Špunt Vloženo 17. Březen 2014 Sdílet Vloženo 17. Březen 2014 Mě se nějak nezdá, že by to dělalo prasklé těsnění pod hlavou. To by musel jít "vzduch" do vody. A překroužkovávání, vím že se to dělá, ale dávat nové tj kulaté kroužky do šišatě vyběhaných válců... no nevím jestli to za tu práci stojí. "Vzduch" do vody .. ? Mě se udělala pod víčkem od oleje taková smradlavá "emulze" a pár lidí mi řeklo že to je prasklý těsnění pod hlavou .. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 17. Březen 2014 Sdílet Vloženo 17. Březen 2014 Nemusí to byt nutně podfouklé těsnění pod hlavou, ta emulze se tvoří i autům, které jezdi krátké trasy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
davcatuma Vloženo 18. Březen 2014 Sdílet Vloženo 18. Březen 2014 mě to dělalo když jsem jezdil krátké trasy a nezahřálo se na provozní teplotu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radoslav Tokár Vloženo 29. Května Sdílet Vloženo 29. Května Zdravím. Mám 1.4 16v 55kw typ motoru bby a nikde neviem nájsť kolko barov je kompresní tlak valcov…. Nový motor….. jazdený a aké odchýlky su tolerované. Dnes som bol merať tlaky valcov po 245000km a mám 15-15-14,5-14,5. Poraďte. Dík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 29. Května Sdílet Vloženo 29. Května Kdybys trochu hledal, tak bys zde stejné téma našel. Já jsem je sloučil dohromady. Tak si to tady přečti - je tam i informace z dílenské příručky. Podle ní to máš OK. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.