Stepa Vloženo 16. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 16. Červenec 2007 jj, souhlas, machrujem pořád, až nebudu řešit spotřebu, taky si zaparkuju do garaze nějakýho nabušenýho benzínaka. už mám i pár typů Kup si ojetý BMW M5 (294 KW) r. v. 2002 za 600 tis. Kc s navigačňákem s kůží a se vším...na delší ježdění si nech diesla a máš se jak pan král.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jvees69 Vloženo 17. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 17. Červenec 2007 A jaký benzín do TFSI tankujete?? Je tu někdo kdo se nebojí 95 oktanů, nebo všichni ládujete 98 ?? Ten rozdíl v ceně tam přeci jen taky nějaký je.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MichalF Vloženo 17. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 17. Červenec 2007 Podle me tam spousta lidi leje v klidku 95ku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jvees69 Vloženo 17. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 17. Červenec 2007 (editace) Podle me tam spousta lidi leje v klidku 95ku já si to právě taky myslim, ale někde sem četl, že takovym autem by se na 95 jezdit nemělo.. teda ale pokud je to jen kvůli relativnímu výkonu, tak je to přece blbost.. neřeknu, pokud by byl problém třeba s nečistotama atd.., což by snad být neměl.. 95 jako 98, to je snad fuk.. Editováno: 17. Červenec 2007, autor: jvees69 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tesna Vloženo 17. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 17. Červenec 2007 K ty pruznosti naftaku, bude vzdy lepsi prave kuli kroutaku, pokud srovnas srovnatelny 1,9TDi 110Kw a 1,8T 110Kw tak na pruznost bude vzdy lepsi nafta... ale to je vseobecne zname... Ano, známé, ale trošku mylné. Platí to totiž pouze v určitém rozsahu otáček - středním. Ve vysokých jede líp benál, ale tohle se už nesrovnává, i když pro předjíždění je pro mne rozhodně podstatnější hodnota zrychlení na III. z 80 víc než z 50. A jak by pak při podobném zpřevodování objektivně dopadly testy? Jak jsem psal o pár příspěvků výše - krouťák je jen jedna půlka pravdy. V tom je lepší diesel. Ale druhá půlka jsou otáčky a tam zase vede benál. Čistě teoreticky,pokud by zpřevodování u TDi 110kW na všech stupních odpovídalo benzínu (což není, protože diesel je 6-ti gang, aspoň Golf), tzn.bylo o nějakých 45% delší (6500ot/4500ot.), tak by i pružnost byla srovnatelná (TDi - 1900ot. x 320Nm vs. 1.8T - 2750 ot. x 210 Nm). A konkrétní hodnota 0-100 u toho Golfa? podle papírů 5-kvalt benál 8,5s a nafta 6-kvalt 8,6s. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 17. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 17. Červenec 2007 jj, souhlas, machrujem pořád, až nebudu řešit spotřebu, taky si zaparkuju do garaze nějakýho nabušenýho benzínaka. už mám i pár typů Kup si ojetý BMW M5 (294 KW) r. v. 2002 za 600 tis. Kc s navigačňákem s kůží a se vším...na delší ježdění si nech diesla a máš se jak pan král.. jasně, to jo, jenže pro mě jsou dvě auta celkem k ničemu. když už auto tak takový, který uživim denně v provozu. nedovedu si představit jezdit přes tejden do práce chrochtem a o weekendu jet protáhnout M5. každopádně za 2,5roku mam bez par kilometrů sto tisíc a myslim, ze zatim se mi ropak vyplatí, až mi bude jedno taknovat každejch 400-500km za bajvoko dva litry, tak přesedlám, ale to asi jen tak nebude Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stepa Vloženo 17. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 17. Červenec 2007 jj, souhlas, machrujem pořád, až nebudu řešit spotřebu, taky si zaparkuju do garaze nějakýho nabušenýho benzínaka. už mám i pár typů Kup si ojetý BMW M5 (294 KW) r. v. 2002 za 600 tis. Kc s navigačňákem s kůží a se vším...na delší ježdění si nech diesla a máš se jak pan král.. jasně, to jo, jenže pro mě jsou dvě auta celkem k ničemu. když už auto tak takový, který uživim denně v provozu. nedovedu si představit jezdit přes tejden do práce chrochtem a o weekendu jet protáhnout M5. každopádně za 2,5roku mam bez par kilometrů sto tisíc a myslim, ze zatim se mi ropak vyplatí, až mi bude jedno taknovat každejch 400-500km za bajvoko dva litry, tak přesedlám, ale to asi jen tak nebude Asi jo, na tom hodne usetris...Jinak BMW M5 , to by te stalo peknou palku...mesicne 10 tis. na benzin... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin IV. Vloženo 18. Červenec 2007 Autor Sdílet Vloženo 18. Červenec 2007 někde jsem četl, že TFSI v O2 RS nemá vrstvenné spalování. Takže pokud je to pravda, klidně tam můžete lít N95 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jvees69 Vloženo 18. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 18. Červenec 2007 někde jsem četl, že TFSI v O2 RS nemá vrstvenné spalování. Takže pokud je to pravda, klidně tam můžete lít N95 jo, dík.. díval jsem se do technické specifikace OII RS a je tam i 95tka.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin IV. Vloženo 18. Červenec 2007 Autor Sdílet Vloženo 18. Červenec 2007 někde jsem četl, že TFSI v O2 RS nemá vrstvenné spalování. Takže pokud je to pravda, klidně tam můžete lít N95 jo, dík.. díval jsem se do technické specifikace OII RS a je tam i 95tka.. ale co máte v O2 RS doporučené od škody? 95 nebo 98? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 18. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 18. Červenec 2007 někde jsem četl, že TFSI v O2 RS nemá vrstvenné spalování. Takže pokud je to pravda, klidně tam můžete lít N95 Ne, nemá vrstvené spalování. Btw, můžeš vysvětlit proč by se musel používat 98 oktanů kdyby měla? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 18. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 18. Červenec 2007 někde jsem četl, že TFSI v O2 RS nemá vrstvenné spalování. Takže pokud je to pravda, klidně tam můžete lít N95 jo, dík.. díval jsem se do technické specifikace OII RS a je tam i 95tka.. ale co máte v O2 RS doporučené od škody? 95 nebo 98? 98, ale "95 lze používat za cenu mírného snížení výkonových parametrů" Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jvees69 Vloženo 18. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 18. Červenec 2007 jj, doporučeno je 98 oktanů, ale lze použít i 95.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin IV. Vloženo 18. Červenec 2007 Autor Sdílet Vloženo 18. Červenec 2007 někde jsem četl, že TFSI v O2 RS nemá vrstvenné spalování. Takže pokud je to pravda, klidně tam můžete lít N95 Ne, nemá vrstvené spalování. Btw, můžeš vysvětlit proč by se musel používat 98 oktanů kdyby měla? pro správnou funkci vrstvenného spalování je potřeba benzín, který má vyšší výhřevnost (nebo jak to nazvat) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diamant Vloženo 18. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 18. Červenec 2007 JasteR - ono TDI má silný záťah, preto majú ich majitelia dojem aké je to delo. Benzín ťahá v širšom spektre a naberá na sile tak nejako nenápadnejšie. Preto je z toho dojem, že to neťahá. Ale je to len dojem, TFSI jazdí krááásne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JasteR Vloženo 18. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 18. Červenec 2007 (editace) JasteR - ono TDI má silný záťah, preto majú ich majitelia dojem aké je to delo. Benzín ťahá v širšom spektre a naberá na sile tak nejako nenápadnejšie. Preto je z toho dojem, že to neťahá. Ale je to len dojem, TFSI jazdí krááásne. RE: Vim, to me taky u naftaku vyhovuje, proto jsme byl po jizde v benzinove ORSII mirne zklaman, jako by tam tech 200PS ani nebylo ...ale nezda se to, ale motor tahne jak rikas v celym spektru, neni tam takovy turboefekt jako u RS 1,8cky ...proste jelo to rychle, ale nezdalo se to... Editováno: 18. Červenec 2007, autor: JasteR Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 18. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 18. Červenec 2007 JasteR - ono TDI má silný záťah, preto majú ich majitelia dojem aké je to delo. Benzín ťahá v širšom spektre a naberá na sile tak nejako nenápadnejšie. Preto je z toho dojem, že to neťahá. Ale je to len dojem, TFSI jazdí krááásne. RE: Vim, to me taky u naftaku vyhovuje, proto jsme byl po jizde v benzinove ORSII mirne zklaman, jako by tam tech 200PS ani nebylo ...ale nezda se to, ale motor tahne jak rikas v celym spektru, neni tam takovy turboefekt jako u RS 1,8cky ...proste jelo to rychle, ale nezdalo se to... Přesně tak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stepa Vloženo 18. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 18. Červenec 2007 JasteR - ono TDI má silný záťah, preto majú ich majitelia dojem aké je to delo. Benzín ťahá v širšom spektre a naberá na sile tak nejako nenápadnejšie. Preto je z toho dojem, že to neťahá. Ale je to len dojem, TFSI jazdí krááásne. RE: Vim, to me taky u naftaku vyhovuje, proto jsme byl po jizde v benzinove ORSII mirne zklaman, jako by tam tech 200PS ani nebylo ...ale nezda se to, ale motor tahne jak rikas v celym spektru, neni tam takovy turboefekt jako u RS 1,8cky ...proste jelo to rychle, ale nezdalo se to... Přesně tak Když to nevytočíš nad 5000 Ot/min, tak se nediv že se ti zdá, že to netáhne... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JasteR Vloženo 18. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 18. Červenec 2007 JasteR - ono TDI má silný záťah, preto majú ich majitelia dojem aké je to delo. Benzín ťahá v širšom spektre a naberá na sile tak nejako nenápadnejšie. Preto je z toho dojem, že to neťahá. Ale je to len dojem, TFSI jazdí krááásne. RE: Vim, to me taky u naftaku vyhovuje, proto jsme byl po jizde v benzinove ORSII mirne zklaman, jako by tam tech 200PS ani nebylo ...ale nezda se to, ale motor tahne jak rikas v celym spektru, neni tam takovy turboefekt jako u RS 1,8cky ...proste jelo to rychle, ale nezdalo se to... Přesně tak Když to nevytočíš nad 5000 Ot/min, tak se nediv že se ti zdá, že to netáhne... RE: Muzes byt v klidu, po zahrati sem to tocil k omezovaci... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stepa Vloženo 18. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 18. Červenec 2007 JasteR - ono TDI má silný záťah, preto majú ich majitelia dojem aké je to delo. Benzín ťahá v širšom spektre a naberá na sile tak nejako nenápadnejšie. Preto je z toho dojem, že to neťahá. Ale je to len dojem, TFSI jazdí krááásne. RE: Vim, to me taky u naftaku vyhovuje, proto jsme byl po jizde v benzinove ORSII mirne zklaman, jako by tam tech 200PS ani nebylo ...ale nezda se to, ale motor tahne jak rikas v celym spektru, neni tam takovy turboefekt jako u RS 1,8cky ...proste jelo to rychle, ale nezdalo se to... Přesně tak Když to nevytočíš nad 5000 Ot/min, tak se nediv že se ti zdá, že to netáhne... RE: Muzes byt v klidu, po zahrati sem to tocil k omezovaci... ok Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JasteR Vloženo 18. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 18. Červenec 2007 : Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MichalF Vloženo 18. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 18. Červenec 2007 JasteR - ono TDI má silný záťah, preto majú ich majitelia dojem aké je to delo. Benzín ťahá v širšom spektre a naberá na sile tak nejako nenápadnejšie. Preto je z toho dojem, že to neťahá. Ale je to len dojem, TFSI jazdí krááásne. RE: Vim, to me taky u naftaku vyhovuje, proto jsme byl po jizde v benzinove ORSII mirne zklaman, jako by tam tech 200PS ani nebylo ...ale nezda se to, ale motor tahne jak rikas v celym spektru, neni tam takovy turboefekt jako u RS 1,8cky ...proste jelo to rychle, ale nezdalo se to... Přesně tak Když to nevytočíš nad 5000 Ot/min, tak se nediv že se ti zdá, že to netáhne... RE: Muzes byt v klidu, po zahrati sem to tocil k omezovaci... No jo, ale oni ti urcite nerekli, ze ten benzin ma omezovac trosku dal nez nafta Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stepa Vloženo 18. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 18. Červenec 2007 JasteR - ono TDI má silný záťah, preto majú ich majitelia dojem aké je to delo. Benzín ťahá v širšom spektre a naberá na sile tak nejako nenápadnejšie. Preto je z toho dojem, že to neťahá. Ale je to len dojem, TFSI jazdí krááásne. RE: Vim, to me taky u naftaku vyhovuje, proto jsme byl po jizde v benzinove ORSII mirne zklaman, jako by tam tech 200PS ani nebylo ...ale nezda se to, ale motor tahne jak rikas v celym spektru, neni tam takovy turboefekt jako u RS 1,8cky ...proste jelo to rychle, ale nezdalo se to... Přesně tak Když to nevytočíš nad 5000 Ot/min, tak se nediv že se ti zdá, že to netáhne... RE: Muzes byt v klidu, po zahrati sem to tocil k omezovaci... No jo, ale oni ti urcite nerekli, ze ten benzin ma omezovac trosku dal nez nafta Přesně Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marcos Vloženo 18. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 18. Červenec 2007 Tak chlapi, kolik Vam je Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tury Vloženo 19. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 19. Červenec 2007 Nazdárek!!! Tak mám první problém na mé O2 RS!!Jel jsem do Tábora a před Benešovem mi auto začlo cukat, začala blikat kontrolka diagnostiky motoru a pak ztrácet výkon, až úplně zhaslo a konec!!!!A už nešlo nastartovat!! Přijeli, odtáhnuli mě do servisu do Benešova a hledali chybu!!!!Na počítači jim to vyhodilo závadu v pojistkách!!Tak to všechno kontrolovali, ale nic!!! Tak potom kábel po káblu hledali a proměřovali, až zjistili, že mě odešla cívka u válce!!! Jenže v celý ČR není náhradní, tak jí museli objednat z Německa!!!!Což mě docela překvapilo!!!! Tak ted čekám a čekám, až to bude hotový!!!! Naštěstí auto bylo v záruce tak mám náhradní a vše zdarma!!!Má někdo nějaké podobné zkušenosti? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.