Přejít na obsah

2.0 TFSI (147 kW)


Martin IV.

Doporučené příspěvky

jj, souhlas, machrujem pořád, až nebudu řešit spotřebu, taky si zaparkuju do garaze nějakýho nabušenýho benzínaka. už mám i pár typů ;)

Kup si ojetý BMW M5 (294 KW) r. v. 2002 za 600 tis. Kc s navigačňákem s kůží a se vším...na delší ježdění si nech diesla a máš se jak pan král..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Podle me tam spousta lidi leje v klidku 95ku ;)

já si to právě taky myslim, ale někde sem četl, že takovym autem by se na 95 jezdit nemělo.. teda ale pokud je to jen kvůli relativnímu výkonu, tak je to přece blbost.. neřeknu, pokud by byl problém třeba s nečistotama atd.., což by snad být neměl.. 95 jako 98, to je snad fuk.. :aggressive::aggressive::)

Editováno: , autor: jvees69
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

K ty pruznosti naftaku, bude vzdy lepsi prave kuli kroutaku, pokud srovnas srovnatelny 1,9TDi 110Kw a 1,8T 110Kw tak na pruznost bude vzdy lepsi nafta... ale to je vseobecne zname...

Ano, známé, ale trošku mylné. Platí to totiž pouze v určitém rozsahu otáček - středním. Ve vysokých jede líp benál, ale tohle se už nesrovnává, i když pro předjíždění je pro mne rozhodně podstatnější hodnota zrychlení na III. z 80 víc než z 50. A jak by pak při podobném zpřevodování objektivně dopadly testy?

Jak jsem psal o pár příspěvků výše - krouťák je jen jedna půlka pravdy. V tom je lepší diesel. Ale druhá půlka jsou otáčky a tam zase vede benál. Čistě teoreticky,pokud by zpřevodování u TDi 110kW na všech stupních odpovídalo benzínu (což není, protože diesel je 6-ti gang, aspoň Golf), tzn.bylo o nějakých 45% delší (6500ot/4500ot.), tak by i pružnost byla srovnatelná (TDi - 1900ot. x 320Nm vs. 1.8T - 2750 ot. x 210 Nm). A konkrétní hodnota 0-100 u toho Golfa? podle papírů 5-kvalt benál 8,5s a nafta 6-kvalt 8,6s.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jj, souhlas, machrujem pořád, až nebudu řešit spotřebu, taky si zaparkuju do garaze nějakýho nabušenýho benzínaka. už mám i pár typů ;)

Kup si ojetý BMW M5 (294 KW) r. v. 2002 za 600 tis. Kc s navigačňákem s kůží a se vším...na delší ježdění si nech diesla a máš se jak pan král..

jasně, to jo, jenže pro mě jsou dvě auta celkem k ničemu. když už auto tak takový, který uživim denně v provozu. nedovedu si představit jezdit přes tejden do práce chrochtem a o weekendu jet protáhnout M5.

každopádně za 2,5roku mam bez par kilometrů sto tisíc a myslim, ze zatim se mi ropak vyplatí, až mi bude jedno taknovat každejch 400-500km za bajvoko dva litry, tak přesedlám, ale to asi jen tak nebude

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jj, souhlas, machrujem pořád, až nebudu řešit spotřebu, taky si zaparkuju do garaze nějakýho nabušenýho benzínaka. už mám i pár typů ;)

Kup si ojetý BMW M5 (294 KW) r. v. 2002 za 600 tis. Kc s navigačňákem s kůží a se vším...na delší ježdění si nech diesla a máš se jak pan král..

jasně, to jo, jenže pro mě jsou dvě auta celkem k ničemu. když už auto tak takový, který uživim denně v provozu. nedovedu si představit jezdit přes tejden do práce chrochtem a o weekendu jet protáhnout M5.

každopádně za 2,5roku mam bez par kilometrů sto tisíc a myslim, ze zatim se mi ropak vyplatí, až mi bude jedno taknovat každejch 400-500km za bajvoko dva litry, tak přesedlám, ale to asi jen tak nebude

Asi jo, na tom hodne usetris...Jinak BMW M5 , to by te stalo peknou palku...mesicne 10 tis. na benzin...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

někde jsem četl, že TFSI v O2 RS nemá vrstvenné spalování. Takže pokud je to pravda, klidně tam můžete lít N95 ;)

jo, dík.. díval jsem se do technické specifikace OII RS a je tam i 95tka..

ale co máte v O2 RS doporučené od škody? 95 nebo 98?

98, ale "95 lze používat za cenu mírného snížení výkonových parametrů"

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

někde jsem četl, že TFSI v O2 RS nemá vrstvenné spalování. Takže pokud je to pravda, klidně tam můžete lít N95 ;)

Ne, nemá vrstvené spalování.

Btw, můžeš vysvětlit proč by se musel používat 98 oktanů kdyby měla?

pro správnou funkci vrstvenného spalování je potřeba benzín, který má vyšší výhřevnost (nebo jak to nazvat)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

JasteR - ono TDI má silný záťah, preto majú ich majitelia dojem aké je to delo. Benzín ťahá v širšom spektre a naberá na sile tak nejako nenápadnejšie. Preto je z toho dojem, že to neťahá. Ale je to len dojem, TFSI jazdí krááásne.

RE: Vim, to me taky u naftaku vyhovuje, proto jsme byl po jizde v benzinove ORSII mirne zklaman, jako by tam tech 200PS ani nebylo ...ale nezda se to, ale motor tahne jak rikas v celym spektru, neni tam takovy turboefekt jako u RS 1,8cky ...proste jelo to rychle, ale nezdalo se to...

Editováno: , autor: JasteR
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

JasteR - ono TDI má silný záťah, preto majú ich majitelia dojem aké je to delo. Benzín ťahá v širšom spektre a naberá na sile tak nejako nenápadnejšie. Preto je z toho dojem, že to neťahá. Ale je to len dojem, TFSI jazdí krááásne.

RE: Vim, to me taky u naftaku vyhovuje, proto jsme byl po jizde v benzinove ORSII mirne zklaman, jako by tam tech 200PS ani nebylo ...ale nezda se to, ale motor tahne jak rikas v celym spektru, neni tam takovy turboefekt jako u RS 1,8cky ...proste jelo to rychle, ale nezdalo se to...

Přesně tak :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

JasteR - ono TDI má silný záťah, preto majú ich majitelia dojem aké je to delo. Benzín ťahá v širšom spektre a naberá na sile tak nejako nenápadnejšie. Preto je z toho dojem, že to neťahá. Ale je to len dojem, TFSI jazdí krááásne.

RE: Vim, to me taky u naftaku vyhovuje, proto jsme byl po jizde v benzinove ORSII mirne zklaman, jako by tam tech 200PS ani nebylo ...ale nezda se to, ale motor tahne jak rikas v celym spektru, neni tam takovy turboefekt jako u RS 1,8cky ...proste jelo to rychle, ale nezdalo se to...

Přesně tak :palec2:

Když to nevytočíš nad 5000 Ot/min, tak se nediv že se ti zdá, že to netáhne...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

JasteR - ono TDI má silný záťah, preto majú ich majitelia dojem aké je to delo. Benzín ťahá v širšom spektre a naberá na sile tak nejako nenápadnejšie. Preto je z toho dojem, že to neťahá. Ale je to len dojem, TFSI jazdí krááásne.

RE: Vim, to me taky u naftaku vyhovuje, proto jsme byl po jizde v benzinove ORSII mirne zklaman, jako by tam tech 200PS ani nebylo ...ale nezda se to, ale motor tahne jak rikas v celym spektru, neni tam takovy turboefekt jako u RS 1,8cky ...proste jelo to rychle, ale nezdalo se to...

Přesně tak :palec2:

Když to nevytočíš nad 5000 Ot/min, tak se nediv že se ti zdá, že to netáhne...

RE: Muzes byt v klidu, po zahrati sem to tocil k omezovaci...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

JasteR - ono TDI má silný záťah, preto majú ich majitelia dojem aké je to delo. Benzín ťahá v širšom spektre a naberá na sile tak nejako nenápadnejšie. Preto je z toho dojem, že to neťahá. Ale je to len dojem, TFSI jazdí krááásne.

RE: Vim, to me taky u naftaku vyhovuje, proto jsme byl po jizde v benzinove ORSII mirne zklaman, jako by tam tech 200PS ani nebylo ...ale nezda se to, ale motor tahne jak rikas v celym spektru, neni tam takovy turboefekt jako u RS 1,8cky ...proste jelo to rychle, ale nezdalo se to...

Přesně tak :palec2:

Když to nevytočíš nad 5000 Ot/min, tak se nediv že se ti zdá, že to netáhne...

RE: Muzes byt v klidu, po zahrati sem to tocil k omezovaci...

ok :aggressive:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

JasteR - ono TDI má silný záťah, preto majú ich majitelia dojem aké je to delo. Benzín ťahá v širšom spektre a naberá na sile tak nejako nenápadnejšie. Preto je z toho dojem, že to neťahá. Ale je to len dojem, TFSI jazdí krááásne.

RE: Vim, to me taky u naftaku vyhovuje, proto jsme byl po jizde v benzinove ORSII mirne zklaman, jako by tam tech 200PS ani nebylo ...ale nezda se to, ale motor tahne jak rikas v celym spektru, neni tam takovy turboefekt jako u RS 1,8cky ...proste jelo to rychle, ale nezdalo se to...

Přesně tak :palec2:

Když to nevytočíš nad 5000 Ot/min, tak se nediv že se ti zdá, že to netáhne...

RE: Muzes byt v klidu, po zahrati sem to tocil k omezovaci...

No jo, ale oni ti urcite nerekli, ze ten benzin ma omezovac trosku dal nez nafta ;):D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

JasteR - ono TDI má silný záťah, preto majú ich majitelia dojem aké je to delo. Benzín ťahá v širšom spektre a naberá na sile tak nejako nenápadnejšie. Preto je z toho dojem, že to neťahá. Ale je to len dojem, TFSI jazdí krááásne.

RE: Vim, to me taky u naftaku vyhovuje, proto jsme byl po jizde v benzinove ORSII mirne zklaman, jako by tam tech 200PS ani nebylo ...ale nezda se to, ale motor tahne jak rikas v celym spektru, neni tam takovy turboefekt jako u RS 1,8cky ...proste jelo to rychle, ale nezdalo se to...

Přesně tak :palec2:

Když to nevytočíš nad 5000 Ot/min, tak se nediv že se ti zdá, že to netáhne...

RE: Muzes byt v klidu, po zahrati sem to tocil k omezovaci...

No jo, ale oni ti urcite nerekli, ze ten benzin ma omezovac trosku dal nez nafta ;):D

Přesně :p

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nazdárek!!!

Tak mám první problém na mé O2 RS!!Jel jsem do Tábora a před Benešovem mi auto začlo cukat, začala blikat kontrolka diagnostiky motoru a pak ztrácet výkon, až úplně zhaslo a konec!!!!A už nešlo nastartovat!!

Přijeli, odtáhnuli mě do servisu do Benešova a hledali chybu!!!!Na počítači jim to vyhodilo závadu v pojistkách!!Tak to všechno kontrolovali, ale nic!!!

Tak potom kábel po káblu hledali a proměřovali, až zjistili, že mě odešla cívka u válce!!!

Jenže v celý ČR není náhradní, tak jí museli objednat z Německa!!!!Což mě docela překvapilo!!!!

Tak ted čekám a čekám, až to bude hotový!!!!

Naštěstí auto bylo v záruce tak mám náhradní a vše zdarma!!!Má někdo nějaké podobné zkušenosti? :help:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...