Přejít na obsah

2.0 TFSI (147 kW)


Martin IV.

Doporučené příspěvky

Tak problem zase pretrváva až na to ze už auto nezdochne ale bubloce chvilku a potom šlape

chyby44

 


008521 - napajeni skupiny vstrikovace B: preruseni
               P2149 - 002 - dolni hranice prekrocena - Sporadická
             info o závadě:
                    Stav závad: 00100010
                    Priorita závad: 0
                    Frekvence závad: 1
                    Kilometry: 197348 km
                    Indikace času: 0
                    Datum: 2000.14.07
                    Čas: 10:53:55

             info o závadě:
                    Otáčky: 616 /min
                    Výkon/klapka: 46.6 %
                    Rychlost: 0.0 km/h
                    Teplota: 49.0*C
                    Teplota: 41.0*C
                    Tlak: 980.0 mbar
                    Napětí: 12.573 V

005425 - serizeni vack./klik. hridele - preruseni obvodu
               P1531 - 004 - zadny signal / komunikace - Sporadická
             info o závadě:
                    Stav závad: 00100100
                    Priorita závad: 0
                    Frekvence závad: 7
                    Kilometry: 197348 km
                    Indikace času: 0
                    Datum: 2000.14.07
                    Čas: 10:53:56

             info o závadě:
                    Otáčky: 1217 /min
                    Výkon/klapka: 21.6 %
                    Rychlost: 0.0 km/h
                    Teplota: 49.0*C
                    Teplota: 39.0*C
                    Tlak: 980.0 mbar
                    Napětí: 11.557 V

000051 - Obtokový ventil turbodmychadla: elektrická závada
               P0033 - 004 - zadny signal / komunikace - Sporadická
             info o závadě:
                    Stav závad: 00100100
                    Priorita závad: 0
                    Frekvence závad: 7
                    Kilometry: 197348 km
                    Indikace času: 0
                    Datum: 2000.14.07
                    Čas: 10:53:56

             info o závadě:
                    Otáčky: 1217 /min
                    Výkon/klapka: 21.6 %
                    Rychlost: 0.0 km/h
                    Teplota: 49.0*C
                    Teplota: 39.0*C
                    Tlak: 980.0 mbar
                    Napětí: 11.176 V

000579 - magneticky ventil (A) plniciho tlaku (N75): nefunkcni
               P0243 - 004 - zadny signal / komunikace - Sporadická
             info o závadě:
                    Stav závad: 00100100
                    Priorita závad: 0
                    Frekvence závad: 9
                    Kilometry: 197348 km
                    Indikace času: 0
                    Datum: 2000.14.07
                    Čas: 10:53:56

             info o závadě:
                    Otáčky: 1217 /min
                    Výkon/klapka: 21.6 %
                    Rychlost: 0.0 km/h
                    Teplota: 49.0*C
                    Teplota: 39.0*C
                    Tlak: 980.0 mbar
                    Napětí: 11.176 V

000136 - Palivo; systémový tlak/tlak Rail: příliš vysoký
               P0088 - 001 - horni mezni hodnota prekrocena - Sporadická
             info o závadě:
                    Stav závad: 00100001
                    Priorita závad: 0
                    Frekvence závad: 3
                    Kilometry: 197348 km
                    Indikace času: 0
                    Datum: 2000.14.07
                    Čas: 10:54:10

             info o závadě:
                    Otáčky: 980 /min
                    Výkon/klapka: 28.6 %
                    Rychlost: 0.0 km/h
                    Teplota: 48.0*C
                    Teplota: 36.0*C
                    Tlak: 980.0 mbar
                    Napětí: 14.224 V


Readiness: 0000 0000
 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...
  • o 3 měsíce později...
  • o 3 týdny později...
  • o 1 měsíc později...

Zdravím všechny.

 

Mám RS 3 měsíce a doposud vše OK.
Teď se ale po jednom ze startů rozsvítila kontrolka MIL, trvale svítí a diagnostika hlásí 2 závady:

 

00406   P0196   004

Snímač teploty oleje

neplatný signál

statický

 

04767   P129F   001

Nízkotlaký systém paliva

tlak příliš vysoký

statický

 

Na autě se to vůbec ničím neprojevilo, přijde mi, že jede pořád stejně.

Ad. závada č.1 - zřejmě senzor stavu oleje, zatím jsem neměl možnost auto zvednout a zkontrolovat kabeláž.

Nicméně mechanik tvrdí, že když je chyba statická, jedná se o závadu čidla jako takového ne kabeláže.

 

Ad. závada č.2 - tady jsem dostal odpověď v podobě - špatné vysokotlaké čerpadlo - nutná výměna

 

Na autě mám záruku carlife, tak musím počkat, jak se k tomu vyjádří prodejce/bazar a pak teprve budu opravovat.

 

Spíše mě zajímají Vaše zkušenosti, zejména s vysokotlakým čerpadlem. Auto je po prvním majiteli, má 8 let, najeto doložitelných 83tis. km a

přijde mi, že taková komponenta by měla vydržet něco více. Nebo se pletu a je to jedna z achylových pat tohoto motoru.

 

Budu rád, za každou reakci.

 

A abych taky něčím přispěl, tak spotřeba čistě jen město 11,5l/100km. Při výjezdu dále 8l/100km.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tlak paliva - chyba je u nízkotlakého čerpadla, tedy dle všeho toho, co je v nádrži (pod zadní sedačkou). Co se týče vysokotlakého čerpadla (vpravo na motoru), tam bývá problém se zdvyhátkem, které se prodře. Taky by to mohlo být třeba zaneseným palivovým filtrem, možná odvětrávaním nádrže. Jinak, nejsem si jist, ale statická chyba neznamená, že je chyba na snímači, ale že chyba je tam pořád, narozdíl od sporadické. Ale chyba to může být i na vedení.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Odvětrání nádrže? To mě zajímá. Když jsem měl auto cca 14dnů, všimnul jsem si po jízdě a odstavení u domu, že nádrž pracuje (myslím zvuk toho jak se pne plast) a odbublává?

Náhoduo interval pro výměnu palivového filtru je?

Editováno: , autor: Simon12
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Fakt, že jo, jde to i cítit, ale nenaběhne to ihned po startu. Po odpojení přestane, pak se zase s menším zpožděním rozběhne.

Dělám v holdingu více značek a DG mi dělali přímo v servisu Škoda. Jak vidím, tak bude lepší zajet ještě do druhého servisu Škody, kde mám známého a udělat DG i tam a poslechnout si jeho názor.

Pal. filtr mám v plánu příští rok na jaře, ale udělám ho dříve, nestojí tolik a vyloučím jednu z možných příčin.

 

No a to zdvihátko u vysokotlakého čerpadla lze podle ETKY objednat i samostatně, takže myslím není potřeba měnit celé čerpadlo.

Editováno: , autor: Simon12
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dekarbonizacia ma vyšla 250 eur, auto 200 tis km MR2006

Čistilo sa sacie potrubie, ventily, sedla ventilov, narast vykonu sa obnovil ako keby bolo auto nove

robil mi to chlap od dekarbo

stranka dekarbo.sk

Problem je že pri kazdej bymene oleja by sa mal robit vyplach motora, to znamena, pred vymenou oleja naliat do oleja aditivum, nasledne vypustit olej,, do noveho oleja pridat nove aditivum , natanokovat do plna a pridat aditivum do benzinu, tím sa docieli ze sa motor zas nezasere karbonom

Vymena oleja kazdych 10 tis, a jen 5W-30 Shell helix AVL

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ešte jeden problem

Spojka setrvacnik

Pozor nedavejte tam SACHS, ale jen LUK

Etka je kurva a píše SACHS, ja sem menil na SACHS , setrvacnik OK ale spojka byla nevhodná, memnte jen komplet na LUK

Jinak po 150 tis dela setrvačník vibrace ktore sou časom večší a vibruje to docela do sedaček

Problem je i s prevodovkami, Po 200 tis je vymačkaný obal,,

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Zdravím všechny.

 

Mám RS 3 měsíce a doposud vše OK.

Teď se ale po jednom ze startů rozsvítila kontrolka MIL, trvale svítí a diagnostika hlásí 2 závady:

 

00406   P0196   004

Snímač teploty oleje

neplatný signál

statický

 

04767   P129F   001

Nízkotlaký systém paliva

tlak příliš vysoký

statický

 

Na autě se to vůbec ničím neprojevilo, přijde mi, že jede pořád stejně.

Ad. závada č.1 - zřejmě senzor stavu oleje, zatím jsem neměl možnost auto zvednout a zkontrolovat kabeláž.

Nicméně mechanik tvrdí, že když je chyba statická, jedná se o závadu čidla jako takového ne kabeláže.

 

Ad. závada č.2 - tady jsem dostal odpověď v podobě - špatné vysokotlaké čerpadlo - nutná výměna

 

Na autě mám záruku carlife, tak musím počkat, jak se k tomu vyjádří prodejce/bazar a pak teprve budu opravovat.

 

Spíše mě zajímají Vaše zkušenosti, zejména s vysokotlakým čerpadlem. Auto je po prvním majiteli, má 8 let, najeto doložitelných 83tis. km a

přijde mi, že taková komponenta by měla vydržet něco více. Nebo se pletu a je to jedna z achylových pat tohoto motoru.

 

Budu rád, za každou reakci.

 

A abych taky něčím přispěl, tak spotřeba čistě jen město 11,5l/100km. Při výjezdu dále 8l/100km.

 

Vyřešeno :-)

 

Ad závada č.1 - senzor stavu vyměním po proplacení pojišťovnou na Carlife, přeci jenom něco stojí.

 

ale hlavně

 

ad závada č.2 - vše způsobil nevhodný palivový filtr (měnil předchozí majitel). Použita náhrada pro Fabii bez regulátoru tlaku (velká chyba)

Fabia dává cca 3bary, zato RS cca 6,6bar. Došlo k protržení pal. filtru tlakem paliva a odneslo to tak čidlo nízkého tlaku paliva na vysokotlakém čerpadle. Po výměně pal. filtru za správný, také nového čidla nízkého tlaku, už zase jede tak jak má.

Díky známostem v aut. serv. Škoda vše řešeno z orig. dílů a za super cenu.

Jinak servis lze dělat i levně, ale je potřeba o tom něco vědět a necpat do auta náhrady a díly jen podle ceny že :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám problem se kterym sem se ještě nesetkal mám OII rs TFSI 147kw při zahřati cca 70 stupnu mi auto na volnoběh samo zvyšuje otačky ale neklesaji  jen se zvyší cca do nějakych 2000 tisic piše mi to tyto závady auto normalně jede tahne jak má . Obtokovy ventil pro turbodmychadlo n249 mechanicka zavada trvala zavada , netěsnost v sacim systemu trvala zavada , odvětravaci system nadrže prutok chybny trvala zavada ,regulace volnoběhu otačky nad požadovanou hodnotu nahodna zavada a jinak čisla chyb . P1200 P2279,P0507 setkal se stim někdo ? Už nevim kam se mám podivat co zkontrolovat :) Diky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...