volnobeh, sem tam zatrasie do sedačiek,nemal niekto tento problém uTFSI?

Musím to zaklepat, ale zatím příkladný chod jak na volnoběh studený motor, i po spadnutí otáček, najeto 30 000km, stáří přes 3 roky :)

to revolic- aký moteur tam máš:-) BWA nebo CCZ? S BWA jsem měl něco podobného při startování a nakonec byla zjištěna "véééélká" závada na uchycení startéru.....

to revolic- aký moteur tam máš:-) BWA nebo CCZ? S BWA jsem měl něco podobného při startování a nakonec byla zjištěna "véééélká" závada na uchycení startéru.....

mám BWA, uchyceni? je tam silentblook?

ja to nemam pri startovanim, ale pri teplem motoru a neutralu, ted v zime to moc nedelá, chvění je nerovnomerné, někdy mín někdy víc

jo to já neevím, já jsem to jenom pak prodal a koupil jiné......svíčky nebo něco okolo nich? ale to "vařím z vody"....

  • 4 týdny později...

mate s timto motorem nekdo najeto treba 180 nebo 200 tisic km?

nikde se mi bohuzel nepovedlo o motoru v tomto "veku" nic najit... :(

mate s timto motorem nekdo najeto treba 180 nebo 200 tisic km?

nikde se mi bohuzel nepovedlo o motoru v tomto "veku" nic najit... :(

kamarád kupoval 200 tisícoví, předchozí majitel se k tomu asi choval nějak normálně, celou dobu servisovaný v autorizáku. Nemá zatím žádný problém a kupoval to v AAA. Ale si nikdy nevybereš, prostě ojetina je ojetina a můžeš chytit krám nebo super auto a nikdo ti s tím moc nepomůže. Prostě do toho nevydíš. Je jasné že když koupíš auto s 30 tisíci nebo s 200, že o to s 200 se budeš muset asi starat....

kokta7 to je mi jasne, spis mi jde o to, jestli se treba nejak nezveda hlucnost motoru, nebo tak, pripadne jestli treba ten motor na neco vylozene trpi

i tak moc diky za odezvu a nazor :)

Trpí, viz příloha. Já kupoval cca 163tis, těsnéní hlavy se měnilo hned, pak turbo (odešlo po čipu, bylo už načaté), jinak pár prkotin. Jediné, co jsem nedělal je ten řetěz na hřídeli, zvuk byl opravdu klepavější, ale jinak vše OK. Ale to byl motor AXX, vy máte novější revize.

Prodal jsem při cca 205, teď je tam cca 225 a měnil se brzdový válec (dle mého stačilo jen těsnění, ale...) a termostat (možná zbytečně).

TFSI_2.0_problemy.pdf

Upraveno od swenak

swenak dekuju, projdu si to.

  • 4 týdny později...

Ako som už hore písal, že mám nepravidelný chod motora na volnobeh, a zatrasie do sedačiek . Ma touž dosť serie !!!

Je zaujimave že u násmrzlo -5, -10 tak to nebolo tak cítit a ked je teplejšie tak dosť

V aut servise nič nevedia, ževraj motor TFSI je nepreskušany a rarita.

Ale počul som že to môže byt zavesenie motora, silentblook ktory je tam že bol rozchodený, tu je uvaha či ked to netlmi pohyb či to može takto triasť? AKo to otestujem?

ZAs iný típek povedal že to bude setrvačník, ale ako otestovať setrvačník či robi tieto problemy?

Ďakujem za rady

Zdravím

Mám RS 2011 najeto 50 000 běžným tempem.Od listopadu otáčim i 2x týdně trasu Pardubice - Hannover s tím, že v Německu jezdím když to jde 200 km/h a naskytla se mi otázka jaká by měla být prevence abych neodpálil motor, když dostává takto zahulit.Na chlazení turba dávám velký pozor ale co třeba výměna oleje? Měním co 15 tis, nepomohlo by třeba co 10 tis km?

Pokud nevyužíváš 100% výkon, tak tomu motoru nevadí. Takže pokud to budeš mít v Německu furt ideálně do 4500 otáček, tak v tom nevidím problém. Nejvyšší výkon [kW / ot./min ] 147 / 5100-6000

Když vyměníš dříve olej, tak tomu neuškodí.

Upraveno od kokta7

  • 3 týdny později...

Nazdar. Potrebujem pomoc alebo skor radu. Mam Octaviu II RS 2.0 TFSI, r.v. 2006. Odkedy som ju kúpil, stihla zožrať cca. 2litre oleja a to po prejdeni 4000km. To isté robila aj pôvodnému majiteľovi. Je to normálne že to takto žerie olej alebo je niekde problém. Za každu odpoveď ďakujem. Ma nabehaných cca 122000km.

Já jsem BWA motor měl s mnohem menším nájezdem (od 22.000 do cca 58.000) a půl litru oleje na 1000 km se podle mne dá považovat za zcela normální. Hlídal bych to, ale nijak moc neřešil....

To mi jako normální nepřijde, u 3x 147kW jsme dolévali cca 1l/10.000km (nájezd 200.000km, 150.000 a i u 50.000). U mé upravené verze ze 169kW na cca 300kW dolévám tak 1l/7.000km, nájezd 60.000.

Swenak s tím má určitě největší zkušenosti, já jsem řekl jen názor , který je podložen pouze tím, že jsem tam občas dolil "torchu oleje" (no občas...já si to už moc nepamatuju ale když parkuju u šváry tak stojím na nakloněné rovině s motorem "nahoře" a když jsem odjížděl, tak se mi několikrát stalo, že svítila žlutá "konvička"-říkal jsem si, že to přejde, je to přece tím, že auto stojí čumákem nahoru ale ono to tenkrát nezhaslo ani po dojezdu, když jsem stál doma na rovině. Ráno jsem nastartoval a furt-tak jsem dolil.) Jel jsem do servisu a tam mi řekli, TFSI? To je normální. Já vím, že tady zas všichni řeknou, že oni ničemu nerozumí. Jenže když jdu k doktorovi a něco mi řekne, tak taky není první reakce-je to debil, ničemu nerozumí. Tak jsem jim věřil-pak jsem si koupil jiné auto. Ale tohle si docela pamatuju, že říkali, že to trochu "víc bere olej" (BWA)-tak jsem to fakt dál neřešil....

Nemyslel jsem to ve zlém :-) Jen jsem chtěl říct, že to úplně OK není, resp. že to může něco znamenat. Je rozdíl mít 0,5l na 1000km, nebo 0,1l na 1000km. To pak snad ani nemá smysl měnit olej, když ho tam do servisního intervalu, ať je pevný, nebo longlife, vyměníš i několik krát :-) Já tedy používám teď 5W40, ta spotřeba těch 1l/10tis km byla vždy pro 5W30.

swenaku, já myslím, že my máme jasno. Já také nemyslel nic ve zlém. Že máš s těmito motory největší zkušenosti tady, o tom já vůbec nepochybuju. Pawouk a Ty jste výborné "informační kanály". Takže tak -mějte se chlapi a ať nám to jezdí i na "maiden olive oil" :-)

Včera si kolega postěžoval, že mu to najednou žere 1l / 2000km :-) Bylo to skokové a přisuzuje to oleji, má tam teď Helix Ultra 5W30 od Shell, tak kdo ví, možná je problém jen v oleji.

 

Jinak, pokud by jste někdo chtěl vylepšit zvuk vašeho motoru, tak do bazaru jsem dal rezonátor s vedením z GTI Edition 30 ;-)

  • 2 týdny později...

Mám najeto 180 tis. koupeno při 149 a dělal jsem na motoru jen rozvody a měnil olej a filtry. Olej to žere cca 2-3l na 10 000 km

To je šíleně moc, mně žere určite pod litr na 10.000km - poslední interval mám najeto 20.000 a dolil jsem 1 litr - změnil jsem servis a myslím, že předchozí dával podmíru (doléval jsem dost brzy po garančce).- tedy to vypadá na 0,7 na 10.000...

 

Používám 5W30 (Castrol Longlife II resp. nástupce III)

Já u svého 2.0 TSI to kontroloval teď skoro po roce (za 2 týdny dávam nový olej - 4tá výměna) a pořád mám témeř olej na horní rysce, takže spotřeba odhadem možná jen 0,5L i méně za 10 000km. Takhle to mám od novoty pořád stejný s tou spotřebou. Aktuálně najeto cca 31 600km. Používám celou dobu olej Total Quartz 9000 5W40 Energy (2 x jsem měl "ne Energy"). 

Upraveno od Jendoslav

To máš ešte nové, žrat to začne viac po 100 tis km.

  • 4 týdny později...

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.